home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 273 274 [275] 276 277 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 583857 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4110: 02 Jul 2013, 07:26 »

Var lige inde og se Player med Rasmus Bjerg og Casper Christenen.. Det var en hyggelig film med sine morsomme momenter, og selvom der går lang tid før jeg ser den igen, så synes jeg nu alligevel Rasmus Bjergs skuespil er fantastisk! Han er virkelig dygtig!

Rasmus Bjerg og Casper Christensen hæver filmen et niveau, men handlingen er jeg sgu ikke imponeret af. Jeg blev aldrig helt fanget af filmen. 2 stjerner for Bjerg og Christensen og 1 stjerne for omgivelserne= 3 ud af 5 stjerner
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4111: 06 Jul 2013, 10:05 »

Hej drenge!

Forleden så jeg for første gang Inside Man og er helt hooked på film i den stil nu. Så hvis der er nogen der har nogen forslag til hvad den næste film skal være, så bare fyr løs! Thumbs Up
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4112: 06 Jul 2013, 10:53 »

Hej drenge!

Forleden så jeg for første gang Inside Man og er helt hooked på film i den stil nu. Så hvis der er nogen der har nogen forslag til hvad den næste film skal være, så bare fyr løs! Thumbs Up
Nådeløs hævn hvis du ikke har set den. Den er rigtig god Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4113: 07 Jul 2013, 11:17 »

Tak for forslaget - andre der har nogle bud? Smiley
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4114: 07 Jul 2013, 12:50 »

Har lige set ''Olympus has fallen''
         
I Olympus Has Fallen så er det Nord-koreanerne, som er skurken. Og titlen afspejler præcist handlingen, for Olympus er Secret Services kodeord for Det Hvide Hus. Men skal da heller ikke mere end ti minutter ind i filmen, før præsidentens bolig er under tungt angreb fra en nordkoreansk psykopat, som har en mindre hær med sig.

Aaron Eckhart spiller præsidenten, der flygter ned i bygningens underjordiske bunker sammen med Sydkoreas premierminister og dennes embedsmænd, som er på officielt besøg i Det Hvide Hus. Lige lidt hjælper det dog at gemme sig 40 meter under jorden i verdens mest sikrede bygning, når de mange koreanske udsendte viser sig at være brutale terrorister. Selv præsidentens betroede sikkerhedschef afsløres i at være korrupt – uden at filmen forklarer hvorfor, hvilket jeg synes er utrolig dårligt.

Et avanceret krigsfly skyder hovedstadens indbyggere og berømte monumenter, ét af dem er Empire state building bliver skudt sønder og sammen.
Og ud af det blå fremstormer hundredvis af nordkoreanere, som er bevæbnet med maskinkanoner og RPG's indtager Det Hvide Hus på rekordtid: Helt præcist tretten minutter, som skurken i filmen pointerer. Han sagde noget i stil med ''It takes 15 minutes for your armed forces to reach the White House. We took it in 13''

Heldigvis slipper filmens heltt Mike Banning (Gerard Butler) – præsidentens tidligere livvagt, som tilfældigt arbejder i nabolaget – ubemærket med ind. Og herfra ligner filmen lidt Die Hard. De resterende 90 minutter veksler mellem action-sekvenser i Det Hvide Hus og alt muligt gøgl i Pentagon, hvor den øverste stab kommunikerer med både Banning og skurken. Skurkens krav er, at USA fjerner deres flåde fra Sydkoreas farvand, men hans reelle dagsorden er naturligvis en helt anden.

I Pentagon møder vi Morgan Freeman, der indsættes som landets fungerende præsident, da den daværende præsident var taget som gidsel. Og Robert Forster ses i rollen som den inkompetente general, der handler mod al fornuft.

