home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 863 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Rigmænd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Rigmænd  (Læst 50995 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #75: 27 Feb 2011, 21:24 »

spændende at se om du får lov at blive...der er ikke meget du kan gøre, andet end at vinde kampe og holde økonomien stærk..

Det gjorde jeg desværre ikke. Det var egentlig underligt. Jeg overtog klubben midt i 2. sæson hvor de havde rigtig langt op til første pladsen. Jeg endte dog med et at vinde mesterskabet, og nu efter en kanon sæson start, blev klubben så købt, og to uger efter blev jeg erstatte en forholdvis ukendt Hollandsk manager der var blevet fyret i Roda efter kun et halvårs arbejde

Et par måneder efter min fyring, kan jeg i øvrigt se at de taber ca. 2/3 kampe under den nye manager.. Så kan de lære det!
« Seneste Redigering: 27 Feb 2011, 21:37 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Barca Ralle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #76: 28 Feb 2011, 03:46 »

I et af mine save blev sporting gijon (dem er jeg ikke selv) overtaget af en rigmand, og han tilbød mig jobbet og jeg ville få et transferbudget på: 760 mio, det var i anden sæson.
Logged

Barcelona: Més que un club!


Liverpool: You'll never walk alone!

mikejensen
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #77: 02 Mar 2011, 16:55 »

Er der nogle som ved hvilke klubber der oftest bliver overtaget af rigmænd? Både til at starte med i spillet men også efter en sæsons tid?

Mvh.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #78: 06 Mar 2011, 04:28 »

Blev selv overtaget da jeg spillede med Real Sociedad... Midt i anden sæson, blev klubben opkøbt og jeg fik stillet 890 mio kroner til rådighed.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #79: 06 Mar 2011, 21:44 »

kan i ikke oploade jeres spil det kunne være super fedt at spille med en rigmands klub?
Helt enig, det ville være mega nice. Jeg når aldrig dertil inden jeg mister lysten, eller der kommer en ny DB.
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #80: 06 Mar 2011, 21:55 »

Helt enig, det ville være mega nice. Jeg når aldrig dertil inden jeg mister lysten, eller der kommer en ny DB.
hvis kigger i idefabrikken har jeg tilbudt at lægge et spil ind hvor FC Amager er blevet overtaget af Don Ø.

Ingen har dog trådt til. Huh
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Naustratze
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #81: 06 Mar 2011, 21:57 »

hvis kigger i idefabrikken har jeg tilbudt at lægge et spil ind hvor FC Amager er blevet overtaget af Don Ø.

Ingen har dog trådt til. Huh
Må sige jeg helst vil spille i en af de store ligaer, men ellers tak  Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #82: 09 Mar 2011, 00:34 »

Malaga CF har også en sugar daddy...
Logged

Fm_Zep
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rigmænd
« Svar #83: 09 Mar 2011, 08:41 »

I mit spil er både OB og Lyngby i overtagelsessamtale r nu Wink Lyngby har været i lang tid, mens at OB er seneste nyt :p

Der er ikke nævnt noget beløb, udover at Kim Rolsted og Thomas Christensen vil afvikle klubbernes gæld.
Logged

Liverpool !!!

Brøndby !!!

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #84: 09 Mar 2011, 09:29 »

Man kan vist forresten tvinge en klub til overtagelse vha. FMRTE. Man skal bare sætte formandens tilfredshed til 1, så skulle det vist ske af sig selv efter lidt tid. Smiley

Om det så altid er en rigmand, der overtager klubben, det skal jeg ikke kunne sige.
Logged


Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #85: 09 Mar 2011, 17:47 »

Man kan vist forresten tvinge en klub til overtagelse vha. FMRTE. Man skal bare sætte formandens tilfredshed til 1, så skulle det vist ske af sig selv efter lidt tid. Smiley

Om det så altid er en rigmand, der overtager klubben, det skal jeg ikke kunne sige.
Hva' er det der FMRTE og hvor er det? Opstemt
Logged

19-18 nuff' said.

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #86: 09 Mar 2011, 18:03 »

Hva' er det der FMRTE og hvor er det? Opstemt

FMRTE betyder FM Real Time Editor og er en editor til savegames. Du kan hente seneste version på http://www.fmrte.com/.

Der er dog ikke en version, som er kompatibel med det nye patch endnu. En ny version skulle vist komme i næste uge.
Logged


Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #87: 09 Mar 2011, 18:34 »

FMRTE betyder FM Real Time Editor og er en editor til savegames. Du kan hente seneste version på http://www.fmrte.com/.

Der er dog ikke en version, som er kompatibel med det nye patch endnu. En ny version skulle vist komme i næste uge.
Okay  Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

Gungner
Gæst
 
Sv: Rigmænd
« Svar #88: 11 Mar 2011, 21:34 »

http://www.gamefront.com/files/20116671/FMRTE+-+v4.3.rar

Denne version skulle være kompitabel med patch 3, dog KUN steam og DVD versionerne
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rigmænd
« Svar #89: 11 Mar 2011, 22:51 »

Jeg har tit oplevet at FC Vestsjælland er blevet overtaget Opstemt
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010