home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 45209 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
'40' The Latics
« : 27 Dec 2008, 00:32 »

- I N T R O -


Så er jeg tilbage igen. Det har desværre for alle parter gået dårligt med mine blogs indtil videre, og jeg har ikke kunne finde lysten til at spille med et hold særlig længe. Den eneste blog der faktisk har været en succes indtil videre må siges at være min blog om Villarreal. Den nåede op på 22 updates, og en hel sæson, men da jeg skulle starte på den næste sæson sprang gassen af ballonen.

Nu er jeg dog tilbage igen, og skrivelysten lever på højeste blus. Jeg havde denne gang aftalt med mig selv at spille indtil jeg fandt en stor glæde ved spillet, og det gjorde jeg ved dette save. Jeg har virkelig nydt at spille på mit save, og det skal uden tvivl deles med jer, via denne blog.

Som de fleste nok allerede har gættet ved hjælp af overskriften, blogger jeg denne gang om mit egentlige hadehold Manchester City. Selvom jeg fristes til at sige "desværre", vælger jeg alligevel ikke at gøre det, for det er trods alt bare en blog, og ikke en kærlighedserklæring .

For lige at forklare noget om størrelsen og karaten på mine updates, kan jeg fortælle at jeg igen vil køre med forholdsvist korte updates. Nogle updates vil selvfølgelig blive en anelse længere end de skulle have været, men det er hvad det er, og det må i leve med. Grafisk bliver denne blog nok heller ikke noget vidunder, og det eneste jeg stærkt regner med at tage i brug, er et topbanner. Andet er der ikke at sige end læn jer tilbage, og nyd denne blog!

God læselyst!
« Seneste Redigering: 17 Mar 2009, 18:56 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The City of Manchester!
« Svar #1: 27 Dec 2008, 00:33 »

« Seneste Redigering: 17 Mar 2009, 18:57 af Newton Heath » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The City of Manchester!
« Svar #2: 27 Dec 2008, 00:37 »

Endelig kom den! Glæder mig meget til at se hvad du kan udrette i den forfærdelige by Manchester Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv:'2' The City of Manchester!
« Svar #3: 27 Dec 2008, 12:15 »

- H U G H E S   F Æ R D I G   I   C I T Y -


MCFC COM


En tidlig morgen i juli havde bestyrelsen i Manchester City kaldt til pressemøde. Der var mange spekulationer i luften, men ingen af journalisternes interne gæt blev til en realitet. Mange journalister troede at en ny spille skulle præsenteres, nogle havde en afgang i bestyrelsen på læben, men kun ganske få lurede en afskedigelse i kulissen.

Det var nemlig til en flok åbenmundede journalister at Garry Kook (administrerende direktør, red) kunne annoncere fyringen af Mark Hughes. Den walisiske træner nåede ikke mere end en måned i sædet, og derfor virkede afgangen i første omgang uforståelig.

Baggrunden fremkom dog, da man annoncerede at Hughes led af en farlig hjertekarsygdom. Dagen forinden var han blevet kørt på hospitalet, og hans situation skulle angiveligt være let kritisk. I hvert fald kan han under ingen omstændigheder vende tilbage til managererhvervet, hvilket nu betyder at City må bruge transfervinduets start på at finde en afløser for Hughes.

Hvem det skal blive står stadig åbent, men navne som Frank Riijkard, Roberto Mancini og Jean-Pierre Papin blev hurtigt nævnt. De er alle tre uden job i øjeblikket, og skulle ligeledes være interesseret i jobbet alle tre. Der er dog ingen tvivl om at Riijkard og Mancini står forrest i køen, da Papins erfaring ikke er nær så stor, som de andres på nuværende tidspunkt er.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 20:46 af Newton Heath » Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' The City of Manchester!
« Svar #4: 27 Dec 2008, 12:24 »

rigtig flot skrevet, var fanget med det samme! følger med! =)
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' The City of Manchester!
« Svar #5: 27 Dec 2008, 12:35 »

