home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FC Bayern München  (Læst 11322 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #15: 16 Apr 2012, 18:15 »

Hvordan har økonomien det i Bayern ? Tænker især på saldo og transferbudget? Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #16: 17 Apr 2012, 11:00 »

Så endte jeg i Bayern efter en masse succes i både OB og Ac Milan.. Bayern er en rigtig spændende klub og med en rigtig god økonomi.. Så glæder mig til at komme igang..
Thumbs Up
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #17: 17 Apr 2012, 17:36 »

Kommet igang ?

Kan mærke det tyske også trækker lidt, da jeg får buddet når de fyrer træneren (varer ikke længe Wink )

Frygter dog at den interne konkurrence i landet vil være for lille?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #18: 17 Apr 2012, 20:24 »

Kommet igang ?

Kan mærke det tyske også trækker lidt, da jeg får buddet når de fyrer træneren (varer ikke længe Wink )

Frygter dog at den interne konkurrence i landet vil være for lille?

Måske er det fordi jeg ikke er nogen ny Morinho, men føler der er god konkurrence i den tyske liga. Dortmund er virkelig gode, samtidig er et hold som Wolfsburg også kommet op i toppen af Tyskland igen. Er i år 2015
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #19: 18 Apr 2012, 12:14 »

Jeg er en stor fan af tysk fodbold i Football Manager og i virkeligheden, men jeg får aldrig rigtig ordentligt gang i et spil i de tyske ligaer. Jeg vil dog påpege at de tyske klubber ikke er så langt fra hinanden som man tror. Dortmund har en rigtig god fremtid, og de vælter i en masse talenter, der kan udfordre Bayern. Bayern er bestemt ikke så overlegen som du tror 'bøvle', for Dortmund er ikke det eneste hold i Tyskland der kan hamle op med Bayerns styrke. Leverkusen, Schalke og Wolfsburg er også fantastiske hold i Football Manager, og man skal være meget varsom med at tage for let på opgaven mod disse mandskaber. Især Schalke har et par eminente talenter, der i fremtiden bliver nogen af spillets stjerner.

Jeg synes helt sikkert du skal begynde et spil i Bayern München. Jeg har selv spillet lidt med dem, men jeg synes ikke deres hold var så spændende. Mit råd til dig, er at du skal for alt i verden holde på østrigeren Alaba, der bliver en af spillets bedste efter et par sæsoner. Han er virkelig god! Ellers er det åbenlyst defensiven der halter, og måske en ekstra angriber ville pynte på holdet. Robben kan udskiftes med Götze eller Özil efter noget tid og sådan.. Robben er utrolig undervurderet i FM i mine øjne - jeg synes faktisk ikke han er god på nogen måde! Desværre - for hans talent i virkeligheden er i en klasse for sig.

Glæder mig til at høre om dit spil!
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #20: 18 Apr 2012, 12:50 »

Robben er da pisse god i spillet. Mega vild.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #21: 18 Apr 2012, 20:39 »

Er der nogle der lige kan forklare mig hvordan jeg får det tyske landshold med.. kan ikke huske hvordan man gør..
hvis der nogle der har en guide ville det være super Thumbs Up
Logged

Xavi4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #22: 19 Apr 2012, 08:31 »

Mener du skal gå: Programmer > Steam > SteamApps > common > fm12 > data > db > 1200 - og så skal du slette mappen der hedder "All" Peace
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #23: 19 Apr 2012, 11:50 »

Og hvordan gør du det på Mac? :-)
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #24: 19 Apr 2012, 13:43 »

Mener du skal gå: Programmer > Steam > SteamApps > common > fm12 > data > db > 1200 - og så skal du slette mappen der hedder "All" Peace


Hvor ligger mappen programmer? ligger den i steam eller på computeren?
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #25: 19 Apr 2012, 14:07 »

Nogle der har lykkedes med at hente Hummels tilbage til bayern? Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #26: 22 Apr 2012, 22:03 »

