home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:50:40 Broen13 Blogkonkur... [30] Journeyman - Og g...
24 Maj 2024, 22:38 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132790 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Prediction Mastery
| | | |-+  High roller - Info- og snakketråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: High roller - Info- og snakketråd  (Læst 7709 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
High roller - Info- og snakketråd
« : 07 Feb 2013, 22:32 »


Så er der en ny konkurrence på FmF klar! Det går kort sagt ud på at forudsige udfaldet af forskellige områder i en given liga. Derfor er det godt at have kendskab til FM og derved vide, hvem der ofte klarer sig godt. Der er intet maksimalt deltagerantal, så alle kan være med. Første runde vil løbe af stablen i uge 8 for lige at have det på plads.
Denne konkurrence er en del af det helt nye tiltag på siden, hvor man ved af betale sig til adgang har mulighed for at vinde betydeligt større præmier.

Info om konkurrencen
Det gælder som bekendt om at være bedst til at forudsige forskellige punkter i flere ligaer. Det kan f.eks. være: Vinder af ligaen, topscorer, spiller med flest røde kort, antal point for et hold etc., men det vil der selvfølgelig komme masser af information om ved rundestart. I forhold til den almindelige konkurrence vil sværhedsgraden både angående ligastørrelse og spørgsmål være højere.
En runde består af forudsigelser fra én liga i Europa. Derpå skifter man land og liga ved hver runde. Runden og spørgsmålene vil blive smidt op mandag eller senest tirsdag, og så har deltageren indtil søndag aften til at afgive sine bud i budtråden. Der vil være syv runder, så det konkurrencen vil komme til at tage syv uger. Det er tilladt at få en anden til at afgive sine bud, hvis det tydeligt markeres over for mig.

Turneringsstruktur
Der vil være 15 spørgsmål i hver runde og til hver liga, og der kan scores et point pr. rigtigt svar. Dog vil der være bonusspørgsmål, der er noget sværere, men som giver fem point. Vinderen er den, der efter alle syv runder har tilkæmpet sig flest point. Der vil altså ikke være nogen form for knockoutrunder e.l. Ved pointlighed vinder ham, der har opnået flest point i én enkelt runde.

Tilmelding og præmier
Man tilmelder sig konkurrencen ved at sende en pb til mig senest søndag d. 17. februar 23.59. Husk at præciser, hvilken konkurrence, du tilmelder dig. (Free for all eller high roller)
OBS: Det er tilladt at deltage i både denne konkurrence og i den almindelige konkurrence.
Dette er en såkaldt 'high roller' konkurrence og der er derfor en entrance fee, der skal betales for at være med. Her er det vigtigt at pointere, at der er gratis adgang for FmFreaks' venner.  Til gengæld er der større præmier i forhold til den almindelige konkurrence. Dog hører det med, at præmierne i denne konkurrence ikke er fastlagt endnu. Det afhænger nemlig af antal deltagere. Så jo flere tilmeldte her, jo større præmier. Selvom det er gratis for 'venner' af FmFreaks at deltage, bliver præmiepuljen stadig forhøjet med 250k ved hver tilmelding.
Tilmeldingsgebyr: 250.000 freak$ (Gratis for FmFreaks' venner)
1. pladsen får 40 % af det samlede indskud. 700.000 freak$
2. pladsen får 25 % af det samlede indskud. 437.500 freak$
3. pladsen får 15 % af det samlede indskud. 262.500 freak$
4.-5. pladsen får 10 % hver af det samlede indskud. 175.000 freak$

Deltagende brugere:
TheX
Hansen.
Hcan
Wester
MBJ
Quixotry
Skovby
« Seneste Redigering: 24 Feb 2013, 22:24 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #1: 07 Feb 2013, 22:49 »

dvs. at hvis det kun er FMF-venner der deltager, så er præmierne henholdsvis 0, 0, 0, 0 og 0 FMF$ ?

derudover synes jeg at High-roller satsen er sat for højt, eksempelvis har jeg kun råd til at "tabe" to gange, og så er jeg bankerot, og jeg er alligevel den 157 rigeste bruger herinde. Faktisk er der kun 51 brugere herinde der ikke vil gå bankerot af at tabe tre high-rollers.
Logged




Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #2: 07 Feb 2013, 22:50 »

