home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 273 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 494146 gange)
KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4200: 18 Aug 2014, 17:57 »

http://profootballtalk.nbcsports.com/2014/08/17/antone-smith-wasnt-impressed-by-clowney/

Altså, han er the one that got away, men sure. Forstår godt, at man ikke vil believe the hype, når man var så tæt på og alligevel så langt fra. Jake Matthews er not that good. Tror måske de der A&M-drenge er nogle shady nogen.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4201: 19 Aug 2014, 14:48 »

OVO. The Boy King rises.

Cleveland skal bare lade ham starte. Vi fortjener det virkelig.

"Kelvin Reynolds @Fox6Kelvin  ·  23m
Redskins Safety Ryan Clark says Manziel flipped off their bench after they told him "this isn't college anymore and we're faster than you."

All rise.
« Seneste Redigering: 19 Aug 2014, 15:03 af Giannis Antetokounmpo » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4202: 19 Aug 2014, 15:56 »

Det er sindssygt, man så mange gange mellem draften og første regulair season-kamp kan love, at man har lært af sine fejl... Og så bare fucke op igen. Johnny Football <3

PS. Så lige et afsnit Hard Knocks i går. Er helt tosset med alle de Schoolboy Q-bøllehuer der er på mode i ATL!
« Seneste Redigering: 19 Aug 2014, 15:58 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4203: 19 Aug 2014, 16:44 »

https://vine.co/v/M3Tu070euHJ
LOL. Jeg fangede slet ikke den her. Ikke den mest heldige kommentar, når man tænker på, hvad JFF render og laver.

Ja, det er hovedbeklædning nr.1 i ATL. Tyler Starr har ikke andet på. Det samme gælder Roddy og Julio. Speaking of Starr. Hans søn beskriver meget fint min take på 2014 Atlanta Falcons:
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4204: 22 Aug 2014, 17:02 »


Rookie mistake.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4205: 22 Aug 2014, 21:50 »

http://www.tmz.com/2014/08/22/mike-evans-nightclub-brawl-miami-fight-video-bouncers/
Mike Evans my G

Seriøst, er det her bare den bedste rookie class eller hvad?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4206: 02 Sep 2014, 11:58 »

Det er en fed sport når man kender reglerne og kan sætte sig ind i de forskellige detaljer. Så ved man hvorfor pauserne er der, og desuden begynder man selv at analysere på de forskellige seancer i spillet.  Desuden når man spiller fantasy, så tror jeg at man går endnu mere op i det. Det er ligesom at spille manager online på tv2 eller noget. Man kan diskutere med andre.

Tilbage til sporten, så er det fysiske aspekt alligevel mere fremtrædende end almindelig fodbold, og selvom der er pauser, syntes jeg ofte der sker mere end i en almindelig fodbold kamp Smiley Det er hvad jeg syntes...

P.S. Spardle.. Næste gang, henvend dig lige i NFL tråden, da dette er forum for dem der deltager i NFL fantasy Smiley

Så fortsætter vi da den lige her, men hvis man kan lide det fysiske aspekt er Rugby jo federe på så mange flere måder.
Hvor folk faktisk kan blive skadet, da de ikke er pakket ind i plast over hele kroppen.

Generelt er jeg modstander af pauser i sport, da jeg synes der skal være gang i den hele tiden og igen, og synes ikke det er helt fair at "top atleter", der angiveligt skulle have en udholdenhed der siger spar es, kan få lov til at få så mange pauser til at samle kræfter.
Da vi så er henne i noget andet end udholdenheden der er afgørende og overskyggende, der begynder eksplotivitet ligepludeseligt at betyde alt alt for meget. Det er til sådanne sportsfolk vi har sprint løb (100m, 200m)
« Seneste Redigering: 02 Sep 2014, 12:02 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4207: 02 Sep 2014, 12:07 »

Yeah, no. Lad lige Spardle Spardle.

