home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [0] xxxxxxxxx - Prolog
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Parvus Ab Fyn
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Parvus Ab Fyn  (Læst 1720 gange)
CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Parvus Ab Fyn
« : 10 Jan 2012, 17:01 »


Parvus Ab Fyn

Her står jeg igen. Kigger udover byen jeg voksede op i, havde mine venner og det var der jeg kunne udøve den eneste sport i mit liv. Nemlig fodbold, det var fodbold, det er fodbold og vil for altid være fodbold. Men hvad var det der fik mig til at tage tilbage. At tage tilbage til den lille del af Odense, hvor min yndlingsklub lå. Der mine bedste fodboldminder kommer fra.


Velkommen til Fjordager IF.

Logged

FMFreaks inside you.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parvus Ab Fyn
« Svar #1: 10 Jan 2012, 17:02 »

HAPS! Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parvus Ab Fyn
« Svar #2: 11 Jan 2012, 17:55 »


Odense klubben Fjordager Idrætsforening har i dag kunne meddele at de har fyret deres gamle træner Thomas Holm, og har øjeblikkeligt ansat den tidligere spiller, og Fjordager ''helt'' Søren Clausen. Søren er ansat på en amatørkontrakt, hvor han skal prøve at opfyldes Fjordager IFs største ønske, nemlig at rykke op i den danske 2.division, ved hjælp af mindst en anden plads. ''Fyring af Thomas kan godt komme som en overraskelse men et problem i forventinger i forhold til at rykke op, ramte ikke hinanden så vi følte at vi var nød til at opsige hans kontrakt med os. Nu har jo allerede et godt bekendskab til Søren, som gerne ville prøve at være manager og havde de samme forventinger som os, så jeg fik kontaktet ham og tilbudt ham kontrakten hvor han 5 min efter sender en mail tilbage om at det vil han gerne''  Udtaler John Andersen, Fjordagers bestyrelsesformand


Velkommen til Fjordager IF.

« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 20:17 af CarlosVela » Logged

FMFreaks inside you.

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Parvus Ab Fyn
« Svar #3: 11 Jan 2012, 20:08 »

Dejlig med lidt lavere ranger klubber, men som noget konstruktivt så er min mening om skriften, at den er for stor.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parvus Ab Fyn
« Svar #4: 11 Jan 2012, 20:15 »

Dejlig med lidt lavere ranger klubber, men som noget konstruktivt så er min mening om skriften, at den er for stor.
Tak Smiley Jeg vil prøve at finde noget lidt bedre Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Parvus Ab Fyn
« Svar #5: 11 Jan 2012, 20:23 »

Tak Smiley Jeg vil prøve at finde noget lidt bedre Smiley
Lyder godt Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parvus Ab Fyn
« Svar #6: 12 Jan 2012, 18:19 »


JULI


Han kunne sætte sig rolig ned i den billige Ikea stol som klubben havde betalt for ham. En måned som manager, han kunne føle at det var noget han var helt vildt med, og noget han kunne fortsætte med i lang tid. Som sagt var der gået en måned, og det var en måned med både venskabskampe og transfer. Det begyndte med at han tjekkede holdet ud, som han mente ikke var bredt nok til at rykke op, så han måtte ud og kigge på spillere uden kontrakt, og derfra kunne han hente 9 personer som han mente kunne gøre det godt for holdet. Også uden for banen, nemlig mellem personalet har hentet hvad han synes var nødvendigt. I den her måned er der også blevet venskabskampe mod Rishøj, Søllerød Vedbæk, Tjørring og FC Svendborg og det resulterede faktisk i sejre over Svendborg, Tjørring og Søllerød Vedbæk og et nederlag til Rishøj. Så alt i alt en ret god måned for Søren Clausen.


Venskabskampe
Transfers

Velkommen til Fjordager IF.

Logged

FMFreaks inside you.

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Parvus Ab Fyn
« Svar #7: 29 Jan 2012, 23:04 »

Peter Wamberg er et rigtig klogt træk af dig at hente.

Har han ikke gjort det rigtig godt?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010