home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 283 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118704 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #270: 30 Jun 2009, 20:37 »

Det var sgu hurtigt jeg kom op på siden af mit mål.. Målet er som sagt at overhale "Din Vej 3" - og vi er nu allerede oppe på siden af den udgave. Begge er ved 1. juni 2010, og jeg regner stærkt med at overhale dem snart. Opstemt

Enevoldsen; Jae, der er ikke så meget at gøre ved det. Det kunne jo også være delejerskab, hvis du så spillede i Catania. Det bliver spændende at se Tunge
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #271: 30 Jun 2009, 20:42 »

ja... synes at du skal skynde dig og overhale dem i aften  Smiley
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #272: 30 Jun 2009, 20:45 »

Det bliver ikke i aften. Hvis du fulgte lidt med, har jeg skrevet hvornår den kommer Tunge
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #273: 30 Jun 2009, 20:47 »

har set den, men håbede at du ville lave den i aften for at overhale dem fra 3´eren Thumbs Up
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #274: 30 Jun 2009, 21:02 »

har set den, men håbede at du ville lave den i aften for at overhale dem fra 3´eren Thumbs Up
Det sker desværre ikke. Jeg vil også meget gerne nå at slappe af.. Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #275: 30 Jun 2009, 21:02 »

ok
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #276: 01 Jul 2009, 15:37 »

Jeg lover (eller, ja..) at der kommer en update idag, så jeg kan få "Din Vej 3" overhalet Wink
Mit næste mål er så at overhale den med antallet af kommentarer, og det kommer jo nok engang, hvis jeg opdaterer regelmæssigt Smiley
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #277: 01 Jul 2009, 16:06 »

Uha så er klubluderen skiftet igen. Må bare håbe Sverige er den rette løsning Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #278: 01 Jul 2009, 16:17 »

Uha så er klubluderen skiftet igen. Må bare håbe Sverige er den rette løsning Wink
Det må vi da håbe. Hvis ikke, må du jo fortsætte med at blive købt funny
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #279: 01 Jul 2009, 18:22 »

Godt at se der er kommet lidt mere fart på det ... venter spændt på næste update.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #280: 01 Jul 2009, 19:02 »

Godt at se der er kommet lidt mere fart på det ... venter spændt på næste update.
Det lyder godt. Den kommer inden en halv time. Smiley
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #281: 01 Jul 2009, 19:03 »

Så fik man lige sit første mesterskab og så i FCK Peace
Glæder mig til at se hvor jeg ender i næste sæson
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#8 - Din Vej 4.
« Svar #282: 01 Jul 2009, 19:31 »

Din Vej 4!
Update 8; En ny begyndelse.
1. oktober 2010!


Casper Andersen - Zone43
Casper har endnu en gang skiftet klub, denne gang til hjerteklubben Brøndby for 650.000 kroner. Han har allerede fået debut + mere, og han ligner en fast mand i den gule trøje på vestegnen.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian har endeligt skiftet reserveholds tjansen i HSV ud med en ny klub. Han er blevet i Tyskland, hvor han er skiftet til Bielefeld for 1,4 millioner kroner. Her er han nok også udset en lille rolle som reserve, men her har han i det mindste mulighed for at få debut i Bundesligaen, eftersom han er på førsteholdet.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
RC Lens rykkede desværre ikke op i Ligue 1, men han er alligevel blevet i Frankrig. Han er en af de mest værdifulde spillere på holdet, og har udviklet sig flot. Han ligner en spiller som er på vej til noget større.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel Walle er blevet købt til West Brom. for hele 57,5 millioner kroner! Her er han udset en angrebsplads sammen med Robert Lewandowski. Et spændende skifte, for den unge spanier, som efterhånden er en fremragende spiller. Endnu et eksempel på en kommende verdensstjerne.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Han spiller stadigvæk i Throttur... Den loyale kantspiller nyder tilværelsen på Island, men hvis han ikke snart skifter væk, kan han ligeså godt offentliggøre, at han har tænkt sig at blive i klubben for evigt.. En debut på A-landsholdet ville nok hjælpe, men han er desværre bag Grétar Steinsson og Rúrik Gíslason på deres respektive positioner. Hvis det ikke bliver denne vinter, SKAL det blive næste sommer. Hans udvikling er begyndt at gå baglæns!! Det er ikke ligefrem godt for en spiller på 19 år.

