home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:59:28 Brodtgaard Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132695 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - AS Monaco  (Læst 67734 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #330: 27 Feb 2012, 15:48 »

Lækkert med en finaleplads Damse. Håber du kan tage sejren, når nu jeg ikke kunne sidste sæson.

Regner med at komme med en update om finalen i aften, men kunne stadig godt tænke mig om de andre der er med i spillet følger med Smiley

Jeg gør, men jeg er ikke med i projektet Smiley

Det er jo altid lækkert at nogen følger med Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #331: 27 Feb 2012, 15:57 »

Regner med at komme med en update om finalen i aften, men kunne stadig godt tænke mig om de andre der er med i spillet følger med Smiley

Det er jo altid lækkert at nogen følger med Wink

Jeg kan sende en PB til dem

Edit: Er stoppet med et skrive links til updates i 2. indlæg. Kan ikke lige finde motivationen med så lidt tid, som jeg har lige nu.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #332: 27 Feb 2012, 16:03 »

Jeg kan sende en PB til dem

Edit: Er stoppet med et skrive links til updates i 2. indlæg. Kan ikke lige finde motivationen med så lidt tid, som jeg har lige nu.


Det lyder nok meget fornuftigt.

Det er helt okay, at du ikke smider dem op lige pt. når du har for meget at se til Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #333: 27 Feb 2012, 16:08 »

Jeg læser skam også stadigt med Damse, bare lige været i udlandet nogle dage... Skal da se hvad I kan få det til med Monaco, havde dem jo selv i 2 sæsoner Smiley
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #334: 27 Feb 2012, 16:20 »

Troede nu også at du var en af deltagerne Triple Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #335: 27 Feb 2012, 16:30 »

Troede nu også at du var en af deltagerne Triple Wink

Jaa, men er vist bare joker, hvis en af de andre misser igen Smiley


Men det er da super godt, er vildt spændt på om du kan tage Euro-cuppen. Det vil sgu være ret stort.

Er endnu mere glad for at Fullone som jeg i sin tid hentede, er ved at få en stor del i holdets succes Wink

BTW altid gode updates du laver
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #336: 27 Feb 2012, 16:35 »

Jaa, men er vist bare joker, hvis en af de andre misser igen Smiley


Men det er da super godt, er vildt spændt på om du kan tage Euro-cuppen. Det vil sgu være ret stort.

Er endnu mere glad for at Fullone som jeg i sin tid hentede, er ved at få en stor del i holdets succes Wink

BTW altid gode updates du laver

Må sige Fullone har været klasser over mange af de andre og kan også afslører at den næste i rækken kan få problemer med at holde på ham da der allerede er bud efter ham her efter sæsonen.

Tak for rosen omkring mine updates Smiley

Var det en ide at smide en Optakt op til Finalen nu og så komme med en update om selve kampen i aften, eller vil i have det hele samlet i aften?
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #337: 27 Feb 2012, 16:39 »

Må sige Fullone har været klasser over mange af de andre og kan også afslører at den næste i rækken kan få problemer med at holde på ham da der allerede er bud efter ham her efter sæsonen.

Tak for rosen omkring mine updates Smiley

Var det en ide at smide en Optakt op til Finalen nu og så komme med en update om selve kampen i aften, eller vil i have det hele samlet i aften?

Synes en optaktsteaser kunne være skøn..... hæver altid spændingen lidt mere op til nok sæsonens vigtigste og største kamp Smiley
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #338: 27 Feb 2012, 16:48 »


Optakt Lille OSC Vs. AS Monaco FC

Finalen i Europa League 2016/2017 skulle spilles i Milano, nærmere betegnet på AC Milan og FC Internationales fælles hjemmebane San Siro/Giuseppe Mezza d. 17. maj 2017. Holdene der skulle spille var de to franske klubber Lille og Monaco.

Lille OSC
Lille har valgt at stille op i en traditionel 4-4-2, spillerne der skal sikre Lille trofæet er Enyeama; Trazzi, Miranda, Perrot, Souré; Fofana, Marrone, Mavuba (c), Mabiala; Bamba, van Dijk.

AS Monaco FC
Monaco har valgt at holde fast i den samme taktik som de har brugt det meste af sæsonen. En taktik med 4 forsvarsspillere, 2 defensive midtbane spillere, 2 offensive kanter og 2 angrebere. Dette vil give en formation der hedder 4-2-2-2 og de startende spillere er som følgende: Carrizo; Lukas, Bruno, Cooney, Pires; Alemão, Coquelin; Sarpong, Jørgensen; Fullone (c), Niang.

