home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Hawk1nZ - Once here now invisible
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hawk1nZ - Once here now invisible  (Læst 2467 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Hawk1nZ - Once here now invisible
« : 11 Jun 2009, 21:01 »

Ja jeg vil da også have min egen tråd!

Jeg har spillet CM/FM lige fra CM1 og ikke en version er gået forbi mig. Imellemtiden har jeg været i crew på CmFreaks.dk og FmFreaks.dk on and off igennem en lang årrække. Jeg er nu medlem af FmFreaks' Venner og har tænkt mig at fortsætte støtten til dette site selvom jeg ikke selv spiller FM så meget mere.

Netop derfor er jeg mest at finde i fodbold trådene og så engang imellem i FmFreaks.dk trådene, men ellers ikke ret meget Smiley

Privat bor jeg i lejlighed i Aalborg Øst, er 26 år og studerer Engelsk på Aalborg Universitet. Det skulle gerne lede til en gymnasielæreruddann else i fremtiden. Jeg er dog kun nået til 3. semester nu (startede i september '08).

Fyr løs hvis du har spørgsmål Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst
 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #1: 11 Jun 2009, 22:47 »

Hvornår mødes vi i gaden igen? Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #2: 11 Jun 2009, 22:49 »

Hvad synes du om United-fans? Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #3: 12 Jun 2009, 01:10 »

Hvornår mødes vi i gaden igen? Opstemt

Når du holder dit løfte og tager derind og kontakter mig! Jeg er DYBT skuffet over ikke at blive fotograferet til karneval!

Ellers er jeg i gaden 4 gange i løbet af den kommende uge tyder det på Tunge

Hvad synes du om United-fans? Tunge

Jeg er helt vild med dem! De er så dejlige!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

enged
Gæst
 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #4: 12 Jun 2009, 01:16 »

Hvorfor blev du crew da du startede i sin tid?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #5: 12 Jun 2009, 12:43 »

Fordi at Saviola spurgte mig, og jeg havde ikke noget bedre at lave Opstemt ... Og så lød det som et spændende projekt..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bave
Gæst
 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #6: 12 Jun 2009, 12:51 »

Havde du nogensinde regnet med at FmF ville blive så stort?
&
Hvor tryg er du ved at FmF's fremtid nu ligger i hænderne på crewmedlemmer mellem 13-18 år? :-D
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #7: 13 Jun 2009, 21:51 »

Ikke i min vildeste fantasi. Da jeg kom om bord var CmFreaks ikke ret gammel og der var måske 25 besøgende om dagen eller noget i den retning Wink Selve designet var utroligt mangelfuldt og siden meldte tit fejl, havde designproblemer og en masse andet. På det tidspunkt lignede det lidt en dødssejler, men da jeg så fik et indblik i hvad Acido arbejde med, blev man da meget mere positiv og tænkte at det kunne blive en rigtig god hjemmeside. At den skulle blive så stor som den er i dag, har jeg aldrig rigtig kunne forestille mig.

Haha, det har jeg det fint med. Så længe at det er Sune der står for det hele sover jeg trygt Wink. Men det er da generelt et problem at folk bare ikke har lyst til at være crew i mere end nogle få måneder mens det hele er spændende og nyt, og derefter ryger engagementen og som regel ender det med at nogle få bliver ved med at skulle tage initiativet. Det har jeg altid følt mig nødsaget til, og det har også været en stor grund til min afsked med crewet. Og det er stadig sådan hvilket nok også vil føre til andre prominente afgange. Folk føler ikke det samme ansvar over for siden som da vi var en sammentømret enhed i starten af den nye sides historie. Det bliver aldrig det samme igen - desværre.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #8: 13 Jun 2009, 21:54 »

Jeg har et spørgsmål, Hr. Hawkins. Hvorfor lyver du i din signatur?

"Hawk1nZ: Det mest kendte, anerkendte og respekterede navn på FM-scenen!"

Og nu hvor vi er igang (hvor du endda skyder skylden på brormand):
"Hawk1nZ har ret."
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #9: 14 Jun 2009, 00:23 »

Fordi at jeg kan lide at leve i fortiden.

Og citatet er skam rigtig nok. Det er taget ud af kontekst, men det er rigtigt nok Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Hawk1nZ - Once here now invisible
« Svar #10: 14 Jun 2009, 00:26 »

Fordi at jeg kan lide at leve i fortiden.

Og citatet er skam rigtig nok. Det er taget ud af kontekst, men det er rigtigt nok Tunge

Jeg kan komme på ti brugere, der er/var mere anerkendte en dig (dog kun ni, hvis jeg ikke må tælle mig selv med). Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010