home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Version af FM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Version af FM  (Læst 3427 gange)
MS0708
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Version af FM
« : 02 Jul 2010, 17:45 »

Hej med jer allesammen,
jeg er tidligere max spiller af CM-spillene, men er nu kommet over i den anden boldgade og vil gerne til at stifte mere bekendtskab med FM-spillene, da jeg har hørt en masse godt om dem.

Mit spørgsmål går på - vil det være dumt af mig at gå ud og købe FM2010 i og med at sæsonen jo er overstået. Eller skal jeg vente i længsel Smiley på at FM2011 kommer ud?

Bliver FM2010 databasen opdateret løbende selvom det f.eks. er FM2011 der bliver det nye "flagskib"? Eller er det blot nye features man går glip af? Og hvor meget nyt kan man forvente sig i FM2011 - og endeligt release-dato?

Det var mange ting - håber nogle vil være behjælpelige...

/MS0708
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Version af FM
« Svar #1: 02 Jul 2010, 18:18 »

Synes bare du skal vente til FM11. FM10 er, efter min mening, et skide dårligt spil, og som du selv siger, så er sæsonen slut, så vent til FM11.
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Version af FM
« Svar #2: 02 Jul 2010, 19:06 »

Er enig med ovenstående, der er ikke vildt lang tid til fm11, og fm10 er der sgu nogen trælse ting i - som fx. priserne på spillere som er fuldstændig vanvittige til tider
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Version af FM
« Svar #3: 02 Jul 2010, 20:44 »

Har i fuldstændig hul i hovedet? FM10 er det hidtil bedste og det mest realistiske spil i serien, og det med priser synes jeg nu er det mest realistiske i alle spillene.

Jeg synes du skal købe FM10 hvis du kan få det til nogenlunde penge, men hvis det ikke er sat ned, så vente til FM11, ganske enkelt pga. prisen.
Logged

Vuelve la ilusión

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Version af FM
« Svar #4: 02 Jul 2010, 20:54 »

Har i fuldstændig hul i hovedet? FM10 er det hidtil bedste og det mest realistiske spil i serien, og det med priser synes jeg nu er det mest realistiske i alle spillene.

Jeg synes du skal købe FM10 hvis du kan få det til nogenlunde penge, men hvis det ikke er sat ned, så vente til FM11, ganske enkelt pga. prisen.
Hey, snak da lige ordenligt? Det er da en smagssag om man synes om FM10 eller ej. Det er sikkert det mest realistiske spil i serien, men det gør det da nødvendigvis ikke til det bedste? Jeg synes personligt at 08 er langt bedre end FM10, fordi det er hurtigere og fordi det er sjovere. Har ikke haft et eneste godt save i FM10, og jeg kan slet ikke få en taktik til at virke, hvorfor jeg synes det er et ringe spil.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Version af FM
« Svar #5: 02 Jul 2010, 21:00 »

Nu var det jo ikke ment som en kritik af jer, men bare en måde at udtrykke min store overraskelse over at nogen synes det er et ringe spil Wink
Ja selvfølgelig er det en smagssag, det er det jo med alle spil. Og det jeg skrev var jo netop min personlige mening. Jeg synes nemlig det er synd, hvis MS0708 skal basere sin beslutning på bare to meninger, når nu min er den stik modsatte.

EDIT: Lige for at svare på nogle af spørgsmålene, så bliver spillet kun opdateret med transfers til og med januarvinduet, således disse transfers er med i opdateringerne. Derudover er der en opdatering mere der dækker almindelige fejl og bugs i spillet, men det er så den sidste. Der er altså ikke nogen officielt opdatering der dækker transfers i løbet af sommeren, men der skal men stor garanti nok blive lavet en del uofficielle hvor 2010-sommerens transfers vil være gået i gennem, men spillet starter selvfølgelig allerede i 2009. Håber det var svar?
« Seneste Redigering: 02 Jul 2010, 21:04 af knudsen_0 » Logged

Vuelve la ilusión

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Version af FM
« Svar #6: 02 Jul 2010, 21:05 »

Har i fuldstændig hul i hovedet? FM10 er det hidtil bedste og det mest realistiske spil i serien, og det med priser synes jeg nu er det mest realistiske i alle spillene.

