home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Forza Pescara
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Forza Pescara  (Læst 28466 gange)
fck-drengen
Gæst
 
Sv: Forza Pescara
« Svar #105: 27 Jun 2012, 11:06 »

jeg bruger GoalsGalore 2012v3
Okay  Thumbs Up
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #106: 27 Jun 2012, 11:07 »

Så er det også tid til en lille update fra mig, jeg er nu igang med min 4 sæson i Pescara, ligaen sidste år gik helt som det skulle, som i kan se endte jeg nummer 3, hvilket betød jeg var direkte i gruppespillet.
Der har jeg været så heldig at trække denne gruppe så det kunne godt lade sig gøre med at gå videre eller måske en 3 plads. Sidste sæson vandt jeg også pokalen hvilket betød jeg skulle spille Ita super cup som også blev vundet, så der er begyndt at komme pokaler til Pescara og det pokal skab skulle meget gerne blive udvidet med flere.

Til sidst kan i lige få en lille update på mit hold, som i kan se her, synes måske truppen er lidt smal, men det må jeg få gjort noget ved i vintervinduet.

Her er ss af mine tre regen

Marijan Gacesa Hentede ham på fri transfer sidste sæson, og hold da op han gjorde det godt, mener han scorede omkring 15 mål, og så er han højre benet Thumbs Up

Javier Ragg Hentede ham denne sæson i Brøndby? Huh men han skal nok blive god, det laveste gennemsnit han har spillet på en sæson er 7,70, i Børndby fik han 8,38 på en sæson. Så glæder mig til at se ham på lidt højere plan.

Vittorio D'Alterio Er fra egen avl, nu må vi se hvad han bliver til. Forventer ikke det helt store.

EDIT: i må spørge hvis i vil se ss af noget Smiley
Her kan du se ss af mit hold, de eneste der ellers er kommet til er Alan, Coutinho, Padoin Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #107: 03 Jul 2012, 13:43 »

Så rykkede jeg op i første sæson via en 1. plads. I anden sæsonen er der ikke mange penge at gøre med, hvorfor Amauri og Inzaghi er hentet på fri.

Jeg fortsætter, i Serie A, med at bruge min emulering af Italiens taktik under dette EM. Taktikken på betragtes som offensiv, hvorfor jeg er lidt spændt på at se, om jeg bliver sendt ud af ligaen med et brag.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2012, 13:47 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #108: 05 Jul 2012, 13:40 »

Jeg spiller også med Pescara i Italien, og skal til at starte på 3. sæson. I første sæson rykkede jeg op fra Serie B via en 1. plads. I anden sæson, første i Serie A, endte vi på en overraskende 8. plads, blot 3 point fra 4. pladsen. Desuden vandt vi i anden sæson pokalturneringen, hvorfor den står på Europa League i den kommende sæson.

Holdet ser således ud;


Min taktik er en emulering af Italiens taktik brugt under det netop overståede EM. Dermed har jeg fokuseret på de enkelte roller på holdet, og disse spilles af;

"Pirlo" - Marco Verratti
"De Rossi" - Andrea Bertolacci
"Marchisio" - Federico Casarini
"Montolivo/Giovinco" - Danilo Soddimo
"Cassano" - Jonathan Ciampi*
"Balotelli" - Amauri

De eneste regen jeg har i truppen er Jonathan Ciampi, og han ser således ud;

Reelt set er han nok ikke 100% starter, men allerede i sidste sæson fik han megen spilletid og mangel på bedre gør at han også i denne sæson vil spille en masse. Ideelt set hentede jeg Paloschi eller Destro men de er ikke interesserede i at komme til klubben.

De kvikke har nok lagt mærke til, at holdet kun består af italienere. Dette var et mål fra starten, og dermed blev udlændingene i truppen lige så stille fadet ud.
Logged

welbz is dat guy

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #109: 07 Jul 2012, 21:05 »

Vildt du har fået Bertolacci, jeg kan simpelthen ikke få ham, heller ikke på leje her inden 2. sæson.

Derudover mangler jeg desperat en keeper !

