home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2749 2750 [2751] 2752 2753 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3571444 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41250: 09 Mar 2016, 09:30 »

Så har TF sagt op - er Wiggo mon på vej ind ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41251: 09 Mar 2016, 09:41 »

Der er godt gang i galehuset Smiley

Personligt er jeg glad for at Thomas Frank er fortid, men måden det er sket på er fanme ikke i orden.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41252: 09 Mar 2016, 09:56 »

Suk Auri træner indtil sommer..
Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41253: 09 Mar 2016, 10:49 »

Nu er jeg selv FCK fan - så jeg ved godt hvad det vil sige at have ledelsesmæssige problemer. Det er mig en gåde at man kan have så uprofessionel en direktør siddende som Jan B. Selvom manden er ude og undskylde, så er det simpelthen et stort galehus med ham. At de så henter Auri som midlertidig er mig også en gåde, i stedet for at gå all-in på at finde en indenfor de næste par uger og lade ham få sæsonen ud til at implementere hans ting, så de står godt til næste sæson.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41254: 09 Mar 2016, 11:06 »

Galehuset lever i bedste vel gående...
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41255: 09 Mar 2016, 15:37 »

Nu er det jo absolut ikke politisk korrekt af Jan Bech overhovedet i denne sag, men personligt har jeg det fint med en formand der viser lidt klubhjerte, at han så nok ikke burde gøre det så offentligt, er jo en anden snak. Det gør mig dog glad at vide at han er af samme overbevisning som en selv, nemlig at holdet ikke leverer godt nok osv.

Håber inderligt på han så er klar til at gøre den del der skal gøres i ledelsafdelingen, for at hjælpe klubben.

Glæder mig fandme til at se hvad han vil gøre ved det her, eller om det bare var et surt opstød der kostede en direktør og en træner - og lidt flere medieoverskrifter.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41256: 09 Mar 2016, 18:27 »

 :-[Pinligt Brøndby intet mindre - hvilke seriøse aktører vil kunne tage samarbejdet med Jan B. Andersen serøst fremover - en formand som anonymt og via en fake profil udstiller de ledere han i hans egen virksomhed !

Per Rud og Thomas Frank fortjener ikke sådan en behandling og jeg har respekt for at Thomas Frank vælger at sige op  Thumbs Up håber at han får en god fratrædelses ordning.

Sportsligt har en udskiftning af Frank været i mine drømme længe idet han IMO ikke formår at føre Brøndby videre, men at det skulle ske på denne måde havde jeg ikke troet.

Auri som midlertidig træner er sgu skidt og det ligner en panik løsning  ticked off
Logged

YNWA

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41257: 09 Mar 2016, 22:43 »

Jeg er enig i at det er forkert hvad han har gjort, og alt for lavt et niveau.

Jeg har selv været en af dem der har sagt at TF ikke kunne føre Brøndby videre til det niveau som vi alle håber på..., og grundet omstændighederne synes jeg også at det er helt klart at han selv har valgt at træde fra.

Han har min støtte for det han har gjort..., og det JBA har gjort er forkert, men valgt ud fra passion. At folk ikke skulle kunne samarbejde med ham i fremtiden, så som sponsorer osv..., det kan jeg ikke se.

Ingen havde de store problemer da FCK (Ups PS&E) 3-5 år i træk havde fiflet med deres tilskuertal..., selvom det om noget er noget sponsorer burde kigge på.

Selvfølgelig kan han i fremtiden få Brøndby frem..., hvem helvede skulle tage hans 26,5 % og have pengene til det, samt det faktum at Brøndby trænger til ekstremt økonomisk indpiskning..., han skal blot til at køre det som sine virksomheder, og ikke som sit kæledyr.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41258: 10 Mar 2016, 14:31 »

Sagen er bare den, at hvis han kørte det som hans virksomheder, så ville han ikke røre ved Brøndby med en ildtang. Fodbold ER en dårlig investering. Jan Bech har lavet et KÆMPE selvmål, og i alle andre situationer, så ville han ikke være bestyrelsesformand mere. Men han er klubejer, og Brøndby kan ikke klare sig uden ham pt. og derfor bliver han.
Logged

Naah.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41259: 29 Apr 2016, 05:41 »

Lang tid uden liv i vores største tråd.
Men hvad siger folket til fremtiden, hvad håber folk for fremtiden ?. Tror vi på de kommende planer om bæredygtighed etc ?
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41260: 29 Apr 2016, 23:41 »

Jeg er i hvert fald glad for at Jonas Borring nu er BIF spiller  Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41261: 30 Apr 2016, 00:49 »

Lang tid uden liv i vores største tråd.
Men hvad siger folket til fremtiden, hvad håber folk for fremtiden ?. Tror vi på de kommende planer om bæredygtighed etc ?

Kassen er igen tom og vi overlever kun ved at låne af den snart ex formand - så skal der igen ske aktie udvidelse alt imens pengene fosser ud af kassen og resultaterne er mere end middelmådige.

Jonas Borring er fin at hente - men når vi så samtidig har forlænget med Albrechtsen så syntes jeg vi når bunden og hvad er det der sker i truppen det virker som om alt er på 70 % der er lang vej til at tro på de gode tider Skuffet
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41262: 29 Maj 2016, 16:27 »

 Peace Farvel til Agger, det ligner et velovervejet farvel og nu mangler Agger kun at melde ud om han stopper karrieren eller om han skal ud på et sidste eventyr.

Agger var en fantastisk forsvars spiller og på et tidspunkt i karrieren var han en af verdens bedste forsvars spillere - desværre ødelagde skader Aggers karriere og netop har været skidt for Brøndby.

Brøndby 2016/2017 skal nu hente yderligere forstærkninger og det i en tid hvor kassen er mere end tom og klubben heller ikke tjener penge - det bliver svært de næste par år.

Det bliver spændende at følge den nye træner og se om han kan omstille mentaliteten i Brøndby og ikke mindst hæve bundniveauet.

Logged

YNWA

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41263: 29 Jun 2016, 19:47 »

Jeg kommer lige med et tip til noget fed Brøndby-læsning. Fed er måske et definitions spørgsmål, men det kunne være, at det interesserede jer Vestegns-fans.

http://journalisten.dk/big-brand-broendby
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41264: 01 Jul 2016, 09:55 »

Jeg kommer lige med et tip til noget fed Brøndby-læsning. Fed er måske et definitions spørgsmål, men det kunne være, at det interesserede jer Vestegns-fans.

http://journalisten.dk/big-brand-broendby

takker og god sommer  Thumbs Up
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 2749 2750 [2751] 2752 2753 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010