Mads Sørensen - Macke
Der er sket meget for Mads. Han er for det første skiftet til Newcastle, for svimlende 35 millioner kroner. Udover det, har han fået debut, både i Premier League og på landsholdet, hvor han endda har fået 2 kampe!

Artat Jumniu - tatii
Artat har stadigvæk ikke fået debut i FCK.. Hvis han ikke snart får det, skal han måske lede efter en klub som er villig til at give ham debut i sin karriere. Måske allerede i den kommende vinter, hvem ved?

Jes Manniche - Sej007
Jes fik 6 kampe for FCK, og så blev han sparket ned på reserveholdet. Måske skulle han udnytte, at klubber som Porto, Benfica og Rangers er ude efter ham. Det bliver dog tidligst til vinter, hvor det næste transfervindue befinder sig.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Mathias spiller i AC Milan endnu. Men hvad betyder det, når han har fået debut på landsholdet? Han har fået en enkelt kamp på landsholdet, og det bliver nok til flere i fremtiden. Ligeledes jagter han stadigvæk sin debut hos Milan ihærdigt. Hvis han fortsætter på denne måde, skal han nok få sin debut. Hvis ikke, må han jo finde sig en ny klub.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc spiller fast hos Lyn, hvor han bomber noget så groft. Han spiller også flot, så der er rige muligheder for et skifte til noget større. CSKA Sofia er den eneste interesserede køber lige nu, men han ligner en mand på vej væk fra Norge, som efterhånden er alt for småt til ham.

Stefan Stokic - FCK010
Bomberen Stefan er skiftet til England, nærmere betegnet Stoke. Her er han blevet glad for Thomas Sørensen som støtter ham i klubben. Stefan blev dog skadet, lige da han kom til klubben, og skaden forpurrer hans start i den nye klub, men han får jo nok debut når han er kommet over sin skade. Held og lykke i England!

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse spiller flot i Horsens, og han spiller fast endnu. Han scorer stadigvæk kasser, og han ligner også en mand som er på vej væk fra Danmark. Selvom OB er den eneste interesserede køber, skal det nok ændre sig.

René Rau - SoAP
René spiller stadig i Sverige, hvor han endda spiller fast i Göteborg. Han har spillet hele 19 kampe, og er kun rygtet til Austria Wien. Han spiller stadigvæk på u19 landsholdet, hvor han dog har været udtaget til u21 landsholdet.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik spiller stadigvæk i Randers, hvor han bomber kraftigt! Jeg ville have skudt på at han forlader Randers snart, men der er ingen bejlere til ham. Han må vente helt til januar med at finde ud af, om han skal blive i Jylland, eller måske endda til et helt andet land.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Dinamo fra Kroatien var en af de bejlere som var ude efter Mikkel. De var dog den bejler som fik ham lokket til klubben for 14 millioner, og i Dinamo får han er ret stor løn. Han spiller fast, udvikler sig flot, har fået hele 2 landskampe for Danmark, og han spiller endda fast i Europa med Dinamo. De røg ud af CL kvalifikationen mod Anderlecht, og i Uefa Cuppens gruppespil, har de været så uheldige at trække Manchester City, Inter og Wisla. I de to første kampe tabte de 2-0 og 3-0 mod hhv. Inter og Manchester City.. Kan de mon nå at gå videre?

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar har skiftet tilbage til AGF, for en lille sum på 950.000 kroner. Han er allerede rygtet til AaB, selvom han har fået ”debut” igen.. Spørgsmålet er så, om han vil forlade AGF til fordel for rivalerne fra AaB? Forhåbentligt får han fuld spilletid snart!


- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #283: 01 Jul 2009, 19:32 »

godt at se at vi endelig overhalede dem fra 3´eren  Opstemt
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Din Vej 4.
« Svar #284: 01 Jul 2009, 19:33 »

godt at se at vi endelig overhalede dem fra 3´eren  Opstemt
Og du har ingenting at sige til din landsholdsdebut eller noget?..
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010