home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 750 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Vi er røde, vi er hvide. #11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Vi er røde, vi er hvide. #11  (Læst 11477 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Vi er røde, vi er hvide. #11
« : 10 Mar 2014, 16:30 »


Det smukke banner er lavet af Brodtgaard.


Pressemødet.
DBU Allé 1
2605 Brøndby
DBU's hovedkvarter.


Ind af døren kommer Lars Berendt, kommunikationschef for DBU, sammen med A landstræner Morten Olsen. Kameraerne blitzer løs, alle medier med interesse for fodbold er til stede i dag. Kun få DBU folk ved hvad der skal til at ske, spændingen kan mærkes hos enkelte journalister som simpelthen ikke kan sidde stille.

Lars åbner som altid med at bede om ro, derefter forklare hvordan det kommer til at foregå i dag med hensyn til spørgsmål m.m. fra jourlister. Efter et par minutter overtager Morten selv ordet, flere af journalisterne kæmper med at få deres mikrofoner med helt op foran bordet hvor Lars & Morten sidder. ”Det er i dag en trist dag for dansk fodbold, mange af jer havde nok regnet med det at i dag skulle omhandle mig. Men det er desværre sådan, at en at vores fantastiske trænere har fået en alvorlig sygdom tæt på livet. Vi har snakket om det i et godt stykke tid, vi er kommet frem til at det var den rigtige beslutning af stoppe samarbejdet. Derfor stopper Jess Thorup med øjeblikkelig virkning fra i dag af som u 21 landstræner, Jess ville have det rigtig svært med selv at skulle fortælle det til pressen, så jeg lovede at gøre det for ham.”

Der går lidt tid før Lars rejser sig op, det er tydeligt folkene i rummet er overrasket, det var ikke lige hvad de havde regnet med. Lars tager mikrofonen og spørger journalisterne ” Nogen spørgsmål?” Selvfølgelig var der det, spørgsmålet var mere hvor vigtige de var, danske journalisterne er ikke kendt for de bedste spørgsmål altid.

Jan Jensen, Ekstrabladet. ” Det er selvfølgelig et stort tab for dansk landsholds fodbold, men i forhold til en afløser, hvad har i så gjort jer af tanker?”

Lars kigger ud af øjenkrogen på Morten, inden han tager mikrofonen. ” Nu går der lige et par dage før der kommer noget officielt ud, dog kan vi godt fortælle at han tidligere har optrådt på landsholdet.”

Morten Bisgaard, TV2. ” Men skal træner ikke være utrolig dygtig, hvis han allerede skal gå ind og præstere med det samme? Der er jo en kvalifikation lidt rundt om hjørnet.”

Det er tydelig at se på Morten bliver en smule utilfreds over spørgsmålet, så han sender et blik til Lars om, den her vil han gerne svare på. ” Kære Morten, man kan på ingen måde skyde skylden på Jess, selvfølgelig bliver det svært for afløseren. Men ingen grund til at gøre det svære end det er, hvis vi ikke mener træneren er god nok, så ville vi ikke ansætte ham. Desuden er spillerne yderst professionelle og de vil gøre alt for at vinde kvalifikationen, så ja der er et vis pres, men nej ikke et kæmpe pres. ”

Lars tager mikrofonen og takker af for i dag, dagen efter kan man løse avisernes bud på den nye u 21 landstræner...
« Seneste Redigering: 19 Mar 2014, 16:34 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide.
« Svar #1: 10 Mar 2014, 22:38 »


Credit til banneret går til Brodtgaard.

Vi er røde, Vi er hvide.


Dagen efter opsigelsen af Jess Thorup, kunne man i de danske aviser læse de forskellige bud på den nye u 21 landstræner. Pressen er dog mere eller mindre enige om der er tre muligheder, som kan betegnes som de klart mest seriøse og oplagte bud.



Thomas Gravesen, tidligere landsholds spiller med fortid i europæske storklubber.
Thomas kunne være et bud på den nye u 21 landstræner, rygterne går på han fornylig har bestået pro-licens træner kurset. Pålidelige kilder fortæller bl.a. at Thomas skulle have været i kontakt med DBU, mens DBU har afvist at svare. Thomas har spillet 66 kampe for A landsholdet og 11 kampe for u 21 landsholdet, dog har Thomas ingen træner erfaring så det kunne godt ligne et sats fra DBUs side.



Lars Olsen, tidligere landsholds anføre.
Lars har været uden job et stykke tid og derfor må dette være en oplagt mulighed for at komme tilbage til træner verdenen. Lars virker i hvert fald som et mere oplagt valg end Gravesen. Han har desuden en masse træner erfaring, samtidig har han selv spillet i storklubber. Lars har 84 a landskampe og 10 for u 21 landsholdet, han har desuden prøvet og være træner før.



