home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 660 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dafuges Challenge FM 2013
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Dafuges Challenge FM 2013  (Læst 38487 gange)
bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #135: 15 Nov 2012, 08:26 »

Min bestyrelse valgte i går at gøre klubben fuldtidsprofessione l, så der skal hentes spillere nu! Smiley (mange, jeg ikke kunne få tidligere, vil hellere end gerne til klubben nu, men forlanger en løn i nærheden af 8 - 9.000+ om ugen, hvilket er alt, alt for meget til mit ellers gode budget)
Størstedelen af mine penge er tjent på entré, hvor jeg slog rekorden to gange i løbet af sæsonen - måske for hele BSP, men er ikke sikker - og hvor især de tre-fire kampe i FA-regi gav mange penge. Desuden har jeg fået en god sjat TV-penge op til sæsonen, så det hele er yderst lovende lige pt. Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #136: 15 Nov 2012, 08:52 »

Min bestyrelse valgte i går at gøre klubben fuldtidsprofessione l, så der skal hentes spillere nu! Smiley

Fed milepæl - tillykke  Smiley
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #137: 15 Nov 2012, 09:16 »

Fed milepæl - tillykke  Smiley
Jo tak!  Peace
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #138: 15 Nov 2012, 13:35 »

Så er jeg kommet 5 kampe ind i anden sæson og ligger solidt i midten af rækken med 9 point. Mit mål for dette år er overlevelse, selvom jeg dog fortalte bestyrelsen, at jeg forventede en midterplacering. Følgende spillere er blevet købt op til anden sæson:

Dominic Knowles, 280.000 DKK
Ben Nunn, 280.000 DKK
Johnny Gorman, fri transfer
Jamie Oliver, fri transfer
Kevin Toner, fri transfer
De tre øverste er tiltænkt roller som profiler på holdet, hvor de to andre er hentet som backup spillere, da min trup ellers ville rumme sølle 18 mand.

Min økonomi ligger lige nu i -850.000, men genererer overskud hver måned i BSP, så mon ikke at det er vendt til et overskud, når sæsonen er omme - især med tanke på de præmiepenge og entreindtægter man får ved at nå langt i FA Cuppen, hvilket jeg virkelig håber vi kan komme til i år.

Derudover har jeg fået ryddet op i staben, så den lige nu indeholder:
2 scouts
1 chef forfysioafdelingen
3 trænere
1 dysisk træner
1 ass. træner
1. chef for talentafdeling
Logged

johoje
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #139: 15 Nov 2012, 14:39 »

Jeg er også i gang. Med St. Albans.

De har en 38 årig Micah Hyde i truppen - han har premier league-erfaring fra Watfordtiden (ikke at det kan ses på hans stats...)
Logged

JoakimBekker
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #140: 15 Nov 2012, 16:46 »

Anden sæson med Chorley er nu afsluttet. Holdet gjorde det godt i forhold til det forrige år og i år, blev vi da nummer 12 i ligaen.

Jeg har fået hentet et par gode spillere til truppen, og mine køb gør det generelt godt.. Måske en kommende play-off plads i vente! Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #141: 16 Nov 2012, 03:15 »







Øhhh.. Den havde jeg ikke set komme.. specielt ikke efter at målscoren i de sidste to kampe hed 2-6 og nul point.. Halifax var jeg ret sikker på at kunne slå, men Chester havde vundet sikkert to gange tidligere.. De styrede også finalen, men vi kæmpen røven ud af bukserne og jeg sender en kæmpe tak til Jones, Wright og Spencer.. FEDT FEDT FEDT.. BLUE SQUARE PREMIER HERE WE COME!!! Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #142: 16 Nov 2012, 07:14 »







Øhhh.. Den havde jeg ikke set komme.. specielt ikke efter at målscoren i de sidste to kampe hed 2-6 og nul point.. Halifax var jeg ret sikker på at kunne slå, men Chester havde vundet sikkert to gange tidligere.. De styrede også finalen, men vi kæmpen røven ud af bukserne og jeg sender en kæmpe tak til Jones, Wright og Spencer.. FEDT FEDT FEDT.. BLUE SQUARE PREMIER HERE WE COME!!! Thumbs Up
Har du hentet 3GB-grafikpakken? Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #143: 16 Nov 2012, 08:53 »

