home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2722 2723 [2724] 2725 2726 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3569416 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40845: 28 Jul 2014, 12:47 »

Kunne bedre lide den gamle. Den nye ligner en normal tshirt.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40846: 28 Jul 2014, 12:50 »

Enig, det ligner ikke en fodboldtrøje, men en slags fan t-shirt, man kan købe for 100,- nede i en fanshop.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40847: 28 Jul 2014, 16:00 »

Halv times højdepunkter fra en hvis kamp fra 2005 på TV3 Sport 1 kl. 22:00 til dem som er hjemme eller har en harddisk optager : )

Vi griner stadig.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40848: 28 Jul 2014, 16:43 »

Fantastisk kamp! Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40849: 29 Jul 2014, 22:10 »

Halv times højdepunkter fra en hvis kamp fra 2005 på TV3 Sport 1 kl. 22:00 til dem som er hjemme eller har en harddisk optager : )

Vi griner stadig.

Eller er for dovne til at gå på tuben.

Fin kamp i går, mere spilletid til Phiri, tak.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40850: 31 Jul 2014, 12:52 »

Er det muligt på nogle hjemmesider at se kampen i aften? Hos Viaplay skal man have abonnement. Er det muligt at kun at købe så man kan se kampen i aften?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40851: 31 Jul 2014, 18:11 »

Det er ikke længere muligt at købe enkelte kampe.
Du skal have abonn.

Så du kan kun se den hvis du har et bredbånd- og tvsignal abonn. samme sted (Yousee kan man dette, og tage det med ud fra sit eget bredbånd), Viaplay eller se det i fjernsynet. Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40852: 31 Jul 2014, 18:15 »

Er det muligt på nogle hjemmesider at se kampen i aften? Hos Viaplay skal man have abonnement. Er det muligt at kun at købe så man kan se kampen i aften?

Hvis du virkelig gerne vil se kampen, så er internettet kæmpe stort og det er ikke mange ord, du skal sætte sammen, før du havner på en side, der viser den kamp.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40853: 31 Jul 2014, 18:17 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article4945897.ece

Selve historien om at vi har været interesseret i Agger ikke ny. Rud sagde det selv for nogen måneder siden, at de vil drømme stort med en henvisning til Agger. Derudover er der floreret diverse rygter om en betalingsordning.

Men det er noget nyt at Jan Bech, som stod for hele udbetalingen til Boulahrouz, nu udtaler sig om sagen.

Jeg tror på, at hvis ikke Agger lander i Barcelona, så ryger han til Brøndby.
Lander han i Barcelona, så kommer han om et år eller 2, medmindre han har strålende succes.
Napoli ser jeg værende ude. Hvis de ville have ham, så havde de landet ham.

Avancement mod Brügge og vi ser Agger her.

edit; jeg lyder lidt for jubelglad. Jeg tror bare den ligger på Barcelona eller Brøndby. Et problem er dog at Agger først kan komme på forskerordning om 1½ år, dette kan godt sætte en stopper for det.
Han har tjent masser af penge, og han har sagt, at lønnen er underordnet - men der er grænser og mon ikke han vil holde en hvis levestandard for resten livet.

Selvfølgelig, kan det være at hans pubs, tatoveringsshops og KloAgger skaber tilpas nok profit Wink
« Seneste Redigering: 31 Jul 2014, 18:21 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BrøndbySupporter12
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40854: 31 Jul 2014, 18:59 »

nogle der har en taktik til BIF (FM14) der bare virker, da jeg syntes at dem jeg har af prøvet ikke rigtig vil lykkedes Smiley?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40855: 31 Jul 2014, 19:30 »

Men har I råd til at hente Agger hjem?
Hvis Barca kan tilbyde over 100 mio, kan I nok ikke nøjes med at smide det halve.. Selvfølgelig har Agger magten over LFC, men vi ved jo alle at han elsker LFC højere end BIF.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40856: 31 Jul 2014, 19:37 »

Nu kender jeg absolut intet til JBA's pengetank, men hvis den er stor nok går den vel. Selv ville jeg elske Agger tilbage i BIF, men maner til besindighed, tror ruten går over Barca men at han ender i BIF på et tidspunkt.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40857: 31 Jul 2014, 19:40 »

Rygtet siger 112 mil. DKK til Barca.
Nu ved man ikke om det reelt er rigtigt.

Man kan sige - vil ingen andre klubber have Agger, så hænger de på hans løn.
Ved en transfer til BIF, så kunne det blive klubben som smider nogen penge, Jan Bech (med venner) smider nogen penge, Agger smider selv nogen penge. Læg hertil at LFC sparer hans årsløn på ~60 millioner.

nogle der har en taktik til BIF (FM14) der bare virker, da jeg syntes at dem jeg har af prøvet ikke rigtig vil lykkedes Smiley?

Forkert forum Smiley
Kig i træningsbanen: http://fmfreaks.dk/index.php?board=187.0
Eller FM klubtråden: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36524.0

Nu kender jeg absolut intet til JBA's pengetank, men hvis den er stor nok går den vel. Selv ville jeg elske Agger tilbage i BIF, men maner til besindighed, tror ruten går over Barca men at han ender i BIF på et tidspunkt.

Jan Bech Andersen kommer fra shippingsbranchen som har tjent styrtende med penge på.
Alene ham kan jeg dog ikke se smide en stor sum penge. Han har i forvejen smidt mange millioner. (65 millioner ved sidste emission og 2,6 millioner til Boulahrouz. Kan ikke huske hvad han smed i første emission)
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40858: 31 Jul 2014, 19:44 »

Men har I råd til at hente Agger hjem?
Hvis Barca kan tilbyde over 100 mio, kan I nok ikke nøjes med at smide det halve.. Selvfølgelig har Agger magten over LFC, men vi ved jo alle at han elsker LFC højere end BIF.

Aggers hjerte ligger i BIF.
Han har sin børneår i Rosenhøj (Klub fra Hvidovre) og kom til Brøndby som ganske ung.
Han elsker klubben højere end LFC. LFC har også en stor plads i hans hjerte, men han har sine rødder på Vestegnen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40859: 31 Jul 2014, 19:49 »

Line up:

Hradecky
Almeback - Semb - Albrechtsen - Durmisi
Ørn - Phiri
Thygesen - Kahlenberg - Hasani
Makienok

Formation sat ud for holdkortet:


Skide ærgeligt at Lestienne er med og ikke blev solgt. Derudover har de Duarte. Vi slipper så for De Sutter.
Resten må jeg melde blank på, udover de 2 danskere.

Angående holdet; Holst har præsteret til UG på HB, men jeg synes det er korrekt set, at bruge Almeback dernede grundet at han er bedre i det helt defensive arbejde. Ligeledes, godt at se Thygesen i start 11'eren. Han bringer en god bunke fysik som vi virkelig får brug for.
Der er nogen af dem for kleine. Phiri er også klein, men han læser spillet fantastisk, og er god til at få erobret boldene. Det så vi senest mod Silkeborg.

Tror bestemt på, at vi kan komme afsted med en uafgjort. Bare så længe vi får scoret nogen mål uden at tabe stort! Smiley

Kæft hvor gad jeg godt at være i Belgien.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2014, 19:51 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2722 2723 [2724] 2725 2726 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010