home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Kald mig bare Dex
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kald mig bare Dex  (Læst 872 gange)
Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Kald mig bare Dex
« : 19 Sep 2010, 00:05 »

Engang tilbage i 06 versionen, startede jeg i dette univers kaldet Fm. Jeg var som de fleste nok, håbløs til at sætte mine spil op så jeg bare vandt noget. Jeg downloadede i stor stil alt hvad jeg kom i nærheden af. Træninger, taktikker og sugede alle steder for div oplysninger. You name it, I did it !. Ca 1 1/2 år senere havde jeg samlet 2 mapper med informationer, samt havde jeg en makker i den polske fm serie. Vi snakkede om mange ting omkring fm i timevis. Udvekslede ideer og gav hinanden den viden vi ikke selv lige lå inden med. I slutningen af 08 versionen mistede jeg kontakten til denne gut. Det er sku svært med engelsk med en polak  Smiley. Samtidig var jeg så heldig at jeg i ny og næ havde kontakt med en Gut fra england som kaldte sig selv MikeaDude. I har sikkert hørt om ham. En berømt gamer i fmEngland, som havde mange gode ideer og havde mange træninger til download på samvittigheden. En dag kom det pludseligt fra ham. At alt hvad han havde lavet af træninger stort set ikke var til en skid og vejen frem var at lave specifikke træninger til hver spillere. Han fortalte at forskellen i træningerne var at de fysiske træninger tog længere tid og dødbolde træninger var en let træning. Han stoppede pga han fik tvillinger, og jeg stod tilbage med en masse notater, som gør jeg idag kan lave træninger som passer den enkelte. Jeg kontaktede polakken, som var noget længe om at reagere. Så længe at jeg faktisk havde helt glemt ham igen. Sebastian (polakken) var meget begejstret over hvad jeg havde skrevet og vi genoptog forbindelsen i 2 mdr.  Wink Herefter hørte jeg aldrig fra ham igen. Men hos polakken havde jeg lært at finde de spillere som netop havde noget særlig ved sig. Jeg har ofte i rate mit talent set disse spillere og genkendt dem og herfra begyndte jeg at udvikle et talent for at se hvad stats gør.

Herefter skete der noget ret usædvanligt. Jeg fik fat i en svensker. Ja ! - jeg ved det. Sku ikke godt  Wink han havde faktisk udviklet lidt de samme perversiteter som jeg havde. I en engelsk tråd endte vi med at gi hinanden ret i mange ting og begyndte at udveksle ting og sager. Hos ham lærte jeg noget omkring bevægelsesmønstre i fmregi og det viste sig at han havde udviklet en evne at se niveauerne hos spillere.

Jeg var på det tidspunkt ved at brænde sammen. Jeg spillede 09 eren og jeg vandt alt. Stille og roligt var min tur igennem fm universet ved at gøre jeg havde dræbt spillet. Intet var sjovt mere ved det. Ingen modstand. Jeg formaterede spillet og smed det væk. Gad ikke mere. 3 uger senere installerede jeg det igen  Smiley Jeg lovede mig selv at jeg skulle ha en mere afslappet forhold til dette spil. I dag undersøger jeg ikke mere omkring spillet og af den eneste grund er at jeg vil ha lidt modstand. Faktisk så kan jeg godt finde på bare at sætte en kamp igang og så skifte i taktikken undervejs. Jeg taber mere idag og ha det godt med det  Wink

Tak for ordet  Smiley
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kald mig bare Dex
« Svar #1: 19 Sep 2010, 09:41 »

Haha, nice nok, at du nyder at tabe efter din sindssyge succes Peace

Vi er mange, der har gavn af, at du kommer med træningsprogrammer til vores talenter og fortæller, hvordan man skal bruge ham den nye bomber, som endnu ikke har slået igennem. Kan selv fortælle, at Jesper Ishøj og Fabio Luiz har udviklet sig rigtig meget, især Jesper Ishøj, og han er nu fast mand Thumbs Up
Logged

Dexter
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kald mig bare Dex
« Svar #2: 19 Sep 2010, 21:32 »

Haha, nice nok, at du nyder at tabe efter din sindssyge succes Peace

Vi er mange, der har gavn af, at du kommer med træningsprogrammer til vores talenter og fortæller, hvordan man skal bruge ham den nye bomber, som endnu ikke har slået igennem. Kan selv fortælle, at Jesper Ishøj og Fabio Luiz har udviklet sig rigtig meget, især Jesper Ishøj, og han er nu fast mand Thumbs Up
Jeg kan stadig blive irriteret når jeg i 3 kampe i træk ikke har vundet en kamp Djævel og så må man jo lige stramme op !

Skide godt at høre at det fungere  Smiley Er faktisk heller ikke i tvivl om pricipperne, når man stiller et hold op efter de spillere man har. Har gjort det så længe nu  Smiley
Jeg har ofte tænkt jeg ville videregive min viden til gavn til andre. . Men ind til nu er det kun blevet til at skubbe gamere i den rigtige retning og jeg må indrømme at det også gir en rigtig god fornemmelse og et par smil her og der.

Men en dag. .   Wink

Jeg har faktisk været begyndt på det, for så at tænke at det kunne stille flere spørgsmål end jeg lige ha svar til. Min viden har ofte været baceret på at det fungrede og ikke så meget hvorfor det fungerede.  crazy

Ta feks de 3 stats Beslutninger, kreativ og flair. Bruger man dem til offensive søgninger vil det ofte vise sig at være de bedste OMC´ere man kan finde.  Thumbs Up
Hvis man feks tag langskuddet, vil det ofte vise sig om en spiller så også virkelig kan, - selv om han har en høj værdi, af den simpel grund hvis han mangler stabilitet. Langskuddet kræver også beslutninger og teknik. Men det hele kan falde til jorden hvis stabiliteten er væk, så derfor henviser jeg gerne til en statistik over spilleren.

En anden ting er de skjulte (nogen kan du se) stats. Pres, proffesionalisme, loyalitet, mod, koldblodighed, beslutsomhed og sportmanship skal helst ligge over 7. Alt under vil gøre en spiller konfus og du har ofte problemer med spilleren psyke i en eller anden retning. Kontrovers må helst ikke være over 13 og temperament ikke over 15. Ambition skal ligge imellem 7 og 15.
I kan selvfølgelig ikke se det uden div snydeprogrammer og jeg har også selv snydt så det drev ned ad væggen. Men det var for at lære, så jeg i dag kan se nogle signaler på en spiller jeg er ved at hente og derfor tag jeg mig god tid før jeg handler.
Hilsen Dex  Smiley
Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010