Filmen var med dens action-scener okay, men tror ikke det er en jeg vil se igen. Men hvis man er til action, så synes jeg alligevel anbefale at man så den. Smiley Jeg giver den 3 ud af 5 stjerner.
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4115: 07 Jul 2013, 14:58 »

Husk nu for helvede at skrive spoiler. Nu behøver jeg da i hvertfald ikke bruge penge på at se den film.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4116: 07 Jul 2013, 15:24 »

Husk nu for helvede at skrive spoiler. Nu behøver jeg da i hvertfald ikke bruge penge på at se den film.

SÅ svært er det heller ikke at undgå at læse så langt et indlæg... Vi kan sgu ikke idiotsikre alting!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4117: 07 Jul 2013, 15:51 »

SÅ svært er det heller ikke at undgå at læse så langt et indlæg... Vi kan sgu ikke idiotsikre alting!

Det ændrer altså ikke på at det er dårlig stil. Smiley Man kan skrive et plot-resume, men ikke et fuldstændigt resume af filmen.
Logged


bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4118: 07 Jul 2013, 15:52 »

SÅ svært er det heller ikke at undgå at læse så langt et indlæg... Vi kan sgu ikke idiotsikre alting!

Så svært er det heller ikke at skrive SPOILER.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4119: 07 Jul 2013, 16:16 »

Den er sgu svær. Jeg synes egentlig ikke at der var den store spoiler i det, for det er vel hvad man kan læse sig til i de fleste reviews af filmen? Hvilke skuespillere der er med og i hvilke roller kan ses på IMDB, så det kan heller ikke være det. Det er selvfølgelig ærgerligt at et muligvis (who knows?) godt citat bliver afsløret, men ellers føler jeg egentlig ikke at filmen er spoleret ud fra det her.

Faktisk vil jeg sige, at beskrivelsen gør at jeg ikke behøver at bruge energi på filmen, for det lyder ærlig talt som et meget uoriginalt og lidt banalt manus.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4120: 07 Jul 2013, 18:13 »

Personligt læser jeg helst ikke noget om en film eller ser trailers til film før jeg ser dem.

Også selvom at de film jeg for det meste ser rent faktisk har en handling som måske kan forbindes med 100 andre film, så foretrækker jeg at se film jeg intet ved om på forhånd.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4121: 07 Jul 2013, 18:18 »

Personligt læser jeg helst ikke noget om en film eller ser trailers til film før jeg ser dem.

Også selvom at de film jeg for det meste ser rent faktisk har en handling som måske kan forbindes med 100 andre film, så foretrækker jeg at se film jeg intet ved om på forhånd.

Jeg kan godt lide at vide hvad det er jeg går ind til overordnet. Skal jeg forvente en katastrofefilm, en actionfilm, slapstick komedie osv.

Men ja, detaljer om plottet er oftest bedst at undvære, for så kan man bedre gå til filmen uden forventninger, hvilket kan gøre at man ikke skruer forventningerne for højt op (hader når det sker...)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4122: 23 Jul 2013, 00:41 »

Søger en film, der omhandler nogle franske aristokrater, som spiste tre dage i træk og endte med at dø. Jeg tror, at filmen hedder noget i omegnen af "The Big Dinner", men jeg kan umiddelbart ikke finde noget omkring filmen på nettet.

Hvis der er nogen, der kender filmens eksakte titel, vil det være til stor hjælp! Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4123: 23 Jul 2013, 01:30 »

Søger en film, der omhandler nogle franske aristokrater, som spiste tre dage i træk og endte med at dø. Jeg tror, at filmen hedder noget i omegnen af "The Big Dinner", men jeg kan umiddelbart ikke finde noget omkring filmen på nettet.

Hvis der er nogen, der kender filmens eksakte titel, vil det være til stor hjælp! Smiley


http://www.imdb.com/title/tt0070130/
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4124: 23 Jul 2013, 10:13 »

Så 'Dead Man Down' i flyet, på vej hjem fra familiebesøg.. Mindes ellers at have hørt, at den skulle være ret ringe, men den var super fed! Kan klart anbefales.. Og så er Peter Sellers 'The Party' altså også et must see, selv for os der er født 30 år senere!
Logged

Sider: 1 ... 273 274 [275] 276 277 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010