home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 211 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118723 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #240: 29 Jun 2009, 20:01 »

når du går på ferie sætter du den så til ubestemt tid eller hvad?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #241: 29 Jun 2009, 20:40 »

når du går på ferie sætter du den så til ubestemt tid eller hvad?
Nej, det har bare været nogle smuttere fra min side, med at glemme det..
Updaten kommer ligeså snart jeg har uploadet billeder, og sat dem ind Smiley

- Jeg har forresten sat mig et mål for dette projekt. At overhale "Din Vej 3" både tidsmæssigt og med sider Opstemt
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #242: 29 Jun 2009, 20:42 »

Godt at du også sætter dig mål med denne blog, så du ikke mister lysten. Det lyder godt med en update lige om lidt Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #243: 29 Jun 2009, 20:46 »

Jeg håber og tror at du overhaler din vej 3, og din vej 2 og til sidst din vej originalen. Så er du fmfreaks yndlingsbruger Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #244: 29 Jun 2009, 20:53 »

Din Vej 4!
Update 6; Flere transfers!.
7. februar 2010!


Casper Andersen - Zone43
Casper smutter lidt rundt i Sverige, hvor han nu har skiftet Gefle ud med Helsingborg. Han skiftede endnu engang gratis. Der er lige nu sæsonpause i Sverige, og det er derfor han ikke spiller kampe.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian spiller fortsat i Hamborg, men nu er der hele tre klubber efter ham, og nu må de snart byde på ham. Hans udvikling er på et nulpunkt i HSV, og jeg håber virkeligt at han skifter til sommer!

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mads skiftede Kolding ud med OB i sommers. Og allerede et halvt år efter, har han skiftet klub endnu en gang. Nu er det franske RC Lens, som har købt ham for 1,6mio. Det bliver spændende, at følge hans karriere i Frankrig.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel spiller stadigvæk i Saudi-Arabien, hvor han udvikler sig fint. Dog har deres sæson underlige start- og sluttidspunkter, og jeg tror at det er derfor han ikke er noteret for nogle kampe lige nu. Mon ikke han tager til Manchester United eller Barcelona snart?.. Det kunne være spændende, og det ville nok gavne ham at forlade Saudi-Arabien..

Aron Greve Vidarsson - Apache
Aron er den spiller, jeg fortsat er mest skuffet over. Hvis ikke han snart tager væk fra Island, er hans karriere fastlagt hos Throttur.. Eller, sådan da. Han er ikke rygtet væk, udvikler sig ikke og er kun reserve for førsteholdet ifølge manageren. Skift nu væk, Aron!

Mads Sørensen - Macke
Mads har igen skiftet klub. Endnu engang til en dansk en af slagsen. Denne gang har han skiftet Randers ud med Brøndby for hele 10 millioner! Han spiller ikke her i vinterpausen, men mon ikke han er købt til en startplads.

Artat Jumniu x2?! - tatii
Artat skiftede endeligt væk fra Liverpool. Han skiftede den 29. januar til Newcastle for den store sum af 11 millioner kroner, hvor han dog var udset en plads som reserve. Det fandt han sig dog ikke i, og blot to dage senere skiftede han for 16 millioner til FC København.. Er jeg den eneste som er forvirret?

Jes Manniche - Sej007
Jes spiller flot i FCK, hvor han også udvikler sig flot. Han har dog kontraktudløb om få måneder, og i den anledning er der en masse bejlere. Everton, Boavista og Fiorentina er bare de største af dem. Skifter han mon Danmarks hovedstad, København, ud med England, Portugal eller Italien? Det kan kun fremtiden vise.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Mathias udvikler sig mere og mere i Milano, hvor han efterhånden må komme i betragtning til noget spilletid! Det bliver spændende at se, om det kommer i forårssæsonen.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc har valgt at kvitte Lillestrøm allerede, og skifte til Lyn Oslo (for 2,4 millioner), som også er fra Norge. Her får han forhåbentligt fast spilletid, for han er efterhånden en habil angriber, som spiller meget for u21 landsholdet. Hvis Lyn ikke giver ham spilletid, må jeg jo lige tage mig en snak med deres manager..

Stefan Stokic - FCK010
Stefan spiller fast, og mon ikke han fortsætter med at bombe, når han endeligt er kommet sig over sin lange skade. Held og lykke i Silkeborg, Stefan.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse spiller godt i Horsens, hvor han også scorer nogle mål. Jeg tror at han skifter til udlandet til sommer. Men det er egentligt bare et skud i tågen. Dog har han helt sikkert potentialet til det.

