home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: FC Bayern München  (Læst 11305 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #30: 25 Apr 2012, 16:21 »

Lukaku/Gomez

Müller
Robben

Ramsey/Kroos                   Alaba/Kroos

Bastian Swein

Lahm
Vertonghen                          Eze,
Colonette

Neuer


Jeg mangler en CHL-finale mod City nu, men ellers er jeg færdi med 14/15 sæsonen.

Jeg kom til i Feb 2014, og siden da har jeg ikke handlet det store. Købt Colonette og Eze, der begge er regens, og har fine stats, men ikke prangende, men til gengæld spiller fantastisk godt. Derudover har jeg hentet ramsey og Lukaku, da truppen var solgt helt ud da jeg kom til. Der var så få spillere, at hvis jeg havde to skader eller karantæner, så kunne der ikke stilles med fuld bænk Peace
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #31: 26 Apr 2012, 22:04 »

Hvordan får i Gomez til at score mål???
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #32: 26 Apr 2012, 23:41 »

Hvordan får i Gomez til at score mål???

Han har scoret 8 mål i 8 ligakampe for mig. Jeg bruger ham som fremskudt angriber, og som targetman med stikning i dybden.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #33: 27 Apr 2012, 00:18 »

Så er Ribéry og Robben lige blevet skadet i samme kamp. 4 måneder til begge to.

Kampen efter bliver Lahm og Alaba skadet, 2 måneder til begge to.

Dejligt, dejligt, dejligt.... Og Bayerns reservers sucks!
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #34: 27 Apr 2012, 10:17 »

Så er Ribéry og Robben lige blevet skadet i samme kamp. 4 måneder til begge to.

Kampen efter bliver Lahm og Alaba skadet, 2 måneder til begge to.

Dejligt, dejligt, dejligt.... Og Bayerns reservers sucks!

Lyder sgu trist.. så må vi da håbe reserverne kan klare det.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #35: 27 Apr 2012, 10:21 »

Jeg har kun Neuer, kroos, og Müller, Alaba tilbage af det oprindelige bayern. men jeg er også meget langt fremme i spillet..
Men har et utrolig stærkt manskab.
Kan nævne nogle få at dem man kender. Der er Lerandro Damiao, Phil Jones, Hugo Lloris, Danny Wilson, Alex Sandro.. ellers er det bare gode og rigtig gode Regens Thumbs Up
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #36: 27 Apr 2012, 11:32 »

Hvor langt er du henne, og hvor mange af de andre promenente navne, har du selv hentet til klubben? Opstemt
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #37: 27 Apr 2012, 12:23 »

Hvor langt er du henne, og hvor mange af de andre promenente navne, har du selv hentet til klubben? Opstemt

Jeg er i sæsonen 20/21 jeg har selv hentet Phil Jones og Hugo Lloris . men har også kun spiller lige knap 1 sæson intil videre..
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #38: 27 Apr 2012, 13:12 »

Hvor lang tid har du været i klubben, og hvordan er det gået dig? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #39: 28 Apr 2012, 10:25 »

Jeg blev færdig med min første sæson i går, og hvilken spændende sæson jeg netop har afsluttet! Mit hold var blevet tilført to forstærkninger i sommeren, hvor jeg hentede Rami fra Valencia og Alderwereld fra Ajax. De to spillere var de eneste jeg fandt nødvendige at hente til klubben, da holdet i forvejen er rimelig stærkt!

Sæsonen kom i gang, og alt gik vel. Jeg fik en lidt skidt sæson start med to nederlag, men derefter gik det nærmest udelukkende den rigtige vej! Jeg havde et par dumme pointtab på vejen, men konkurrenterne var endnu værre, og derfor kom jeg hurtigt op på førstepladsen.. Jeg blev på førstepladsen gennem hele sæsonen, og i 29. runde kunne jeg fejre mesterskabet. På et tidspunkt havde jeg 15 point ned til Hannover, der endte som nummer 2. Men da sæsonen blev fløjtet af stod jeg som sejrherre med otte point ned til andenpladsen, der blev sæsonens overraskelse, Hannover.