Jeg synes du skal købe FM10 hvis du kan få det til nogenlunde penge, men hvis det ikke er sat ned, så vente til FM11, ganske enkelt pga. prisen.
Jeg tror kun det er dig der syntes det er fedt at skulle betale nogle 3 dobbelt værdi hvis ikke mere for en spiller Peace
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Version af FM
« Svar #7: 02 Jul 2010, 21:09 »

Jeg har været med siden 2007 versionen, og jeg vil ikke sige, at 08 har været det bedste spil hidtil, men det spil, der har været det bedste sammenlignet forgængeren, og har revolutioneret mest.

Men den bedste version er i mine øjne 2010 versionen. Om du vil vente med at købe det, er op til dig, og hvordan du føler, men hvis du hungre efter spillet, og har råd, så vil anbefale at købe det. Men jeg vil dog vente, hvis jeg var dig medmindre du finder spillet til spotpris. Smiley

FM08 versionen var meget let, og for at være ærlig, så tror jeg, at det spiller en stor rolle, når folk siger det er godt. Omkring sværhedsgraden i 10' versionen, så forstår jeg ikke kritikken. Jeg syntes, at det nye taktik system er virkelig godt, og bedre end eks. 09.

Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Version af FM
« Svar #8: 02 Jul 2010, 21:19 »

Jeg tror kun det er dig der syntes det er fedt at skulle betale nogle 3 dobbelt værdi hvis ikke mere for en spiller Peace

Sådan har det jo været i alle FM-spillene, og det er da kun realistisk, at man ikke kan købe Messi eller Casillas for under 900 mio. Barca eller Real ville jo aldrig slippe dem for mindre i virkeligheden.

Jeg synes nemlig priserne i spillet er ganske realistiske. En spiller der er tilfreds i klubben, gør det godt og umiddelbart ikke har en erstatning ventende på bænken, vil man også i virkeligheden skulle give 3 gange spillerens værdi. Måske handler det i virkeligheden om spillets værdisætning af spillerne?

Jeg har været med siden 2007 versionen, og jeg vil ikke sige, at 08 har været det bedste spil hidtil, men det spil, der har været det bedste sammenlignet forgængeren, og har revolutioneret mest.

Men den bedste version er i mine øjne 2010 versionen. Om du vil vente med at købe det, er op til dig, og hvordan du føler, men hvis du hungre efter spillet, og har råd, så vil anbefale at købe det. Men jeg vil dog vente, hvis jeg var dig medmindre du finder spillet til spotpris. Smiley

FM08 versionen var meget let, og for at være ærlig, så tror jeg, at det spiller en stor rolle, når folk siger det er godt. Omkring sværhedsgraden i 10' versionen, så forstår jeg ikke kritikken. Jeg syntes, at det nye taktik system er virkelig godt, og bedre end eks. 09.

Spot on!
Logged

Vuelve la ilusión

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Version af FM
« Svar #9: 05 Jul 2010, 19:23 »

FM 2010 er virkelig fedt! Endelig får man en smule modstand fra computeren og mere realisme!

Forestiller mig ca 3 mdr til det nye udkommer og jeg vil som en anden påpeger også mene du bør købe det til en fair pris. 2-300 kr er imø for meget ift at spille spillet i 3 måneder, hvis du alligevel tænker på at købe 2011'eren.
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Version af FM
« Svar #10: 05 Jul 2010, 22:31 »

Det er lidt en smagssag, hvis du er typen der ikke hungrer efter at få det nyeste nye i spilserien (og det lyder ikke sådan Wink ), så tag at køb fm10, det kan du få til 200kr flere steder, og så skal du ikke vente... Samtidigt må jeg slutte mig til holdningen om at det er det bedste i serien til dato, selvom der stadigt er store mangler i variationen hvad angår kampmotoren... Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Version af FM
« Svar #11: 05 Jul 2010, 23:34 »

Jeg synes klart FM10 er et af de bedste i serien og det giver tilpas modstand efter min mening Smiley Udover det så synes jeg også at transfer priserne er realistiske - det er da klart at en topklub med en god økonomi ikke vil af med deres topspillere Wink
Logged

FC Barcelona

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010