home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2736 2737 [2738] 2739 2740 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3563389 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41055: 03 Okt 2014, 15:49 »

Phiri - hvem skal han erstatte?
- Ørnskov? Nej, han har gjort et fint arbejde indtil videre og kan KUN blive bedre ved ikke at skulle være den som spiller den op. Det dur han ikke til.
- Kahlenberg? No way. Er han på toppen er han SÅ vigtig. Men har han en dårlig dag, så kan jeg gøre den midtbane bedre.
- Elmander? Det kræver at man rykker Kahlenberg væk fra de defensive pligter og længere op. Det kan man sagtens, men man mangler en lidt større fysisk mand så.

Efter hvad jeg har læst, har man prøvet flere forskellige varianter på midtbanen, både hvor han har været afprøvet ved siden af Kalle og Ørnskov (hvor Kalle så var 10'er). Jeg synes det er fint at man afprøver nye midtbanekonstellati oner end Kalle og Ørnen.

Ideelt set, så ser jeg hellere en fit Nørgaard inde end Lebo.
Ørnskov som 6'er. Nørgaard som 8'er, Kahlenberg som 10'er.
Nørgaard er en kommende stjerne hvis han kan se sig fri fra skader.

Vi har altså et luksus på den midtbane og det skal udnyttes. Frank skal se - hvilke spillere matcher modstanderen. Vi skal ikke kun have en formation - vi skal gøre som Brendan Rodgers i LFC sidste år. Tilpas holdet efter modstanderen, det vil gøre os mere dynamiske og uforudsigelige. Modstanderne ved ikke hvad vi kommer til at gøre!

Det er jeg enig i. Vi så i foråret, da Kalle og Nørgaard spillede på midtbanen, at det var et fantastisk samarbejde de to havde. Spørgsmålet er om han er klar til 90 minutter.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41056: 05 Okt 2014, 21:07 »

pyha var sgu lige ved at tro sejren gled os af hænde, sikken et pres vi var udsat for i de sidste 10 minutter.

Havde ikke hørt meget om Pukki men efter det jeg så idag så viser han takter der gør at han ligner et sikkert hit og er en fuldgod erstatning for Makienok - samarbejdet mellem Pukki og Elmander bliver bedrew og bedre som ugerne går og det bliver også nødvendigt hvis vi skal ende i top 3.

Vores defensiv er i bedring, men i kampens sidste del syntes jeg vores backs laver flere placerings fejl og det gør vores defensiv meget sårbar - dette burde være en enkel fejl for Frank... og det bekymrer mig meget at han ikke formår at få de fejl rettet - håbet er at det bliver bedre nu hvor Agger er med på træningsbanen.

Hradecky viste hvad hans talent rækker til, han har klasse til at blive en stor målmand især hvis han kan hæve sit bund niveau.

Efter dagens kamp har vi set hvad vores hold kan, nu bliver det Thomas Franks opgave at få skabt stabilitet og især få arbejdet med de defensive udfordringer.
Logged

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41057: 06 Okt 2014, 14:39 »

Ørnskov KLART man of the match i går.
Løste sine defensive pligter til UG.

Og så elsker jeg vores finnere.

Eneste jeg har på Hradecky er, at han virkede meget usikker i opspillet i går.

Men stabil præstation af alle. Elba kan godt hæve niveauet. Hjulsager var positiv men enormt træt til sidst, hvilket kostede nogen omstillinger for os.
« Seneste Redigering: 06 Okt 2014, 14:42 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41058: 20 Okt 2014, 09:50 »

Vidunderlig tur på stadion i går.

Kunne sagtens være blevet meget mere og vi burde have lavet flere mål i 1. halvleg.
Ved 2-0 målet, ser det ud til at Jan Kristiansen sparker den ind på Elmander. Jeg gider ikke slå op i fodboldloven for at sige om det var offside eller ej.
FCV havde kun lige 5 min efter pausen, og ellers stod der Brøndby på resten. Det var bare spørgsmål om tid før vi fik et 2-0 mål.

Hjulsager skal arbejde på sine løb, han misforstår ofte spillet. Kynisk mere foran mål - men det går generalt igen for hele holdet.
Elba lavet godt indhop med assist og mål.
Phiri erstatter Ørnskov rigtig godt. Vi har virkelig et luksusproblem med ham, Ørnskov og Nørgaard!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41059: 20 Okt 2014, 20:09 »

Og de gode nyheder fortsætter. Nûñez fik comeback i dag - med mål til følge! 3-1 sejr i Slagelse, Thyge og Corlu på tavlen ligeså.

