home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2731 2732 [2733] 2734 2735 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3566372 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40980: 30 Aug 2014, 23:42 »

Uanset om vi henter begge eller kun den ene af dem, så får vi et sjovt navn i truppen.

Pukki har bevist sit værd førhen og burde gå direkte ind og gør sig gældende.
Holmbert bliver en Zohore-ish leje. Dur han ikke - væk. Dur han - sign. (udover Zohore ville have været et sign, hvis ville honorere det)
Jeg synes i hvert fald det er fint at vi henter en frontangriber som skyder lidt op i luften (1.90) i de kampe hvor vi skal bruge luftstyrke.

Men det må betyde Nunez ikke er udset som frontangriber. Kunne ellers godt have set ham foran Elmander på den offensive midt.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40981: 30 Aug 2014, 23:55 »

Tubbe med Agger er det top 3, med Agger og Pukki er det guld. Pukki er en vanvittig angriber, og det kan ikke diskuteres.
Jeg elsker at du citere mig og stadigvæk skriver mit navn.

Og hvorfor kan det ikke det? Jeg tror også at Pukki vil være en virkelig god spiller i Suppen, men vanvittig angriber er han da bestemt ikke. 7 mål i den skotske liga, som er noget svagere end den danske, er ikke vildt. Specielt ikke når man spiller på det absolut bedste hold.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40982: 31 Aug 2014, 00:03 »

Uanset om vi henter begge eller kun den ene af dem, så får vi et sjovt navn i truppen.

Pukki har bevist sit værd førhen og burde gå direkte ind og gør sig gældende.
Holmbert bliver en Zohore-ish leje. Dur han ikke - væk. Dur han - sign. (udover Zohore ville have været et sign, hvis ville honorere det)
Jeg synes i hvert fald det er fint at vi henter en frontangriber som skyder lidt op i luften (1.90) i de kampe hvor vi skal bruge luftstyrke.

Men det må betyde Nunez ikke er udset som frontangriber. Kunne ellers godt have set ham foran Elmander på den offensive midt.

Jeg nævnte godt lidt om Hólmbert tidligere, men jeg synes at en enkelt tilgang må være nok. Dertil er bredden ret stor lige nu, og det vil være en skam hvis der hentes to, da jeg frygter det vil ødelægge det lidt dels for ham, der måtte trække nitten af dem, dels for unge i truppen lige nu.

Og hvorfor kan det ikke det? Jeg tror også at Pukki vil være en virkelig god spiller i Suppen, men vanvittig angriber er han da bestemt ikke. 7 mål i den skotske liga, som er noget svagere end den danske, er ikke vildt. Specielt ikke når man spiller på det absolut bedste hold.

Husk på at den samlede spilletid han fik svare til 13 kampe.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40983: 31 Aug 2014, 00:11 »

Tubbe der er squ forskel på om hvor godt man kan bruge en spiller, hvilket Celtic nok ikke har kunnet. Derudover nævner Zone at det kun er taget over 13*90 minutter.

Og til sidst stop dit pladder, han er vanvittig og en gevinst for samtlige danske klubber.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40984: 31 Aug 2014, 00:13 »

Jeg nævnte godt lidt om Hólmbert tidligere, men jeg synes at en enkelt tilgang må være nok. Dertil er bredden ret stor lige nu, og det vil være en skam hvis der hentes to, da jeg frygter det vil ødelægge det lidt dels for ham, der måtte trække nitten af dem, dels for unge i truppen lige nu.

Ud fra hvad Frank førhen har nævnt, så skulle den spiller være Pukki.

Vi har jo også stadig Nunez som både kan spille som angriber (under forudsætning at Elmander spiller offensiv midt) eller offensiv midtbane.

Henter vi Pukki så har vi en god bredde. Henter vi Holmbert også, så har vi en hjernedød bredde.

De unge drenge vi har gående er nok ikke klar endnu, selvom jeg godt så at de fik lidt minutter.
De er altså Kun 16-17 år. Og så har vi Holm på 19.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40985: 31 Aug 2014, 00:30 »

Derudover nævner Zone at det kun er taget over 13*90 minutter.

