home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  2 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Villans
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: The Villans  (Læst 51343 gange)
Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #15: 15 Dec 2008, 09:54 »

har fulgt lidt med på sidelinjen og det ser sku godt ud! Smiley Keep up the good work  Thumbs Up

EDIT: hehe manglede lige én kommentar: God update Smiley
« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 09:58 af Macke » Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #16: 15 Dec 2008, 10:09 »

God blog du har fået lavet og nogle spænede køb du har fået lavet.. Smiley
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #17: 15 Dec 2008, 10:32 »

Rigtig god start på denne blog, John! Jeg var fast læser ved din Brøndby og senest Napoli blog, men fik ikke kommenteret den så meget. Dine indkøb er rigtige spændende og du har os sikret nogle af de fremtidige stjerner.
Glæder mig meget til at følge dig i London, og denne gang skal jeg nok huske at kommentere noget mere. (:
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #18: 15 Dec 2008, 12:36 »

har fulgt lidt med på sidelinjen og det ser sku godt ud! Smiley Keep up the good work  Thumbs Up

EDIT: hehe manglede lige én kommentar: God update Smiley

Tak for kommentaren, og jeg vil da forsøge på at holde niveauet oppe. Jeg kommer senere med en oversigt over truppen, så må vi se hvad I synes om den - den har taget langt tid at lave Smiley

God blog du har fået lavet og nogle spænede køb du har fået lavet.. Smiley

Takker - er selv meget glad for mine indkøb, hvor især Alexis Sánchez har vist sig værdifuld i træningskampene. Så er det bare om han kan følge op på det når sæsonen går igang.

Rigtig god start på denne blog, John! Jeg var fast læser ved din Brøndby og senest Napoli blog, men fik ikke kommenteret den så meget. Dine indkøb er rigtige spændende og du har os sikret nogle af de fremtidige stjerner.
Glæder mig meget til at følge dig i London, og denne gang skal jeg nok huske at kommentere noget mere. (:

Jamen ser da frem til at få flere kommentarer fra dig Smiley
Jeg synes bestemt også, at det er nogle lovende indkøb jeg har sikret mig. Man kan dog sige, at Seleznyov ikke er verdens bedste, men en god backup!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #19: 15 Dec 2008, 15:12 »


God update JS Opstemt man kan hvert fald ikke klantre dig for ikke at prøve at få succes med tottenham, lige meget hvilken version af fm det er Opstemt

men eller yderst spændende. synes altid du er god til at finde nogle andre alternativer end de "sædvanlige". Synes ikke det sker så tit, at du henter de samme spillere i dine forskellige blogs.

men som sædvanlig følger med, om så det er brøndby, napoli eller tottenham Peace

Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #20: 15 Dec 2008, 17:43 »

TOTTENHAM HOTSPUR FC 
T R U P P E N


» Målmænd


» Forsvar


» Midtbane


» Angreb

« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 21:28 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #21: 15 Dec 2008, 17:52 »

Fantastisk.. Daamn det må have taget sin tid at lave.. puha da.. :b

Super fede billeder... Kan ikke vente til sæsonen kommer rigtig igang, og om dine nye indkøb evt. får gang i klubben.. Smiley
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #22: 15 Dec 2008, 18:03 »

Fantastisk, allerede nu. Super godt lavet, det med trupgennemgangen, og jeg venter spændt på at du rigtig kommer i gang. Fortsæt. Wink
Logged

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #23: 15 Dec 2008, 19:23 »

Nøj hvo :)r jeg glæde mig til du starter på sæsonen.
Smiley
Super blog!!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #24: 15 Dec 2008, 19:26 »

God start, dog kan jeg slet ikke se meningen med din update med truppen. Det er da uden tvivl flot med alle de billeder, men hvad formål har det, den update syntes jeg er noget tynd, men det er selvfølgelig dig der laver bloggen. Men som alle andre glæder jeg mig meget til sæsonen, forhåbentlig lan du gøre det bedre en tidligere og samtidig holde truppen realistisk.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #25: 15 Dec 2008, 19:28 »

Super update og fed blog Smiley
glæder mig til at se mere Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #26: 15 Dec 2008, 21:01 »

Fantastisk.. Daamn det må have taget sin tid at lave.. puha da.. :b

Super fede billeder... Kan ikke vente til sæsonen kommer rigtig igang, og om dine nye indkøb evt. får gang i klubben.. Smiley

Ja det har taget lang tid at lave, og var mest af alt for at lave en lidt anderledes "præsentation" af truppen end normalt.

