home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:35 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  1 Bruger, 632 Gæster Online.

Indlæg: 1132684 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 59336 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #30: 05 Jan 2019, 00:27 »

Første sæson for Acair hos The Steelmen (Motherwell) er nu overstået. Klubben blev overtaget på en 12. plads og det lykkedes næsten at få klubben med i mesterskabsspillet, men et nederlag til Rangers kostede dyrt og nedrykningsspillet var en realitet.



Den gamle klub Dunfermline led en hård skæbne og rykkede ned via playoffs. I løbet af sæsonen er det lykkedes Acair at sikre sig national B licens og han er i færd med at anskaffe A-licensen.

Det lykkedes endvidere Acair at sikre det første trofæ i hans karriere med smuk sejr i den skotske cup, så den står på europa league efter sommerferien



Forhåbentlig kan der kæmpes med om de europæiske pladser i den kommende sæson.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

kasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #31: 05 Jan 2019, 14:05 »

Så skal jeg i gang med fase 2. Ansat i Dundee United pr. 24. marts på en 1. års kontrakt.
Logged

We love you OB, we do.
For vi er drengene fra fyn
HELLERE HAVNE I EN GOD TREKANT
END I EN OND CIRKEL.

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #32: 05 Jan 2019, 17:05 »

Jeg er i 3. fase, med Kilmarnock. Lige nu i gang med min 3. sæson i klubben - og det går stødt fremad. I begge sæsoner har jeg skaffet en 3. plads, og sidste sæson gik jeg endda videre fra gruppen i Europa League. Det er hårdt at hamle op med Celtic, men jeg er cirka på niveau med Rangers - Celtic nåede tilmed finalen i Europa League, så de er skarpe..

Mine 2 sæsoner har gået med at opbygge økonomi, lave billige indkøb, og opbygge en kompatibel trup + dygtige rotationsspillere. Det nærmer sig et resultat.

Jeg opdatere når der sker noget vildt, haha.
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #33: 05 Jan 2019, 17:20 »

Scott McTavish har fået nyt job! Vi skriver d. 17 dec 2019 - sikken en julegave at få!

Klubben blev Dundee!

Sidste sæson måtte Dundee set det faktum i øjnene at de ikke længere var at finde i den bedste skotske liga. De har sidenhen haft 2 managere, og selvom de ligger som en del af kampen om oprykning valgte de at fyre Jack Ross. Det var den anden samtale jeg havde med klubben, eftersom jeg allerede var i snak med dem inden sommeren efter deres nedrykning var et faktum.

Jeg overtager en klub der er klar til direkte oprykningsforsøg. Befinder mig i øjeblikket på 3. pladsen, med 8 point op til numero uno, men der er en halv sæson endnu! Truppen er på et niveau der berettiger til premiership fodbold. De har formået at holde på de større profiler fra sidste sæson!

Håber på direkte oprykning, også må vi se hvad 3. fase bringer!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #34: 06 Jan 2019, 10:49 »

Jeg prøver at hoppe med her Smiley

Er startet op med Terkel i Clyde!

« Seneste Redigering: 06 Jan 2019, 10:50 af b0nb0n » Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #35: 06 Jan 2019, 16:26 »

Terkel har nu været 100 dage er gået i Clyde - efterlader dem på en 3. plads. - Men det var lige gyldigt, det skulle bare overstås.
Jagten går nu ind på et nyt job.

Fase 1 = DONE
Fase 2 = Jobsøgende

Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #36: 06 Jan 2019, 20:06 »

Så er jeg igang med fase 2



Det tog over et år, og 5 jobsamtaler!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #37: 07 Jan 2019, 12:11 »

Klog af skade startede jeg forfra på denne challenge efter et par taktiske fadæser i Morton..

FASE 1: De 100 dage i Stirling blev hurtigt overstået, og det handlede kun om at få C-Licensen. Jeg kiggede ikke så meget på resultaterne, så klubben blev afleveret på en 9. plads, uden at have rykket sig en meter med mig ved roret.

FASE 2: Jeg blev afvist af 3 klubber i foråret 2019, men følte så virkelig at jobbet var mit, da Hamilton rykkede ned og fyrede træneren, men jeg fik den kolde skulder i første omgang. I november måned 2019 var der så massefyringer i Championship og 3 managers røg på porten - Hamilton, Dundee og Ross County. Sidstnævnte ville end ikke snakke med mig, men de to første førte til samtaler og jeg var fortrøstningsfuld. Men igen blev jeg afvist og med så mange afvisninger, begyndte jeg at tro, at jeg gjorde noget forkert. Men held i uheld som man siger. Manageren i Partick (Nummer 2) blev ansat i Dundee (Nummer 9) og det gav en ledig plads til mig!
Klubben er fattig, men vi er allerede godt på vej mod den forbandede oprykning, så hvis jeg kan holde hoved koldt i 15 kampe, så kan det blive en hurtig succes i Partick! Stilling
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #38: 07 Jan 2019, 15:18 »