Jeg er en stor fan af tysk fodbold i Football Manager og i virkeligheden, men jeg får aldrig rigtig ordentligt gang i et spil i de tyske ligaer. Jeg vil dog påpege at de tyske klubber ikke er så langt fra hinanden som man tror. Dortmund har en rigtig god fremtid, og de vælter i en masse talenter, der kan udfordre Bayern. Bayern er bestemt ikke så overlegen som du tror 'bøvle', for Dortmund er ikke det eneste hold i Tyskland der kan hamle op med Bayerns styrke. Leverkusen, Schalke og Wolfsburg er også fantastiske hold i Football Manager, og man skal være meget varsom med at tage for let på opgaven mod disse mandskaber. Især Schalke har et par eminente talenter, der i fremtiden bliver nogen af spillets stjerner.

Jeg synes helt sikkert du skal begynde et spil i Bayern München. Jeg har selv spillet lidt med dem, men jeg synes ikke deres hold var så spændende. Mit råd til dig, er at du skal for alt i verden holde på østrigeren Alaba, der bliver en af spillets bedste efter et par sæsoner. Han er virkelig god! Ellers er det åbenlyst defensiven der halter, og måske en ekstra angriber ville pynte på holdet. Robben kan udskiftes med Götze eller Özil efter noget tid og sådan.. Robben er utrolig undervurderet i FM i mine øjne - jeg synes faktisk ikke han er god på nogen måde! Desværre - for hans talent i virkeligheden er i en klasse for sig.

Glæder mig til at høre om dit spil!

Har efterhånden fået spillet en sæson i Bayern, da de, ganske som forventet, fyrede træneren. Jeg tiltrådte midt i februar 2013 og er netop nu sidst i vinterpausen året efter. Selvom jeg har spillet en hel sæson var det super inspirerende at læse dit indlæg. Hvad angår Alaba, så har han pt 11 kampe i ligaen, med 5 mål til følge og et snit på uhyrlige 7.83. Har været vild med manden et stykke tid, også i de tidligere udgaver af FM, men han gør det som sædvanligt vanvittigt godt. Hvad angår Robben, så startede han ud med over 1 mål pr kamp de første mange kampe i den nye sæson - han er dog kommet lidt ned på jorden igen efter et par skader osv, og status på ham er 15 ligakampe, 9 mål og snit på 7.56, mens han i alt har spillet 20 kampe, scoret 13 mål og snitter 7.64 Smiley

Jeg overtog holdet midt i feb og var himmelråbende langt fra europæisk bold (11 point op til CHL-pladserne med 10 kampe igen). Dertil smidder jeg en række dumme point men kommer på sensationel vis i top 4, ved at overhale Hannover96 i sidste runde, hvor de taber til i forvejen nedrykkede Mainz, mens jeg slår Köln, der var sikker på sølvet, men stadig spillede for at nå guldet, som gik til Schalke ! Det var i sandhed en afgørelse, der vækkede minder om den nyligt afholdte håndboldslutrunde i Serbien ! Wink

Jeg kom derfor ind i sidste kval. runde i Chl, hvor Juventus røg ud over de to kampe. Endte i pulje med inter, der var ganske overlegne og mødte mig mens jeg havde skader, så sluttede efter dem i gruppen, og nu venter Real Madrid desværre i første knock out runde.

Nogle der har lykkedes med at hente Hummels tilbage til bayern? Smiley

Har virkelig prøvet, og ser ham meget meget gerne i midterforsvaret, og har tænkt mig at gøre det samme igen til sommer, men det er ikke lykkedes mig endnu...
Logged

oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #27: 25 Apr 2012, 16:04 »

Så fandt jeg endelig den Bayern-tråd som jeg har ledt efter! Wink

Jeg er pt. i gang med min 4. sæson som manager for denne fantastiske klub. Jeg synes lige, at jeg ville dele min oplevelser med jer.

1. Sæson

Forventningerne var som de hele tiden har været; nemlig vind ligaen, pokalen og nå til semi-finalen i CHL. Der blev ikke handlet det store i første sæson grundet det relativt lille transfersbudget. Hentede dog Ze Roberto på fri og Trochowski for sølle 6 mio. fra Sevilla (en spiller som anfører Lahm i øvrigt anbefalede). De accepterede begge en lav lån samt en backup status, så dette var mest for, at aflaste mine stamspillere. Kun ungdomsspilleren Dale Jennings røg den anden vej til United.

