home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 985 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sport Lisboa e Benfica
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Sport Lisboa e Benfica  (Læst 11761 gange)
SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #15: 07 Jan 2012, 16:16 »

Det går jo ganske glimragende Grin og håber selvfølgelig på det bedste. Men tænker på om du måske ikke bruger witsel lidt for defensivt altså som DLP Defensiv. personligt tror jeg selv at jeg ville bruge ham som off-midtbane eller fremskudt playmaker, for så at for ham mere med i spillet og længere frem på banen hvor jeg mener at hans kvaiteter ligge Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #16: 08 Jan 2012, 14:32 »

Det går jo ganske glimragende Grin og håber selvfølgelig på det bedste. Men tænker på om du måske ikke bruger witsel lidt for defensivt altså som DLP Defensiv. personligt tror jeg selv at jeg ville bruge ham som off-midtbane eller fremskudt playmaker, for så at for ham mere med i spillet og længere frem på banen hvor jeg mener at hans kvaiteter ligge Wink

Jeg er helt enig, men Witsel har faktisk spillet ganske udemærket på den position, men også som OMC og OMH Thumbs Up

Nåh.. fire kampe tilbage...

to i ligaen - to point efter Porto, som virker på mesterskabsurs - vi dummede os i sidste runde, hvor det blev til 0-0 mod Ferreiense på udebane..  Shockeret

Et styk EURO League finale mod Tottenham, hvor vi har rigtig gode muligheder Thumbs Up

Et styk Taca de Portugal finale mod Vitória de Guimarães Thumbs Up

GO GO GO Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #17: 08 Jan 2012, 21:40 »

Så fik jeg spillet første sæson færdig og det gik således:

Ligaen:
- blev nummer 2 fire point efter Porto - med de rigtige indkøb bliver vi nummer 1 i næste sæson
- Cardozo topper topscorerlisten


Champions League/EuropaLeague
- blev skuffende 3'er i gruppespillet i CL
- tabte ikke en eneste kamp i Europa League
- Cardozo blev nummer to på topscorelisten med elleve mål
- vandt finalen med 3-1 over Tottenham


Taca de Portugal:


Bwin Cup:
- tabte på straffe i semifinalen til Pacos, der senere tabte finalen til Maritimo efter straffespark

Truppen:


Alle kampe:



Så bestemt en godkendt sæson, hvor vi var yderst tæt på at sikre sig alle fire trofæer.. så jeg glæder mig meget til den kommende sæson.. bliver spændende hvad jeg kan få til klubben for at lave et bedre resultat i Champions League og vippe Porto af pinden Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #18: 08 Jan 2012, 23:08 »

Jeg fik hele 15.000.000 kroner at handle for som titeludfordrer op til anden sæson.. wee.. det skal nok blive nemt at vælte Porto af tronen... ticked off

Godt man har et helt reservehold at sælge ud af.. skal bruge mindst 100.000.000 kroner..  Græder

Men det ser ud til at Benfica i den kommende sæson kommer til at minde utrolig meget om Benfica u19.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #19: 10 Jan 2012, 00:16 »

Jeg fik hele 15.000.000 kroner at handle for som titeludfordrer op til anden sæson.. wee.. det skal nok blive nemt at vælte Porto af tronen... ticked off

Godt man har et helt reservehold at sælge ud af.. skal bruge mindst 100.000.000 kroner..  Græder

Men det ser ud til at Benfica i den kommende sæson kommer til at minde utrolig meget om Benfica u19.. Peace

Hele 15 mio Wink skal nok blive til noget... Sagde du ikke at klubben var gældsfri ?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #20: 10 Jan 2012, 01:09 »

Hele 15 mio Wink skal nok blive til noget... Sagde du ikke at klubben var gældsfri ?

JO!!! jeg føler mig røvrendt.. men jeg har da solgt for rimelige mange penge så 2 sek.. så skal du se hvad far her har bedrevet på det store transfermarked.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #21: 10 Jan 2012, 01:11 »

Klar til sæson 2?

Alverdens fodboldspillere lå for mine fødder hen over sommeren og havde der blot været mere end 15.000.000 kroner til rådighed havde Douglas Costa, Javier Macherano og Angel di María sikkert alle blevet skrevet på holdkortet. Men jeg måtte væbne mig med tålmodighed, mens jeg utålmodigt solgte ud af mit store reservelager, der på ingen måde havde niveauet til denne klub. Det har betydet afgang til rigtig mange spillere, hvilket har indbragt hele 470.000.000 kroner og de er ligeledes blevet investeret flittigt i nye hoveder.

