home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223256 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #870: 25 Aug 2008, 18:45 »

Det var nu Sporting Gijon (ikke at det gør det så meget bedre), og nu kan jeg godt nok ikke lige finde opstillingen, men mon ikke det var uden landsholdsspillerne, plus at det var første kamp for flere spillere, der var tilbage fra skader (Kaladze, Maldini m.fl.).

Hvad Senderos angår, så er det ikke nævnt med et ord på Milans hjemmeside, så officielt er det ikke endnu. Synes i øvrigt også det virker lidt uambitiøst, at hente en spiller, der angiveligt står bag Silvestre! i hierakiet i Arsenal, men økonomien er vel ikke til mere...
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #871: 25 Aug 2008, 21:06 »

Senderos var en ung Tony Adams i sine unge dage. Med den rigtige træning kan en 23-årige udvikle sig meget.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #872: 25 Aug 2008, 21:37 »

Senderos var en ung Tony Adams i sine unge dage. Med den rigtige træning kan en 23-årige udvikle sig meget.

Vi har bare masser unge forsvarsspillere at udvikle på, og vi har endda lige udlejet en af dem, så umiddelbart havde jeg regnet med, at det var en der kunne gå direkte ind på holdet vi ledte efter, og det er da også de signaler man har sendt i forbindelse med jagten på en ny forsvarsspiller. Og eftersom der endnu intet er nævnt fra officiel side, så er handlen måske heller ikke så sikker, som medierne ellers gerne vil gøre den. Det er i øvrigt ikke første gang medierne har afsluttet den handel i den seneste uge, uden at der er sket noget som helst fra officiel side, så lad os nu se, Milan plejer i hvert fald ikke at være sent ude med at fortælle om deres indkøb...

Men ok, selvom det måske ikke er den forsvarsspiller, jeg havde håbet på, så er der da trods alt fremtidsperspektive r i ham (hvis altså det bliver ham), vi mangler så bare stadig den forsvarsspiller, der kan gå direkte ind på holdet, men hva' når bare Maldini og Kaladze er klar, så klarer vi os nok indtil Nesta er klar igen  Smiley
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #873: 26 Aug 2008, 10:47 »

hvorfor vælger han ikke bare nr 7 at spille i.. eller 77  Ubeslutsom
Logged

It's all, part of the plan.

MO
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #874: 26 Aug 2008, 10:56 »

DNE: Dette var opstillingen til kampen mod Sporting Gijon;

Abbiati; Zambrotta, Kaladze, Maldini, Jankulovski; Cardacio, Pirlo, Flamini; Brocchi, Seedorf, Paloschi.

Mener stadig at med dette hold, at de burde kunne klare sig mod Sporting Gijon.

" men hva' når bare Maldini og Kaladze er klar, så klarer vi os nok indtil Nesta er klar igen"

Det gik så ikke så godt i den omtalte træningskamp Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #875: 26 Aug 2008, 11:01 »

hvorfor vælger han ikke bare nr 7 at spille i.. eller 77  Ubeslutsom

7 er Patos nummer, og 77 er Antoninis nummer... Det synes jeg ikke der skal laves om på, bare fordi man har hentet Sheva tilbage, han ville selv væk i sin tid, og der afgav han sit trøjenummer, og han var trods alt ikke legende nok til at få trøjen fredet, så fint med mig at han ikke forlanger den tilbage, selvom han har fået tilbudet. Det viser lidt om, at han sætter holdet højt, frem for at kræve selv at være centrum fro universet, og der er trods alt rigeligt andre muligheder for at få et 7-tal på ryggen 17, 27, 37 osv, plus 9 ledige numre i 70'erne, han kunne jo f.eks. gøre som Ronaldinho, og vælge sit fødselsår, 76...

Det undrer mig i øvrigt, at Senderos allerede figurerer på Milans hold på Wikipedia, på trods af at handelen slet ikke er officiel endnu, og meget vel kunne vise sig at være en and...
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #876: 26 Aug 2008, 11:09 »

DNE: Dette var opstillingen til kampen mod Sporting Gijon;

Abbiati; Zambrotta, Kaladze, Maldini, Jankulovski; Cardacio, Pirlo, Flamini; Brocchi, Seedorf, Paloschi.

Mener stadig at med dette hold, at de burde kunne klare sig mod Sporting Gijon.

" men hva' når bare Maldini og Kaladze er klar, så klarer vi os nok indtil Nesta er klar igen"

Det gik så ikke så godt i den omtalte træningskamp Wink

Begge spiller deres første kamp efter netop at være vendt tilbage fra skader, det er klart at det ikke er optimalt så tæt op til sæsonstart, men det er trods alt bedre, at de får banket rusten af nu, end i en vigtig Serie A kamp mod Juventus...

Og igen, en opstilling med kun én angriber, og en så malplaceret spiller til systemet, som Brocchi er, så lægger jeg ikke alverden i det resultat. Lad os nu se, om ikke det går lidt bedre, når vi har OL spillerne tilbage, alle landsholdsspillere i truppen igen og Sheva tilbage i Milan trøjen. Det vigtigste vink med en vognstang vi kan tage med fra den kamp er vel, at Abbiati åbenbart heller ikke har den stabilitet der skal til i en klub som Milan... Hvor jeg dog ønsker mig en ny målmand...
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #877: 26 Aug 2008, 11:13 »

7 er Patos nummer, og 77 er Antoninis nummer... Det synes jeg ikke der skal laves om på, bare fordi man har hentet Sheva tilbage, han ville selv væk i sin tid, og der afgav han sit trøjenummer, og han var trods alt ikke legende nok til at få trøjen fredet, så fint med mig at han ikke forlanger den tilbage, selvom han har fået tilbudet. Det viser lidt om, at han sætter holdet højt, frem for at kræve selv at være centrum fro universet, og der er trods alt rigeligt andre muligheder for at få et 7-tal på ryggen 17, 27, 37 osv, plus 9 ledige numre i 70'erne, han kunne jo f.eks. gøre som Ronaldinho, og vælge sit fødselsår, 76...

