home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  2 Brugere, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tilbage til toppen (FMF odds blog)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Tilbage til toppen (FMF odds blog)  (Læst 2738 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« : 27 Okt 2013, 11:43 »


Tilbage til toppen

Et tab på 25 mio. Freak$
Den 6. september satte jeg mig et mål. Jeg ville intage 1. pladsen på FMF's hall of fame. Den hurtigste vej til at opnå dette, det var igennem odds sektionen. Så jeg gik straks i gang og det gik forrygende. Det tog godt en måned at nå toppen og jeg forvandlede godt 3,5 mio. Freak$ til 25 mio. og nåede mit mål men det blev en kort fornøjelse.

Jeg tog en kæmpe satsning og smed alle 25 mio. på en enkel kamp. Jeg gik all in på at United ville vinde mod Southampton, mest fordi jeg skulle over at se kampen med min søn og tænke: Så er der lidt på spil som ville løfte spændingen endnu mere. Kampen endte 1-1 og nu er min konto helt i bund. Der står 1,52 på kontoen hvilket ikke engang er nok til at lave et enkelt væddemål.

Nu har jeg sat mig et mål. Jeg vil nå toppen igen men det bliver en lang og hård kamp. Jeg ville gerne hurtigt i gang men må pænt vente til der går løn ind.

Hvordan denne blog skal udforme sig, det ved jeg ikke men jeg vil rigtig gerne have jer med i projektet. Jeg beder pænt om jeres hjælp til nogle gode odds tips som kunne hjælpe mig tilbage på sporet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #1: 31 Okt 2013, 09:09 »


Tilbage til toppen

Hjælp til weekendens kampe

Så er der gået løn ind. Jeg har nu 3k på min konto og har brug for lidt hjælp til weekendens kampe. Jeg vil meget gerne ramme nogle fine X'er eller høje odds. Jeg går efter odds 3.00 eller derover.

Er der nogen der har nogle gode staldtips?

Personligt syntes jeg krydset i Arsenal v Liverpool ser godt ud men hvad tænker I? Begge hold er godt kørende men det er også en kamp ingen af dem vil tabe. Så måske de begge er tilfreds med X'et..

Jeg kunne godt tænke mig at fordele mine 3k på 2-3 kampe, så jeg ikke går all in på en enkel. Det kostede mig som sagt 25 mio. sidst jeg gjorde det...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dida
Gæst
 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #2: 31 Okt 2013, 09:24 »

synes et 2 tal i aftens kamp mellem Betis og Levante ser rigtig fornuftigt ud. Den giver 4,50 gange igen på Levante, hvilket for mig er helt uforståeligt. Levante har vundet deres seneste tre kampe i ligaen, mens Betis har tabt deres seneste tre kampe i ligaen. Levante ligger nummer 7, mens Betis ligger nummer 19. Derudover kan Levante stille i stærkeste opstilling, mens betis har en række spillere til at sidde ude.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #3: 31 Okt 2013, 09:27 »

synes et 2 tal i aftens kamp mellem Betis og Levante ser rigtig fornuftigt ud. Den giver 4,50 gange igen på Levante, hvilket for mig er helt uforståeligt. Levante har vundet deres seneste tre kampe i ligaen, mens Betis har tabt deres seneste tre kampe i ligaen. Levante ligger nummer 7, mens Betis ligger nummer 19. Derudover kan Levante stille i stærkeste opstilling, mens betis har en række spillere til at sidde ude.

Det lyder som et godt staldtip... Dejligt med sådan et indlæg.. Den får chancen og spiller 1k på den..

Og så napper jeg X'et i Arsenal v Liverpool for 1k...

