home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199991 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #405: 10 Dec 2014, 17:52 »

Jeg er startet på et nyt save men spillet hakker mere end det save jeg havde før.. nogle der måske har en ide til hvorfor det gør det? det er selvf i kampene.. ?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #406: 10 Dec 2014, 17:56 »

Det kunne være en af flere ting.

1. For mange ligaer og andet loadet.
2. For meget grafik slået til.
3. Baggrundstjenester der suger for meget af din CPU
4. Støv i blæserene i din computer - tag strømmen fra, støvsug lortet, hold for guds skyld fast i bladene på blæsere når du gør det, så du ikke ødelægger noget ved det.
5. Problem med din Grafikkorts driver.
6. Dit grafikkort kan være ved at stå af, men lad være med at slå stor alarm så længe du ikke ved noget sikkert, hvis du ikke lagger i andre spil er det jo nok næppe dette som er problemet.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #407: 10 Dec 2014, 18:42 »

Det kunne være en af flere ting.

1. For mange ligaer og andet loadet.
2. For meget grafik slået til.
3. Baggrundstjenester der suger for meget af din CPU
4. Støv i blæserene i din computer - tag strømmen fra, støvsug lortet, hold for guds skyld fast i bladene på blæsere når du gør det, så du ikke ødelægger noget ved det.
5. Problem med din Grafikkorts driver.
6. Dit grafikkort kan være ved at stå af, men lad være med at slå stor alarm så længe du ikke ved noget sikkert, hvis du ikke lagger i andre spil er det jo nok næppe dette som er problemet.

OKay mange tak..
Der er ikke for mange ligaer for det er det samme som jeg plejer..
Kan selvf være der er for mange baggrundtjenester der er slået til hvordan slår man det fra?
Kan også være jeg skal prøve at støvsuge blæseren men det er godt nok en bærbar com mon om det er en god ide?
Man ja det også det jeg tænker for det lagger jeg ikke i mit andet spil, så tænker mere om det noget i spillet? har hentet den fil hvor ødegaard var i kan det ha noget med det at gøre.. for når jeg starter spillet er der sådan en default bar som ikke var derfør hen?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #408: 10 Dec 2014, 19:23 »

Jeg har ikke selv prøvet at bruge den database ændring med Ødegaard, har ikke følt behov for det, så ved ikke om det kunne være nok til at koste lag, men syntes omvendt ikke andre har brokket sig.

Det kunne meget vel være et problem med den seneste patch, jeg vil foreslå dig at tjekke SI's forum, hvis der er andre med problemet så smid en besked ind der, ellers så prøv at lav din egen tråd derinde. Med mindre du ved hvad du foretager dig, ville jeg heller ikke foreslå du selv renser en bærbar Smiley derimod kan detblive gjort flere steder ude Danmark, til en forholdsvis billig mønt - billigste jeg nogensinde har set det gjort til var 120 kroner, tog godt 15 minutter og da jeg gik fik jeg en lille mini mus med.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #409: 10 Dec 2014, 20:58 »

Hvordan holder i jeres spillere i form i Serie A? Så vidt jeg kan fornemme, så kan de ikke spille på andre end 1.holdet med mindre de er under 20. Og når de er på vej tilbage fra skader, så er det normalt på reserveholdet jeg lader dem opbygge kampform.
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #410: 11 Dec 2014, 18:39 »

Undskyld mig...

Men hvordan fanden kan en spiller som tjener 500 KRONER om ugen, ikke ville skrive kontrakt med mig, fordi jeg ikke gider give ham 100 TUSIND om ugen?Huh

Logged


manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #411: 14 Dec 2014, 20:38 »

Lige 2 spørgsmål:

1) kan man lave 2 start formation? Så man ikk skal udskifte 11 spillere efter hver kamp?

2) hvor fanden søger man efter personale man kan købe? Kan kun finde spiller søgning
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #412: 14 Dec 2014, 21:00 »

Lige 2 spørgsmål:

1) kan man lave 2 start formation? Så man ikk skal udskifte 11 spillere efter hver kamp?

