home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Porto
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC Porto  (Læst 3205 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FC Porto
« : 19 Mar 2012, 20:15 »

Hejsa Football Manager Freaks.
Er der andre end mig som spiller med FC Porto eller har gjort? Jeg synes det er et rigtig underholdende hold at spille med, fordi de har et par store talenter, men samtidig også kan komme langt i Europa og der er mange spændende portugisiske spillere.

Jeg er i gang med min anden sæson, er ved den 29 december, så er ca. halvt færdig med anden sæson - og det går perfekt.

I min første sæson hentede jeg i første vindue Marek Hamsik (Kåret til årets spiller) og i januar købte jeg Neven Subotic og Romario fra Victoria i Brasilien. Alle indkøbene har gjort det helt fantastisk og løftet klubben en del, og jeg er meget glad for jeg har haft så meget held med mine handler.

Jeg var så uheldig at trække Shaktar i Champions League efter jeg var gået videre fra gruppespillet og røg overbevisende ud, for jeg kunne ikke dæmme op for de hurtige brasilianere på deres hold.

I ligaen blev jeg nummer et, og jeg var helt uden nederlag gennem hele sæsonen. Jeg havde et rigtig godt tag på Benfica og Sporting, og jeg vandt ofte med over 3 mål mod de to største modstandere mod titlen. I anden sæson har jeg heller ikke tabt en kamp endnu i ligaen - jeg har faktisk vundet alle sammen.

Derudover jeg vundet Super Cup for portugisiske hold to år i streg, og den portugisiske cup vandt jeg også i første sæson. Jeg røg meget uimponerende ud i ligacuppen efter gruppespillet, hvilket jeg var meget skuffet over - men jeg tabte den første kamp, og kun 1 hold går videre!

Sommeren til anden sæson købte jeg kun Morata fra Real Madrid og solgte en masse af mine spillere. Desuden har jeg rykket spillere som Tomas Podstawski og Mikel Adu. To store midtbanetalenter, og især sidstnævnte tror jeg kan komme langt.

Men jeg vil anbefale Porto utrolig meget. Et ungt hold anført af Hulk og Otamendi, der bare er to af spillets allerbedste fodboldspillere.

Håber der er flere som spiller med Porto så vi kan snakke om vores spil.
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #1: 19 Mar 2012, 23:13 »

Overvejer at starte et spil med dem Smiley Er gået død i alle mine spil, og føler det er på tide at prøve en ny liga.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #2: 20 Mar 2012, 14:30 »

Kan jeg 100 procent godt råde dig til!

Jeg har spillet 16 kampe i anden sæson nu, og jeg ligger sikkert nummer 1. Jeg er lige kommet ind i februar, og jeg har ikke købt en eneste spiller i januar vinduet - dog får jeg Anderson fra United og Emmanuel Frimpong fra Arsenal til sommer. Den førstnævnte for 35 millioner, mens Frimpong er gratis. Jeg er kæmpe fan af Frimpong, og det er egentlig den største grund til jeg henter ham til klubben.

Jeg har solgt Fredy Guarin for 35 millioner, så om jeg har ham eller Anderson er for mig lige meget :-)

Andre som overvejer at begynde?
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #3: 20 Mar 2012, 16:40 »

Har startet et save med dem. Stiller i en 4-2-3-1, hvor jeg prøver spille smuk fodbold. Er ved at være færdig med pre-season, er faktisk igang med Supertaca kampen. Smiley Har købt Eric Torres, Vrsalijko og Willian, og lavet store udskiftninger i staben. Jeg har desværre ikke Guarin endnu, men vil helt sikker kunne bruge ham når han kommer tilbage.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #4: 20 Mar 2012, 17:11 »

Hejsa Football Manager Freaks.
Er der andre end mig som spiller med FC Porto eller har gjort? Jeg synes det er et rigtig underholdende hold at spille med, fordi de har et par store talenter, men samtidig også kan komme langt i Europa og der er mange spændende portugisiske spillere.

Jeg er i gang med min anden sæson, er ved den 29 december, så er ca. halvt færdig med anden sæson - og det går perfekt.

I min første sæson hentede jeg i første vindue Marek Hamsik (Kåret til årets spiller) og i januar købte jeg Neven Subotic og Romario fra Victoria i Brasilien. Alle indkøbene har gjort det helt fantastisk og løftet klubben en del, og jeg er meget glad for jeg har haft så meget held med mine handler.

Jeg var så uheldig at trække Shaktar i Champions League efter jeg var gået videre fra gruppespillet og røg overbevisende ud, for jeg kunne ikke dæmme op for de hurtige brasilianere på deres hold.

I ligaen blev jeg nummer et, og jeg var helt uden nederlag gennem hele sæsonen. Jeg havde et rigtig godt tag på Benfica og Sporting, og jeg vandt ofte med over 3 mål mod de to største modstandere mod titlen. I anden sæson har jeg heller ikke tabt en kamp endnu i ligaen - jeg har faktisk vundet alle sammen.

Derudover jeg vundet Super Cup for portugisiske hold to år i streg, og den portugisiske cup vandt jeg også i første sæson. Jeg røg meget uimponerende ud i ligacuppen efter gruppespillet, hvilket jeg var meget skuffet over - men jeg tabte den første kamp, og kun 1 hold går videre!