Bundesligaen blev vundet sikkert med 82 point efterfulgt af Leverkusen som skravede 65 point sammen. Mine kampstatistikker var således; 25-7-2 med en målscorer på 99-19. Pokalturneringen blev også vundet stensikkert med hele 7-1 (!!!) over Dortmund i finalen, dette skyldes måske at Kehl så direkte rødt efter 50 min., men var stadig godt tilfreds. CHL var en skuffelse. Havnede i gruppe med Lille, Villareal og tyrkiske Trabzonspor. Gik videre som to'er 3 point efter Lille, hvilket var ret skuffende. Var så uheldig, at trække Barca i første knockout runde og efter 2-2 på Allianz og 1-1 på Camp Nou gik Barca videre grundet et ekstra udebanemål.

2. Sæson

Jeg havde et ønske om, at klubben skulle genvinde CHL, så derfor blev der også oprustet godt i dette transfervindue. Shaqiri var allerede købt og betalt da jeg startede spillet og udover ham kom Vrsaljiko og Hamsik ind. Den anden vej røg spillere som Pjanic, Olic, Breno og en del andet overflod.

Bundesligaen blev igen vundet i overbevisende stil med 82 point efterfulgt af Dortmund med 66. I pokalen røg jeg ud i kvartfinalen på straffe i mod Köln, hvilket var ret skuffende. CHL gik igen ikke som håbet og forventet. Kom i gruppe med City, Benfica og Sparta Prag hvor jeg igen endte som to'er, men blot 1 point efter City. Derefter trak jeg Inter i første knockout rundet og efter en 3-2 sejr på Allianz løb jeg ind i et 1-0 nederlag i Italien på et uhyggeligt sent mål af Forlan. Dermed var det endnu et tidligt exit i CHL.

3. Sæson

Denne sæson hentede jeg Otamendi til midterforsvaret og Gökhan Töre fra HSV som en brik i mit rotationssystem (han har senere vist sig, at gøre det særdeles godt ligesom Otamendi). Van Buyten røg på en fri transfer mens Contento, Trochowski og Rafinha blev solgt.

Igen igen blev ligaen vundet, denne gang med 80 point efterfulgt af Dortmund med 63 point. Pokalen blev vundet igen, efter sidste års tidlige exit, med en sejr og Stuttgart i finalen. Dette års CHL blev en noget større success. Jeg havde lært af sidste års fejl og denne gang vandt jeg min gruppe i suveræn stil med 6 sejre ud af 6 mulige. Videre som et'er hvor jeg trak Shaktar, som blev slået ud med sammenlagt 7-2. I kvartfinalen ventede noget sværre modstand i form af Arsenal. Tog til England med en stensikker 4-0 sejr i bagagen, men endte dog med et 1-0 nederlag på Emirates, men det betød stadig at jeg var videre til semi-finalen som var målet. Her mødte jeg United som blev slået samlet 3-2 efter en 2-1 sejr hjemme på Allianz. I finalen ventede Inter som jeg sikkert besejrede 3-1. Kæmpe stor sæson, som jeg var super stolt af! Endelig kunne vi løfte trofæet med de store ører igen  Thumbs Up

Nok her fra. Vil nok fortsætte med, at skrive her inde. Godt spil til jer alle! Bare spørg løs hvis i har nogle spørgsmål  Wink
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #28: 25 Apr 2012, 16:11 »

Vild du vinder så stort i ligaen !

Jeg har først sikret mig mesterskabet i allersidste spillerunde, en runde hvor Leverkusen vel og mærke vinder og må "nøjes" med sølv, til trods for de får 78 point
Logged

oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #29: 25 Apr 2012, 16:14 »

Vild du vinder så stort i ligaen !

Jeg har først sikret mig mesterskabet i allersidste spillerunde, en runde hvor Leverkusen vel og mærke vinder og må "nøjes" med sølv, til trods for de får 78 point

Tillader mig lige, at spørge hvordan din trup ser ud? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010