JJ Watt er fortjent nok blevet den bedst betalte defensive spiller i NFL.
"JJ Watt 6 year extension is for $100 million and includes $51.876 million guaranteed."
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4208: 02 Sep 2014, 12:22 »

Spardle nu er det jo af reklame hensyn at hovedparten af pauserne er der.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4209: 02 Sep 2014, 13:01 »

Så fortsætter vi da den lige her, men hvis man kan lide det fysiske aspekt er Rugby jo federe på så mange flere måder.
Hvor folk faktisk kan blive skadet, da de ikke er pakket ind i plast over hele kroppen.

Generelt er jeg modstander af pauser i sport, da jeg synes der skal være gang i den hele tiden og igen, og synes ikke det er helt fair at "top atleter", der angiveligt skulle have en udholdenhed der siger spar es, kan få lov til at få så mange pauser til at samle kræfter.
Da vi så er henne i noget andet end udholdenheden der er afgørende og overskyggende, der begynder eksplotivitet ligepludeseligt at betyde alt alt for meget. Det er til sådanne sportsfolk vi har sprint løb (100m, 200m)

Problemet er nok også at mange af de 'top atleter' vejer langt mere end den gennemsnitlige fodboldspiller og atletik udøvere. De fleste spillere vejer i mellem 100 - 150 kg, så det kræver jo en speciel form for udholdenhed, da de arbejder i intervaller. Dette gør jo at de fysisk skal være i stand til at gå fra 'afslapning' til maksimal udnyttelse af deres fysiskeevner, som en 100m løber skal. Jeg ved ikke om du har prøvet dette i et længere stykke tid, men af personlige erfaringer er det faktisk hårdere end at løbe 10 km i et pænt tempo. Og det er denne fysiske kunnen der imponerer mig mest. At de så oveni må tackle hinanden på den måde de gør, gør det jo bare bedre Smiley P.S. der er virkelig mange skader i NFL også. rigtig mange!

Ja rugby er også en fed sport, men af en eller anden grund tiltaler den mig bare ikke så meget, som amerikansk fodbold. Den er fin at se på, men så alligevel.. jeg ved ikke rigtig.

Det er også svært at forklare hvorfor man kan lide en sport. Jeg har spillet amerikansk fodbold i nogle år efterhånden, og det fysiske aspekt gør en afhængig.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4210: 02 Sep 2014, 22:02 »

Hvis man endelig skulle vælge mellem Football og rugby og sportsgrene i den dur, så vil jeg lige anbefale Australsk Fodbold, DET er fandme fedt Opstemt og der har jeg ikk engang rigtigt fattet reglerne Smiley

Med hensyn til NFL, så kan jeg sagtens forstå at folk kan sidde og tænke "hold nu kæft hvor er det kedeligt de render jo bare ind i hinanden og holder pause", men hvis man sætter sig ind i reglerne og ikke mindst det taktiske aspekt så bliver det interessant Smiley det bedste ved NFL for mig er når der sker et stort og ganske uventet spil, det kan jo nærmest ændre en hel kamp Opstemt når man så samtidig også har spillet det selv lidt (jeg var ikke særlig go, de andre var jo en milliard gange større end mig) så kan man måske nok også sætte sig lidt mere ind i det Smiley
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4211: 07 Sep 2014, 20:38 »


Du skal nok passe godt ind i Atlanta, Vic.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4212: 14 Sep 2014, 20:44 »


Du skal nok passe godt ind i Atlanta, Vic.
Det virkede så godt sidste weekend, så hvorfor ikke prøve igen.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4213: 28 Sep 2014, 22:13 »

*vil gerne udvide sin liga internationalt og tjene flere penge*

Tilbyder Titans @ Colts. Good job, NFL!
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4214: 28 Sep 2014, 23:03 »

*vil gerne udvide sin liga internationalt og tjene flere penge*

Tilbyder Titans @ Colts. Good job, NFL!

Det var Dolphins mod Raiders, der spillede i London Wink Ikke at det er en bedre kamp...
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 285 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010