home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2728 2729 [2730] 2731 2732 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3571646 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40935: 24 Aug 2014, 19:32 »

http://www.bt.dk/fodbold/det-traekker-op-til-et-makienok-skifte-serie-a-klub-i-dialog-med-broendby
Snakken har stået på i et par dage nu, hvad siger folket til det? Jeg synes den svær. Der er fordele og ulemper ved begge valg, og det er lidt hip som hap, hvad der er at foretrække tbh.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40936: 24 Aug 2014, 19:40 »

Kan man lande +20 millioner på ham så skal man sælge.
Han passer ikke ind i spillestilen. Enten skal man tilpasse spillet til ham, eller også må han væk.

Så kan man hente en Lewandovski-type som Frank ønsker. Så har man ham, Nunez, Stuckler og Holm. Mere end godt til angrebet.
I rollen bagved, skal Elmander ligge og give noget fysik. Her kan Nunez og Nørgaard også gøre sig.

Men lad os nu for pokker få landet en hardhitter (ANNAN!) til midtbanen og forsvaret.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40937: 24 Aug 2014, 19:42 »

Hvis Elmanders niveau er der stadigvæk, og han ikke bliver skadet, så ser det fornuftigt ud i min optik, så hellere en skarp Elmander og Nunez på toppen, fremfor en ofte ret anonym Simon, og hvis vi kan få gode penge for ham så sælg da, og lad os få en defensiv forstærkning!

edit: siger ikke Elmander ikke stadig har niveauet, for det tror jeg skam han har, men risikoen for han bliver langtidsskadet er der jo desværre når man når lidt op i alderen som ham, men kan han ramme en god form, så bliver det sku stort! Cool
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40938: 29 Aug 2014, 15:01 »

http://sporten.tv2.dk/2014-08-29-br%C3%B8ndby-bekr%C3%A6fter-makienok-solgt-til-serie-klub

IMO kommer vi til at mangle en angriber, men omvendt så er jeg ikke voldsom begejstret over Makienok som i alt for mange kampe virker fraværende.

Men vi skal altså ud og hente en ny angriber for jeg ser ingen i truppen der har kvaliteten til at udfylde rollen og angribere hænger sgu ikke på træerne og hvem kan vi hente for 17 millioner ?

Umiddelbart tror jeg vi skal justere taktikken og så satse på Elmander her og nu og så skal vores offensive fløje stil at score mere.

Men held og lykke til Makienok, Palermo er jo kendt for at have en lidt speciel kultur og en ekstrem speciel ejer.
Det bliver interessant om Makienok kan løfte sidst spil nu hvor han kommer til en noget hårdere liga hvor forsvarerne er af en helt anden kvalitet end de, vi ser i superligaen.
Logged

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40939: 29 Aug 2014, 15:07 »

http://sporten.tv2.dk/2014-08-29-br%C3%B8ndby-bekr%C3%A6fter-makienok-solgt-til-serie-klub

IMO kommer vi til at mangle en angriber, men omvendt så er jeg ikke voldsom begejstret over Makienok som i alt for mange kampe virker fraværende.

Men vi skal altså ud og hente en ny angriber for jeg ser ingen i truppen der har kvaliteten til at udfylde rollen og angribere hænger sgu ikke på træerne og hvem kan vi hente for 17 millioner ?

Umiddelbart tror jeg vi skal justere taktikken og så satse på Elmander her og nu og så skal vores offensive fløje stil at score mere.

Men held og lykke til Makienok, Palermo er jo kendt for at have en lidt speciel kultur og en ekstrem speciel ejer.
Det bliver interessant om Makienok kan løfte sidst spil nu hvor han kommer til en noget hårdere liga hvor forsvarerne er af en helt anden kvalitet end de, vi ser i superligaen.

Forhåbentlig giver Zamparini mere tid til spillerne end til de mange trænere han har haft, fordi ellers får Makienok det svært.
Fridjonsson fra Celtic har været oppe at vende som Makienoks afløser i dag. Ved ikke helt hvor meget man skal ligge i det. Jeg kender ham i hvertfald ikke. At han skulle have lavet 10 mål i 21 kampe i den islandske liga førhen lyder dog ikke så imponerende.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40940: 29 Aug 2014, 15:08 »

Vi henter bare Oke tilbage.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40941: 29 Aug 2014, 15:16 »

Forstår ikke vi er ude efter en stor angriber som Fridjonsson. Synes ikke det passer i vores spil når vi stiller med invendige angribere på fløjene og vores backs ikke kommer til flere indlæg. Ville hellere se enten Elmander eller Nunez på toppen også den anden bagved.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40942: 29 Aug 2014, 17:11 »

Ville hellere se enten Elmander eller Nunez på toppen også den anden bagved.

Jeg tror, eller rettere sagt, jeg er ret overbevisende om, at det er planen, at de to skal være faste startere i opstillingen. Lige nu handler det i første omgang, at få fat i en der kan agere back-up, så det hele ikke skulle gå hen og lægge et unødvendigt pres på de (helt) unge, i en worst case scenario.

Jeg kender ikke det helt store til Hólmbert (fedt navn btw), men han virker for mig en smule spændende, når Celtic har hentet ham til for ca. et halvt år siden, plus klassiskeren med lidt youtube klip selvfølgelig. Desuden er et scoringssnit på 0.53 ganske pænt for en 20-årig, på et hold, der endte som nr. 9 af 12. En lejeaftale á la den der med Zohore i sidste sæson vil give fin mening, for markedet er svært så sent i transfervinduet.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40943: 29 Aug 2014, 17:16 »

Celtic er jo et hold på så lavt et niveau at de næsten ville ryge ud af suppen Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40944: 29 Aug 2014, 17:37 »

Det er ikke helt galt. Deres resultater mod Legia og Maribor er godt nok skræmmende.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40945: 29 Aug 2014, 17:41 »

Problemet er jo bare lidt at Makienok og Zohore som typer har været så uhyre vigtige for os. Vi har i kraft af dem haft mange strenge at spille på rent offensivt. Hvis ikke vores kombinationsspil flyder helt så godt, så har man altid kunnet bruge Makienok eller Zohore inde i feltet. Jeg ser ikke Elmander eller Nunez som topangribere, så vi må hellere få ham islændingen bragt ind og så håbe han kan noget.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40946: 30 Aug 2014, 09:02 »

http://www.bold.dk/nyt/broendby-dialog-om-koeb-af-agger

Ser ud til at vi er ved at købe hele guldholdet tilbage. Hvad med også at hente Skoubo hjem, høhø?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40947: 30 Aug 2014, 09:54 »

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Vil rigtig gerne have Agger tilbage, men synes nu økonomisk ansvarlighed må være første prioriteten.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40948: 30 Aug 2014, 12:12 »

Agger tilbage det er sgu da en super nyhed - med ham tilbage så får vi en dedikeret spiller som virkelig kan føre os tilbage til titlen som mester klub.... kan der på en eller anden måde findes en økonomisk model så skal vi slå til uanset pris - kors hvor jeg håber det lykkes  Opstemt
Logged

YNWA

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40949: 30 Aug 2014, 13:12 »

kæmpe stiv pik! FOR SAAAAAAAAATAN DET ER SMUKT!
Logged

Hej alle mine venner

Sider: 1 ... 2728 2729 [2730] 2731 2732 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010