home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118755 gange)
Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 - Din Vej 4.
« Svar #195: 26 Jun 2009, 21:09 »

perfekt, men nu tager vi til fest jo
Logged

maaahhh-h-h-h

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Din Vej 4.
« Svar #196: 26 Jun 2009, 23:34 »

Jeg er igang med at uploade screenshots nu. Jeg kan afsløre at der er et par transfers, selvom det er udenfor transfervinduet.
Updaten er her inden midnat Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 - Din Vej 4.
« Svar #197: 26 Jun 2009, 23:37 »

Jeg glæder mig meget! Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Din Vej 4.
« Svar #198: 26 Jun 2009, 23:43 »

Det lyder godt. Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Din Vej 4.
« Svar #199: 26 Jun 2009, 23:58 »

Din Vej 4!
Update 4; Sæsonen slutter.
1. juni 2009!


Casper Andersen - Zone43
Casper er blev ”gaflet” af svenske Gefle. Gefle hentede ham gratis i slutningen af marts, eftersom han ikke havde nogen rigtig kontrakt i AB Tårnby. Gefle ligger nederst i Allsvenskan med 10 point i 11 kampe. Dog er der kun 10 point op til 1. pladsen, hvor Hammarby har spillet en kamp mere. Han er en del af deres foretrukne angrebsduo, og spiller nogenlunde fast.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian spiller i HSV, som endte på 5. pladsen i Bundesligaen. Werder Bremen blev mestre, 5 point foran både Bayern München & Bayer Leverkusen. Ingen klubber er interesserede i Kristian, men jeg håber at han skifter i sommerens transfervindue.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
1. division er ikke helt afgjort endnu, men Kolding ligger nummer 7, uden chance for oprykning. Mads har dog spillet fast hele sæsonen, og det ser godt ud for hans karriere hvis han skifter til en lidt større klub, hvor han får spilletid.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel udvikler sig fantastisk! Han er allerede en god spiller, men han mangler noget mere spilletid. Det ville sætte prikken over i'et. Prikken skal han dog ikke lede længe efter, da der er mange klubber ude efter ham! Blandt andet PSV, Esbjerg og Austria Wien. Han rejser til u21 landsholdskamp den 2. juni, hvor han måske får debut. Brøndby fik sølv i SAS Ligaen.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Skift nu væk, Aron! Han udvikler sig næsten ikke, og spiller ikke engang fast mere! Alligevel er han glad i klubben.. Han har fået u21 debut for Island, hvor han endda scorede! Jeg håber, af flere grunde, at han skifter Throttur ud i sommerpausen.

Mads Sørensen - Macke
Mads Sørensen er, ligesom jeg, utilfreds med den manglende spilletid i FCM. Han overvejer derfor sine mange muligheder, hvor han har 8 interesserede købere hvor bl.a. Derby, Watford og Cardiff bejler stærkt til at købe ham. FCM endte nummer 3 i SAS Ligaen.

Artat Jumniu - tatii
Liverpool må have lovet ham guld og grønne skove, for han er stadig godt tilfreds i klubben, hvor han nu har kontrakt til 2011, udvikler sig flot og har spillet to u21 landskampe, dog uden at score. FÅ DIG NOGET SPILLETID!..

Jes Manniche - Sej007
Jes var med til at vinde mesterskabet med FCK, dog ikke i så stor grad, for han spillede ikke ret ofte. Jes er dog begyndt at udvikle sig i et fint tempo, og spiller stadig for Portugals u19 hold.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Mathias er udtaget til u21 landsholdet, selvom han ikke udvikler sig ret meget i Milan – som i øvrigt endte nummer 2 i Serie A, hvor Inter snuppede mesterskabet på målscore. Det er på tide, at finde noget spilletid for Mathias.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc skifter sin tilværelse ud i Arsenal, med en tilværelse i Lillestrøm. Arsenal forlængede ikke hans kontrakt, og han skifter derfor gratis om en måned. Spændende at se, om han forhåbentligt får fuld spilletid, i stedet for ingen spilletid i Arsenal, som endte på 2. pladsen i Premier League.

Stefan Stokic - FCK010
Stefan spiller næsten fast i Silkeborg, og spiller godt. Det resulterer i, at han udvikler sig fremragende! Dog ligger Silkeborg kun på 3. pladsen i 1. division. De er 1 point bagved Lyngby, som har en kamp mindre. Go Silkeborg!!

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse spiller godt i Næstved. Han både spiller og udvikler sig meget. Det har resulteret i, at Watford er interesseret i at købe ham. Næstved har fejlet lidt siden jul, og ligger nu kun nummer 8..

