home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 797 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2015 Fuld Version
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2015 Fuld Version  (Læst 30943 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #105: 07 Nov 2014, 16:52 »

Hvor meget ændret fra beta til endelig version af spillet ? Skal jeg begynde ny version af beta save idag og så spille videre når jeg får det endelige spil, eller er der nogen ide i at lade være med at oprette spillet i betaen? Alle ændringer, er de ikke sådan at de påvirker mit save når jeg får den endelige version ?
Logged

Nzane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #106: 07 Nov 2014, 20:48 »

Jeg fik min kode til den fulde version, men den siger at den er invalid... har andre prøvet det?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #107: 07 Nov 2014, 20:49 »

Jeg fik min kode til den fulde version, men den siger at den er invalid... har andre prøvet det?

Hvis du har købt spillet digitalt via os så prøv at skriv tilbage på den mail med koden du har modtaget.
Logged

Nzane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #108: 07 Nov 2014, 21:11 »

sendt
Logged

Soeby1993
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #109: 08 Nov 2014, 19:01 »

Hej FM venner!

Jeg købte for nogle uger siden mit spil hos Oneplay.com - og begyndte straks at spille betaen
Nu vil jeg selvfølgelig gerne spille det rigtige fm, og jeg gik ud fra, at steam selv ville opdatere det til den fulde version - MEN
Der står stadig nede i venstre hjørne af spillet, at dette er en "beta-version"..
Jeg har prøvet at afinstallere spillet, og installere det igen, uden held.. Jeg har kun fået den ene kode fra Oneplay.com da jeg købte spillet.
Skal jeg have en ny for at få adgang til det nye spil? Hvis det er gør en forskel, har jeg Macbook pro.

Mvh Lasse!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #110: 08 Nov 2014, 19:07 »

Hejsa du skulle gerne havde modtaget en mail med en kode i til at "købe" den fulde version med inde på deres side.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #111: 08 Nov 2014, 19:13 »

Hej FM venner!

Jeg købte for nogle uger siden mit spil hos Oneplay.com - og begyndte straks at spille betaen
Nu vil jeg selvfølgelig gerne spille det rigtige fm, og jeg gik ud fra, at steam selv ville opdatere det til den fulde version - MEN
Der står stadig nede i venstre hjørne af spillet, at dette er en "beta-version"..
Jeg har prøvet at afinstallere spillet, og installere det igen, uden held.. Jeg har kun fået den ene kode fra Oneplay.com da jeg købte spillet.
Skal jeg have en ny for at få adgang til det nye spil? Hvis det er gør en forskel, har jeg Macbook pro.

Mvh Lasse!

Hej lasse...
ja du skal have en nu kode til fm... den kode du har fået er kun til betaen så du kan afinstallere og installere fra nu af og til fm 16, det gør ingen forskel... du skal have en ny kode for at spille det fulde spil...

Kig evt. I uønsket mail om den er blevet sendt til dig der, eller skriv en mail til dem. Ang at du ikke har fået koden...

Håber at du blev lidt klogere. Da det ikke er så nemt at skrive her inde på en smartphone...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Soeby1993
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #112: 08 Nov 2014, 19:25 »

Er det virkelig seriøst? Skuffet
Jeg har intet modtaget, heller ikke inde under uønskede mails…
Og man kan først få svar e-mail eller telefon fra på mandag af!
Så ingen FM til mig i denne weekend Skuffet
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #113: 08 Nov 2014, 19:28 »

Nedern. Skuffet
Logged

Soeby1993
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #114: 08 Nov 2014, 19:30 »

Aaaaaah! Man skal åbenbart Replace min beta - og "købe" spillet igen, men via en kode som gør det gratis. Forvirrende? JA!
Men hvad pokker ved jeg også?
Nu står den på FM alligvel - tak for hjælpen!
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #115: 09 Nov 2014, 08:29 »

Jeg er allerede træt af det nye fm 😁 kan se der er andre der har samme problem, men kan ikke se hvordan i løser det?
Jeg har købt spille via cdon.com på cd. Jeg installerer beta'en, men nåede aldrig at spille. Nu vil jeg gerne spille een fulde version... Hvordan gør jeg? Der bliver ved med at stå at det er demoen... Jeg har prøvet at slette det installerede, men uden succes! Håber der er nogle der kan forklare det så jeg forstår det!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #116: 09 Nov 2014, 09:03 »

Du skal bruge koden bag på manualen, og indtaste den samme sted hvor du indtastede koden til betaen over Steam.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #117: 09 Nov 2014, 09:48 »

Dét ved jeg ikke. Jeg spillede ikke betaen, hentede kun den fulde version. Og der blev jeg bedt om at indtaste koden inden installation.
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #118: 09 Nov 2014, 09:49 »

1000 tak for hjælpen!!!

Så bliver det alligevel en god søndag Smiley
Logged

kallerhauge
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 Fuld Version
« Svar #119: 09 Nov 2014, 11:52 »

Hej.
Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan spille FM 15 fra steam. Når jeg prøver at åbne spillet sker der ingenting. Hvis jeg så trykker igen, står der at spillet allerede kører. Kan det have noget at gøre med jeg lige har opdateret fra windows 8 til 8.1??
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010