Det er flot skrevet... Jeg følger med!! Smiley
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '2' The City of Manchester!
« Svar #6: 27 Dec 2008, 12:36 »

Fanger allerede en. Prøver at kigge med fremover. Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '2' The City of Manchester!
« Svar #7: 27 Dec 2008, 12:44 »

God start Newton Smiley
det ser spændende ud. glæder mig til at læse mere Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv:'3' The City of Manchester!
« Svar #8: 27 Dec 2008, 13:47 »

- U E R F A R E N   D A N S K E R   A N S A T! –


MCFC COM


Blot to dage efter den tragiske afskedigelse med waliseren Mark Hughes valgte man at ansette en ny manager. Han er forholdsvis uerfaren, og netop blevet færdig med et tage sin A-træner licens. Han har tidligere spillet i klubben, og det var en stor faktor for hans tiltrædelse. Han fik under sit forholdsvis korte ophold i klubben, mange venner, og det har hængt ved.

Navnet er Kasper Nielsen, og den 36 årige dansker kan prale af 17 A-landskampe på det danske landshold, med fire mål som følge. Derudover har han også spillet i mange europæiske klubber, heriblandt Manchester City. Det var dog ikke som spiller i Manchester han fik sin største succes, og det endelige gennembrud, men derimod Stade Rennes, hvor han var en overdådig succes. Den tidligere midtbanegeneral styrede den franske midtbane med hård hånd, og som tak for det kunne han lade sig hylde som årets udlænding i fransk fodbold.

Journalister fra The Sun, Daily Mail og The Independent var alle mødt op, og de blev hver og en præsenteret for den samme smøre af danskeren;
Navn: Kasper Nielsen
Født: 18/04-1972
Klub: Manchester City
Aktiv karriere:
1989-93: Esbjerg fB
1993-95: Norwich
1995-98: Manchester City
1998-02: Stade Rennes
2002-05: FC København

´´Jeg er meget glad for at blive ansat i den klub, som jeg gennem tiderne har elsket så meget. Byen, klubben og kulturen har spillet en stor rolle i mit liv, og at få chancen for at vende tilbage i klubben er en stor ære. Jeg er godt klar over at forventningerne er store hos de nye ejere, men jeg er sikker på at de nok skal blive glade for at have ansat mig. Derudover glæder jeg mig også rigtig meget til igen at samarbejde med min gode ven Mark Bowen (assisterende træner,red), som jeg jo spillede sammen med for Norwich i en lille del af 90'erne.``

Danskerens første alvorlige test bliver mod EB/Streymur, men der ligger dog en række venskabskampe for døren inden. Derudover har danskeren tydeligt markeret at han køber meget ind i dette vindue, hvorefter han vil forholde sig passivt i vinderens "vindue".
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 20:47 af Newton Heath » Logged

AFC
Gæst
 
Sv: '3' The City of Manchester!
« Svar #9: 27 Dec 2008, 14:21 »

Man må sige du kommer med nogle blogs, som lever i nogle dage og så stopper igen. Det er også sket for mig før.

Men nu er du kommet til Manchester City. Det er et yderst spændende hold kan jeg fortælle dig. Spillede med dem selv i 08'eren hvor det faktisk blev til 5 sæsoner med dem, med hele 7 trofæer. 2 gange Champions League, 1 Liga Cup og 2 mesterskaber og 1 Charity Shield og 1 FA Cup. De har spændende spillere som Robinho, Elano, Kompany osv. Robinho kom dog først til i denne sæson, så han var ikke med i 08'eren ved City.

