home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Grafikkort til bærbar
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Grafikkort til bærbar  (Læst 15168 gange)
jakobws
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Grafikkort til bærbar
« : 17 Dec 2006, 12:39 »

Kan man få et nyt grafikkort til sin bærbar
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grafikkort til bærbar
« Svar #1: 17 Dec 2006, 12:53 »

Kan man få et nyt grafikkort til sin bærbar

Ja dem kan man vel skifte ligesom i en stationær pc.
Vil formode at der sidder et onboard grafik i den nu???
Men jeg vil da tro man kan sætte et grafikkort i i stedet, hvis der er plads til det.
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Grafikkort til bærbar
« Svar #2: 17 Dec 2006, 13:42 »

Hmm.. jeg kunne også godt bruge et !

Hvor henne kan man købe sådan nogle fætre !? Men ved ikke om der er plads i min bærbare, det er nemlig kun en 12" med onboard og det er noget lort for det kan ikke engang køre FM Skuffet
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grafikkort til bærbar
« Svar #3: 17 Dec 2006, 14:36 »

Hmm.. jeg kunne også godt bruge et !

Hvor henne kan man købe sådan nogle fætre !? Men ved ikke om der er plads i min bærbare, det er nemlig kun en 12" med onboard og det er noget lort for det kan ikke engang køre FM Skuffet
Jeg ved i alt fald, at det er noget vanskeligere, at skille en bærbar af og skifte grafikkort, ram m.m.
Men prøv og kig på www.shg.dk og evt. ring og spørg dem.

Ellers plejer jeg at søge på www.edbpriser.dk
Der kan man finde de billigste priser.
Logged


Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Grafikkort til bærbar
« Svar #4: 17 Dec 2006, 15:03 »

Hmm.. jeg kunne også godt bruge et !

Hvor henne kan man købe sådan nogle fætre !? Men ved ikke om der er plads i min bærbare, det er nemlig kun en 12" med onboard og det er noget lort for det kan ikke engang køre FM Skuffet

Det er da ikke noget med graffikkortet at gøre .. ved du overhvoedet hvad det er for et graffikkort .. og du siger det er en 12 tommer skærm , så må den da være ekstrem gammel , og umiddelbart er min erfaring graffikkort specielt på de lidt ældre onboard, og faktisk deler hukommelsen med computeren .. Og da FM ikke kræver noget specielt graffisk ud over openGL evt være installeret .. så er det nok en driver du ikke har installeret .. så kan du fortælle hvilken driver det er så kan det være løsningen.

Det står ved at højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaber. Gå hen i punktet "Indstillinger" der står det .. Så har du ikke installeret nogen driver efter du evt har geninstalleret computeren er det højst sandsynligt windows eget lort du kører med og det er ikke 5 potter pis værd rent ud sagt.
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Grafikkort til bærbar
« Svar #5: 17 Dec 2006, 17:21 »

Det er da ikke noget med graffikkortet at gøre .. ved du overhvoedet hvad det er for et graffikkort .. og du siger det er en 12 tommer skærm , så må den da være ekstrem gammel , og umiddelbart er min erfaring graffikkort specielt på de lidt ældre onboard, og faktisk deler hukommelsen med computeren .. Og da FM ikke kræver noget specielt graffisk ud over openGL evt være installeret .. så er det nok en driver du ikke har installeret .. så kan du fortælle hvilken driver det er så kan det være løsningen.

Det står ved at højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaber. Gå hen i punktet "Indstillinger" der står det .. Så har du ikke installeret nogen driver efter du evt har geninstalleret computeren er det højst sandsynligt windows eget lort du kører med og det er ikke 5 potter pis værd rent ud sagt.

Jaja.. det er der nogen der allerede kalder den meeeen 2 mdr. syntes jeg ikke er gammelt  Rullende Øjne

Jeg ved i alt fald, at det er noget vanskeligere, at skille en bærbar af og skifte grafikkort, ram m.m.
Men prøv og kig på www.shg.dk og evt. ring og spørg dem.

Ellers plejer jeg at søge på www.edbpriser.dk
Der kan man finde de billigste priser.

Har jeg prøvet men kan ikke finde ud af at sætte søgning til så det er grafikkort til bærbare ?  Forlegen
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Tiam_Miller
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Grafikkort til bærbar
« Svar #6: 17 Dec 2006, 17:30 »

Hej. DEt er ike muligt bar at skifte et grafikkort i en laptop. Ud over det er DELL`S spille laptop!
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Grafikkort til bærbar
« Svar #7: 17 Dec 2006, 17:41 »

Hej. DEt er ike muligt bar at skifte et grafikkort i en laptop. Ud over det er DELL`S spille laptop!

OK tak for svaret


TIIS !!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Grafikkort til bærbar
« Svar #8: 17 Dec 2006, 17:59 »

Det burde vidst være muligt med et ekstert graffikkort...
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010