2) hvor fanden søger man efter personale man kan købe? Kan kun finde spiller søgning


Tryk på personale og så personalesøgning i toppen...
Logged

Flummit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #413: 14 Dec 2014, 21:33 »

Hvordan opsiger jeg en lejekontrakt? Jeg spiller med Brøndby, og kan ikke finde ud af hvor jeg opsiger Pukki's kontrakt? Han suger næsten 10% af mit lønbudget, og han spiller næsten ikke. Hjælp tak Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #414: 15 Dec 2014, 17:33 »

Jeg har ikke selv prøvet at bruge den database ændring med Ødegaard, har ikke følt behov for det, så ved ikke om det kunne være nok til at koste lag, men syntes omvendt ikke andre har brokket sig.

Det kunne meget vel være et problem med den seneste patch, jeg vil foreslå dig at tjekke SI's forum, hvis der er andre med problemet så smid en besked ind der, ellers så prøv at lav din egen tråd derinde. Med mindre du ved hvad du foretager dig, ville jeg heller ikke foreslå du selv renser en bærbar Smiley derimod kan detblive gjort flere steder ude Danmark, til en forholdsvis billig mønt - billigste jeg nogensinde har set det gjort til var 120 kroner, tog godt 15 minutter og da jeg gik fik jeg en lille mini mus med.

Mange tak for svar, tror jeg vil prøve at se om jeg kan få min com renset hvis jeg kan finde et sted de gør det, synes nemlig blæseren kører og larmer lidt mere en hvad den plejer efter omtanke så kunne meget vel være det der er problemet. har også prøvet at se om jeg kunne slette ødegaard filen men den blev bare lagt direkte ind i mit spil da jeg hentede så aner ikke hvordan man fjerner den igen. Han skulle vidst også være med i den nyeste opdatering alligevel
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #415: 16 Dec 2014, 11:49 »

Det kunne være en af flere ting.

1. For mange ligaer og andet loadet.
2. For meget grafik slået til.
3. Baggrundstjenester der suger for meget af din CPU
4. Støv i blæserene i din computer - tag strømmen fra, støvsug lortet, hold for guds skyld fast i bladene på blæsere når du gør det, så du ikke ødelægger noget ved det.
5. Problem med din Grafikkorts driver.
6. Dit grafikkort kan være ved at stå af, men lad være med at slå stor alarm så længe du ikke ved noget sikkert, hvis du ikke lagger i andre spil er det jo nok næppe dette som er problemet.

Jeg har faktisk prøvet at sætte GFX detaljeniveauet ned - f.eks. til under middel, man kan ikke se det i kampene - men tilgengæld er bevægelserne flydende.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #416: 16 Dec 2014, 11:50 »

Hvordan opsiger jeg en lejekontrakt? Jeg spiller med Brøndby, og kan ikke finde ud af hvor jeg opsiger Pukki's kontrakt? Han suger næsten 10% af mit lønbudget, og han spiller næsten ikke. Hjælp tak Smiley

Transfer - opsig lejeaftale.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #417: 16 Dec 2014, 17:02 »

Hvad skal der endeligt til for at en spillere vinder Guldbolden?
Messi har lige vundet den hos mig med en gns. karaktere på lige under 8. Men Lasse Schöne spiller gns 8.50 samlet? undrede bare over det Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #418: 16 Dec 2014, 17:50 »

Mon ikke også det har noget med andre statistikker at gøre? Så som mål til kampe ratio, assists, succesfulde tacklinger / afleveringer / redninger / osv.?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #419: 16 Dec 2014, 18:11 »

Mon ikke også det har noget med andre statistikker at gøre? Så som mål til kampe ratio, assists, succesfulde tacklinger / afleveringer / redninger / osv.?

Det første billede viser Lasse


Det næste billede er Messi



hvis du kigger har lasse spillet klart bedst. Ved godt han har spillet flere kampe men alligevel? :s
(ikke fordi jeg regnede med at han ville vinde, men det var noget jeg studsede over Smiley )
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010