Jon Dahl Tomasson, mest scorende spiller nogensinde for det danske a landshold.
Jon er mest kendt for at have måske verdens bedste inderside, han var en rigtig goalgetter hvilket 52 mål i 112 kampe også viser. Jon har alle de nødvendige træner uddannelser, han har ligesom de to andre også en kæmpe mæssig europisk erfaring. Jon er den mest scorede fodboldspiller for landsholdet nogensinde, de fleste peger på enten Lars eller Jon som ny u 21 landstræner.


Hvis man tror på pressens tre bud på den nye u 21 landstræner, er det tydeligt og se at, DBU går efter en tidligere topspiller med erfaring på højeste plan indenfor klub fodbold i Europa.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #2
« Svar #2: 12 Mar 2014, 16:26 »


Vi er røde, Vi er hvide.


Ansættelsen.

DBU Allé 1
2605 Brøndby
DBUs hovedkvarter.


D. 2 Juli, 2013.

Lars Berendt kommer ind af døren og byder velkommen til dagens pressemøde, det er tydeligt han er tilfreds med det der kommer til at ske. Lars har taget det helt store smil på i dag, man kan mærke spændingen i luften. Efter han har sat sig til rette, tager han fat i mikrofonen og byder endnu en gang velkommen til alle der er kommet til dagens pressemøde.
”Velkommen! I dag skal vi præsentere den nye u 21 landstræner, vi har arbejdet hårdt og intenst de sidste par dage, for at finde den helt rigtige. Derfor vil jeg med stor fornøjelse præsentere den nye u 21 landstræner, Jon!”

Jon kommer ind af døren og går langsomt han mod pressen, han har et lille, akavet smil på.
Lars rejser sig op og giver hånden til Jon mens kameramændene får taget en masse billeder til morgendagens avis.  ”Vi er utrolig glade for at kunne præsentere Jon som ny u 21 landstræner, Jon var en fantastisk spiller, med erfaring på aller højeste niveau. Jon har alle uddannelser inden for DBU's trænere kurser, vi føler os sikker på Jon har hvad der skal til.”

Endnu en gang giver Lars hånden til Jon, Jon smiler mildt og siger tak.
Jeg er rigtig glad for den her mulighed, jeg kan slet ikke vente med komme i gang. Vi har en masse talentfulde ungdoms spillere i Danmark, som vi skal få det bedst mulige ud af. Det er tydelig for mig, at der er masser af muligheder i de her årgange, udover det er det dejligt og være tilbage omkring landsholdet. ”

Kent Hansen, Bold.dk ” Jeg er personligt rigtig glad for det blev dem og det tror jeg også en masse andre er, men hvad kan du bidrage med som Jess Thorup ikke kunne?”
 
Det er tydeligt at se på Jon han ikke føler sig tilpas med det spørgsmål, han har ikke samme smil længere. ” Tak for de fine ord, men jeg er ikke kommet for at tale negativt om en kollega. Dog har jeg en masse erfaring fra min tid i udlandet, så jeg håber at jeg kan hjælpe drengene hvis de har brug for rådgivning eller lignende.”

Mads Olsen, BT.dk. ” Man kan ikke stille spørgsmålstegn ved din karriere, men du har aldrig været cheftræner for et hold før. Føler du dig sikker på du kan præstere, især med henblik med den kvalifikation lige om lidt?”

Lars tager mikrofonen for et kort øjeblik. ” Selvfølgelig kan Jon gå ind og præstere med det samme, ellers havde vi ikke satset på ham. Desuden nåede han et par måneder som cheftræner for Excelsior, sat sammen med den erfaring inden for fodbolden som Jon har, føler vi at at de kommende årgange går en lys fremtid i møde.”



            Jons Karriere.

  • 1988 – 1994: Køge Boldklub (55 kampe, 38 må)
  • 1994 – 1997: SC Heerenveen (78 kampe, 37 mål)
  • 1997 – 1998: Newcastle United (23 kampe, 3 mål)
  • 1998 – 2002: Feyenoord (122 kampe, 55 mål)
  • 2002 – 2005: AC Milan (75 kampe, 22 mål)
  • 2005 – 2007: VfB Stuttgart (30 kampe, 8 mål)
  • 2007 – 2008: Villarreal (8 kampe, 3 mål)
  • 2008 – 2011: Feyenoord (8 kampe, 5 mål)

             Jons Titler.

