home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 226585 gange)
fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1620: 12 Aug 2013, 21:02 »

Undskyld mig, men er tabet af Emil Larsen så stort? Han har scoret et par mål ja, han har lavet lidt trylleri ja, men han minder utroligt meget om en Tobias Grahn der slå op i banen når det bliver svært, OB har altid haft succes når de havde slider holdet og en eller to farverige spillere der kunne gøre en forskel, men de sidste år har vi haft ALT for mange humør spillere der slog op i banen og bare hentede deres hyre. Og hvis han hellere vil til BØF og bunden af ligaen, på et hold hvor man vel ikke har mere styr på økonomien end de kan ende i nærheden af en konkurs igen snart, så er det jo hans valg.

Nu skal man så bare finde en type der ikke sælger defensiven og som Spellman tager den ekstra tur tilbage i banen og gerne tager et skrald for holdet.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1621: 12 Aug 2013, 21:21 »

Undskyld mig, men er tabet af Emil Larsen så stort? Han har scoret et par mål ja, han har lavet lidt trylleri ja, men han minder utroligt meget om en Tobias Grahn der slå op i banen når det bliver svært, OB har altid haft succes når de havde slider holdet og en eller to farverige spillere der kunne gøre en forskel, men de sidste år har vi haft ALT for mange humør spillere der slog op i banen og bare hentede deres hyre. Og hvis han hellere vil til BØF og bunden af ligaen, på et hold hvor man vel ikke har mere styr på økonomien end de kan ende i nærheden af en konkurs igen snart, så er det jo hans valg.

Nu skal man så bare finde en type der ikke sælger defensiven og som Spellman tager den ekstra tur tilbage i banen og gerne tager et skrald for holdet.

Grin Grin Grin Fald nu ned.
Bunden af ligaen? Hvad relevans har det. Vi har spillet 4 runder, og i har da været mindst lige så elendige som os, og i endte enda UNDER os sidste år i vores mest katastrofale sæson nogensinde Grin.. Selvfølgelig vil Emil Larsen hellere til os, end til jer, hvordan i guds navn kan man tvivle på det.

Redigeret af moderator
« Seneste Redigering: 13 Aug 2013, 12:08 af -KNM- » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1622: 12 Aug 2013, 21:37 »

Emil Larsen på vej til Brøndby, og Bashkim Kadrii ude op mod et halvt år..  Vores offensiv er ved at være noget tynd   Ubeslutsom


Man kunne vel håbe, at vi gik væk fra det "flotte og polerede" offensive bold, som alligevel ikke fungere, for i stedet at gå over til det mere organiserede, fysiske spil som skabte resultater for os under Lars Olsen. Men jeg tvivler....   Skuffet

Men Lars Olsen kunne jo heller ikke få det til at fungere i Odense - jeg ved ikke hvad der er galt i den klub, men mit bud er at det er den øverste ledelse som træffer nogle valg som ødelægger det sportslige - tanken om at OB skulle til at spille poleret og teknisk fodbold var smuk...men truppen var jo ikke til det og truppen i OB er så tynd at man får lyst til at råbe "han har jo ingen klæder på" ikke meget eventyr her.

På den lange bane er det rigtigt at satse på talent - men OB har aldrig været gode til det med talent pleje og talent udvikling.... og har OB endelig et talent så rejser de.... desværre det der også sker i Brøndby og det er ødelæggende for al udvikling.

Ud med direktionen og drop nu alle de der sportsdirektører som ryger ind og ud af klubben.... og lad endelig være med at ansætte flere trænere der allerede er blevet fyret 2-3 gange før i klubben,

Logged

YNWA

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1623: 12 Aug 2013, 23:36 »

Men Lars Olsen kunne jo heller ikke få det til at fungere i Odense.

Det ved jeg nu ikke, jeg synes da han havde 3 meget flotte sæsoner indtil fyringen. Sjældent en Superliga klub præsterer så godt 3 sæsoner i træk.
Logged

former zoesuckins

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1624: 13 Aug 2013, 08:44 »

Grin Grin Grin Fald nu ned.
Bunden af ligaen? Hvad relevans har det. Vi har spillet 4 runder, og i har da været mindst lige så elendige som os, og i endte enda UNDER os sidste år i vores mest katastrofale sæson nogensinde Grin.. Selvfølgelig vil Emil Larsen hellere til os, end til jer, hvordan i guds navn kan man tvivle på det.

