home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1146 1147 [1148] 1149 1150 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1341141 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17205: 02 Sep 2014, 20:24 »

Lavt, Januzaj.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17206: 02 Sep 2014, 20:46 »

Hver sin tro. Ingen grund til personlige angreb.

Hvorfor er det lavt? Han kommer ind i tråden for at provokere, og når man så spørger manden om hvad der er sandheden, så siger han at den skal man selv regne sig frem til. Dette er et debatforum, så når han prøver at ligge op til en debat, så må han også deltage i den. Hans kommentar var ren og skær provokation Smiley
Logged

Manchester United

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17207: 02 Sep 2014, 20:50 »

Hvorfor er det lavt? Han kommer ind i tråden for at provokere, og når man så spørger manden om hvad der er sandheden, så siger han at den skal man selv regne sig frem til. Dette er et debatforum, så når han prøver at ligge op til en debat, så må han også deltage i den. Hans kommentar var ren og skær provokation Smiley

Jeg føler mig ret provokeret af dig lige nu
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17208: 02 Sep 2014, 20:52 »

Min kommentar om at sandheden kan gøre ondt, referede til det Jan Mølby sagde, som du selv linkede til.
At du så derefter kommer med personlige angreb, kan kun ses som provokerende.
Logged

brrrb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17209: 02 Sep 2014, 20:58 »

Min kommentar om at sandheden kan gøre ondt, referede til det Jan Mølby sagde, som du selv linkede til.
At du så derefter kommer med personlige angreb, kan kun ses som provokerende.
Men hvorfor er det så du ikke kan forklare din oneliner, da han spørger til hvad du vil med den? Hvis det ikke er en provokation ved jeg virkelig ikke hvad er...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17210: 02 Sep 2014, 21:00 »

Du ved ikke så meget, gør du?
(Se, dét var en provokation)
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17211: 02 Sep 2014, 21:03 »

Tilbage på sporet, tak.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17212: 02 Sep 2014, 21:35 »

Drenge, kom nu.

On-topic:

Er lidt splittet over nogle af de handler vi har lavet - især købet af Herrera og salget af Welbeck. Mener 300 millioner er mange penge for førstnævnte, og trods hans skade i øjeblikket håber jeg han viser han har klassen til at slå sit navn fast.

Salget af Welbeck derimod er jeg lidt splittet over. 166 millioner er mange penge, men Welbeck er egen avl og ikke mindst englænder. Vi har allerede sagt farvel til Ferdinand, Cleverley (som jeg dog jubler over), Lawrence og Welbeck. Ind er kommet én englænder i form af Shaw.

Det ærgrer mig lidt at antallet af englændere i truppen falder, men samtidigt må jeg indrømme at det er fornuftigt vi ikke betaler overpris for engelske talenter kun fordi de er englændere - især hvis de udenlandske er billigere, og ikke mindst bedre.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17213: 04 Sep 2014, 16:10 »

Logged

Manchester United

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17214: 04 Sep 2014, 16:32 »

Drenge, kom nu.

On-topic:

Er lidt splittet over nogle af de handler vi har lavet - især købet af Herrera og salget af Welbeck. Mener 300 millioner er mange penge for førstnævnte, og trods hans skade i øjeblikket håber jeg han viser han har klassen til at slå sit navn fast.

Salget af Welbeck derimod er jeg lidt splittet over. 166 millioner er mange penge, men Welbeck er egen avl og ikke mindst englænder. Vi har allerede sagt farvel til Ferdinand, Cleverley (som jeg dog jubler over), Lawrence og Welbeck. Ind er kommet én englænder i form af Shaw.

Det ærgrer mig lidt at antallet af englændere i truppen falder, men samtidigt må jeg indrømme at det er fornuftigt vi ikke betaler overpris for engelske talenter kun fordi de er englændere - især hvis de udenlandske er billigere, og ikke mindst bedre.
Tilgengæld kan jeg glæde dig med denne nyhed så. oldtrafford.dk/nyheder/united-har-stadig-flest-af-egen-avl
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17215: 04 Sep 2014, 18:54 »


hmmm måske - lad os se om du også mener det når der er spillet 10 runder mere - Di Maria er er klasse spiller der kan løfte et middelmådig præsterende hold - men hvordan vil LvG bruge ham og hvordan få i samtidig integreret Falcao som jeg mener har klasse til at konkurrere med Di MAria som den bedste spiller i PL eller den spiller der har mest betydning for sit hold.

Felliani kunne han i øvrigt ikke omskoles til en boldspillende DC når der spilles med 3 dc ?
Logged

YNWA

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17216: 04 Sep 2014, 21:42 »


Felliani kunne han i øvrigt ikke omskoles til en boldspillende DC når der spilles med 3 dc ?
Det lykkedes ikke, at omskole ham til en defensiv midtbane, tværtimod blev han til en anonym midtbanespiller uden nogle nævnværdige spidskompetencer på pladsen. Det vil formentlig blot blive forstærket, hvis han blev placeret på en position, hvor han i endnu højere grad er bundet til sin placering og skal spille på sikkerheden.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17217: 14 Sep 2014, 19:07 »

Glimrende præstation i dag - og dejligt med en storsejr! Smiley

Stort set alle spillere spiller en super kamp - RvP er dog en undtagelse, men det skal nok blive bedre. Derudover er jeg glad for, at en spiller som Blind bliver brugt som skraldemand, hvilket jeg håber på han kommer til fremadrettet. Lækkert at se, at van Gaal ændrer opstillingen, så Man Utd kan gå væk fra et 5-mandsforsvar - den er jeg sgu ikke så stor fan af.

Jeg kan ikke se hvad der skal ændres i startelleveren - det skulle dog lige være, at man prøvede Falcao af i stedet for RvP, men det kommer naturligvis an på hans form.
I starten af sæsonen havde jeg gerne set Shaw inde på sin venstreback, da Blackett slet ikke var i mine overvejelser til førsteholdet - men han haft faktisk gjort det fint, omend man stadig kan spore lidt manglende PL-erfaring i nogle situationer.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17218: 14 Sep 2014, 22:10 »

Vigtigt at få den første sejr, og videre til næste kamp. Vi må ikke lade os rive med, spillet var absolut i bedring i dag, og debutanterne præsterede flot, men QPR var også rystende ringe, så det var lidt en billig baggrund. Leicester ude næste weekend bliver en meget sværere test.

Herrera var min MoM i dag, selvom Di Maria (ikke vildt ufortjent) naturligvis løber med mest shine. Ros til Blind, Rojo og Blackett også.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17219: 21 Sep 2014, 16:26 »

Hvor er det fortjent. Forsvaret sejler, ligesom det gjorde mod QPR. I dag mødte vi bare en modstander, som rent faktisk var i stand til at spille fodbold og udnytte deres chancer. Så kan man diskutere straffesparket, som Rafael laver, men Leicester havde nok knoklet sig til sejren alligevel.
Logged


Sider: 1 ... 1146 1147 [1148] 1149 1150 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010