Fantastisk, allerede nu. Super godt lavet, det med trupgennemgangen, og jeg venter spændt på at du rigtig kommer i gang. Fortsæt. Wink
Nøj hvo :)r jeg glæde mig til du starter på sæsonen.
 Smiley
Super blog!!

Det glæder mig at I følger med, og håber at jeg kan leve op til forventningerne.

God start, dog kan jeg slet ikke se meningen med din update med truppen. Det er da uden tvivl flot med alle de billeder, men hvad formål har det, den update syntes jeg er noget tynd, men det er selvfølgelig dig der laver bloggen. Men som alle andre glæder jeg mig meget til sæsonen, forhåbentlig lan du gøre det bedre en tidligere og samtidig holde truppen realistisk.

Det var for at lave en lidt anderledes præsentation af truppen end de normale Smiley

Super update og fed blog Smiley
glæder mig til at se mere Thumbs Up

Takker for kommentaren!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #27: 15 Dec 2008, 21:15 »

Rigtig lækker og original præsentation af truppen. Det tegner rigtig godt! Glæder mig ligesom størstedelen af dine andre faste læsere, til sæsonstart.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #28: 15 Dec 2008, 21:18 »

Spændende med en Spurs blog. Har altid godt kunne lide de spillere der har været på holdet.

Synes helt klart bloggen er blandt de bedste når man kigger på dem der kører for tiden. Du har et simpelt og meget venligt layout som er rigtig flot. Du skriver også rigtig godt, samt har en masse afsnit - dejligt!  Opstemt

Din seneste update var imponerende god. Rigtig flot lavet grafisk. Hvad hedder den font du brugte?
Men lidt tekst om holdet også istedet for kun billeder kunne nu også være havde været godt.

Læser helt klart med her. Keep it up John Spurs!  Smiley
Logged

former zoesuckins

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #29: 16 Dec 2008, 22:53 »

THESUN
Drømmen knust på Old Trafford

United 2-0 Spurs
53' 1-0 Cristiano Ronaldo
84' 2-0 Carlos Tevez

Efter to sejre og tre uafgjorte kampe i de første fem sæsonkampe i Premier League, så måtte Tottenham Hotspur i dag sande, at der stadig er noget vej op til toppen af Premier League. Således måtte holdet se sig besejret med 2-0 af Manchester United på Old Trafford efter en kamp, som ellers var lige i meget af kampen.

Gæsterne fra Tottenham Hotspur lagde godt ud i kampen, og det lykkedes for de teknisk velfunderede Tottenham spillere at drive gæk med United forsvaret flere gange i starten af kampen. Giovani Dos Santos og Luka Modric var flere gange bagmændene bag ravage i Manchester Uniteds firebackkæde. Det var ellers noget af en overraskelse, da Tottenham manager John Petersen offentliggjorde startopstillingen som var uden russiske Roman Pavlyuchenko og Darren Bent, men altså i stedet med Giovani Dos Santos. Til dette udtalte John Petersen på pressemødet "Jeg mener at det er bedre for os med et par hurtige tekniske spillere imod Rio(red. Ferdinand) og Vidic. Hvis vi spiller dem ved jorden, så er jeg sikker på, at vi kan tage dem på sengen."

Og fra start fik holdet som sagt sat Rio Ferdinand og Nemanja Vidic på hælene flere gange, men foran målet var skarpheden ikke til stede. Det var derfor ikke overraskende, at et skuffende hjemmehold kunne gå til pause med stillinge 0-0 foran et meget utilfreds hjemmepublikum.

Pibekoncerten fra hjemmepublikummet virkede på Manchester Uniteds spillere, der straks fra starten af anden halvleg satte sig mere på kampen. Hjemmeholdet dominerede nu og fik en del store chancer i starten af anden halvleg, men i målet var spanske Sergio Asenjo en god sidsteskanse for Tottenham. Desværre for gæsterne skulle der bare gå otte minutter inden hjemmeholdet fik gang i målscoringen, da den portugisiske kantspiller Cristiano Ronaldo kom højest på et hjørnespark og headede bolden i nettet til 1-0.

Efter målet kom Tottenham mere med i kampen igen, og der var flere chancer for udligning, men i stedet slog Manchester United kontra og med seks minutter tilbage af kampen lukkede Carlos Tevez opgøret, da han scorede sikkert på Asenjo efter et flot kontraangreb fra hjemmeholdet, som dermed tilføjede Tottenham sæsonens første nederlag.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010