Sommeren til anden sæson købte jeg kun Morata fra Real Madrid og solgte en masse af mine spillere. Desuden har jeg rykket spillere som Tomas Podstawski og Mikel Adu. To store midtbanetalenter, og især sidstnævnte tror jeg kan komme langt.

Men jeg vil anbefale Porto utrolig meget. Et ungt hold anført af Hulk og Otamendi, der bare er to af spillets allerbedste fodboldspillere.

Håber der er flere som spiller med Porto så vi kan snakke om vores spil.

Hvormange penge har du til rådighed i første vindue? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #5: 20 Mar 2012, 17:52 »

Kan faktisk ikke lige huske det, men jeg købte Hamsik for 40 millioner kontant og resten på 48 måneder. Det var noget af det samme med Neven Subotic ;-)

Og fedt du fik fat på Vrsaljko der.. Ham ville jeg gerne have haft, men fik Romario i stedet, som i mine øjne mindst er dobbelt så god Opstemt
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #6: 20 Mar 2012, 18:04 »

Jeg fik 110 mio til at starte med.Smiley

Har aldrig prøvet at have Romario, og har super erfaringer med Vrsalijko og at han koster 8,5 mio dk., så det meget lækkert. Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #7: 21 Mar 2012, 10:16 »

Synes også altid jeg ser Vrsalijko spille til over 7.60 ligemeget hvor han spiller. Har dog ikke selv haft ham, da han ikke kunne få arbejdstilladelse til at skifte til Wolves. Men hans værdi stiger eksponentielt og han kan derfor vise sig at være en markant bedre forretning en Romario på det længere sigt Wink
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #8: 21 Mar 2012, 10:22 »

Synes også altid jeg ser Vrsalijko spille til over 7.60 ligemeget hvor han spiller. Har dog ikke selv haft ham, da han ikke kunne få arbejdstilladelse til at skifte til Wolves. Men hans værdi stiger eksponentielt og han kan derfor vise sig at være en markant bedre forretning en Romario på det længere sigt Wink

Det er vidst slut nu med den nye patch? Han har virkelig fået et hak nedad.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #9: 21 Mar 2012, 10:35 »

Så klapper jeg bare pænt i, nu hvor jeg ikke længere er med på beatet Wink
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #10: 21 Mar 2012, 20:49 »

Mit Porto spil går fantastisk. Har vundet alle mine liga kampe(7) med en målscore på 21/4. Har spillet 2 chl kampe, tabte 1-0 ude mod CSKA, og vandt 1-0 hjemme mod Otelju. Det med smukt spil går rigtigt godt, jeg skaber masser af chancer, og har altid 60-75 % boldbesiddelse. James Rodriguez har været min bedste spiller, 7 mål og 4 assister, med et gennemsnit på 8.27. Dog har jeg været meget skadesplaget, hvilket er ret irreterende. 
Logged

bunkiwunki
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Porto
« Svar #11: 13 Maj 2012, 11:14 »

Synes lige jeg ville prale med hvor vildt hulk spiller for mig!
Anden sæson er lige startet


Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #12: 25 Jun 2012, 15:56 »

Har startet et spil. De har jo et fantatisk hold med stort potentiale. Har skiftet meget ud i staben og er nogle kampe inde i sæsonen.. Men det kører ikke. Hvordan bruger i de forskellige spillere? Spiller en taktik jeg altid bruger på alle hold. 4-2-3-1..

Desuden så reagerer spillerne negativt på alt jeg siger til dem. Det hjælper jo heller ikke ligefrem..
« Seneste Redigering: 25 Jun 2012, 16:00 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #13: 01 Jul 2012, 22:27 »

Mit spil kom til at fungere efter få kampe og jeg vandt ligaen. Vandt også en af pokalerne men røg ud til Lyon i CL i kvartfinalen desværre. Porto har faktisk ekstremt gode spillere hvis man ser på hvem der kommer tilbage fra lån til 2. sæson.. Kelvin, Guarin, bare som 2 eksempler. Dem har jeg begge i truppen som indskiftere og især kelvin tror jeg kan blive ret god! Har også fundet nogle store regens talenter
regner med at vinde min. ligaen og 2 hjemmelige pokaler denne sæson. har hentet sanogo på fri og han spiller på toppen med Hulk og Rodrigues på hver sin offensive kant med defour midti. Det fungerer rigtig godt og sanogo er for vild!
Logged

It's all, part of the plan.

SørenA
Gæst
 
Sv: FC Porto
« Svar #14: 04 Jul 2012, 20:50 »

jeg har nu startet 2 sæson med Porto, efter en fremragende 1. sæson.
Vandt ligaen allerede efter 24 runder, derudover slog jeg Arsenal, Man City og Bayern i knock-out fasen i CL, så jeg også kan kalde mig Champions League vinder.

Til 2. sæson ser mit hold således ud:

                                       Adler
            Vrsaljko  Otamendi            Vertonghen Alex Sandro
                       
                       Fernando             Defour
           Hulk                    Willian              Yarmolenko
                                  Doumbia

Jeg håber på samme succes i 2 sæson Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010