Så mangler vi bare Royal League vender tilbage eller baby doc gør comeback som aktiv venstreback!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41060: 30 Okt 2014, 10:13 »

God og vigtig sejr igår, der aldrig rigtig kom i fare. Det kan kun være et spørgsmål om tid før Nørgaard slår en af holdet og sætter sig selv i start 11'eren. Synes han spiller for vildt hver gang.
Og dejligt, endeligt at have fået en angriber der bare putter dem ind når chancen byder sig! Håber virkelig Rud arbejder på en fast kontrakt!

Ærgerligt de lige får en scoring, men wtf.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41061: 30 Okt 2014, 10:22 »

JOHN TERRY, JOHN TERRY, JOHN TERRY. Per Rud med et altid kækt smil!

Fuck det at de scorer, de jublede som om at de havde vundet turneringen. Overrasket over de ikke pitch invadede.

Vi var i cruisecontrol hele kampen igennem. Først til sidst de begyndte at nærme sig. Men føj et forsvar, hvor kun da Silva kan være det bekendt.
Phiri havde også en dårlig kamp.
Nørgaard - fantastisk. Pukki - presser konstant og er bare dejlig! Ørnskov - godkendt, og tog ansvar.

Håber sgu også vi beholder Holmbert. Fint lige at have en på 195 cm, som samtidig ejer lidt teknik og ikke er tung i løbene.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41062: 03 Nov 2014, 17:34 »

Så blev det igen til en sejr igår. Som sæsonkortholder gennem 4 år, må jeg sige at det er lang tid siden det har set så lovende ud. Dog er der stadig ting der skal forbedres og vi skal være mere effektive når vi kommer til boksen. Er jeg den eneste der er lidt træt af Elmander? Så gerne enten Nørgaard eller Phiri fik chancen på holdet. Forhåbentlig kommer Nunez ind på Elmanders position bag Pukki, når han er klar igen.

Hvad siger i til den seneste form?
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41063: 03 Nov 2014, 18:38 »

Jeg synes ikke, at der er mange fingre at sætte på tingene, som de er lige nu. Det er bare at fortsætte de gode takter. Omkring Elmander, så synes jeg det er fint nok, at han er med. Han leder stadig lidt efter formen desværre, men han kæmper og bringer lidt fysik ind oppe foran, så han bør ikke skiftes ud for at skiftes ud, selvom jeg dog gerne så noget mere til både Lebo og Nørgaard.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41064: 03 Nov 2014, 18:41 »

Ja man kan jo sige vi har et luksus problem, især når Nunez er med igen Smiley Synes virkelig vores pasningsspil og presspil er blevet forbedret meget denne sæson. Synes især man lagde mærke til det igår, hvor vi var gode til at fordele bolden, dog desværre uden at blive helt giftige når vi nåede til boksen. Også en ros til Ørnen som bliver ved med at forbedre sig.
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41065: 03 Nov 2014, 19:45 »

Vores hjemmebanestatistik taler for sig selv. Syv kampe og fem sejre, det er fandeme godt gået.  Thumbs Up I sidste sæson fik vi "kun" syv sejre på hjemmebane. Til gengæld fatter jeg ikke hvordan vores græstæppe kan være så forfærdelig allerede nu. Det ligner noget jeg har set utallige gange i Jylland.  Sur
Elmander kæmper fint og det er der også brug for på vores hold. Jeg tror vi mister for meget fysik, hvis vi smider Nuñez ind når han ellers er klar. Desuden gjorde han det fint i går, han havde flere gode aktioner, hvor kun det sidste manglede. Hjulsager og Szymanowski var langt mere anonyme, desværre.
Nu håber jeg på, at vi langt om længe kommer igang på udebane imod Hobro. Det ville være lækkert med en sejr og den er da indenfor rækkevidde vil jeg sige. hobro er faldet meget i niveau og har lige tabt til ob, det burde være en overkommelig opgave.  Rullende Øjne
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41066: 03 Nov 2014, 21:24 »

og så har vi Sønderjyske efter Hobro. Det skulle gerne give 6 point.
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41067: 09 Nov 2014, 18:16 »

Så bliver vi til grin i hele Danmark igen, flot indsats af drengene. Elmander viser igen hvilken frelser han er.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41068: 19 Nov 2014, 17:45 »

Erektion!

http://www.brondbyshoppen.dk/produkt/?productid=92287

Av, av, av - den er sprød.




Enkelthed og så klubbens gamle logo. Låve.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41069: 25 Nov 2014, 16:55 »

http://www.tipsbladet.dk/blog/eye4talent/broendbys-etablerede-spil-viser-fremgang
Med dette + det åbne møde/foredrag fra TF og Capellas, der var under landsholdspausen, så er jeg ikke i tvivl om, at fremtiden ser ret så lys ud for os. Det kræver bare noget tid (og en ordentlig bane) nu, for jeg synes, at vi har det rette hold.

Og når nu Nove ikke gad skrive det efter kampen i søndags, så må jeg hellere. SEJR! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 2736 2737 [2738] 2739 2740 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010