home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 99 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Metal - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad for noget metal hører du?
Heavy Metal
- 12 (13,3%)
Death Metal
- 7 (7,8%)
Thrash Metal
- 4 (4,4%)
Folk Metal
- 2 (2,2%)
Industrial Metal
- 1 (1,1%)
Power Metal
- 0 (0%)
Nu Metal
- 9 (10%)
Speed Metal
- 1 (1,1%)
Symphonic Metal
- 3 (3,3%)
Heavy Rock
- 9 (10%)
Andet
- 10 (11,1%)
Hører ikke metal!
- 32 (35,6%)
Antal Stemmer: 90

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Metal - Tråden  (Læst 46083 gange)
Mac
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #45: 10 Mar 2008, 07:58 »

Ill Nino kommer jo til DK i april Smiley og har for kort tid siden udsendt en ny cd.

Ja, men det er vidst i Aarhus de spiller Skuffet Og deres album, Enigma, der skulle udkomme 8. januar, er blevet udskudt på ubestemt tid Skuffet
Logged


dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #46: 10 Mar 2008, 08:38 »

Nice der er så mange metalfans herinde !

Selv hører jeg mest : slipknot, system of a down, deftones, bullet for my valentine, disturbed, drowning pool, korn, mudvayne og marilyn manson  Thumbs Up
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #47: 10 Mar 2008, 09:54 »

Her er lidt af det jeg hører:

Killswitch Engage, As I Lay Dying, All That Remains, Machine Head, Disturbed, Blindside, Rage Against The Machine, Chimaira, Metallica, Slipknot, Rammstein, Biohazard, System Of A Down etc.

Til gengæld er Volbeat den ringeste gang pis længe.
Logged



Sapientum
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #48: 10 Mar 2008, 11:57 »

Ja, men det er vidst i Aarhus de spiller Skuffet Og deres album, Enigma, der skulle udkomme 8. januar, er blevet udskudt på ubestemt tid Skuffet
De spiller både i Århus og Kbh... I Kbh spiller de i starten af april og i Århus senere på måneden. I Kbh er det på The Rock de spiller.

Og tja, med hensyn til Enigma, så kan det da siges at der findes en promo udgave allerede Wink
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #49: 10 Mar 2008, 13:09 »

Kender ikke meget til metal-genren, men har da hørt noget Hammerfall, KISS, Dragonforce, Ramones,
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #50: 10 Mar 2008, 13:53 »

Og så må jer metal-guys jo være glade for at Judas Priest kommer på Roskilde i år?!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #51: 10 Mar 2008, 14:28 »


Til gengæld er Volbeat den ringeste gang pis længe.


Du er vantro hund  ticked off
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #52: 10 Mar 2008, 14:39 »

Nej, jeg er bare ikke faldet for den overhypede Volbeat-trend. De giver den da god gas i nogle få af deres numre, men Michael Poulsens stemme er bare så umådeligt belastende, at det hele kan være ligemeget.

Jeg fristet til at kalde det en gang pop, (dårligt) forklædt som metal.

Beklager Volbeat-fans, men musiksmag er heldigvis subjektiv Wink
Logged



Chris
Gæst
 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #53: 10 Mar 2008, 14:48 »

Heldigvis subjektiv, som du siger Smiley
Jeg har selv været på Volbeat-vognen i de sidste 4 års tid og har fra start af syntes de var kanon skønne. De rammer et eller andet helt specielt i mig med deres tunge og hurtige lyd. Desuden skriver Michael Poulsen nogle ret fede tekster, og så er der jo selvfølgelig også den (bevidste) Elvis-charme over hele Volbeat-foretagendet. Jeg havde håbet de ville blive i min lille baglomme, men det blev bandet for store til. Nu håber jeg bare at de får stor succes på verdensplan, for det har de bestemt potentialet til.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #54: 10 Mar 2008, 15:01 »

Ved ikke om jeg hører Heavy Metal, men jeg syntes da at der er en del fed musik.

For sjov kiggede jeg lige i Windows Media player, hvad den betegnede de forskellige nr. som jeg hører og af genre den kom op med var bla.: Alternative, Punk rock, Metal, Indie, Emo.

Jeg hører bands som: The Used, Fall Out Boy, Panic! At the Disco, System of A Down, Maximo Park, The Killers, Band of Horses, Volbeat, Arctic Monkeys, Rise Against, NoFX, Motion City Soundtrack, Trapt, +44 osv.

Men ja, det er jo nok mest Indie, Punk, og rock jeg hører Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #55: 10 Mar 2008, 15:15 »

Ved ikke om jeg hører Heavy Metal, men jeg syntes da at der er en del fed musik.

For sjov kiggede jeg lige i Windows Media player, hvad den betegnede de forskellige nr. som jeg hører og af genre den kom op med var bla.: Alternative, Punk rock, Metal, Indie, Emo.

Jeg hører bands som: The Used, Fall Out Boy, Panic! At the Disco, System of A Down, Maximo Park, The Killers, Band of Horses, Volbeat, Arctic Monkeys, Rise Against, NoFX, Motion City Soundtrack, Trapt, +44 osv.

Men ja, det er jo nok mest Indie, Punk, og rock jeg hører Smiley


Syg god musiksmag !!  Thumbs Up
Logged



Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #56: 10 Mar 2008, 16:02 »

nogen der hører Slayer??
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #57: 10 Mar 2008, 16:05 »


Syg god musiksmag !!  Thumbs Up

Tak. Jeg er også selv meget tilfreds, må jeg nok ærlig indrømme!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #58: 10 Mar 2008, 16:24 »

Jeg har lyttet til Iron Maiden siden jeg var ni år gammel og her 16 år senere gør jeg det stadig. Siden 2000 har jeg i øvrigt set dem 3 gange. Som teenager var det Maiden og Megadeth der var størst for mig, men ellers lytter jeg til Pantera, Metallica, Rage Against The Machine, Soundgarden, Alice In Chains, Black Sabbath, Mercenary, Pearl Jam, Manowar, Faith No More, Motörhead, Running Wild, Hammerfall og fuckin TOOL Thumbs Up
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Metal - Tråden
« Svar #59: 10 Mar 2008, 17:03 »

Heldigvis subjektiv, som du siger Smiley
Jeg har selv været på Volbeat-vognen i de sidste 4 års tid og har fra start af syntes de var kanon skønne. De rammer et eller andet helt specielt i mig med deres tunge og hurtige lyd. Desuden skriver Michael Poulsen nogle ret fede tekster, og så er der jo selvfølgelig også den (bevidste) Elvis-charme over hele Volbeat-foretagendet. Jeg havde håbet de ville blive i min lille baglomme, men det blev bandet for store til. Nu håber jeg bare at de får stor succes på verdensplan, for det har de bestemt potentialet til.

Er meget enig  Thumbs Up
De skaber en speciel stemning for mig, på en måde som andet musik ikke har gjort på samme måde
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010