  • 1998-99 Eredivisie (hollandske liga), med Feyenoord.
  • 1998-99 Dutch Super Cup (hollandske cup), med Feyenoord.
  • 2001-02 UEFA Cup med Feyenoord.
  • 2002-03 Coppa Italia (italienske cup), med AC Milan.
  • 2003-04 Serie A (italienske liga), med AC Milan.
  • 2003-04 Italian Super Cup, med AC Milan.
  • 2006-07 Bundesligaen (tyske liga), med VfB Stuttgart.
  • 2002-03 Champions League, med AC Milan
Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #3
« Svar #3: 12 Mar 2014, 17:24 »

Fed, Fed blog. Dog en lille rettelse, Lars Olsen har nu været landstræner for Færøerne, og er det i øvrigt stadigvæk. Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #3
« Svar #4: 12 Mar 2014, 17:29 »

Glad for du synes den er fed Smiley haha! det er da også rigtigt, havde jeg helt glemt Peace
Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #3
« Svar #5: 12 Mar 2014, 18:08 »

Synes bestemt også det er en rigtig fed blog følger også klart med Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #3
« Svar #6: 12 Mar 2014, 18:57 »

Synes bestemt også det er en rigtig fed blog følger også klart med Smiley
Tusind tak!  Smiley
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #4
« Svar #7: 12 Mar 2014, 19:16 »


Vi er røde, Vi er hvide.


Forud for Jons første kamp som u 21 træner, skal der selvfølgelig udtages en trup på 21 spillere. Der er blot gået en lille måned fra Jon blev ansat, til han nu skal ud og lede de danske drenge til EM. Den første kamp er altid vigtig for en træner, i dag er det dog mod en på papiret meget svagere modstander.


Truppen til kampen mod Kasakhstan D. 14/8/2013.

Målmand.
Jakob Buck, FCK.
David Jensen, FCN.
Frederik Rønnow, Esberg.

Forsvar.
Patrick Banggaard, FCM.
Andreas Christensen, Chelsea.
Christoffer Remmer, FCK.
Alexander Scholz, Lokern.
Jonas Knudsen, Esbjerg.
Daniel Pedersen, Silkeborg.

Midtbane.
Mads Pedersen, Lyngby.
Nicolaj Thomsen, Aab.
Lucas Andersen, Ajax.
Rasmus Falk, OB.
Pione Sisto, FCM.
Riza Durmisi, Brøndby.
Patrick Olsen, Strømsgodset.
Youssef Totouh, Randers.

Angreb.
Kenneth Zohore, Brøndby.
Mads Hvilsom, Hobro.
Yussuf Poulsen, RB Leipzig.

Danmarks kvalifikations gruppe ser således ud.

En kommentar fra Jon lyder således "På forhånd kan man hurtigt sige, at det bliver os og Kroatien der kommer til at kæmpe om playoff. Dog kan Bulgarien og Montenegro sagtens spille med om det, så ingen kampe skal tages forgivet. "
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #4
« Svar #8: 13 Mar 2014, 08:19 »


Vi er røde, Vi er hvide.

Så er det blevet tid til Jons første kamp i spidsen for de danske u21 drenge, der er ingen tvivl om kampen skal forvandles til tre point. Der er blevet holdt et lille pressemøde i Kasakhstans hovedstad, Shymkent, Jon har valgt at tage Mads Pedersen med til dagens pressemøde på Hadjimukan Munaytpasov stadion.

Der er kun 4 danske jourlister der er rejst hele vejen med til Kasakhstan, der ligger et par hundrede kilomere øst fra Danmark.

Jacob Madsen fra Bold.dk er en de fire der er taget med. ”Det bliver din første kamp i spidsen for u21 landsholdet, du får debut i en kamp hvor forventninger er til i skal vinde. Hvordan har du det med det?”

Jon tager en tår vand fra sin drikkedunk, inden han svare. ” Jamen jeg glæder mig til at komme i gang, vi har haft et par gode træninger de sidste par dage. Jeg føler mig ret sikker på at drengene er klar til at gå ud og få tre point, da alt andet vil være en skuffelse.”

Jacob Madsen retter sig nu over mod Mads Pedersen og spørger. ” Hvordan er Jon som træner?”

Mads små griner lidt. ” Jamen Jon har mindet os om vi skal holde fokus hele vejen igennem kampen, selvfølgelig har der været en masse taktisk træning, det er jo en ny taktik der skal spilles ind på holdet. Men jeg er sikker når jeg på holdets vegne siger, at vi føler os fuldt ud klar til at tage tre point i dag!”


vs.
Dagens holdopstilling mod Kasakhstan.