René Rau - SoAP
Rene spiller fast i sin nye klub Fredericia, som ligger nummer 6 (á point med nr. 5) i 1. division. Hans udvikling går lidt bedre end i Skjold, og det bliver spændende at følge ham i næste sæson.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik fik aldrig debut i ligaen hos Brøndby. Og nu skifter han jo gratis til Randers om en måneds tid. Randers har problemer i angrebet, med to angribere over 32 år efter de solgte Bedi Buval. Og ligeledes har de manglet Kevin Stuhr i første sæson, som også blev solgt. Nu henter de så Frederik og Siyabonga Nomvethe gratis til offensiven – Randers endte på 6. pladsen i denne sæson.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Mikkel spiller fast i Esbjerg, hvor han spiller acceptabelt. Esbjerg endte på en 9. plads i SAS Ligaen. Mikkel udvikler sig godt i det vestjyske, hvor han kan se frem til en masse spilletid næste år. Også han, er udtaget til Danmarks u21 hold, med en mulig debut i vente. Han har helt sprunget over u19 holdet?..

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar spiller mere og mere i AGF. Han er nu på førsteholdet, og spiller nogle kampe. Endnu en positiv ting er, at han er udtaget til u21 landsholdet, hvor en mulig debut står på spil. Jeg krydser fingre for en debut!

Diverse ting:
- Manchester United vandt Premier League, hvor Rooney blev topscorer – efterfulgt af Peter Crouch og Ismail Bangoura.
- Inter vandt Serie A på målscore, hvor Milan blev nummer 2.
- Real Madrid vandt suverænt La Liga, med 14 point ned til Barca. Her holdt Vagner Love fast i sin topscorer titel, som han har siddet øverst på i langt det meste af sæsonen, efterfulgt af Messi som nummer 2 – hvilket han også har været i ca. 90% af sæsonen.

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 - Din Vej 4.
« Svar #200: 27 Jun 2009, 00:02 »

Skidt at jeg ikke skifter væk Skuffet

Godt arbejde.. men hvornår kommer næste update er ivrig efter at se om jeg skifter Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Din Vej 4.
« Svar #201: 27 Jun 2009, 00:05 »

Skidt at jeg ikke skifter væk Skuffet

Godt arbejde.. men hvornår kommer næste update er ivrig efter at se om jeg skifter Opstemt
Næste update kommer idag (fordi klokken er over midnat nu). Jeg kan lige sige, at der er ingen klubber som er interesserede i dig lige nu.. Men det plejer at ændres i løbet af transfervinduet Tunge
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #202: 27 Jun 2009, 00:15 »

så nåede du at lave den "i går" men det var sgu også kun lige  Peace
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #203: 27 Jun 2009, 01:06 »

så nåede du at lave den "i går" men det var sgu også kun lige  Peace
Det var for at forlænge spændingen Tunge
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #204: 27 Jun 2009, 01:13 »

Yearh, et skifte, til en mindre klub! så må vi se om jeg får spilletid der! det håber jeg stærk på! ellers vil jeg da meget gerne finde mig i en anden klub, hvis jeg ikke engang får spilletid i Lillestrøm, men fuck hvor er min spiller egentlig god Fysisk, også self i angriber statsene! Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #205: 27 Jun 2009, 01:17 »

Spændende med endnu en update, det ser jo udmærket ud. Jeg håber snart jeg ryger videre fra AGF, potentialet er der i hvert fald .. kunne godt være man lige skulle etablere sig, i en alder af 17? .. aarhj.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #206: 27 Jun 2009, 09:20 »

Yearh, et skifte, til en mindre klub! så må vi se om jeg får spilletid der! det håber jeg stærk på! ellers vil jeg da meget gerne finde mig i en anden klub, hvis jeg ikke engang får spilletid i Lillestrøm, men fuck hvor er min spiller egentlig god Fysisk, også self i angriber statsene! Smiley
Jeg må hellere komme igang med en update, så du kan se om du får spillet lidt Wink

Spændende med endnu en update, det ser jo udmærket ud. Jeg håber snart jeg ryger videre fra AGF, potentialet er der i hvert fald .. kunne godt være man lige skulle etablere sig, i en alder af 17? .. aarhj.
Du må jo så kigge om du er skiftet, når næste update kommer engang idag - som omhandler sommerens transfervindue Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #207: 27 Jun 2009, 09:53 »

Sådan! 5(3) kampe og tre mål - sweet! Desuden ser det jo ganske fornuftigt ud - især hvis jeg lige når at bliver fast for Brøndby og så smutter til PSV... Forhåbeligt efter næste sæson.

God update, igen, DM. Glæder mig til den næste.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #208: 27 Jun 2009, 10:43 »

Håber snart jeg får noget mere spilletid, og udvikler mig bedre Smiley
Men for "søren" hvor er Knuttson vild!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

knutsson
Gæst
 
Sv: #4 - Din Vej 4.
« Svar #209: 27 Jun 2009, 10:45 »

Håber snart jeg får noget mere spilletid, og udvikler mig bedre Smiley
Men for "søren" hvor er Knuttson vild!

FM er så realistisk  Cool  Peace
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010