Man skal være komplet retarderet og have tabt sit hoved ned i lokummet for at vælge anderledes.

fantastisk debat stil, men igen du er jo blå gul.
Jeres klub er ikke top klub, har ikke været det i mange år og har i år en trup som er ringere end længe set. Det tilsat økonomiske problemer, ledelses problemer og den dårligste start på banen nogensinde, så er det sgu ikke en no brainer at hoppe til vestegnen. Men Emil Larsen skal da endelig rejse til BIF hvis det er det han ønsker, han er jo en af de tunge drenge i lønregnskabet, der ikke levere nok for sin løn i min optik. Det skulle jo være for at komme til sin gamle træner Frank, men hvor længe mon han holder på vestegnen når sydsiden skal leve med, at i ikke har slået to oprykkere og nu går ind i kampe mod Midtjylland, Randers og AAB? Måske er Emil med i Odense i de forkerte farver i runde 8, men hvis i ikke henter 3-6 point de næste 3 runder er jeg ikke sikker på træneren er det.

hov glemte jo lige at Makinok nok er på vej væk og det skulle være derfor man henter Emil, held og lykke med det hvis det sker, et godt råd er aldrig at sats på en spiller Ibi Støvring knepper, hun har det med at fjerne deres fokus
« Seneste Redigering: 13 Aug 2013, 08:46 af fredesvbg » Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1625: 13 Aug 2013, 10:28 »

Skal jo ned på et niveau hvor du kan være med, for dit første indlæg er komisk idioti.

Det er muligt vi ikke er en topklub, men vi er stadig en storklub hvilket transfervinduet også viser. Omstændighederne omkring Brøndby er så meget større end ob, og selv når vi er på nippet til at rykke ned ender vi stadig over jer. MAn kan ikke bebrejde Emil for at ville have vores fans i rygge, modsat jeres 10 fans som i har med på udebane hver gang, og dødsgraven Fionia Park..

Han vil derudover gerne til kbh, og da fokuset på Brøndby er større der er hans muligheder for udlandet større. Derudover er det en rendyrket joke at du mener Frank bliver fyret hvis det ikke sker, viser lidt hvor lidt du egentlig ved om tingene.

Men forstår dig lidt, ville også have ondt i røven hvis jeg var ob'er.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1626: 13 Aug 2013, 11:01 »

Skal jo ned på et niveau hvor du kan være med, for dit første indlæg er komisk idioti.

Det er muligt vi ikke er en topklub, men vi er stadig en storklub hvilket transfervinduet også viser. Omstændighederne omkring Brøndby er så meget større end ob, og selv når vi er på nippet til at rykke ned ender vi stadig over jer. MAn kan ikke bebrejde Emil for at ville have vores fans i rygge, modsat jeres 10 fans som i har med på udebane hver gang, og dødsgraven Fionia Park..

Han vil derudover gerne til kbh, og da fokuset på Brøndby er større der er hans muligheder for udlandet større. Derudover er det en rendyrket joke at du mener Frank bliver fyret hvis det ikke sker, viser lidt hvor lidt du egentlig ved om tingene.


Men forstår dig lidt, ville også have ondt i røven hvis jeg var ob'er.

Ja, han bliver da ikke mentalt udfordret hos jer fans, hvis man skal måle efter dig.

Men jeg forstår ikke dine argumenter, det er altså en fordel at spille i en klub der ikke har succes, fordi så er det nemmere at blive solgt til udlandet? En type som Emil L der kun har offensive kvaliteter skal jo spille i en klub der har et jern forsvar så han ikke skal lave returløbet, ellers ender han jo med at blive den nye Romme.
Og nu er du selvfølgelig MEGET klogere end mig, hvad angår stemningen omkring træneren, men de BIFer jeg kender er ikke imponeret over jeres start, de er ikke imponeret over jeres indkøb og de er slet ikke imponeret over i igen har vist manglende evner til at spille det bold, en klub som BIF burde spille. Men de er selvfølgelig også bare tosser og succesfans, eller hvad man nu kalder folk der har stået på tribunerne de sidste 20 år, der ikke har set hvor fedt det er med jeres setup, der ikke forstår at et økonomi der minder om AGF's i de glade Kurt Andersen dage og de slet ikke indser at hente en flok spillere ind fra mellemklubber og en angriber der har stået stille i et stykke tid er en fantastisk ting for storklubben BIF, der engang havde hele holdkortet fyldt med folk omkring landsholdet.

Og med hensyn til fyringen af Frank, så var det ikke hvis Emil ikke kom, for helt ærligt hvor svært kan det være at hente en spiller der har en frikøbsklausul på kun 7,5 mill., men hvis i ikke snart får points på kontoen.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1627: 13 Aug 2013, 12:12 »

Jeg minder om, at debatten handler om Emil Larsen og ikke hinandens mentale formåen.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1628: 16 Aug 2013, 13:04 »

Emil Larsen dumpede lægetjekket i Brøndby og har forståeligt nok efterfølgende udtalt at det ærgre ham. Men en lidt dumsmart kommentar (hvis man kan kalde det for det), er at han har sagt at OBs fans reaktioner ikke rigtig rør ham. - Måske ikke lige det mest smarteste at udtale, når man i forvejen har de fleste fans på nakken... "Ingen kommentar" havde nok været bedre lige i denne situation. 

Nogen publikumsyngling bliver han i hvert fald ikke, og det er desværre gået hen og blevet en ren "lose-Lose" situation for både BIF, Emil Larsen og OB.

