home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:35 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  1 Bruger, 632 Gæster Online.

Indlæg: 1132684 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Håndbold tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Håndbold tråden  (Læst 79234 gange)
Red love
Gæst
 
Håndbold tråden
« : 21 Nov 2007, 17:43 »

Yes overskriften siger det hele. Er der nogen af jer freaks der har nogen som helst interesse i denne ret fine sportsgren?

  Jamen så skriv da om det her...

 Lægger selv ud med en nyhed inde for kvindehåndboldens verden, Louise Pedersen Tidligere Landsholdsfløj skifter fra Aalborg til Slagelse Dream Team: http://sporten.tv2.dk/haandbold/article.php/id-9459684.html?forside
« Seneste Redigering: 07 Jan 2008, 20:33 af Red love » Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #1: 21 Nov 2007, 22:42 »

Jeg ser med når danskerne spiller landskampe, ellers er jeg holdt op med at se håndbold. Var engang en flittig seer. Desværre er kvindelandsholdet blevet "dårlige" og det var ellers dem der var mest underholdende at se...

Har ellers selv spillet i Ajax KBH i et års tid. Det er 4 år siden jeg stoppede.. Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #2: 21 Nov 2007, 22:56 »

Jeg har selv spillet i mange år, men er stoppet her for et halvt år siden, da jeg skulle til at spille senior... personligt ser jeg overhovedet ikk damehåndbold, da jeg syntes at tempoet er utrolig lavt i forhold til herrene, desuden er herrene rent teknisk flere niveauer over damerne, de når dem ikk til haserne...

I GOG, slår deres første Herre Junior hold, damernes Ligahold til hverdag...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #3: 21 Nov 2007, 23:09 »

Jeg har selv spillet håndbold - og endda på højeste niveau i ungdomshåndbold. En skulderskade, og generelle problemer med knæene(hvilket også ødelage forskellige prøvetræninger der) gjorde, at jeg droppede det.

Jeg spillede på hold med blandt andet Lasse Svan Hansen og Peter Svensson fra GOG. Derudover er der flere af mine tidligere holdkammerater der spiller i 1. division. Vi gik desuden i skole sammen.

I Tv ser jeg stadig håndbold - både herrer og damer - men foretrækker klart at se herrerne, selvom der er mere at se på hos damerne Peace
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst
 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #4: 22 Nov 2007, 18:08 »

Jeg har selv spillet håndbold - og endda på højeste niveau i ungdomshåndbold. En skulderskade, og generelle problemer med knæene(hvilket også ødelage forskellige prøvetræninger der) gjorde, at jeg droppede det.

Jeg spillede på hold med blandt andet Lasse Svan Hansen og Peter Svensson fra GOG. Derudover er der flere af mine tidligere holdkammerater der spiller i 1. division. Vi gik desuden i skole sammen.

I Tv ser jeg stadig håndbold - både herrer og damer - men foretrækker klart at se herrerne, selvom der er mere at se på hos damerne Peace
Vildt nok, Lasse Svan er sgu da god Wink
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #5: 22 Nov 2007, 18:11 »

Jeg ser meget sjældent damehåndbold men hvis jeg keder mig rigtig meget så ser jeg det.

Ser så mange herrer kampe muligt og jeg spiller selv i en københavnsk klub.

Team København.

Skal i øvrigt til Lund fra 27-30 december så hvis nogen andre skal så skriv endelig.

Det er verdens største håndboldstævne
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

søgaard
Gæst
 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #6: 22 Nov 2007, 18:21 »

Nu kommer jeg jo fra det håndbold gale nord Opstemt Så kender en del fra det højeste niveau Opstemt Hanne Frandsen som står i mål for Fox i kvindernes liga er min gamle folkeskolelærer, det samme med Thomas Hørlyk som trænede Team Esbjerg her indtil for nylig Smiley Desuden gik min storesøster i folkeskoleklasse med Mathias Pape fra Aab Smiley Kender og en del fra Strandby/Ellings frygtede Juniordivision hold Opstemt Men og se håndbold ? Aldrig.. tror jeg har set højest 2 kampe med Fox, selvom jeg kan komme gratis ind Opstemt
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #7: 22 Nov 2007, 18:25 »

Peter Henriksen og Lars Krogh Jeppesen har spillet i min klub.