Sæsonen havde andre overraskelser. Robben nåede kun at spille 19 kampe i hele sæsonen med både CHL, GC og BL talt sammen. Ribéry nåede ikke meget mere, og Neuer løb også ind i en slem skade. Det var skader på skader på skader på skader. Men vi klarede ærterne, og fik gode resultater som 7-2 på hjemmebane mod Dortmund, 5-0 mod Schalke (endte som nummer 15), 5-0 mod Augsburg og Nürnberg, 4-0 mod Wolfsburg og Gladbach. Der var rigtig mange mål i mine spillere, hele 84 af slagsen i de 34 kampe. På grund af skaderne lejede jeg Mario Balotelli, og han gjorde det glimrende, men var for dyr i løn til jeg ville hente ham permanent.

I pokalen strøg jeg i finalen efter en fantastisk kamp mod Schalke, hvor den gik i forlænget og Ribéry scorede lige inden straffesparkskonkur rencen! I finalen ventede Köln, og talt på chancer var det en ren massakre fra min side, men bolden ville ikke ind og det gik i straffesparkskonkur rence. Robben brændte det første skud, men derefter svigtede Kölns træfsikkerhed, og jeg hentede to titler.

I Champions League fik jeg sikkert fra gruppen mod Trapzonspor, Milan og Olympiakos. I knockoutrunden trak jeg Marseille, og et rødt kort i begge kampe ødelagde rytmen for mit hold. 4-1 tabte jeg i første kamp i Frankrig, og på Allianz tabte jeg 1-2 i en meget ufortjent kamp. Skuffende, og skal gøres bedre næste år!

Vigtigste spillere:
- Toni Kroos, blev Årets Spiller i Tyskland. Han var her, der og alle vegne. Han har scoret på samlebånd på frispark, og endte sæsonen som nummer 3 på topscorerlisten, hvilket betyder han scorede ligeså mange mål som Mario Goméz, 14 styks. Oplæg lavede han også 14 af, og blev nummer to efter Götze. Holdets spiller går gennem ham, og han gør det eminent!

- Adil Rami, mit indkøb. Han har scoret otte mål på hovedstød, og været sikkerheden selv i forsvaret med fantastiske præstationer og en sikker sidste skanse i hver eneste kamp.

- Olic, som er smuttet på fri transfer. Han knoklede i hver eneste kamp og var klar på pletten en masse gange. Han scorede utrolig mange mål og havde fantastiske indhop!

Men sæsonen er slut, og jeg er klar til en ny, hvor jeg vil købe en masse bredte spillere, da Robben og Ribéry var skadet gennem hele sidste sæson. Det er ikke tilfredsstillende at de spiller hhv. 18 og 19 kampe på en sæson.

Bundesligaen - tjek
Tyske pokalturnering - tjek
Logged

phing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #40: 02 Jun 2012, 10:15 »


Men sæsonen er slut, og jeg er klar til en ny, hvor jeg vil købe en masse bredte spillere, da Robben og Ribéry var skadet gennem hele sidste sæson. Det er ikke tilfredsstillende at de spiller hhv. 18 og 19 kampe på en sæson.


Jeg har simpelthen besluttet mig for at sælge de to fantastiske spillere - skadesprocenten lå på hhv. 25 og 15 % - nu kommer Kroos ind og bliver starter offensivt sammen med Müller, og så køber jeg en tredje (er rimelig hooked på Schürrle eller Eriksen) i stedet.
Logged

Liverpool FC - FC Roskilde

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #41: 26 Jun 2012, 00:31 »

Hmm frustrerende. Må sige jeg følger standarden, med skader til Shaqiri og Ribery på 3 mdr og nu Thomas Muller 6 mdr..

Bevares også spillet 2 kampe.. Laaaaangt ude
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #42: 29 Jun 2012, 11:45 »

Søger lige lidt råd til mit Bayern safe..som så ofte i mine spil med en enkelt angriber mister han total sin farlighed ca 10 kampe inde i sæsonen.. Nogen forslag? Spiller med Ribery og robben på fløjene sin inderste angriber. Kroos på OMC som enten trequartista eller fremskrudt playmaker.. Gomez ligger som targetman, hvilket ham også er opgjort til under hold instrukser..
Jeg spiller en 4-2-3-1. Gomez trækker dog voldsomt meget ud til siden og er ikke den boks spiller jeg gerne vil gøre ham til..

Hvordan bruger i andre ham? Han er jo farlig på indlæg men de kommer meget sjældent når jeg bruger robben på højre og Ribery venstre?

Hvad syntes er optimal opsætning af de 4 forreste folk?
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010