Det undrer mig i øvrigt, at Senderos allerede figurerer på Milans hold på Wikipedia, på trods af at handelen slet ikke er officiel endnu, og meget vel kunne vise sig at være en and...

Er udemærket klar over spillernumrene, Hr. DNE, jeg gav bare udtryk for min holdning om, hvorfor han ikke bare tog det tilbage når nu har har fået buddet, men okay, jeg bestiller alligevel trøjen med nr. 7, såe ligegyldigt for mig.
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #878: 26 Aug 2008, 18:36 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=43404 personligt, nejtak, kan ikke lide den mand, kan derimod godt lide ancelotti, men nu må vi jo se.
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #879: 26 Aug 2008, 18:49 »

Kunne bestemt også godt komme i tanker om andre trænere, jeg hellere så i Milan, end Rijkaard, hvis Ancelotti skulle finde på at stoppe (for fyres skal han i hvert fald ikke).

Det ville da i øvrigt også være direkte åndsvagt først at fyre en formue af på Ronaldinho, for derefter at ansætte en træner, der allerede har set sig sur på ham... Men nu har jeg heller ikke den store fidus til indkast, som bringer nyheden, der er et eller andet med kildekritik der er gået deres næse forbi  Wink

Nu er der i øvrigt også kommet noget officielt om Senderos handelen, han er et lægetjeck fra at kunne trække i Milan trøjen. Ikke lige den forstærkning til forsvaret jeg havde håbet på, men trods alt en investering med lidt fremtid i, så om 3-4 år ser vi ud til at være dækket ret godt ind i det centrale forsvar, synes bare vi er lidt på røven til sæsonstarten, eftersom alt tyder på at vi må stille med to spillere, der først lige er kommet sig over skader, og hvor den ene i øvrigt ikke engang er førstevalget på pladsen...
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #880: 26 Aug 2008, 21:48 »

Rijkaard har ikke set sig sur på Ronaldinho.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #881: 26 Aug 2008, 22:22 »

Nej, Ronaldinho bad selv om at blive sat af holdet  Smiley

Men det er nu også underordnet, for jeg tror ikke et øjeblik på at der er hold i den historie, da jeg som sagt ikke har indtrykket af, at kildekritik er Indkasts stærke side.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #882: 26 Aug 2008, 23:06 »

Nu kender jeg ikke så meget til indkast, men de er vel mere en rygtemølle end et egentligt info-site. Hvis der bliver talt om et eller andet, så poster de det hurtigst muligt (og er dermed hurtigst med nyheden, selvom den ikke er sand) så de sikrer sig mange læsere.

Bold.dk kommer med færre nyheder, men der er oftere hold i deres, har jeg indtryk af..
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #883: 26 Aug 2008, 23:18 »

Nej, Ronaldinho bad selv om at blive sat af holdet  Smiley

Men det er nu også underordnet, for jeg tror ikke et øjeblik på at der er hold i den historie, da jeg som sagt ikke har indtrykket af, at kildekritik er Indkasts stærke side.

Ronaldinho og Rijkaard har altid haft det fint. Der var en lille periode, hvor Ronaldinho blev sat af, hvorefter han kom tilbage og scorede hattrick mod Udinese, men ellers har der intet været. Ronaldinho behøver jo ikke løbe hen og kramme Rijkaard, når han scorer, og Rijkaard behøver ikke indirekte at sige, at Ronaldinho blev slagtet af klubben.

Virkeligheden er den, at Ronaldinho blev gjort ansvarlig for alt dårligt. Der kom minimal støtte fra præsidenten, og klubben virkede i det hele taget fint tilfredse med, at fokus var på Ronaldinho og ikke dem. Ronaldinho valgte ikke at købe Gudjohnsen, Henry, Milito, Abidal, Zambrotta og Thuram. Fiaskoerne skyldes jo dårlig styrelse.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2008, 23:21 af Ali » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #884: 27 Aug 2008, 09:58 »

Ronaldinho og Rijkaard har altid haft det fint. Der var en lille periode, hvor Ronaldinho blev sat af, hvorefter han kom tilbage og scorede hattrick mod Udinese, men ellers har der intet været. Ronaldinho behøver jo ikke løbe hen og kramme Rijkaard, når han scorer, og Rijkaard behøver ikke indirekte at sige, at Ronaldinho blev slagtet af klubben.

Virkeligheden er den, at Ronaldinho blev gjort ansvarlig for alt dårligt. Der kom minimal støtte fra præsidenten, og klubben virkede i det hele taget fint tilfredse med, at fokus var på Ronaldinho og ikke dem. Ronaldinho valgte ikke at købe Gudjohnsen, Henry, Milito, Abidal, Zambrotta og Thuram. Fiaskoerne skyldes jo dårlig styrelse.

Jeg synes bare at kunne huske, at der var noget med, at Rijkaard satte Ronaldinho af holdet, men at klubbens ledelse pressede ham til at bruge ham, men skal da gerne indrømme at jeg meget vel kan tage fejl, jeg interesserer mig ikke alverden for hvad der foregår i det galehus af en fodboldklub. Og som sagt mener jeg også at det kan være fuldstændig underordnet, da jeg ikke tror på at der er hold i indkasts historie.
Logged

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010