home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Balkan REunion!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Balkan REunion!!  (Læst 7169 gange)
GhettoKlinac
Gæst
 
Balkan REunion!!
« : 28 Apr 2009, 20:13 »



I disse tider bliver der snakket meget om, at Balkan/Ex-Jugoslavien skal have en fællesliga, ligesom de har i basketball. Platini er dog imod dette, og det ser svært ud.

Jeg har dog ønsket, at gøre ideén til virkelighed og lavet en database med dette koncept. Jeg har smidt de bedste hold fra Kroatien, Serbien, Bosnien og Montenegro i de 2 bedste Serbiske rækker(Eneste 2) og selvfølgelig sat de bedste i den bedste række og de andre 22 hold i den næst bedste. Så har jeg pillet ved nogle indstillinger, så landende alle er fra EU, eller vil nogle hold have 23 ikke-EU-spillere, hehe.

* Jeg har testet beta-versionen og spillede 3 sæsoner, det gik rigtig godt og var spændende, især når man kender til klubberne og deres baggrunde.

Denne database er nok mest til dem fra Ex-Jugoslavien, som kender klubberne og spillerne bedst, men andre er selvfølgelig også velkomne til at hente og spille på det.  Thumbs Up

Download her:
http://www.zshare.net/download/593188326f87f30f/
« Seneste Redigering: 28 Apr 2009, 20:22 af GhettoKlinac » Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #1: 07 Maj 2009, 17:43 »

Kunne man evt. få et SS af hvordan ligaerne ser ud? Smiley

Og da jeg overvejer at hente det, så skal jeg bare være sikker på hvordan man få det til at virke? Smiley
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #2: 07 Maj 2009, 19:54 »

Jeg smider billeder af ligaerne op 2sek.

- Du henter det. Så udpakker du det i DB-mappen i Sports Interactive og så starter du bare et nyt spil med den database som hedder 'Jugoslavien'  og husk at vælge Serbien for det er der ligaen er lavet i.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Maj 2009, 20:01 af GhettoKlinac » Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #3: 07 Maj 2009, 20:00 »

Premijer Liga(Bedste række):


Druga Liga(2. bedste):

Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #4: 07 Maj 2009, 20:04 »

Ser godt ud.. Smiley

Godt arbejde!  Thumbs Up
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #5: 07 Maj 2009, 20:06 »

Hehe tak.. Smiley
- Det er sjovt, især når man kender klubberne og spillerne. Skal til at starte en ny en op med Velez Mostar Peace
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #6: 07 Maj 2009, 20:13 »

Jeg kender klubberne, men ikke spillerne, i hvert fald ikke særlig meget. crazy

Men har overvejet at starte et spil op med Sarajevo..

EDIT: Vi kunne evt. tage et netspil!?  Peace
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #7: 07 Maj 2009, 20:22 »

Bare gå efter unge talenter fra Brasilien, de plejer at imponere! Opstemt

.. Skal lige have afprøvet Velez i et save. Men på et senere tidspunkt kan vi sagtens tage et netspil Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #8: 08 Maj 2009, 14:09 »

Yderst underligt at denne tråd ikke har fået kastet mere spotlight på sig. Jeg synes virkelig det er et suverænt arbejde, og dem som ikke kan finde motivationen til Football Manager, kunne godt tage at få hentet din database og komme i gang med spillet igen! Jeg synes det er fantastisk for FmFreaks, at der er folk som dig GhettoKlinac - der arbejder og kommer med tiltag til brugerne!

Kæmpe klapsalve fra mig af! Jeg synes det er ærgerligt, der ikke er flere som har skrevet og hentet din database. Jeg krydser fingre for, at der snart kommer mere liv.
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #9: 08 Maj 2009, 14:21 »

Yderst underligt at denne tråd ikke har fået kastet mere spotlight på sig. Jeg synes virkelig det er et suverænt arbejde, og dem som ikke kan finde motivationen til Football Manager, kunne godt tage at få hentet din database og komme i gang med spillet igen! Jeg synes det er fantastisk for FmFreaks, at der er folk som dig GhettoKlinac - der arbejder og kommer med tiltag til brugerne!

Kæmpe klapsalve fra mig af! Jeg synes det er ærgerligt, der ikke er flere som har skrevet og hentet din database. Jeg krydser fingre for, at der snart kommer mere liv.

Mange tak for de flotte ord.  Peace

Jeg lavede den egentligt for min egen skyld, da jeg altid ønskede at prøve sådan en liga, men tænkte at jeg lige så godt kunne smide den op, så andre kunne prøve den lidt. At den så ikke har  været et hit, er lidt ærgeligt. Men det vel nok bare de færreste der kender ligaerne og det holder dem tilbage.  Wink
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #10: 08 Maj 2009, 14:23 »

Mange tak for de flotte ord.  Peace

Jeg lavede den egentligt for min egen skyld, da jeg altid ønskede at prøve sådan en liga, men tænkte at jeg lige så godt kunne smide den op, så andre kunne prøve den lidt. At den så ikke har  været et hit, er lidt ærgeligt. Men det vel nok bare de færreste der kender ligaerne og det holder dem tilbage.  Wink

Ingen tvivl om at det er super, super arbejde. Det der ikke fanger mig ved denne her Udfordring er at jeg ikke kender noget som helst til de hold, og spiller som udfordrigen går ud på. Sådan tror jeg at mange har det, men det skal ikke tage noget credit fra dig, da det er super arbejde.  Wink
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #11: 08 Maj 2009, 14:28 »

Nøøøj, hvor går det skidt med mit Sarajevo-hold! Skuffet

Har spillet 5 kampe, hvor alle er tabt, undtag en. Har hentet 4-5 brasilianere på free transfer, men det hjælper ikke særlig meget.   Sur
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #12: 08 Maj 2009, 14:36 »

Ingen tvivl om at det er super, super arbejde. Det der ikke fanger mig ved denne her Udfordring er at jeg ikke kender noget som helst til de hold, og spiller som udfordrigen går ud på. Sådan tror jeg at mange har det, men det skal ikke tage noget credit fra dig, da det er super arbejde.  Wink

Jeg takker for rosen. Det var også det jeg lidt 'frygtede', at folk ikke ville finde det spændende, da de ikke har kendskab til holdende.  Smiley

Nøøøj, hvor går det skidt med mit Sarajevo-hold! Skuffet

Har spillet 5 kampe, hvor alle er tabt, undtag en. Har hentet 4-5 brasilianere på free transfer, men det hjælper ikke særlig meget.   Sur

Hmm.. Hvilken taktik bruger du? Jeg brugte med Modrica en offensiv taktik med hurtige spillere og var med i top 4 i 2 sæsoner i træk.
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #13: 08 Maj 2009, 14:45 »

Bruger 4-1-1-2-2. Altså en spiller på den defensive midtbane, og så en på midt midt, men 2 offensive kanter.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Balkan REunion!!
« Svar #14: 08 Maj 2009, 16:58 »

Det er fandme verdensklasse, GhettoKlinac!

Jeg vil helt sikkert downloade din database, som det allerførste, når jeg har fået lysten til Football Manager tilbage igen! Når ens familie og en selv stammer fra dette område, kan jeg forestille mig, at det er noget helt unikt at spille med den.

Ser utrolig meget frem til at prøve din database af. Fortsæt endelig det fremragende stykke arbejde :-)
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010