Jeg har i alt købt spiller for 250.000.000 kroner og blandt de største navne er nok Marc-André ter Stegen og Gastón Ramírez sammen med lejesvendene Emmanuel Adebayor og Raúl Meireles. Ellers drejer det sig hovedsagelig om stortalenter til u19-holdet, der alle har en lovende fremtid og jeg ser frem til, hvad der kan komme ud de bekendtskaber. I den forbindelse kan det nævnes at jeg har fundet to vanvittige argentinske talenter, der begge har underskrevet kontrakt med, men jeg skal vente på de at fylder 18. skriv endelig for SS!
 
Mine primære mål var at forøge antallet af portugisere på førsteholdet, hvilket er lykkes, men også skabe et mere slagkraftigt hold med flere strenge i det offensive spil. Ydermere har jeg ledt efter en mere stabil målmand end Arthur og Eduardo, hvilket også er fundet, så det er et perfekt transfervindue minus det fact at det ikke lykkes mig at finde arvtageren for Aimar. Jeg ville have haft Douglas Costa, men han var skiftet til Sevilla og Willian var simpelthen så grådig at mine mange millioner ikke var nok. Sidst men ikke mindst valgte jeg Danny fra og satses alt på Internacinals Oscar, men her ville brasilianerne have 300.000.000 kroner, hvilket er for meget pt. Men jeg giver Aimar et halvt år mere og så ser jeg om Oscar ikke er faldet i pris.

Alle transfers:

 + Alvaro Morata på leje!

forventet start 11'er:
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #22: 10 Jan 2012, 02:00 »

Du har da fået ryddet godt ud i reservelageret kan jeg se... 470 mio er noget mer passende, hvis du gerne skulle komme langt i Champions league... Kender det alt for godt med de dyre spillere... Jeg må da også li tilføje at du har betalt en god sjat for ter Stegen... Hentede ham for det halve, som du snart får at se...

Jeg ville egentlig gerne se de talenter du nævner... det er jo super nice at du bar kan hente spillere ind fra sydamerika... Smiley

Surt at du ikke fik hentet Costa eller de to andre, de ville helt sikkert hjælpe holdet på vej... Smiley
Men havde du ikke også planer om M'Vila Huh
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #23: 10 Jan 2012, 08:55 »

Du har da fået ryddet godt ud i reservelageret kan jeg se... 470 mio er noget mer passende, hvis du gerne skulle komme langt i Champions league... Kender det alt for godt med de dyre spillere... Jeg må da også li tilføje at du har betalt en god sjat for ter Stegen... Hentede ham for det halve, som du snart får at se...

Jeg ville egentlig gerne se de talenter du nævner... det er jo super nice at du bar kan hente spillere ind fra sydamerika... Smiley

Surt at du ikke fik hentet Costa eller de to andre, de ville helt sikkert hjælpe holdet på vej... Smiley
Men havde du ikke også planer om M'Vila Huh

Ja det er jo grotesk at en spiller som Capdevilla tjener 425.000 kroner i ugen, når han bare er reserve.. Men ja.. der bør være rigtig gode muligheder for at vi få et bedre udgangspunkt i dette års Champions League, selvom at en tredjeplads alligevel gav et trofæ Peace Jeg troede faktisk det var en billig pris - Gladbach var tæt på at rykke ned, men klarede skærende og så endte hans firkøbsklausul på min pris.. og de ville bare ikke længere ned.. Græder så screw you crazy

Jep.. de er her:





+ de 2, der ikke er kommet til endnu



Nej det er satme bittert.. det ville have pyntet gevaldigt, men overordnet set er jeg tilfreds.. mangler bare Aimars afløser og så kører det.. Cool

Jo det havde jeg faktisk.. men M'Vila spillede et flot forår for Rennes og en god, solid slutrunde for Frankrig, så hans pris var helt hen i vejret.. Græder
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst
 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #24: 10 Jan 2012, 09:54 »

Hvad er forskellen på de to pokal-turneringer?
Bwin Cup og Taca de Portugal?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #25: 10 Jan 2012, 11:22 »

Hehe... var nok bar heldig at snuppe ter Stegen til 33 mio Smiley

Tja, det er ikke alle de ungdomsspillere jeg har lige stor fidus til, men håber du får noget godt ud af dem...

Jeg hentede M'Vila i første vindue, men der var det også en ret så høj pris jeg måtte af med... Håber du finder Aimars afløser...
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #26: 10 Jan 2012, 14:38 »

Klar til sæson 2?

Alverdens fodboldspillere lå for mine fødder hen over sommeren og havde der blot været mere end 15.000.000 kroner til rådighed havde Douglas Costa, Javier Macherano og Angel di María sikkert alle blevet skrevet på holdkortet. Men jeg måtte væbne mig med tålmodighed, mens jeg utålmodigt solgte ud af mit store reservelager, der på ingen måde havde niveauet til denne klub. Det har betydet afgang til rigtig mange spillere, hvilket har indbragt hele 470.000.000 kroner og de er ligeledes blevet investeret flittigt i nye hoveder.