Nogen ideer?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #110: 08 Jul 2012, 13:53 »

Så fik jeg endelig min målmand, og det endelige hold til min første sæson i Serie A, ser således ud:



Hva synes i?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #111: 09 Jul 2012, 16:41 »

Så er jeg tilbage fra roskilde, og i løbet af de næste dage bliver spillet hevet frem igen Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #112: 10 Jul 2012, 11:31 »

Så er jeg tilbage fra roskilde, og i løbet af de næste dage bliver spillet hevet frem igen Smiley

Ja Roskilde satte også en stopper for mig, men nu er jeg igang igen! Smiley

Min første ligakamp var imod en af mine moderklubber; Fiorentina, og det var på deres hjemmebane.
Jeg formår alligevel at vinde kampen 1-2, og har dermed fået en perfekt start på min første sæson i Serie A  Peace
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #113: 10 Jul 2012, 12:48 »

Efter jeg vandt ligaen sidste år skal jeg nu igang med min 5 sæson og start opstilling ser således ud Smiley


her er ss af mine regen
javier ragg

Arthur Ouattara

Marijan Gacesa

Ninni Masia

Franck Thomas

Økonomien er stadig god og der ligger omkring 200 mil på bundlinjen Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #114: 10 Jul 2012, 12:49 »

Må jeg se et SS af økonomi-billedet?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #115: 10 Jul 2012, 12:53 »

Må jeg se et SS af økonomi-billedet?
Yes 2 sek, hvad synes du ellers om holdet og mine regen?

EDIT: jeg huskede lidt forkert, der stod præcis 161 mil, men stadig lidt til eller fra Thumbs Up



Er for resten også ved at få udvidet, træning og ungdoms faciliteter hvilken jeg har fået gjort før Smiley

« Seneste Redigering: 10 Jul 2012, 12:57 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #116: 10 Jul 2012, 12:59 »

Synes det er super godt hold du har dig. Selvfølgelig kan man altid forstærke sig Smiley

Mht. regens kan jeg især godt lide Ouattara ! Han ser rigtig stærk ud !
Lidt irriterende at man ikke kan se højde på andre end en af dem Smiley

Hva sys du om mit hold?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #117: 10 Jul 2012, 13:34 »

Synes det er super godt hold du har dig. Selvfølgelig kan man altid forstærke sig Smiley

Mht. regens kan jeg især godt lide Ouattara ! Han ser rigtig stærk ud !
Lidt irriterende at man ikke kan se højde på andre end en af dem Smiley

Hva sys du om mit hold?
fint har selv overvejet Isco Smiley
og så ville jeg overveje at bruge Capuano han bliver god. Hvor ville du da mene jeg skulle forstærkes?

men kan fortælle dig at
ragg = 179 cm og 76 kg
Ouattara = 171 cm og 69 kg
Thomas = 183 cm og 79 kg
Masia = 185 cm og 84 kg

Marijan er jeg rigtig glad for da jeg fandt ham på fri transfer for nogen år siden og han har spillet helt sindsygt, også når han er højre benet, men spiller venstre kant Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jul 2012, 13:37 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #118: 10 Jul 2012, 14:07 »

fint har selv overvejet Isco Smiley
og så ville jeg overveje at bruge Capuano han bliver god. Hvor ville du da mene jeg skulle forstærkes?

men kan fortælle dig at
ragg = 179 cm og 76 kg
Ouattara = 171 cm og 69 kg
Thomas = 183 cm og 79 kg
Masia = 185 cm og 84 kg

Marijan er jeg rigtig glad for da jeg fandt ham på fri transfer for nogen år siden og han har spillet helt sindsygt, også når han er højre benet, men spiller venstre kant Smiley

Synes ikke der er en position hvor du direkte er svag, men der findes jo bedre spillere i spillet end dem du har? Og derfor kan du altid forstærke dig Smiley Det var bare det jeg mente.
Dog er jeg forundret over din balance ikke er større? Efter 5 år, hvor du bl.a. har vundet mesterskab osv. havde jeg troet på en bedre økonomi Smiley

Hvor stort er dit stadion?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forza Pescara
« Svar #119: 10 Jul 2012, 14:09 »

Synes ikke der er en position hvor du direkte er svag, men der findes jo bedre spillere i spillet end dem du har? Og derfor kan du altid forstærke dig Smiley Det var bare det jeg mente.
Dog er jeg forundret over din balance ikke er større? Efter 5 år, hvor du bl.a. har vundet mesterskab osv. havde jeg troet på en bedre økonomi Smiley

Hvor stort er dit stadion?
Det er ikke blevet udvidet, bestyrelsen gider simpelthen ikke, hverken bygge nyt eller udvide, de siger at de ikke tror vi ville kunne udfylde det!!!!!  ticked off ticked off ticked off ticked off

Men præmie pengene er altså ikke særlig store i Serie A, synes det er utroligt hvor lidt der kommer ind på min balance efter sæson, det er nærmest kun penge fra transfer og CHL der kommer ind....
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010