home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktisk hjælp - Fiorentina 4-2-3-1
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktisk hjælp - Fiorentina 4-2-3-1  (Læst 1462 gange)
Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Taktisk hjælp - Fiorentina 4-2-3-1
« : 09 Jan 2014, 20:45 »

Hej alle taktikkere.

Jeg spiller i øjeblikket med Fiorentina, og ligger nummer 2. men det er ikke lutter tilfredshed at spore i mine kampe.

Jeg spiller 4-2-3-1.. 

I ligaen scorer jeg godt nok en del mål. men lukker rigtig mange ind. 

Er flere gange blevet hentet hvor jeg har ført 3-0 ved halvleg og kampen endte 3-3..  de fleste mål blive scoret på dybdeløb. og ellers så på hjørnespark,, virkelig mange hjørnesparks mål der går ind og jeg scorer ikke særlig mange..

Jeg har prøvet at sætte wings til både support og offensivt, men synes ikke det gør en forskel.

Nogen som har en god ide til hvad jeg skal gøre for at lige optimere taktikken til at blive bedre??
Logged

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Fiorentina 4-2-3-1
« Svar #1: 09 Jan 2014, 22:12 »

Jeg spiller også pt med Fiorentina. Indkasserer i perioder helt vildt mange mål på hjørnespark, men har nu sat Gomez til at stille sig i det lille felt på hørnespark. Han vinder rigtig mange bolde der, og har indkasseret så mange på det sidste. Btw. benyt ham som fremskudt angriber i stedet. Jeg havde ham også som skarpretter - der gjorde han det fint - men som fremskudt bomber han.

Hvad har du gjort af Rossi?
Logged

Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Fiorentina 4-2-3-1
« Svar #2: 09 Jan 2014, 22:16 »

Problemet er jeg skifter meget mellem Rossi og Gomez, da Rossi er meget skadet.  Så svært at sætte Gomez til lille felt da det ville dræbe mig med Rossi i front.

Skarpretteren er egentlig også fordi Rossi er god der men Tak skal da helt sikkert prøve Gomez i en Fremskud angriber..

Hvordan ser din taktik ud og hvordan klarer du dig??

Jeg har købt, Murru og Fischer.. så har jeg lejet Gaitan i januar vinduet og han gør det vildt godt.
Logged

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Fiorentina 4-2-3-1
« Svar #3: 09 Jan 2014, 22:32 »

Jeg er pt. i fjerde sæson. Jeg fører ligaen efter 13 runder. Er dog a' point med Juve.

I første sæson blev jeg nummer fire og røg ud i 1/8-dels finalen af EL til Juve. Der er jeg i anden og tredje sæson også røget ud til henholdsvis Liverpool (på reglen om udebanemål, hvor Gerrard scorede direkte på hjørnespark i overtiden) og Marseille.
I anden sæson blev jeg nummer 3, men jeg i tredjesæson tabte mesterskabet i sidste spillerunde til Juve på en dårligere målscorer. Jeg er fint tilfreds med de resultater, selvom jeg gerne havde ramt et mesterskab inden, men får jeg det heller ikke i år, hvilket jeg satser på at gøre, så dropper jeg nok savet.

Jeg spillede i de tre første sæsoner 4-1-2-2-1 men har vendt trekanten på midten om så jeg i denne sæson spiller 4-2-3-1. Benytter Rossi som venstrekant, indvendig angriber han gør det fremragende. Prøvede i starten at spille med dem begge på toppen i en 4-2-2-2, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv kun at spille med 2 på den centrale midtbane.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2014, 22:35 af saebemonster » Logged

Yvstre
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk hjælp - Fiorentina 4-2-3-1
« Svar #4: 09 Jan 2014, 23:52 »

husk nu og sæt dine defensive dødbolde ordentligt, check det hver gang, kan ikke nytte noget du lige pludselig har en lille midterforsvar til at dække en høj... , træk tempoet ud af kampen når du fører....
Logged

SpUrS fOrEvEr,

Tikøb i Superligaen! :-)

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktisk hjælp - Fiorentina 4-2-3-1
« Svar #5: 11 Jan 2014, 17:18 »

Har en taktik der minder om, men lukker alligevel 10 mål mindre ind - sådan cirka. Overvejet en lidt mere defensiv tilgang på midtbanen? Eksempelvis playmakeren på forsvar?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010