Jeg har i alt købt spiller for 250.000.000 kroner og blandt de største navne er nok Marc-André ter Stegen og Gastón Ramírez sammen med lejesvendene Emmanuel Adebayor og Raúl Meireles. Ellers drejer det sig hovedsagelig om stortalenter til u19-holdet, der alle har en lovende fremtid og jeg ser frem til, hvad der kan komme ud de bekendtskaber. I den forbindelse kan det nævnes at jeg har fundet to vanvittige argentinske talenter, der begge har underskrevet kontrakt med, men jeg skal vente på de at fylder 18. skriv endelig for SS!
 
Mine primære mål var at forøge antallet af portugisere på førsteholdet, hvilket er lykkes, men også skabe et mere slagkraftigt hold med flere strenge i det offensive spil. Ydermere har jeg ledt efter en mere stabil målmand end Arthur og Eduardo, hvilket også er fundet, så det er et perfekt transfervindue minus det fact at det ikke lykkes mig at finde arvtageren for Aimar. Jeg ville have haft Douglas Costa, men han var skiftet til Sevilla og Willian var simpelthen så grådig at mine mange millioner ikke var nok. Sidst men ikke mindst valgte jeg Danny fra og satses alt på Internacinals Oscar, men her ville brasilianerne have 300.000.000 kroner, hvilket er for meget pt. Men jeg giver Aimar et halvt år mere og så ser jeg om Oscar ikke er faldet i pris.

Alle transfers:

 + Alvaro Morata på leje!

forventet start 11'er:

Ville ønske jeg kunne spille med en OMC men kan simpelthen ikke finde en taktik der virker med med de hold jeg spiller med hvis jeg skal bruge en OMC :<
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #27: 10 Jan 2012, 18:08 »

Så prøver jeg sgu også det Benfica hold, få formår at sælge et hold så godt som Jimmy!

Første aktion har været at fyre stort set hele staben, så må vi se hvor mange penge der er til transfers bagefter.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #28: 10 Jan 2012, 20:02 »

Hvad er forskellen på de to pokal-turneringer?
Bwin Cup og Taca de Portugal?

Det er lidt a la FA & Carling Cuppen i England.. Taca de Portugal (FA Cuppen) er den gamle, traditionsrige turnering, der har været spillet siden 1939, mens Bwin (Carling) kun har eksisteret siden 2008.. det er sådan jeg har forstået det.. rent opbygningsmæssigt er Taca ren knockout fra start til slut, mens man i Bwin er inddelt i små grupper undervejs.. Thumbs Up Håber det giver mening Thumbs Up

Hehe... var nok bar heldig at snuppe ter Stegen til 33 mio Smiley

Tja, det er ikke alle de ungdomsspillere jeg har lige stor fidus til, men håber du får noget godt ud af dem...

Jeg hentede M'Vila i første vindue, men der var det også en ret så høj pris jeg måtte af med... Håber du finder Aimars afløser...

Ja du er en hund er du crazy

Hehe.. nej der er vi enige... det er de bedste, som jeg har mulighed for at hente pt. og der er flere af dem, der er hentet ind for at blive solgt videre med fortjeneste.. Thumbs Up

Ja jeg satser på at Rennes rykker ned ligesom de gjorde i mit Celtic-save i fm11 så jeg kan få ham for en slik Peace hehe det gør jeg også Thumbs Up

Ville ønske jeg kunne spille med en OMC men kan simpelthen ikke finde en taktik der virker med med de hold jeg spiller med hvis jeg skal bruge en OMC :<

den taktik du kan se fungerer faktisk godt, men jeg kan kun få en taktik med OMC til at fungere i Portugal af en eller anden grund.. Forlegen Thumbs Up

Så prøver jeg sgu også det Benfica hold, få formår at sælge et hold så godt som Jimmy!

Første aktion har været at fyre stort set hele staben, så må vi se hvor mange penge der er til transfers bagefter.

Det er et super fedt hold Djævel jeg tror desværre du bliver nød til at vente med at sælge et halvt hold til starten af sæson 2, men så er der tilgengæld masser af salgsmateriale.. Thumbs Up Det gjorde jeg også - jeg beholdt enkelt træner og så legenden Eusebio Thumbs Up




YES!!!

Så fik jeg bestyrelsen til at lede efter en økonomisk gunstig feederclub i udlandet og til at udbygge mine ungdomsfaciliter.. Ohh yeah Thumbs Up Til gengæld er min preseason ikke gået særlig godt..

Benfica - AZ Alkmaar 2-0
Pacos u19 - Benfica 0-0
West Bromwich Albion - Benfica 3-0
Liverpool - Benfica 1-1
Benfica - Manchester United 0-2



Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #29: 10 Jan 2012, 20:44 »


SÅDAN!!! Bare utroligt at vi ikke får scoret før - super kamp af defensiven.. Aimar ude i seks uger ticked off


Ohh yeah Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010