Læs dog hvad der står... For hver "ven" der tilmelder sig, bliver der stadig lagt 250k i puljen. Hvorvidt du kun kan være med 3 gange, kommer vel an på om du vinder eller taber. Der er desuden en del brugere som har adskillige millioner og kan være med mange gange. Men det er netop pointen - at det er for de folk der har rigeligt med freak$.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #3: 07 Feb 2013, 22:52 »

dvs. at hvis det kun er FMF-venner der deltager, så er præmierne henholdsvis 0, 0, 0, 0 og 0 FMF$ ?

derudover synes jeg at High-roller satsen er sat for højt, eksempelvis har jeg kun råd til at "tabe" to gange, og så er jeg bankerot, og jeg er alligevel den 157 rigeste bruger herinde. Faktisk er der kun 51 brugere herinde der ikke vil gå bankerot af at tabe tre high-rollers.

nej - se hvad der står Smiley  

Citat
Selvom det er gratis for 'venner' af FmFreaks at deltage, bliver præmiepuljen stadig forhøjet med 250k ved hver tilmelding.

Tror du har ret i at highroller satsen er høj, men der skal jo være nogle incitamenter til at være med i den svære og meningen er vel sagtens at Highroller bliver forhåbentlig mere seriøst, for dem der deltager.

Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #4: 07 Feb 2013, 22:53 »

Læs dog hvad der står... For hver "ven" der tilmelder sig, bliver der stadig lagt 250k i puljen. Hvorvidt du kun kan være med 3 gange, kommer vel an på om du vinder eller taber. Der er desuden en del brugere som har adskillige millioner og kan være med mange gange. Men det er netop pointen - at det er for de folk der har rigeligt med freak$.

aha, det gik vidst lidt for hurtigt da jeg læste det, jeg trækker hermed de første af mine ord tilbage Smiley

Det er andet må være en vurderingssag Smiley
Logged




Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #5: 07 Feb 2013, 22:54 »

Nu er det første high-roller konkurrence vi har, så nu må vi jo se hvor mange der tilmelder sig, og så evt. justere satsen i fremtidige konkurrencer. Det er jo som sagt meningen at det skal være for 'eliten'. Ellers må man jo melde sig ind i Vennerne Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #6: 08 Feb 2013, 07:36 »

Jeg er sq på. For jeg fik vel lidt penge for titlen som årets bruger? Så ingen grund til at spare på dem  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #7: 08 Feb 2013, 08:08 »

Jeg er sq på. For jeg fik vel lidt penge for titlen som årets bruger? Så ingen grund til at spare på dem  Smiley

Du kommer på listen Smiley Men til jer andre; husk at tilmelding er i pb til mig Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #8: 08 Feb 2013, 17:04 »

Hvem får de sidste 10%?
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #9: 08 Feb 2013, 17:18 »

Hvem får de sidste 10%?

De går til kage kassen  Cool
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #10: 08 Feb 2013, 17:31 »

Hvem får de sidste 10%?

Det er 10 % til hver. Skulle måske lige have været mere præciseret Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #11: 14 Feb 2013, 18:55 »

Hvad gør vi med ItaliensLarsens 250k, nu hvor han er banned?

Jeg foreslår, at konkurrencen udsættes til om to år, hvor alle deltagere igen har mulighed for at være med. Så er alle glade.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

HansenLFC
Gæst
 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #12: 14 Feb 2013, 19:02 »

Hvad gør vi med ItaliensLarsens 250k, nu hvor han er banned?

Jeg foreslår, at konkurrencen udsættes til om to år, hvor alle deltagere igen har mulighed for at være med. Så er alle glade.

Kender i ikke hinanden? Du kunne evt. modtage hans besvarelse og indsætte dem. Ville være træls 1 præmien blev mindre.

GULDET SKAL HJEM, TIL HANSEN IGEN !!
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #13: 17 Feb 2013, 15:38 »

Hvad gør vi med ItaliensLarsens 250k, nu hvor han er banned?

Jeg foreslår, at konkurrencen udsættes til om to år, hvor alle deltagere igen har mulighed for at være med. Så er alle glade.
Savner afklaring her.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: High roller - Info- og snakketråd
« Svar #14: 17 Feb 2013, 15:39 »

Der sker selvfølgelig ikke andet ved det, end at han ikke er med i turneringen, og præmiepuljen derfor er 250K mindre end den ville have været hvis han var med.
Logged



Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010