home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 906 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 Udprint
Forfatter Emne: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?  (Læst 85767 gange)
Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #345: 06 Feb 2013, 09:00 »

Jeg har aldrig helt forstået hypen omkring Urge. Szczesny har til gengæld fuldstændig ret i at alt hvad der hedder Light er forfærdeligt.

Men jeg kan da lige smide en ny en ud: Coke Zero smager bedre end almindelig Coca Cola.
Helt enig.  Thumbs Up

Det er dybt kontroversielt det du melder ud der! Tunge Det er som at sige at flag football er bedre end almindelig football!
Hvad ved du om det?  ticked off
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #346: 06 Feb 2013, 09:44 »

Hvad ved du om det?  ticked off

Ramte jeg et ømt punkt der? Tunge

- Hvis du ærligt mener at du hellere ville se en flag football-kamp end en normal football-kamp, så er jeg ikke sikker på, at jeg kan diskutere med dig Wink
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #347: 06 Feb 2013, 09:47 »

Ramte jeg et ømt punkt der? Tunge

- Hvis du ærligt mener at du hellere ville se en flag football-kamp end en normal football-kamp, så er jeg ikke sikker på, at jeg kan diskutere med dig Wink
For en dobbelt Danmarksmester og europamester i flag football, så kan valget til tider være svært.  crazy
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #348: 06 Feb 2013, 09:51 »

For en dobbelt Danmarksmester og europamester i flag football, så kan valget til tider være svært.  crazy

Haha, crazy! Det vidste jeg sgu' ikke lige. Kan godt se, at flag football har sine fordele for dem der spiller det. Men kunne aldrig drømme om, at se en flag football-kamp frem for en normal football-kamp (og håber heller ikke ret mange andre kunne.) Peace
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #349: 06 Feb 2013, 11:16 »

Jeg flere ikke har bragt faxe kondi frem er simpelthen uforståeligt, verdens bedste sodavand <3
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #350: 06 Feb 2013, 12:12 »

Haha, crazy! Det vidste jeg sgu' ikke lige. Kan godt se, at flag football har sine fordele for dem der spiller det. Men kunne aldrig drømme om, at se en flag football-kamp frem for en normal football-kamp (og håber heller ikke ret mange andre kunne.) Peace

Hvorfor?
Logged

former zoesuckins

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #351: 06 Feb 2013, 12:57 »

Haha, crazy! Det vidste jeg sgu' ikke lige. Kan godt se, at flag football har sine fordele for dem der spiller det. Men kunne aldrig drømme om, at se en flag football-kamp frem for en normal football-kamp (og håber heller ikke ret mange andre kunne.) Peace
Snakker vi NFL så nej, men snakker vi i DK så kan jeg sagtens se flere spændene kampe i Flag football end i Tackle ligaen.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Imperatore
Gæst
 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #352: 06 Feb 2013, 14:41 »

Hvad i al verden foregår der her? Der bliver delt advarsler ud til højre og venstre, hvis man skriver et indlæg på en linje. Hawk citere bl.a. 6 styks i Liverpool-tråden her den anden dag. Men hvis man kører helt ud af tangenten i off topic, så deltager crewmedlemmerne.
Næsten 3 sider hvor der er 0 indlæg, der omhandler mad til Super Bowl, damn. Det er godt, at man kan holde en linje.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #353: 06 Feb 2013, 15:23 »

At der diskuteres sodavand (og football) i en tråd om hvad folk skal have til Super Bowl (ikke bare mad) 4 dage efter en netop overstået Super Bowl er vist ikke det vildeste off topic vi har set her på siden.
Logged



Imperatore
Gæst
 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #354: 06 Feb 2013, 15:33 »

Der er 2 eller 3 indlæg, hvor flag football bliver indraget. Det har stadig intet med Super Bowl at gøre. Heller ikke hvilken sodavand der er bedst. Det er bare ren lol, der bør høre til i børnehaven, hvor der rent faktisk er en tråd, som omhandler sodavand.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #355: 06 Feb 2013, 15:51 »

Sodavandsdiskussion en udsprang af et billede af undertegnedes Super Bowl-menu. At den derefter køres færdig her overlever vi nok.
Logged



Imperatore
Gæst
 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #356: 06 Feb 2013, 16:00 »

Okay. Så man må godt køre off topic, hvis det udspringer af noget, der er relevant fra tråden. Det havde jeg helt glemt.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #357: 06 Feb 2013, 16:03 »

Der er godt nok nogen som har ondt i røven herinde....

Og det har ligeså meget relevans som at brokke sig over alt man får muligheden for.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #358: 06 Feb 2013, 16:05 »

Der er godt nok nogen som har ondt i røven herinde....

Og det har ligeså meget relevans som at brokke sig over alt man får muligheden for.
Mener du, at Imperatore kun er herinde for at brokke sig?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #359: 06 Feb 2013, 16:05 »

Mener du, at Imperatore kun er herinde for at brokke sig?

I denne tråd, ja i øjeblikket.
Logged


Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010