Det er det samlede antal minutter i ligaen, der strækker sig til 13 kampe. Han var på banen i 26 af kampene. Smiley

De unge drenge vi har gående er nok ikke klar endnu, selvom jeg godt så at de fik lidt minutter.
De er altså Kun 16-17 år. Og så har vi Holm på 19.

Plus Hasani, Rashani, Hjulsager, Nørgaard (i en 10'er rolle).. Bredden kommer til at være for hjernedød, hvis begge kommer til, frygter jeg. En enkelt er fint nok.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Barfoed91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40986: 31 Aug 2014, 02:06 »

Barfoed kig mod Aab der har vi squ også masser af spillere med klub passion.
Aab var netop i mine tanker da jeg skrev det. Det var derfor jeg skrev "... de fleste..."
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40987: 31 Aug 2014, 02:13 »

Aab var netop i mine tanker da jeg skrev det. Det var derfor jeg skrev "... de fleste..."
Må have overset "de fleste", læste det som du mente I var de eneste Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40988: 31 Aug 2014, 10:16 »

Svartovich er ikke helt sikker på det er godt for dansk fodbold, da jeg tror at det havde været bedre for landsholdet at han var kommet til Tyskland, mindre PrL klubber, Spanien, Frankrig ol.
Istedet for han kom hjem, men det burde dog kunne føre til at BIF er at finde i ChL, hvilket er godt for ligaen, og på lang sigt måske også godt for landsholdet.
Men det går an på hvilket udgangspunkt man tager i dansk fodbold, klubholdene, landsholdet eller begge?
Jeg tænkte på Superligaen, da jeg sagde dansk fodbold. Og jeg mener samtidig det er bedre for landsholdet, at Agger spiller mange kampe i Superligaen, end at være skadet / sidde på bænken i PL.
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40989: 31 Aug 2014, 11:14 »

Jeg tænkte på Superligaen, da jeg sagde dansk fodbold. Og jeg mener samtidig det er bedre for landsholdet, at Agger spiller mange kampe i Superligaen, end at være skadet / sidde på bænken i PL.

Vi kan hurtigt blive enige om, at det er bedre for Agger at spille Superliga bold, end at sidde på bænken i Liverpool. Men, selv om jeg er Brøndby-fan, er jeg en smule skuffet over Aggers mangel på ambitioner. Mon ikke han i stedet kunne have fundet en midter/bundklub i PRL eller Bundesligaen. Agger skal selvfølgelig bydes velkommen med åbne arme, for han bliver en kæmpe profil! Synes bare det er et mærkeligt tidspunkt i hans karriere at skifte, han er trods alt i sin bedste alder rent fodboldmæssigt. Kunne bedre forstå det, hvis han var i samme situation som Elmander, at han kom hjem.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40990: 31 Aug 2014, 11:32 »

Vi skal huske at Agger har haft en del skader og Premier League er en hård liga, det er vel netop også en af grundene til at han gerne vil hjem igen ?
Hvis han ikke havde problemer med kroppen, så havde han heller ikke skiftet tilbage til Brøndby allerede nu. Men han tænker sig om, han har tjent sine penge, kommer hjem hvor han er mere end elsket og samtidig får han ikke smadret sin krop mere end højst nødvendigt med + 40 kampe om året (Når man er fast).
Så i stedet for at sidde på bænken, så kommer han hjem og spiller i en mindre hård liga hvor han kan bidrage med en masse til den klub han elsker mest.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40991: 31 Aug 2014, 17:58 »

Hold da op en ringe første halvleg. Vi spiller jo alt for langsomt og med alt for mange fejlafleveringer.  Suk, håber at 2. halvleg bliver bedre
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40992: 31 Aug 2014, 18:12 »

Ja vi er hele tiden to skridt bagud i den her kamp.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40993: 31 Aug 2014, 18:23 »

Men foran med to.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40994: 31 Aug 2014, 18:35 »

Men foran med to.

Ja vi er hele tiden to skridt bagud i den her kamp.

Ikke for at sige det lugter af guld, men det er jo gerne det som kendetegner et mesterhold, at selv på en dårlig dag, tager de point.. - Og med Lukas til at redde os når der soves lidt bagved, og Ørnskov fucker op, så kan det sku se lovende ud.

Håber dog stadig en lille smule på Hobro guld, bare for at pisse på alle de skide eksperter Peace
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 2731 2732 [2733] 2734 2735 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010