BLUE SQUARE PREMIER HERE WE COME!!! Thumbs Up

Stort tillykke - lykkedes også mig at rykke op med St.Albans - også på straffe - det er så fedt - tillykke  Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #144: 16 Nov 2012, 11:48 »

Har du hentet 3GB-grafikpakken? Smiley

Ja det har jeg Thumbs Up

Stort tillykke - lykkedes også mig at rykke op med St.Albans - også på straffe - det er så fedt - tillykke  Opstemt

Hehe tak for det.. Ja det var sindsygt fedt.. kæft en kamp.. troede den var tabt, da vi brændte andet straffespark.. fuck en vild følelse..  Wink Og tillykke til dig Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #145: 17 Nov 2012, 01:16 »

Jeg er faktisk lidt i chok over hvor svært det er at lokke nye spillere op til sæson "2" end i sæson "1". Jeg har absolut ingen problemer i første og fik et par spændende spillere ind på leje. Spillere, som alle var kede af at forlade FC United, da lejemålet udløb. Nu er flere af dem på fri transfer, men ønsker ikke at snakke med klubben pt.. hvad sker der lige for det? Hvem vil ikke til en klub, der stoler på og kan garantere spilletid? En klub man kender og det ser ikke ud til at der kommer andre tilbud pt.. Andre der har prøvet det?

Nåh, men det ser ud til at jeg starter livet i Blue Square Premier med en snæver flok af gamle ansigter og så må vi få det bedste ud af det indtil "røvhuller" siger ja tak..  Peace

Jeg bringer nyt, når jeg er kommet lidt i gang i BSP.. Hvordan går det jer andre? Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #146: 18 Nov 2012, 13:44 »

Så er jeg også startet. Jeg er manager for Hednesford Town.

Starten har været hel fantastisk, har spillet 6 kampe - vundet 5, 1 uafgjort og scoret 16 mål, og der er endnu ikke gået 1 mål ind på mig.

Min ene angriber er startet med lyn og torden, 5 kampe og 6 mål og et snit på 7,76, det slutter dog her, han er lige blevet skadet 5-6 måneder, det er godt nok træls - og har ingen erstatning umiddelbart. SUK!
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #147: 18 Nov 2012, 23:39 »

sæson "2"

Blue Square Premier

FCUM 0:0 Cambridge
Nuneaton 3:1 FCUM
Luton 1:1 FCUM

Næste opgave er Sutton United på hjemmebane med klubbens nye indkøb, som debutant. 39-årige Brian Jensen er ny formodet førstekeeper, som den bedst betalte spiller i klubben. Var det mon overlevelsen, der blev sikret der?

Jeg forventer at hente sæsonens første sejr mod Sutton og gerne i sikker stil. Ang. transfers er jeg faktisk nogenlunde tilfreds med truppen efter Jensens ankomst - det er ikke prangende, men det er godt nok til overlevelse. Vi mangler stadig vores målkonge, men har fået et par unge talenter, der ikke klarede cuttet i PL sammenhæng. De skal nok score mål, men satser på at få fat i en garvet måltyv, der kan vise vejen. Hvem det bliver, vil kun tiden vise.


« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 08:38 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #148: 19 Nov 2012, 17:32 »

Er der regler for om man spiller i FM eller FM Classic? Smiley
Overvejer selv at starte et spil op da jeg er gået lidt død i mine andre spil! Smiley
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dafuges Challenge FM 2013
« Svar #149: 19 Nov 2012, 18:03 »

Beklager at der er gået lidt tid siden jeg har opdateret resultatsiden sidst, det vil komme i løbet af aftenen...

I Mit eget spil har jeg i øvrigt valgt at starte forfra, da jeg gik til forfald i forhold til at snyde da jeg rykkede op i BSP, og så røg værdien af spillet fuldstændigt Skuffet
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 18:11 af jskovc » Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010