Profilerne
Monacos to profiler må være målmanden Carrizo, der virkelig skal spille op til sit bedste og nummer to vil være Monacos anfører Oscar Fullone der indtil videre har scoret 13 mål i turneringen.
Lille skal håbe på gode præstationer fra deres målmand Enyeama på grund af et meget potente Monaco angreb. De skal ligeledes håbe at Fofana får kreeret chancer, til sine angribere, ude på kanten.


Referat af kampen bliver smidt op omkring klokken 22.00
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #339: 27 Feb 2012, 22:11 »


Lille OSC Vs. AS Monaco FC

Finalen
Stadion var fyldt, 80.018 var på plads på lægterne i Milano. De 22 startende var tændt og klar til at hive en pokal hjem til deres klub.

Lille startede som lyn og torden og lagde med det samme pres på et noget usikkert Monaco forsvar, de får dog afværget alle chancer de første 7 minutter, men i det 8. minut begås der et frispark midt på Monacos banehalvdel, Carrizo går ud for at gribe den, men får ikke ordentligt fat i bolden og efter noget klumpspil falder den ned foran Bamba der nemt kan scorer til 0-1.

Målet til 0-1 vækkede Monaco der nu gik op og lagde pres på Lille, dette blev belønnet efter 27 minutter for Fullone med sit 14 Europa League mål blev delt topscorer og udlignede finalen. Monaco havde dog ikke fået armene ned før Carrizo igen kunne hente bolde ud af eget net. Bamba scorede igen, denne gang til 1-2 efter 29 minutter.
Der blev scoret engang mere inden pausen, denne Europa League sæsons store oplevelse Fullone ville ikke dele topscorer værdigheden med nogen og scorede til 2-2 med 8 minutter igen af 1. halvleg.

I anden halvleg blev Monaco igen sat underpres, men selv på de største chancer formåede van Dijk ikke at scorer, hvilket gjorde at Monaco holdt stand og klarede sig til kampens sidste minutter af den ordinære tid.
Lige inden den forlængede spilletid valgte Monaco at bruge sine 2 sidste udskiftninger og pille Alemão og Fullone ud. Den forlængede spilletid endte mål løs, og derfor måtte de to franske mandskaber ud i straffesparkskonkur rence. Her skulle Carrizo vise sig som en meget vigtig brik.

Lille sparkede først og Bamba scorede sikkert, Monaco valgte at bruge sin bedste sparker først, Diallo, han var dog tættere på at ramme parkeringspladsen end målet. Derfor tog Carrizo fat og redede de tre næste spark fra Lille, og da to af tre Monaco sparkere scorede stod Monaco med to matchbolde. Desværre for Monaco scorede Gill og Soukouna brændte. 2-2 efter de første 5 spark. Nu var det så op til Lille højre back og vores centerforsvare at scorer, og det gjorde både Trazzi og Bruno. Miranda var den næste der gik hen i mod pletten, han sparkede dog bolden op på trettende række. Jørgensen stod så med muligheden for at kunne afgøre det hele, og da han vælge at sparke bolden op i net taget havde Monaco nu vundet deres første trofæ under John Doe.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #340: 27 Feb 2012, 22:17 »

sSådan!! super godt .. tillykke med pokalen Wink Kæft en spændende finale Wink
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #341: 27 Feb 2012, 22:24 »

sSådan!! super godt .. tillykke med pokalen Wink Kæft en spændende finale Wink

Tak Smiley

Jeg må nok også sige det var lige en tand for spænende for min smag Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #342: 27 Feb 2012, 22:34 »

Tak Smiley

Jeg må nok også sige det var lige en tand for spænende for min smag Wink

Hehe, vil jeg sgu godt tro da Wink
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #343: 01 Mar 2012, 21:55 »

Jeg er ked af det, men jeg har desværre ikke tid lige pt. for at skrive en update om det sidste, men kan lige kort sige at vi endte på en 4. plads á point med Marseille. Jeg giver spillet videre til TheBarber nu.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #344: 01 Mar 2012, 21:56 »

Er desværre stødt på et problem. Jeg kan ikke uploade filen på Mediafire fordi den fylder for meget, nogen der har nogen idéer?
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010