home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2017
| | | | |-+  Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd  (Læst 11259 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #15: 25 Mar 2017, 20:04 »

Som om jeg ikke allerede følte mig gammel  Ubeslutsom


Hehe, ja det er sq trist, ikke sådan når de unge nu spiller 30 forskellige spil hvor vi andre har måske 2-3-4 titler.
Gennemsnits tiden pr spiller i spil er jo også faldet like 80% over de sidste 5 år i fm alt imens salget er mange doblet.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #16: 30 Mar 2017, 12:30 »

Hehe, ja det er sq trist, ikke sådan når de unge nu spiller 30 forskellige spil hvor vi andre har måske 2-3-4 titler.
Gennemsnits tiden pr spiller i spil er jo også faldet like 80% over de sidste 5 år i fm alt imens salget er mange doblet.
Jeg tror, at du anskuer det forkert. FM-salget er steget markant, men man har ikke fulgt med tiden. Man er blevet den elefant, der ikke rykkede sig, fordi man havde det godt.

Det ville være så smart med funktioner, der kunne inkludere Facebook-kommentarer, twitter-feeds etc., der er blevet en del af FM-miljøet. Ligesom man har fået muligheden for indlejring af YouTube ville dette være kærkomment.

Men jeg vil give dig ret så langt, at der ikke er mange, der frivilligt går ind og tager anpart i sidens udvikling med konkurrencer, guides, oddssektion etc., som der har været tidligere. Hvordan man skulle aktivere disse eller få dem ind på siden igen - det ved jeg ikke.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #17: 30 Mar 2017, 12:42 »

Som om jeg ikke allerede følte mig gammel  Ubeslutsom

Føler mig også en smule gammel. Bliver ikke bedre af at jeg stadig kun er igang med mit første save i FM17. Skal det gøres, så skal det gøres ordenligt. Også derfor jeg ikke kan se tiden til at være med i konkurrencen.
« Seneste Redigering: 30 Mar 2017, 12:58 af Highbury » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #18: 30 Mar 2017, 14:14 »

Siden er bestemt forældet det kan vi hurtigt enes om Gemma, men omvendt samme trend ses i england, der er bare ikke samme debat og indlevelse fra folk som førhen. Nu nævner du facebook osv, der er dansk fm snak jo også more or less dødt.
lader slet ikke til folk opsøger fælleskabet.

Men ja alle fremskridt kræver jo nogen stiller sig og op siger jeg gør det.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #19: 31 Mar 2017, 08:35 »

Jeg må i øvrigt melde mig tvivlsom. Min bærbares skærm er gået i stykker og opfører sig enormt ustabilt. Det gør det svært at skrive blog - især i det format jeg havde tænkt mig - og jeg kommer i hvert fald ikke i gang til starten i morgen. Det er i øvrigt endnu mere ærgerligt, når tilslutningen er så lav i forvejen.
Logged

Isolation

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #20: 31 Mar 2017, 22:40 »

5 deltagere..  Det er godt nok ikke mange..  Forlegen

Så nu har jeg også meldt mig til og jeg går benhårdt efter en top 5 placering   Peace


Jeg har godt nok ikke skrevet nogen updates endnu, men mon ikke det nok skal blive til et par stykker inden måneden er omme..  Wink  Det bliver iøvrigt med det danske landshold - Lidt ærgerligt taget i betragtning at der allerede er tilmeldt et hold med landsholdet, men det var heller ikke meningen fra start at jeg skulle blogge om mit save.


Men god vind til jer alle - Og så håber jeg at alle læserne vil støtte godt op omkring konkurrencen og være med til at give den lidt liv - Scenen har efterhånden brug for lidt kunstig åndedræt.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #21: 01 Apr 2017, 00:51 »

Ja god konkurrence til de få deltagere og håber læserne vil give lidt liv, nu hvor deltagerantallet er så lavt.

Lige som sidebemærkning. Plejer der ikke blive oprettet en særskilt sektion til blogs? eller er det bare her under vi poster? For det har jeg gjort nu
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #22: 01 Apr 2017, 15:37 »

Herunder er vel i bund og grundt fint nu antallet ikke er større
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #23: 02 Apr 2017, 10:11 »

Hej hej
Tænkte på om der er nogen, som har en liste over hvilke HTML koder der virker her på siden, det kunne hjælpe folk med layout på evt. Blogs og andre opslag  Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #24: 04 Apr 2017, 17:36 »

Nu har jeg ikke lige været inde og kommentere på de andre blogs endnu men vil lige give en samlet.
Syntes det har været en fin start selvom vi har så få blogs med. Fine blogs hele vejen rundt og håber de alle når i mål. Så konkurrencen er i gang hele måneden..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #25: 04 Apr 2017, 18:33 »

Nu har jeg ikke lige været inde og kommentere på de andre blogs endnu men vil lige give en samlet.
Syntes det har været en fin start selvom vi har så få blogs med. Fine blogs hele vejen rundt og håber de alle når i mål. Så konkurrencen er i gang hele måneden..

Helt enig, starten har været super, og så er kanon at andre kommer og giver en kommentar og læser med.
Håber da også at alle kan holde deres save igang.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #26: 04 Apr 2017, 18:49 »

Helt enig.. Jeg frygtede at det hele ville blive en tam affære, hvor kun 1-3 blogs ville komme ordentlig igang og hvor responsen fra andre brugere ville være nærmest ikke-eksisterende.. Men jeg syntes faktisk at det har været en super start - Over alt forventning...   Thumbs Up

Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2017 info og snakketråd
« Svar #27: 04 Apr 2017, 19:48 »

jeg er med på det er bedre med flere blogs som øger konkurrencen, og gør at flere er involveret. Men når nu det ikke er tilfældet synes jeg det er fedt at man kan følge med i alles eventyr og ikke kun ens favoritter fra starten af. Det er med at få det bedste ud af situationen, og det synes jeg man får på nuværende tidspunkt. Smiley

Keep It Up folkens!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010