home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2724 2725 [2726] 2727 2728 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3563939 gange)
tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40875: 31 Jul 2014, 22:36 »

Jeg syntes faktisk Dumic har set rimelig god ud i de træningskampe han har spilet man burde nok give ham lidt flere chancer i suppen Smiley
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40876: 31 Jul 2014, 22:41 »

Hvornår tog Grønkjær hjem til Thisted FC?
Han havde jo ingen tidligere klubrelationer til FCK, men sikkert der han kunne få bedst løn.. Samtidig med chancerne for landsholdet stadig var forholdsvis store.

"Hjem" skal forståes som i superligaen. Husker ikke hvor gammel han var men vel ca 30.

Men det pointerer nu egentlig min pointe fint. Jeg kan godt se ham tage til Brøndby fordi det er "hjem" for ham..
Grønkjær så jeg som en med en anden dagsorden dengang han tog tilbage til dk:)-

Når det er sagt så tror jeg på ingen måder på Agger i BIF i denne omgang. Ved et kontrakt udløb muligvis
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40877: 01 Aug 2014, 17:57 »

Fuck kampen. Det var lort.

Men hold da op for en indsats på tribunen. TF sagde efter kampen at det eneste sted vi kunne matche dem var på tribunen. Desværre må man sige at han tog fejl, for vi var dem overlegne på det punkt. Man skulle næsten tro at kampen fandt sted i Telia Siloen, for i hvert fald mindes jeg kun at jeg hørte Brugges fans synge lidt da de havde scoret til 3-0.

Stor cadeu til alle der var dernede.

Desuden vinder vi 4-0 på torsdag.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40878: 03 Aug 2014, 20:02 »

Ja går ikke skide godt, vi har kun en kamp klar fløj, og Nørgaard har formentligt brækket kravebenet suk
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40879: 03 Aug 2014, 20:35 »

Skandale af Brøndby, jeg kaster snart op. 11 talentløse spillere på en bane. Pengene tilbage til de fans der har været der i dag! Pinligt
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40880: 03 Aug 2014, 20:42 »

Hold kæft hvor er det fortjent. Meget flot af Hobro.

Kahlenberg har haft nogle skod kampe. Men vi har ikke nogle som kan aflaste ham.
Makienok gider ikke.
Thomas Frank har ikke formået at sætte et koncept fast. Jeg har ikke mistet troen på ham endnu, men vi spiller noget røvsyg boldflytteri som ikke skaber ordentlige chancer.

Vi mangler en boldspillende centerforsvarer. En 6'er a la Lantz. En man slår sig på. Hent dog en Annan! Passer perfekt hvis han spiller som i Rosenborg.

Hold kæft hvor Hobro fortjener det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40881: 03 Aug 2014, 20:43 »

Makienok skal sælges hurtigst muligt, Akpoveta er bedre end den talentløse nar. Han gider ikke engang at kæmpe for det
« Seneste Redigering: 03 Aug 2014, 20:46 af Andreaskj » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40882: 03 Aug 2014, 20:50 »

Ved ikke, hvor meget der i realiteten kan skyldes at vi på 6 dage har spillet 3 kampe med relativ meget rejsetid også, men ændrer ikke på at det er resultat som vi ikke kan være stolte af, så længe at vi bare får smidt Ørnskov lang pokker i vold, og får hentet en ny spiller ind, som kan flæske sig igennem og danne sig en form for respekt så skal det nok gå bedre.  
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40883: 03 Aug 2014, 20:53 »

Man skulle tro at du havde slået hovedet på en ukrainer.
Jeg ved godt du henviser til et indlæg om roser til dem som er rejst til Brügge.
Men ser ikke det indlæg som værende "så længe vi er bedst på tribunen er alt godt".

Sker der ikke noget i fck-tråden?
« Seneste Redigering: 03 Aug 2014, 20:55 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40884: 03 Aug 2014, 20:55 »

Man skulle tro at du havde slået hovedet af en ukrainer.
Jeg ved godt du henviser til et indlæg om roser til dem som er rejst til Brügge.
Men ser ikke det indlæg som værende "så længe vi er bedst på tribunen er alt godt".

Sker der ikke noget i fck-tråden?
Nej han må have haft fortravlt med at lave wanker tegn bag de store gule mænd dernede.
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40885: 03 Aug 2014, 20:57 »

2-0 til Hobro til grin, Håber Thomas Frank giver dem en ordentlig røvfuld nu. Rashani er et kæmpe fejlkøb magen til talentløs normand skal man lede langt efter
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40886: 03 Aug 2014, 21:08 »

Nu var der så mere eller mindre udsolgt i Hobro, i det mindste kan vi fylde vores eget afsnit på hjemmebane, for holdkæft hvor var der tomt på S12 eller bare i Telia Parken for den sags skyld, WIFI'et var dog godt.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40887: 03 Aug 2014, 22:29 »

Nej han må have haft fortravlt med at lave wanker tegn bag de store gule mænd dernede.


Du virker sgu som en hård fyr, Benjamin. Håber du har fået styr på din situation med Movia tilbage i 2012, hvor du blev forbikørt af 600S.

Nu var der så mere eller mindre udsolgt i Hobro, i det mindste kan vi fylde vores eget afsnit på hjemmebane, for holdkæft hvor var der tomt på S12 eller bare i Telia Parken for den sags skyld, WIFI'et var dog godt.


Flot, at du skal skrive "vi", når du ikke engang selv er afsted. Det er sgu flot, at I kan fylde afsnit med jeres kringlefædre fra Jylland. bif har bare flere fans end FCK udenfor Sjælland, det kan jeg ikke modargumentere.

Der var et par tusinde flere til jeres hjemmekamp mod Silkeborg, end der var ved vores kamp mod FCN. 
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40888: 03 Aug 2014, 22:40 »

http://www.superstats.dk/kampe/4507 fck - FCN. Lørdag kl. 19.30. Tilskuer: 12.496

http://www.superstats.dk/kampe/4508 BIF - SIF. Mandag kl. 19.00. Tilskuer: 15.986

Altså en diff på 3.490 tilskuer.
Sagt på en anden måde; flere end et par.
Dertil kan man selvfølgelig argumentere for, at fck har den fordel at de spiller en lørdag med fantastisk vejr, hvor folk ikke skal på arbejde eller skole dagen efter.
BIF spiller så på en hverdag, mod et hold fra Jylland, men formår trods alt at hive flere tilskuere til stadion.

Men hey! Vi har bare mange jyske fans som tog turen sammen med dem fra Silkeborg. Rart at have opbakning fra det mørke!
« Seneste Redigering: 03 Aug 2014, 22:44 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40889: 03 Aug 2014, 22:45 »

Du virker sgu som en hård fyr, Benjamin. Håber du har fået styr på din situation med Movia tilbage i 2012, hvor du blev forbikørt af 600S.
 

Flot, at du skal skrive "vi", når du ikke engang selv er afsted. Det er sgu flot, at I kan fylde afsnit med jeres kringlefædre fra Jylland. bif har bare flere fans end FCK udenfor Sjælland, det kan jeg ikke modargumentere.

Der var et par tusinde flere til jeres hjemmekamp mod Silkeborg, end der var ved vores kamp mod FCN. 

Få dine facts right det var sgu ikke i 2012, desuden er det lidt stalker agtigt det der. Men flot at du hiver noget som slet ikke har relavans ind i debatten.
Logged

Sider: 1 ... 2724 2725 [2726] 2727 2728 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010