home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 970 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Olympique Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Olympique Lyon  (Læst 1047 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Olympique Lyon
« : 10 Nov 2011, 14:38 »

Helt uforståeligt, at der endnu ikke er en tråd til Lyon. Men her kommer den så.
Lyon er ikke længere den dominerende magtfaktor, som de var for ikke så skide mange år tilbage, men klubber som Marseille, Lille og PSG er nu enten på lige fod, eller en smule foran storklubben. Det skal der nu laves om på...

Men det bliver ikke let, da man starter med et svimlende transferbudget på 0 kr, og ikke meget mere til lønnen. Der skal derfor sælges, hvis man vil lave ændringer i truppen.

Jeg starter nu med at fortælle lidt om mit eget spil.

1 sæson. Da jeg overtog holdet, havde jeg ikke gjort mig de vilde tanker, det jeg rimelig spontant startede op med Lyon i en fysik time. Jeg kunne dog hurtigt se, at der skulle ske lidt ændringer før det virkelig ville fange mig. Der var hurtigt et par spillere, som jeg anså for at være uden en fremtid i klubben. Pied, Ederson, Mensah, Dabo var bla.a nogle af dem. Det var dog kun Pied og Ederson jeg fik solgt, som indbragte samlet 27 millioner. Dabo blev sendt en sæson til Newcastle på en lejekontrakt. Mensah ville ingen desværre hverken eje eller ha'.

Ind kom E. Pieters fra PSV for sølle 18 millioner, som skulle fungere som backup for primært Cissokho, men også en smule i midterforsvaret. Til midterforsvaret blev der også hentet en backup i form  af Eric Mathoho, som kan ind af døren for lidt over 1 million. Soukouna blev den sidste forstærkning, og lige som de andre kun hentet som backup spiller. Alle 3 spillere nåede da at spille en større rolle end forventet.

Ligaen blev vundet rimelig sikkert, men efter jeg lagde ud med 19 kampe i ligaen uden nederlag, så gik det desværre galt en enkelt gang. Jeg førte på et tidspunkt med 13 point ned til nummer 2, men så kom jeg ind i en frygtelig stime. Som kostede begge pokalturneringer, den ene i semifinalen og den anden i finalen. I Champions League røg jeg lidt ufortjent ud i kvartfinalen til Chelsea, som samlet vandt 4-3. Før det havde jeg hjemme slået AC Milan med hele 6-1, og tabt 4-3 i Milano. Jeg fik heldigvis vendt skuden, og endte med at vinde ligaen med 9 point ned til Lille på 2. pladsen. Marseille tog sig af bronze medaljerne.

2. sæson er startet i lige så suværen stil, som i sidste sæson. Men mere om det senere. I spørger bare om SS!

SS:



Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #1: 29 Jun 2012, 19:50 »

Så er jeg blevet færdig med 1. sæson...  Opstemt

Jeg vandt Ligue 1 meget overbevisende og slog rekorden med flest point nogensinde. Den tidligere rekord var på 84 point (også sat af Lyon). Jeg røg desværre ud af Champions League i semifinalen mod Manchester United, hvor jeg tabte sammenlagt 5-3. Jeg røg tidligt ud af de franske cups, da de ikke var en del af mine prioteringer.



Lisandro López blev topscorer og spillede fantastisk!  Opstemt





Her er mine transfers:





 Peace
Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #2: 01 Jul 2012, 13:13 »

Har nu spillet 13 kampe i Ligue 1 i anden sæson, og ja, det kunne jo ikke gå bedre!  Thumbs Up





Her er mine transfers:



Gylfi har været så vanvittig god indtil videre!  Opstemt



Fuldstændig vanvittigt save indtil videre!  Opstemt
« Seneste Redigering: 01 Jul 2012, 13:17 af Blackfladfisk » Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #3: 06 Jul 2012, 19:21 »

I anden sæson vandt jeg ligaen igen:



Jeg vandt også Trophée des Champions:



Og så vandt jeg lige Champions League efter en utrolig heldig lodtrækning, og en klasse præstation mod Barcelona i finalen.



Nu er jeg lige startet på 3. sæson.  Smiley

Mine transfers:



Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010