home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 949 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Forza Pescara
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Forza Pescara  (Læst 28463 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #15: 09 Jun 2012, 17:05 »

Altså holdet havde et par huller der skulle lukkes. En keeper, en wingback og en central midtbane der kunne score mål.

Til målet hentede jeg Sereni på fri. Til wingbacken fandt jeg en ung italiener hos Juventus der hedder Liviero og på midtbanen hentede jeg Davide Petrucci fra United, som har scoret pænt.

Udover disse har jeg også hentet:

Firmani - Fri
Dorian Dervite - Fri
Fornasier - Fra Man Utd
Ryder Matos - Lån fra Fiorentina

Tre af disse spillere endte med at være en del af min start ellever, mens jeg satser på at Fornasier kan udvikle sig til en god Serie A spiller.

Spændende Smiley Vi har hentet mange af de samme spillere Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forza Pescara
« Svar #16: 09 Jun 2012, 17:10 »

Vil også gerne indrømme at jeg har kigget rundt på siden her efter noget inspiration, især med hensyn til de frie spillere.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #17: 09 Jun 2012, 17:13 »

Vil også gerne indrømme at jeg har kigget rundt på siden her efter noget inspiration, især med hensyn til de frie spillere.

Hvordan bruger du Capuano? og hvordan Soddimo det for dig??
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forza Pescara
« Svar #18: 09 Jun 2012, 17:24 »

Jeg bruger Capuano som Centerforsvar med opbakker, hvor han også er manden der oftest modtager bolden fra keeperen og sender den videre.

Soddimo var skadet det første lange stykke tid, hvor Matti Lund gjorde det rigtig godt på venstrekanten istedet for ham, men da Matti så blev skadet fik Soddimo chancen og han har i 8(3) kampe spillet til 7.08, scoret 4 mål og lagt op til en enkelt kasse, så han har gjort det udemærket Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #19: 09 Jun 2012, 17:35 »

Jeg har ikke hentet nogle ind til det centrale forsvar, og jeg skal bruge en ved siden af Capuano - Hvem har i forstærekt med?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #20: 09 Jun 2012, 17:38 »

Jeg bruger Capuano på venstreback, og så Dorian Dervite og Natajisc som Fiorentina har lånt ud til mig i det centrale forsvar. Er du gal Immobile er vild, 10 9 mål for mig. Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #21: 09 Jun 2012, 17:40 »

Jeg har ikke hentet nogle ind til det centrale forsvar, og jeg skal bruge en ved siden af Capuano - Hvem har i forstærekt med?

Dorian Dervite!!! Han er vild og han er gratis!
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #22: 09 Jun 2012, 17:41 »

Jeg bruger Capuano på venstreback, og så Dorian Dervite og Natajisc som Fiorentina har lånt ud til mig i det centrale forsvar. Er du gal Immobile er vild, 10 9 mål for mig. Smiley

Lyder sku godt El-Pistolero. Håber du kan købe ham fri efter sæsonen!
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #23: 09 Jun 2012, 17:43 »

For satan!!!! Jeg overvejer virkelig hente hente Niklas Bendtner på fri transfer!! Hvad siger i? Er snart færdig med 3 sæson
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forza Pescara
« Svar #24: 09 Jun 2012, 17:43 »

Selvom jeg bruger Dervite, har jeg faktisk tænkt på om det var en fejl, da jeg syntes at både Brosco og Romagnoli har masser af potentiale og med mit køb af Fornasier, så er det måske lidt for meget af det gode.

Immobile scorer slet ikke for mig, men spiller også kun med en angriber og det er ikke i en målscorerrolle, selvom Insigne har scoret 10 styks for mig, så er hans rolle mere at skabe chancer for andre spillere.

Edit:

For satan!!!! Jeg overvejer virkelig hente hente Niklas Bendtner på fri transfer!! Hvad siger i? Er snart færdig med 3 sæson

Det kommerhelt an på hvordan du spiller. Kan han overhovedet bruges i din taktik??? Sådan som jeg spiller lige nu, ville han fx. være spild af penge.
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #25: 09 Jun 2012, 17:45 »

Håber også jeg for ham :-) Hvordan har Verrati udviklet sig hos jer?
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #26: 09 Jun 2012, 17:48 »

Selvom jeg bruger Dervite, har jeg faktisk tænkt på om det var en fejl, da jeg syntes at både Brosco og Romagnoli har masser af potentiale og med mit køb af Fornasier, så er det måske lidt for meget af det gode.

Immobile scorer slet ikke for mig, men spiller også kun med en angriber og det er ikke i en målscorerrolle, selvom Insigne har scoret 10 styks for mig, så er hans rolle mere at skabe chancer for andre spillere.

Edit:

Det kommerhelt an på hvordan du spiller. Kan han overhovedet bruges i din taktik??? Sådan som jeg spiller lige nu, ville han fx. være spild af penge.

Jeg spiller en 4-1-2-3 med 1 angriber og 2 wings. Min angriber er en fremskudt angriber, jeg har problemer med at få min angriber til at score mange mål. Jeg har Milan Djuric som har scoret 10 mål i 29 kampe og George Alabi (Regen) som har scoret 11 mål i 25 kampe.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #27: 09 Jun 2012, 17:51 »

Håber også jeg for ham :-) Hvordan har Verrati udviklet sig hos jer?

Han er er blevet god for mig. Du får lige et screen

Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #28: 09 Jun 2012, 19:00 »

Dervite har forlænget med sin klub Skuffet
- Hvilke holdinstillinger har i sat til ?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forza Pescara
« Svar #29: 09 Jun 2012, 20:24 »

Så er jeg halvvejs i første sæson. Jeg fører ligaen med 6 point ned til nummer to, så vi skulle gerne være på vej imod sejr i Serie B, så i øjeblikket handler det om at prøve at finde spillere på fri transfer, som kan hjælpe holdet i næste sæson Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010