home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Gang i markedet?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Gang i markedet?  (Læst 2599 gange)
Sigmor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Gang i markedet?
« : 30 Jun 2010, 17:46 »

Hej,

Jeg har et save hvor jeg er midt i 2 sæson med Barca.

Nu har jeg ikke spillet football manager 2010 særligt meget men det der lige rammer mig er at det er utroligt svært at købe og sælge spillere til gode priser.

De store stjerner som Fabregas, Torres, Villa osv. skal man byde så langt over pris at det er latterligt.

Og omvendt er det svært at tiltrække opmærksomhed om sine egne spillere. eksempel jeg tilbød Zlaten til sin udbudspris på 25 mio pund men der var ingen som henvendte sig.

Har også prøvet at lave de vilde bytteforsøg hvor jeg f.eks har tilbudt arsenal zlatan, toure, puyol og 30 mio pund men det gad de ikke?Huh:-(

Synes der er manager 09 var godt gang i salget med spillere og man kun også sælge dyrt....

Har i andre det på samme måde eller gør jeg noget forkert.....
« Seneste Redigering: 30 Jun 2010, 17:50 af Krile » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: GANG I MARKEDET????
« Svar #1: 30 Jun 2010, 17:51 »

Vær venlige ikke at bruge caps lock i overskriften Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #2: 30 Jun 2010, 18:12 »

Hej,

Jeg har et save hvor jeg er midt i 2 sæson med Barca.

Nu har jeg ikke spillet football manager 2010 særligt meget men det der lige rammer mig er at det er utroligt svært at købe og sælge spillere til gode priser.

De store stjerner som Fabregas, Torres, Villa osv. skal man byde så langt over pris at det er latterligt.

Og omvendt er det svært at tiltrække opmærksomhed om sine egne spillere. eksempel jeg tilbød Zlaten til sin udbudspris på 25 mio pund men der var ingen som henvendte sig.

Har også prøvet at lave de vilde bytteforsøg hvor jeg f.eks har tilbudt arsenal zlatan, toure, puyol og 30 mio pund men det gad de ikke?Huh:-(

Synes der er manager 09 var godt gang i salget med spillere og man kun også sælge dyrt....

Har i andre det på samme måde eller gør jeg noget forkert.....

Du skal tænke på at der er mange klubber som køre med en stor gæld, og at de derfor ikke nødvendigvis har råd til at lave de store indkøb.. Dertil kommer der også den enorme løn, som de uden tvivl vil have forbedret hvis de skal skifte fra din klub til deres..  Og det er der ikke mange klubber der har råd til, eller er villige til at give..  Du nævner "det vilde byt" som du har forsøgt, men prøv og vend den om, og tænk på den kæmpe udgift Arsenal vil få alene i lønomkostninger ved at købe de tre spillere.. Det har de jo slet ikke råd til..!

Så selvom det godt kan være frustrerende, så syntes jeg at det er fedt at klubberne er blevet lidt mere fornuftige i deres handler..
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #3: 30 Jun 2010, 18:15 »

Zlatan gider ikke væk fra Barcelona, da han ikke engang har været der i et havlt år. Vent en sæson eller 2, så skal du bare se løjer
Logged

Thaurat al Shabab

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #4: 30 Jun 2010, 18:16 »

Du skal tænke på at der er mange klubber som køre med en stor gæld, og at de derfor ikke nødvendigvis har råd til at lave de store indkøb.. Dertil kommer der også den enorme løn, som de uden tvivl vil have forbedret hvis de skal skifte fra din klub til deres..  Og det er der ikke mange klubber der har råd til, eller er villige til at give..  Du nævner "det vilde byt" som du har forsøgt, men prøv og vend den om, og tænk på den kæmpe udgift Arsenal vil få alene i lønomkostninger ved at købe de tre spillere.. Det har de jo slet ikke råd til..!

Så selvom det godt kan være frustrerende, så syntes jeg at det er fedt at klubberne er blevet lidt mere fornuftige i deres handler..
det er ikke særligt fedt at skulle betale 450 mio for Özil i anden sæson Skuffet
Priserne er meget urealistiske senere hen i spillet...
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #5: 30 Jun 2010, 18:24 »

det er ikke særligt fedt at skulle betale 450 mio for Özil i anden sæson Skuffet
Priserne er meget urealistiske senere hen i spillet...

Er ôzil ikke også vidunderdreng i spillet..? så er det da klart at Werder Bremen kræver en sjat penge for ham..  Men hvorvidt priserne bliver urealistiske senere hen i spillet skal jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har haft spil kørende med tophold langt frem i spillet.. Men med de klubber jeg har styret, syntes jeg ikke priserne i specielt urealistiske.. Men jeg leder omvendt også efter de gode tilbud, i stedet for at gå efter de største stjerne og spillets bedste spillere..
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #6: 30 Jun 2010, 18:28 »

det er ikke særligt fedt at skulle betale 450 mio for Özil i anden sæson Skuffet
Priserne er meget urealistiske senere hen i spillet...
Det er da klart, at de kræver en "overpris" for deres stjernespiller. De kan ikke lige gå ud og finde en anden Özil og garanteret ikke få en på lignende niveau. Så de kræver tilpas mange penge, som burde skræmme enhver klub væk og hvis det ikke skræmmer klubberne væk, så har de pengene til at hente forstærkninger til holdet, som kan opveje tabet af stjernespilleren.