Formationen passer godt ind i DBUs rødetråd, hvilket er rigtig vigtigt da et af målene med u 21 landsholdet er, at gøre drengene klar til A landsholdet. Jon har bl.a. udtalt ”Vi vil gerne spille samme formation som A landsholdet, så spillerne ikke skal igennem en kæmpe forandring når de skal derop og spille. Vi vil rigtig gerne ud og skabe en masse chancer og spille flot fodbold.”

Der er blot spillet 4 minutter da Pione sisto får dribler sig forbi to mænd og kan sparke den sikkert over i det lange hjørne til 1-0. Vi forsætter med at ligge et højt pres og score kort efter til 2-0, da Lucas Andersen tordner bolden ind 5 meter ude fra feltet.

2-0 føring holder til pause hvor Rasmus Falk bliver skiftet ud grundet en småskade, ind kommer i stedet Youssef Toutouh. Det er også Toutouh der efter en times spil gør det til 3-0, et rigtig god indhop at Toutouh. Mads Pedersen har spillet en fin kamp inde på midten, men ser rigtig træt ud og ind kommer Patrick Olsen.

Patrick Banggaard kommer højst på et hjørnespark fra Toutouh og header den ind til 4-0, samtidig bliver Lucas Andersen skiftet ud med Yussef Poulsen.

Kampen slutter 4-0 til Danmark og Jon har fået en rigtig god debut kamp, en journalist fra Ekstrabladet havde fanget ham kort efter kampen. ” Jamen jeg synes vi spiller en rigtig fin kamp i dag, vi score fire mål og holder nullet. Sisto & Banggaard spiller begge en fantastisk kamp, begge kronet med en scoring.”

Næste gang de danske u 21 drenge skal i kamp bliver D. 4/9 & D. 9/9 mod henholdsvis Montenegro og Japan på hjemmebane i Farum.
Logged


Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #5
« Svar #9: 13 Mar 2014, 08:59 »

Jeg synes umiddelbart det ser meget fint ud, men lidt sproglig kritik vil jeg dog gerne komme med. Hver gang du starter en kommentar fra en person begynder du den med "Jamen" og det bliver lidt ensformigt og irriterende for læsningen synes jeg....
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #5
« Svar #10: 13 Mar 2014, 09:21 »

Har jeg faktisk slet ikke lagt mærke til, tak for den gode konstruktiv kritik Smiley
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #6
« Svar #11: 13 Mar 2014, 19:50 »


Vi er røde, Vi er hvide.

Som altid skal der udtages en trup, når der skal spilles landskampe. Denne gang er det dog en tydelig bedre trup Jon har udtaget til de to hjemmekampe på Farum park.

Målmand.
Frederik rønnow, Esbjerg.
David Jensen, FCN.
Jeppe Højberg, Esbjerg.

Forsvar.
Andreas Christensen, Chelsea.
Jores Okore, Aston Villa.
Jannik Vestergaard, Hoffenheim.
Jonas Knudsen, Esbjerg.
Alexander Scholz, Lokern.
Casper Højer, FCK.

Midtbane.
Mads Pedersen, FCM.
Nicolaj Thomsen, Aab.
Lucas Andersen, Ajax.
Pione Sisto, FCM.
Riza Durmisi, Brøndby.
Lasse Vigen, Preston.
Patrick Olsen, strøsmsgodset.
Mikkel Wohlgemuth, FCK.

Angreb.
Kenneth Zohore, Brøndby.
Mads Hvilsom, Hobro.
Yussef Poulsen, RB Leipzig.

Om udtagelsen siger Jon kort. ” Vi har fået mulighed for at bruge både Jores & Jannik i dag, hvilket er helt fantastisk! De er begge to utrolig dygtige forsvars spillere, som helt sikkert går en stor fremtid i møde.

Jon blev også spurgt hvordan han ser på de to kampe og Danmarks chancer. ” Kampen mod Montenegro er en kvalifikations kamp, så der skal vi selvfølgelig gå efter at vinde. Jeg ser vores chancer som 70-30 i vores favør, vi har så mange klasse spillere med i dag, så alt andet ville være en kæmpe skuffelse. Kampen mod Japan er jo en træningskamp hvor nogen spillere får chancen, bl.a. Casper Højer & Wohlgemuth skal ind og vise deres værd.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #6
« Svar #12: 14 Mar 2014, 10:36 »


Vi er røde, Vi er hvide.

vs.

Den første af de to kampe er mod Montenegro, hvor kun de tre point kan bruges til noget. Følgende elleve har fundet vej til startopstilling.