Så mangler jeg en enkel kamp mere... Nogen der har et godt tip?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dida
Gæst
 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #4: 31 Okt 2013, 09:29 »

Super, har selv smidt 500 kr. på den, så håber den går hjem Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #5: 31 Okt 2013, 10:16 »

Jeg er selv gået fra at ligge nr. 10 på hall of fame til at have 0 credits - prøver også at komme tilbage på sporet. Jeg har p.t. 62.256,18 fm dollars. Jeg forsøger at spille på kampe hver dag, så min saldo hurtigt kommer op - og så prøver jeg at spille på kampe hvor der er stor chance for at spillet går hjem. Jeg har ikke endnu delt min indsats op på flere kampe, men det giver jo god mening at begynde på det på et tidspunkt - måske nu?

Jeg mere end fordoblede min balance i går ved at sætte 22.234,35 freaks $ på at Napoli ville vinde på udebane - de slog Fiorentina 2-1 til odds 2,40.

Af Dagens kampe vil jeg sige at Atl. Madrid ude til odds 1,53 virker ganske sikker - jeg vil straks sætte alle mine $ på det.

Held og lykke med din mission  Smiley

Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #6: 31 Okt 2013, 16:49 »

og så prøver jeg at spille på kampe hvor der er stor chance for at spillet går hjem.

Af Dagens kampe vil jeg sige at Atl. Madrid ude til odds 1,53 virker ganske sikker - jeg vil straks sætte alle mine $ på det.

Held og lykke med din mission  Smiley


Det var også med den tilgang jeg gik fra 3-4 mio til 25.. Jeg spillede "sikre" kampe men smed mange penge efter dem. Spillede 5-6 kampe af gangen og smed mellem 500k til en mio. pr. kamp... to gange i streg ramte jeg 5 ud af 6 kampe og så gik det stærkt fremad...

Så tager jeg den At. Madrid kamp med Smiley

og tak...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #7: 31 Okt 2013, 17:08 »

Haha, fedt og anderledes Smiley Følger gerne med  Smiley
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #8: 01 Nov 2013, 09:24 »

Så tager jeg den At. Madrid kamp med Smiley

At. Madrid gik heldigvis hjem  Thumbs Up


Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #9: 01 Nov 2013, 09:53 »

Kan se der er længere vej end nogensinde før!

Hansen er oppe på 52 millioner Grin
Så drenge vi har squ meget meget lang vej!
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #10: 01 Nov 2013, 10:00 »

Kan se der er længere vej end nogensinde før!

Hansen er oppe på 52 millioner Grin
Så drenge vi har squ meget meget lang vej!

Det er så ikke helt korrekt. Har haft de 150.000.000 tidligere. De blev dog øffet væk.

Men de sidste to dage har jeg været all in nogen gange og det har givet masse penge på kontoen og har allerede sat en masse i spil til weekenden. Så jeg satser på, at din kommentar med længere vej end nogensinde rammer plet når vi kommer til mandag Wink

Denne blog har jo bare sat en ekstra op  crazy
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #11: 01 Nov 2013, 18:29 »


Tilbage til toppen

Game on

Citat
Denne blog har jo bare sat en ekstra op  crazy

Så er kampen i gang og jeg elsker det!

Desværre kom jeg ikke alt for godt fra start, da Levante ikke kunne vinde kampen mod Betis, på trods af at de var i overtal det meste af kampen. Heldigvis gik At. Madrid kampen hjem, så pt. har jeg 1,5k på kontoen som selvfølgelig skal bruges.

Jeg har valgt at bruge dem på X'et i Sønderjyske v Randers. Ikke fordi jeg ved hvorfor, for ved intet om de to hold, så det er et rent gæt. Det er et sats i håb om at få tredoblet mine penge, så der er lidt ekstra på kontoen til lørdags kampene.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #12: 02 Nov 2013, 10:45 »

Det kan være, det bliver lidt nemmere for dig, hvis City, Bayern og Chelsea dummer sig i dag





Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #13: 02 Nov 2013, 11:55 »

HVis man skulle være fræk, kunne du jo spille på enten x eller 2 i FCK/FCN, da Nordsjælland ofte har spillet godt i Parken, samtidigt med at de er inde i en god stime Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Tilbage til toppen (FMF odds blog)
« Svar #14: 05 Nov 2013, 10:12 »

Er du allerede faldet af på den, Wester? Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010