Nok om det. Jeg glæder mig meget til at se hvad du kan gøre med City. Lige nu ligger de ikke særligt prængede af en position at være i ligaen, så jeg håber du kan redde dem. Elsker dit layout osv. KIU!
« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 14:42 af AFC » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #10: 27 Dec 2008, 17:32 »

- R Y G T E R!  -


MCFC COM


Man kan ikke undgå at der i hver enkel sportsavis, og lignende opstår rygter. Over 90 % af disse rygter er noget opreklameret fis, og derfor skal man aldrig bryde ud i jubel hvis der i The Sun står at din yndlingsspiller Cristiano Ronaldo skifter mægtige Manchester United ud med Stoke.


Ovenstående er den nye danske manager Kasper Nielsen hurtigt blevet kendt for, og det gyldne citat opkvikker med hastige skridt hans population i sin nye klub. Alligevel var han til stede i dag til stede for at kommentere på de mange avisers rygter, hvor City ofte har været nævnt som ny destination for en spiller. Navne som Miguel Veloso, Joao Moutinho, Andrei Arshavin og Angelo Palombo er alle blevet skudt i retning af England, og fansene skulle angiveligt allerede glæde sig.

Danskeren vidste udmærket godt at det ikke nytter noget at afvise, og derfor kom proppede han lynhurtigt sin rimelig lange ønskeseddel op af bukselommen, og gav sig så til at læse navne op. Frækt og modigt, eller blæret og dumdristigt? Det vil tiden vise.

De opmødte journalister fik dog en masse spillere at skrive ned på deres små notesblogge. Miguel Veloso, Joao Moutinho, Darijo Srna, Angelo Palombo, Andre-Pierre Gignac og Mario Gomez, var alle emner til snarligt at trække den lyseblå City-trøje over hovedet. Spørgsmålet er dog om dagens rygter lever op til de reelle spillere han gerne vil præsentere. Det var i hvert fald uden tvivl en flok undrende journalister der forlod presselokalet. Den lange ønskeliste finder du her.

              DARIJO SRNA
              EDISON CAVANI
              MIGUEL VELOSO
              BRUNO ALVES
              THIAGO SILVA
              ANGELO PALOMBO
              ANDREI ARSHAVIN
              PAVEL POGREBNYAK
              MARIO GOMEZ
              VAGNER LOVE
              SIMON VUKCEVIC

« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 20:47 af Newton Heath » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #11: 27 Dec 2008, 18:01 »

Kan godt li' din opsætning Newton. Det cool Wink. Hver gang man ser en lyesblå farve tænker man jo udelukkende City hehe..

KIU! :]
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #12: 27 Dec 2008, 18:03 »

God blog, kan dog ikke lide du er Manchester City! Troede du var en United dreng helt ind til hjertet Skuffet. Sørgelig dag for menneskeheden Smiley.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #13: 27 Dec 2008, 18:45 »

er det kun mig der synes at det som står i bloggen måske ikke er det mest spændende i verden?
synes det mangler noget spændende i den, hvis du ikke er startet med kampene endnu og det er derfor så forståeligt nok.
men er det ikke kedelige ting der står i din city blog? transferrygter og manager rygter?
halvdelen af de spillere kan man jo heller ikke få fra starten.
ja undskyld mig hvis jeg lyder lidt nederen men jeg synes det en anelse kedeligt.

synes folk burde spille noget mere, kæmpe noget mere med sine hold i stedet for at lave blogs om 1 sæson der og 1 sæson der.
hold da gejsten oppe og spil længe med en klub og SÅ skriv om det. jeg har spillet 8 sæsoner med city der er der måske ting og fortælle, men transferrygter og manager rygter i starten af spillet er ærlig talt ikke spændende. no offense.
flot skrevet men på grænsen til godnat læsning.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Bave
Gæst
 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #14: 27 Dec 2008, 18:47 »

Saa kom bloggen Smiley

Det ser rigtig godt ud.
En flot opsaetning du har, kan specielt godt lide den lyseblaa overskrift, det er med til at goere bloggen bedre.

Spaendene navne du har paa vej til klubben, kunne vaere fedt med en Veloso.

Maa den blive lige saa succesfuld som min City blog Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010