Du vil jo heller ikke sælge din absolutte stjernespiller for en slik, men derimod vil du enten afvise tilbuddet eller kræve tilpas mange penge, som burde skræmme enhver væk.
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #7: 30 Jun 2010, 18:48 »

Det er da klart, at de kræver en "overpris" for deres stjernespiller. De kan ikke lige gå ud og finde en anden Özil og garanteret ikke få en på lignende niveau. Så de kræver tilpas mange penge, som burde skræmme enhver klub væk og hvis det ikke skræmmer klubberne væk, så har de pengene til at hente forstærkninger til holdet, som kan opveje tabet af stjernespilleren.

Du vil jo heller ikke sælge din absolutte stjernespiller for en slik, men derimod vil du enten afvise tilbuddet eller kræve tilpas mange penge, som burde skræmme enhver væk.
Det er ikke kun ham, men bare generalt. Fx en Canales som R.Madrid end ikke brugte, ham ville de have 300 mio for. funny
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #8: 30 Jun 2010, 18:54 »

Det er ikke kun ham, men bare generalt. Fx en Canales som R.Madrid end ikke brugte, ham ville de have 300 mio for. funny

Nu kender jeg ikke lige canales, men hvis han er et stort talent for fremtiden, så er det jo klart at de ikke bare ønsker at sælge ham.. Og derfor, som Søgaard er inde på, vælger at kræve en urealistisk pris for ham, for at skræmme dig væk.
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #9: 30 Jun 2010, 19:20 »

Nu kender jeg ikke lige canales, men hvis han er et stort talent for fremtiden, så er det jo klart at de ikke bare ønsker at sælge ham.. Og derfor, som Søgaard er inde på, vælger at kræve en urealistisk pris for ham, for at skræmme dig væk.
Men når de slet ikke bruger ham og når det er med ALLE virkelige spillere, så er det bare nederen Skuffet
Logged

Sigmor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #10: 30 Jun 2010, 19:23 »

Guldbrand og Søgaard jeg har forståelse for hvad i skriver, men synes bare det virker meget sort hvidt transfer markedet. f.eks har jeg lige budt 40 mio pund på torres halvejs i anden sæson som bare blankt bliver afvist. sammen med bud på villa. der forstår jeg ikke hvorfor de  så ikke kommer med et counter offer. 40 mio pund er jo langt over vurderingen på dem og jeg havde forventet lidt mere samarbejdsvilje.

Synes også det er mærkeligt at man ikke kan vende en spiller man er interesseret i til at villle væ kfra klubben. sidste år sæson nævnte jeg flere gange at jeg var interesseret i villa og bød måske 10 gange på ham. valencia havde en elendig sæson og endte på en 14 plads. er troede jeg det var muligt at lokke villa til at kræve et skifte men han blev ved med at finde sig at valencia afviste det ene pæne tilbud efter det andet.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Gang i markedet?
« Svar #11: 30 Jun 2010, 19:43 »

Guldbrand og Søgaard jeg har forståelse for hvad i skriver, men synes bare det virker meget sort hvidt transfer markedet. f.eks har jeg lige budt 40 mio pund på torres halvejs i anden sæson som bare blankt bliver afvist. sammen med bud på villa. der forstår jeg ikke hvorfor de  så ikke kommer med et counter offer. 40 mio pund er jo langt over vurderingen på dem og jeg havde forventet lidt mere samarbejdsvilje.

Synes også det er mærkeligt at man ikke kan vende en spiller man er interesseret i til at villle væ kfra klubben. sidste år sæson nævnte jeg flere gange at jeg var interesseret i villa og bød måske 10 gange på ham. valencia havde en elendig sæson og endte på en 14 plads. er troede jeg det var muligt at lokke villa til at kræve et skifte men han blev ved med at finde sig at valencia afviste det ene pæne tilbud efter det andet.

Nu er Villa og Torres så også to af spillets absolutte størster stjerne, og nærmest uerstattelige for deres klubber. Så de 40 mio. pund som du tilbyder er selvfølgelig mange penge, men henholdsvis Valencia og Liverpool ved nok godt at de ikke kan erstatte de to spillere.. så hvorfor sælge?

De er jo to af de bedste klubber i verden, som begge ønsker at nå den absolutte top, og stå i CL finalen.. Men det opnår man ikke ved at sælge deres største profiler.. Derfor skal der et vandvittigt tilbud til før de vil sælge, og mon ikke du skal op i 55-60 mio. pund før de vil acceptere...?!?  Desuden tror jeg at David Villa har et blødende Valencia hjerte i spillet, hvorfor det ikke hjælper at rose ham i medierne, som det vil med langt de fleste andre spillere, da han sikkert er yderst tilfreds med tilværelsen i Valencia..

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010