Håber han har den mentale styrke til at overvinde dette og præstere på banen - Ikke mindst for at tillokke sig nogle nye bejlere, for jeg er tvivlsom på hans fremtid i OB, efter dette. 
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1629: 09 Mar 2014, 21:24 »

Jeg håber godt nok at sædet brænder under Troels Bech, for der har ikke været meget fremgang under hans ledelse.. Jeg har været modstander af hans filosofi lige siden han startede og han har på ingen måder overbevist mig om andet..

Jeg er så træt af at se på et hold, der skaber så lidt, er så usammenhængende og defensivt er usikre. Idag møder vi et FCK mandskab som er i et forfatning, hvor de fleste hold i superligaen vil kunne slå dem. FCK er dog bare heldige med, at de netop møder os idag, for ellers kunne de være rendt ind i et nyt nederlag, som den vi så mod FCM...

Desværre føler jeg bare på ingen måder at Troels Bech's job er i fare.. Ikke fordi jeg tror bestyrelsen er tilfredse, men nok mere fordi vi ikke har råd til at skille os af med ham, så længe situationen ikke er decideret kritisk, og så længe alternativerne ikke hænger på træerne. Men det er da lige før, at jeg hellere ser en Peter Sørensen i trænersædet (Det kribler helt ned af ryggen, bare at tænke den tanke..)

RAUS med Troels, og så tilbage med Kim Brink og Lars Olsen.. Det var tider under deres ledelse.. 
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1630: 09 Mar 2014, 21:54 »

Bevares, i får bestemt ikke nok ud af det, men jeres hold er vel næppe møj bedre end en placering en plads eller to over stregen ?.

Der er pt 7 hold over jer i tabellen, sådan, set herfra, så har i ikke en bedre trup end nogen af de syv hold.
Så den 8 plads i ligger på må jo så være nogenlunde jeres rette placering.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2014, 21:56 af Sunbao » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1631: 09 Mar 2014, 23:15 »

Jeg håber godt nok at sædet brænder under Troels Bech, for der har ikke været meget fremgang under hans ledelse.. Jeg har været modstander af hans filosofi lige siden han startede og han har på ingen måder overbevist mig om andet..

Jeg er så træt af at se på et hold, der skaber så lidt, er så usammenhængende og defensivt er usikre. Idag møder vi et FCK mandskab som er i et forfatning, hvor de fleste hold i superligaen vil kunne slå dem. FCK er dog bare heldige med, at de netop møder os idag, for ellers kunne de være rendt ind i et nyt nederlag, som den vi så mod FCM...

Desværre føler jeg bare på ingen måder at Troels Bech's job er i fare.. Ikke fordi jeg tror bestyrelsen er tilfredse, men nok mere fordi vi ikke har råd til at skille os af med ham, så længe situationen ikke er decideret kritisk, og så længe alternativerne ikke hænger på træerne. Men det er da lige før, at jeg hellere ser en Peter Sørensen i trænersædet (Det kribler helt ned af ryggen, bare at tænke den tanke..)

RAUS med Troels, og så tilbage med Kim Brink og Lars Olsen.. Det var tider under deres ledelse.. 

Ja Troels Bech og OB er ikke et godt match - men en mand som Peter Sørensen vil da få de stribede spillere til at gå i koma Peace

OB truppen er IMO ringe og ultra smal og OB har alt for længe ikke fundet talenter der kan løfte holdet og med Paul Hansens indkøb er det da ikke blevet bedre - OB skal reelt til at passe på de ikke kommer til at ligge og rode på 2. sidste pladsen eller lige over - de har hverken moral eller holdet til at kæmpe om overlevelse... men set herfra ser Troels bech ikke ud til at have metoden til at løfte holdet det er 1 skridt frem og 2 tilbage med OB
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1632: 23 Jul 2014, 23:45 »

 Rullende Øjne hvad tænker den sportslige ledelse på - det har været kendt længe at Skoubo og den Norske lejesvend ikke havde en fremtid i klubben, desuden har det været kendt at Rasmus Falk var på vej væk fra klubben (nu blev det så kadri der tog afsted først.. men med udtalelserne fra Falk i denne uge så ligner han godt nok også en der drømmer sig langt væk fra OB)

Men hvorfor fanden har OB ikke haft en strategi klar de vidste at Bodul ikke er løsningen på angrebs problemet men hvor er indkøbet... hænger det måske sammen med at OB har kottet samarbejdet med deres scouts... herunder Steen nedergaard ?

Pinligt er det at se på og jeg tror OB går en lang og hård sæson imøde... deres trup er ualmindelig tynd og nu også blottet for offensiv kraft- ufatteligt at OB ikke har gået efter en Mads Hvilssom eller Dalgaard fra Viborg måske OB skulle forsøge sig med Zohore  Wink
Logged

YNWA

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1633: 24 Jul 2014, 00:33 »

Er ret sikker på at OB gik efter Dalgaard, men de var ikke villige til at lægge de penge som Viborg gerne vil have for Lazy Boy.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1634: 24 Jul 2014, 00:34 »

Sidder selv og håber på vi får en ny afrikansk yndling ind med noget superpower, men den æra ser vist ud til at være slut.
Logged

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 114 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010