home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmFreaks FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC  (Læst 71615 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #405: 01 Jan 2011, 18:54 »

Det var da godt i klarede det. Bliver spændende om i er udviklet så meget til næste sæson at i bliver et midterhold/tophold. KIU Smiley

Ja det var sgu dejligt med endnu en sæson i Superligaen. Dels kan holdet udvikle sig mere fordi vi spiller på et højere niveau end, hvis vi havde rykket ned i første division. Og så er det også rigtig godt økonomisk.

Godt du kigger med Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Wild Dog
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #406: 01 Jan 2011, 19:14 »

Ja det er nemlig rigtigt.

Selvfølgelig Opstemt Det er altid spændende. (Var med i en din vej du lavede til fm10 med min gamle bruger Opstemt)
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #407: 02 Jan 2011, 12:04 »

Dejlig update CP!
Også lækkert med en 10. plads så vi undgår nedrykning!
Det ser jo også fornuftigt ud for min spiller, statsmæssigt går det fremad og værdien er den næstbedste i klubben så jeg klager ikke. Smiley
KIU! Peace
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #408: 03 Jan 2011, 14:58 »

ser meget fedt ud Peace
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #409: 03 Jan 2011, 15:04 »

Fremragende update CP, var lige ved at tro du var gået kold i gamet. Peace

Satme godt at se jeg er profilen i klubben. Og fansene elsker mig jo, anden gang jeg får kåringen som den de elsker mest. Opstemt
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

andreasberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #410: 09 Jan 2011, 13:53 »

Måske et forkert sted at slå det op, men kan simpelthen ikke finde det andre steder.. Men hvor kan man finde Data editor'en til 2011, altså sådan man selv kan lave spiller, klub etc. ligsom dig?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #411: 09 Jan 2011, 14:46 »

Måske et forkert sted at slå det op, men kan simpelthen ikke finde det andre steder.. Men hvor kan man finde Data editor'en til 2011, altså sådan man selv kan lave spiller, klub etc. ligsom dig?

C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Desktop\steamapps\common\football manager 2011\tools\editor Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #412: 22 Jan 2011, 15:50 »

Nu kan jeg desværre ikke længere. Det er vidst på tide jeg kaster håndklædet i ringen. Det er både rigtig svært, at finde motivationen til, at spille på savet samt lave updates. Jeg har dog spillet knapt et halvt år videre i forhold til min sidste update, men det er slet ikke lige så underholdene som før Skuffet

Klubben klarer sig okay og ligger nummer 7 i Superligaen ved vinterpause, og så er vi i semifinalen i pokalen, hvor vi har trukket Brøndby. Men det bliver desværre ikke til noget. Økonomien er simpelthen blevet for stort et problem og så er det også forholdsvis kedeligt, at køre med den samme trup hele tiden. Noget af det sjoveste (transfervinduet) bliver slet ikke brugt fra min side fordi truppen netop er den samme hele tiden.

Jeg er ked af, at det skal slutte på den her måde, og jeg har også trukket det så længe som muligt, og bare blevet ved og ved med, at spille på savet selvom det måske ikke være lige sjovt. Jeg håber i har nydt denne lidt atypisk blog med et atypisk hold. Jeg har i hvert fald haft et super underholdene spil, men motivationen er desværre forsvundet. Tak til alle jer der har fulgt med og har kommenteret undervejs Smiley

Til sidst får i lige filen med FmFreaks FC holdet:

Filen skal ligge i følgende sti: C:\Documents and Settings\HP_Administrator\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\editor data

Og her er filen så: http://www.megaupload.com/?d=SCSQ8HPZ Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #413: 22 Jan 2011, 16:43 »

Takker for god læsning indtil nu (: - Alting har en ende og din blog skulle jo slutte på et tidspunkt kan man sige.

Forståligt du går død i spillet når du hverken kan sælge eller købe, ville alle hvis ha gjort - selvom jeg synes det var en skam. Kunne godt ha fortrukket nogle forstærkninger så vi kunne ha hentet guldet hjem. Wink - Men endnu en gang vil jeg rose dig for både god læsning samt flot klaret igennem spillet. Hvor du har gjort det rigtig godt igennem alle sæsoner.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2011, 16:49 af HansenLFC » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #414: 22 Jan 2011, 16:47 »

Takker for god læsning indtil nu (: - Altid har en ende og din blog skulle jo slutte på et tidspunkt kan man sige.

Forståligt du går død i spillet når du hverken kan sælge eller køber, ville alle hvis ha gjort - selvom jeg synes det var en skam. Kunne godt ha fortrukket nogle forstærkninger så vi kunne ha hentet guldet hjem. Wink - Men endnu en gang vil jeg rose dig for både god læsning samt flot klaret igennem spillet. Hvor du har gjort det rigtig godt igennem alle sæsoner.

Takker for kommentaren Hansen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #415: 23 Jan 2011, 15:50 »

Det var en skam CP, men det er flot du har holdt det kørende selvom lysten manglede i et stykke tid, så det skal du have tak for.
Det har været fedt at følge med, og hvis du skulle starte sådan et projekt op igen er jeg da med. Smiley
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #416: 28 Jan 2011, 20:04 »

Hey med jer, sorry jeg skriver i emne't
- jeg ska' nok slette det men jeg vil bare vide om nogen,
gider fortælle mig hvordan man går online på fm10 problemet ved mig er at når jeg går ind FM10
Så står der tilslut, til en server så trykker jeg der. Men så står der man skal skrive et eller andet.

- Og jeg ved ikke helt hvad man skal skrive kan i godt hjælpe mig.
- ?? :O
Ikke for at være efter dig, men brug da din egen tråd?
Du skal nok få svar når der er nogle der gider at svare, istedet for bare at skrive i andres tråde.
Logged

Hala Madrid!

fcbarcelona
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC
« Svar #417: 28 Jan 2011, 20:15 »

Ikke for at være efter dig, men brug da din egen tråd?
Du skal nok få svar når der er nogle der gider at svare, istedet for bare at skrive i andres tråde.
Lol, jeg ska' nok sorry. Skuffet skulle bare vide det.
Logged


Sider: 1 ... 26 27 [28] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010