Om startopstilling siger Jon. ” Vores midterstamme er rigtig god i dag, mens vi på kanterne har en masse fart."

På forhånd var der lagt op til Zohore, han ville få alle muligheder for at score i dag. Han skulle kun bruge 14 minutter før Sisto slår et indlæg ind, som han sikkert sparker ind. Fem minutter senere Kommer Sisto endnu en gang til baglinien og slår et indlæg indover, Zohore kommer først på bolden og får taget et par træk inden den bliver sparket i nettet.

Desværre falder Danmark lidt inden pause, hvilket også koster da Sadmir Zekovic får scoret til 2-1. I pausen går Jonas Knudsen og Lucas Andersen ud, ind kommer Casper Højer og Patrick Olsen.

Halvvejs igennem anden halvleg er det Yussef Poulsen der kommer til baglinjnen, for derefter at slå et indlæg i panden på Zohore der kan lave hattrick. Kort før kampen slutter får også Nicolaj Thomsen scoret på et rigtig kanon frisparksmål.

Zohore har efter kampen udtalt. ” Jeg er rigtig glad for mit hattrick i dag, jeg synes vi kommer rigtig godt bagom deres backs. Tak til Jon for tilliden og tak til drengene for nogen gode bolde og arbejde medd.” Kort efter kampen er der dog dårlig nyt, Patrick Olsen & Mads Pedersen må udgå med skader, ind kommer Pierre- Emil Højbjerg der lige er kommet tilbage fra en skade og Youssef Tout.

vs.

De elleve udvalgte til træningskampen mod Japan.


En kedelig første halvleg uden for mange chancer, Hvilsom har brændt en friløber mens Japanerne ikke er kommet frem til noget endnu. Zohore kommer ind i stedet for Hvilsom og skal kun bruge ti minutter, på banen før han gør det til 1-0. Japan svare hurtig igen og udligner til 1-1, før Riza Durmissi rammer bolden lige i røven ude fra siden af og hamre den ind til 2-1.


Efter de to kampe har Mikkel Hellmuth & Casper Højer været ude og takke Jon for chancen. ” Vi er rigtig glade for at få chancen, det giver lyst til at arbejde endnu hårdere til træning. Forhåbentlig kan vi snart få lov og optræde i trøjen igen, vi vil i hvert fald gøre vores for at få chancen igen.”

Næste gang Danmark skal i aktion, bliver det en svær udekamp mod Kroatien efterfulgt af en overkommelig hjemmekamp mod Kasakhstan i EM kvalifikationen.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #7
« Svar #13: 15 Mar 2014, 12:54 »


Vi er røde, Vi er hvide.

Forude venter en rigtig svær kamp for det danske u 21 mandskab, turen går først til Kroatien og derefter hjem til Danmark.
Før kampen i Kroatien, er disse 20 spillere blevet udtaget.


Målmænd. David Jensen, FCN. Frederik Rønnow, Esbjerg. Jeppe højbjerg, Esbjerg.

Forsvar.
Christoffer Remmer, FCK. Frederik Sørensen, Bologna. Jannik Vestergaard, Hoffenheim. Jonas Knudsen, Esbjerg. Alexander Scholz, Lokern. Daniel Pedersen, Silkeborg. Riza Durmisi, Brøndby.

Midtbane.
Nicolaj Thomsen, Aab. Pierre-Emil Højbjerg, FC Bayern. Lucas Andersen, Ajax. Patrick Olsen, strømgodset. Pione Sisto, FCM. Youssef Toutouh, FCK. Rasmus Falk, OB. Casper Sloth, AGF.

Angreb.
Mads Hvilsom, Hobro, Kenneth Zohore, Brøndby.

Det kommer som lidt af en overraskelse, at Pierre-Emil skal spille med u 21 og ikke a landsholdet. Pierre har bl.a. fået 5 indhop for Bayern denne sæson med et mål til følge. Anførebindet er også gået videre fra Mads Pedersen til Jannik Vestergaard, efter hans fremragende præstationer for både u 21 og Hoffenheim.


"Jeg er rigtig glad for at være blevet anføre for Danmark, jeg elsker Danmark og jeg nyder altid at spille i den danske trøje. Nu føler jeg også, at jeg endelig har bidt mig for alvor fast hos Hoffenehim. De 5 kampe jeg har fra start viser jo også at træneren virkelig tror på mig, jeg glæder mig til at synge nationalsang med anførebindet på.”

Her ses Jannik efter en scoring mod Freiburg.

Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide. #8
« Svar #14: 15 Mar 2014, 13:50 »

Ser godt ud Asrea Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010