Fase 2:
At overtage en klub på 2. pladsen med alle forudsætninger for at forblive/forbedre positionen var alt andet lige en smule mere positivt end at overtage en bundklub. Det smittede også af på den kaliber af spillere jeg kunne hente i januar (Fraizer Campbell - Topscorer med otte mål i tolv kampe). Samtidig havde jeg stor succes med overfaldsfodbold, som jeg for første gang prøvede kræfter med i denne version af FM. Og det hele blev også rundet af med den påkrævede oprykning, endda med 3x månedens manager!
Efterfølgende gjorde jeg det klart for bestyrelsen, at jeg ville opsige min kontrakt ved kontraktudløb, indtil det gik op for mig, at jeg havde kontrakt til 2021 og ikke 2020 som jeg oprindeligt troede. Så da jeg ikke var arbejdsløs 1. juni, sagde jeg selv op med øjeblikkelig virkning.

Fase 3:
Fase 3 skal nu påbegyndes, men det bliver først i efteråret/det nye år, når de første fyringer begynder at tikke ind. Alle managers har kontrakt til 2021 eller 2022 og medmindre end af dem bliver ansat i Bournemouth, så må jeg altså væbne mig med tålmodighed endnu engang. Jeg tillader mig også at stille lidt krav til den kommende klub. Brexit-aftalen er forholdsvis simpel, idet britiske klubber må spille med 17 udlændinge som skal leve op til minimumslønnen på €463.399 om året. Problemet er blot, at der i skrivende stund kun er 40 spillere i Skotland der tjener mere end dette om året og 37 af dem befinder sig i Celtic/Rangers. Så hvis der skal andet end britere og irer på holdkortet, så skal der være en hvis tyngde i den kommende klubs økonomi. Men nu må vi se, hvem der overhoved vil have mig..

Opdatering: 26. december kunne jeg vælge og vrage mellem Aberdeen og Hearts. Klubberne var stort set identiske, med eneste undtagelse at Aberdeen opererede med et næsten dobbelt så stort budget. Jeg valgte dog Hearts - De er en klub på vej fremad, mens Aberdeen med dårlige resultater og lidt tungere økonomi er på vej baglæns. Forhåbentlig bider det mig ikke i halen i sidste ende.. Tabellen
« Seneste Redigering: 07 Jan 2019, 16:48 af Gilly » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #39: 07 Jan 2019, 17:23 »

Fedt Gilly!

Men snyd du overtager en klub på 2.pladsen, jeg overtog en nedrykker, med en masse sure mennesker og elendig stemning, og det kostede helt klart i starten!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #40: 07 Jan 2019, 17:41 »

Fedt Gilly!

Men snyd du overtager en klub på 2.pladsen, jeg overtog en nedrykker, med en masse sure mennesker og elendig stemning, og det kostede helt klart i starten!
Altså jeg klager ikke når nummer 5 og 9 ikke vil have mig, nummer 7 slet ikke vil tale med mig, og nummer 2 så giver mig en kontrakt. Det gjorde det hele uendelig meget lettere. Men ja, i mit første forsøg endte jeg også i bunden af Championship, og det er ikke nær så sexet som toppen Wink
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #41: 07 Jan 2019, 21:40 »

Så er sæsonen slut i Livingston, og det blev en skod sæson.

Alle spillerne var sure, og det tog mig lang at få bygget humøret op igen, så tabte de første mange kampe.

Men fik lidt styr på det til sidst, og var faktisk tæt på Playoff, og hvis jeg havde vundet sidste kamp, som jeg spillede 1-1, så var jeg endt 2 pladser højere end jeg endte.

Liga:
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #42: 08 Jan 2019, 08:18 »

Fedt med Hearts til Gilly! Og fedt at vi alle har forskellige klubber synes jeg - giver noget forskelligt perspektiv hos os alle! Smiley

b0nb0n: Ærgerligt med den sidste kamp. Det er nu også en svær liga du er i - Hamilton, Inverness og Dundee Utd er alle klubber der hører til højere oppe. + Raith ligger med i toppen i Premiership i mit save! Smiley Det skal nok komme til at gå bedre næste år! I have faith! Peace

Til orientering er jeg i mit eget save færdig med første halvdel af min første sæson, og det er gået ganske fornuftigt, dog uden at ligge helt i top, men jeg skal nok finde ud af at finde tid til en længere opdatering om hvordan det går, men har desværre ikke adgang til FM fra arbejde - desværre! Smiley

EDIT: Jeg opdaterer lige første indlæg (når jeg har tid) så man kan se hvem der er med i hvilken fase og med hvilket hold - sig til hvis der er andet I synes er relevant. Smiley ER OPDATERET
« Seneste Redigering: 08 Jan 2019, 08:36 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #43: 08 Jan 2019, 15:45 »

Har fulgt anonymt med her i et stykke tid. Tror sgu jeg giver challengen et forsøg. Måske jeg starter allerede i aften Smiley
Logged

Arsenal <3

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #44: 08 Jan 2019, 15:47 »

Dexter McKenzie vil også forsøge at gå i skoene på en legende. Lad os se hvad det ender med :-)
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010