Mødte Peter Henriksens mor udenfor Super Best på Isotorvet hvor jeg solgte lodder.

Hun købte 2!!

Flink mor han har
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #8: 22 Nov 2007, 18:26 »

Vildt nok, Lasse Svan er sgu da god Wink

Han var meget pivet da han startede, og det siger jeg, selvom det var mig og en anden kammerat der lokkede ham til at spille. I starten måtte han ikke spille for hans far, da han også var god til fodbold, og det så faren hellere at han spillede, men det har ændret sig nu Peace

Lasse spillede desuden højre back for det meste, da vi var ungdomsspillere. Vores træner var Claus Hansen, der også var inde omkring Herrelandsholdet, og sidste år var assistent træner for GOGs førstedamer.

Vi havde mange store oplevelser må det siges, og vandt også skolehåndboldturner ingen med det hold vi var. Desuden nåede vi at blive nummer 3 til DM, hvor jeg dog ikke var med pga. skader igennem den sæson.

Peter Svensson var dengang ikke noget særligt, men han har virkelig udviklet sig flot, og jeg tager hatten af for, at han nu er nået dertil hvor han er. Det er imponerende.

EDIT: I mit første indlæg skal det siges, at det var prøvetræninger i fodbold, at mine knæ ødelagde for mig Skuffet
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst
 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #9: 22 Nov 2007, 18:30 »

Han var meget pivet da han startede, og det siger jeg, selvom det var mig og en anden kammerat der lokkede ham til at spille. I starten måtte han ikke spille for hans far, da han også var god til fodbold, og det så faren hellere at han spillede, men det har ændret sig nu Peace

Lasse spillede desuden højre back for det meste, da vi var ungdomsspillere. Vores træner var Claus Hansen, der også var inde omkring Herrelandsholdet, og sidste år var assistent træner for GOGs førstedamer.

Vi havde mange store oplevelser må det siges, og vandt også skolehåndboldturner ingen med det hold vi var. Desuden nåede vi at blive nummer 3 til DM, hvor jeg dog ikke var med pga. skader igennem den sæson.

Peter Svensson var dengang ikke noget særligt, men han har virkelig udviklet sig flot, og jeg tager hatten af for, at han nu er nået dertil hvor han er. Det er imponerende.

EDIT: I mit første indlæg skal det siges, at det var prøvetræninger i fodbold, at mine knæ ødelagde for mig Skuffet
Okay, meget skægt sådan noget. Men ja hans far kan da dårligt klandre ham for at vælge håndbold sådan som han har klaret sig Smiley

  Har han egentlig ikke været inde omkring den der udviklingstrup Wilbek operer med?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #10: 22 Nov 2007, 18:33 »

Okay, meget skægt sådan noget. Men ja hans far kan da dårligt klandre ham for at vælge håndbold sådan som han har klaret sig Smiley

  Har han egentlig ikke været inde omkring den der udviklingstrup Wilbek operer med?

Ja det har han, og Wilbek har sagt, at han er inde omkring truppen sammen med Hans Lindberg, hvis Stryger stopper. Dog skal han lige over sine mange skader på det seneste, og så genfinde sin form fra tidligere. Det er han dog stærkt på vej til, og så tror jeg på at han igen banker på til A-truppen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst
 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #11: 22 Nov 2007, 18:35 »

Ja det har han, og Wilbek har sagt, at han er inde omkring truppen sammen med Hans Lindberg, hvis Stryger stopper. Dog skal han lige over sine mange skader på det seneste, og så genfinde sin form fra tidligere. Det er han dog stærkt på vej til, og så tror jeg på at han igen banker på til A-truppen.
Okay, ja det sgu da spændene så. Er Stryger egentlig ikke stoppet? Synes da jeg kan huske han sagde noget om han ville stoppe efter vi vandt bronze sidst, gjorde han ikke det?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #12: 22 Nov 2007, 18:40 »

Stryger stoppede efter VM!!!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #13: 23 Nov 2007, 13:04 »

Anja Andersen er skiftet til FCK!!!!!!!

Hvor er det sygt!!!!!!
Hun er den bedste!!

FCK bliver det bdste hold i DK og i <Europa indenfor 3 år!!!!!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Håndbold tråden
« Svar #14: 23 Nov 2007, 13:05 »

Hvor er det skod..
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010