René Rau - SoAP
René spiller nu hos Randers Freja. Han fik masser af spilletid i starten, men Randers har altså valgt at degradere ham til klubbens andethold. Jeg håber at han skifter væk til sommer, for at give dem en lærestreg.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik spiller som reserve i Randers. En skidt ting, når han har potentialet til at blive fantastisk. Hull er ude efter ham, og det ville være et skridt i den rigtige retning, hvis man kigger på udvikling. Det kunne også være et spændende skifte, da de lige nu mangler spillere til hans plads.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Han spiller fast og okay i Vejle, og på u21 landsholdet. Han er da også rygtet til en lang række klubber, som Nürnberg, Reading og Mainz. Mon ikke han skifter klub endnu en gang til sommer?

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar får faktisk spilletid i Midtjylland. Og han spillet flot i de kampe han spiller. Klubber som FCK og Watford er ude efter ham, så han er nok endnu en spiller som ryger på farten til sommer. Held og lykke!

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #245: 29 Jun 2009, 20:55 »

Jeg gider ikke mere, jeg håber jeg går på førtidspension  Græder
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #246: 29 Jun 2009, 20:59 »

Jeg er på førsteholdet Shockeret Dog uden spille tid Skuffet
Logged


Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #247: 29 Jun 2009, 20:59 »

 Kan du så komme af sted frederik Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #248: 29 Jun 2009, 21:01 »

Dejligt med en update! Er der en grund til du nævner Barca og United, eller er det blot for at nævne nogle? Peace

BTW. Er der rent faktisk nogle klubber efter mig - og må jeg be' om et SS af min historie, tror jeg det hedder?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #249: 29 Jun 2009, 21:01 »

Jeg er på førsteholdet Shockeret Dog uden spille tid Skuffet
Du er faktisk også ret god, du er jo kun 18 år, det kan jo være du bliver verdens bedste  Grin
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

tatii
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #250: 29 Jun 2009, 21:02 »

Haha genialt med mine 2 skift.. Men trist jeg endte i FCK  Skuffet  Havde håbet på BIF
Logged

The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]

Mikkellas
Gæst
 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #251: 29 Jun 2009, 21:02 »

Fedt med interesse fra udlandet Thumbs Up

Er jeg bare gået i stå med målene på U21-landsholdet? Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #252: 29 Jun 2009, 21:04 »

Du er faktisk også ret god, du er jo kun 18 år, det kan jo være du bliver verdens bedste  Grin

Self blir jeg det crazy

DM vil du ligge et SS af Serie A op?
Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #253: 29 Jun 2009, 21:07 »

Haha genialt med mine 2 skift.. Men trist jeg endte i FCK  Skuffet  Havde håbet på BIF

tror lige at du har skaffet dig en rekord der Thumbs Up
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Din Vej 4.
« Svar #254: 29 Jun 2009, 21:36 »

Jeg gider ikke mere, jeg håber jeg går på førtidspension  Græder
Man ved jo aldrig, om du skifter snart Smiley

Jeg er på førsteholdet Shockeret Dog uden spille tid Skuffet
Det bliver spændende at se, om du får noget snart Tunge

Kan du så komme af sted frederik Opstemt
Hvor håber du, at du ryger hen? Opstemt

Dejligt med en update! Er der en grund til du nævner Barca og United, eller er det blot for at nævne nogle? Peace

BTW. Er der rent faktisk nogle klubber efter mig - og må jeg be' om et SS af min historie, tror jeg det hedder?
Ja, fordi jeg mener at det er de bedste hold i verden. Selvom jeg ikke er Barca fan.
Og ja, kroatiske Dinamo, tyske Mainz og italienske Mantova er efter dig. Hvis du lige husker mig på det med historie imorgen, vil det være lidt bedre, da jeg ikke har tid nu Smiley

Haha genialt med mine 2 skift.. Men trist jeg endte i FCK  Skuffet  Havde håbet på BIF
Det var lidt underligt Tunge

Fedt med interesse fra udlandet Thumbs Up
Er jeg bare gået i stå med målene på U21-landsholdet? Smiley
Jep, åbenbart.. Wink

Self blir jeg det crazy
DM vil du ligge et SS af Serie A op?
Optimistisk. Kan du ikke lige skrive det igen imorgen, for jeg har ikke så god tid nu. Så vil jeg med glæde gøre det Smiley

tror lige at du har skaffet dig en rekord der Thumbs Up
Det lyder meget muligt Tunge
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010