home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  For Kongeriget Danmark AFSLUTTET
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: For Kongeriget Danmark AFSLUTTET  (Læst 9782 gange)
Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
For Kongeriget Danmark AFSLUTTET
« : 14 Feb 2017, 15:52 »

DBU INDKALDER TIL PRESSEMØDE



Jeppe Jørgensen - Landstræner

Først og fremmest vil jeg sige velkommen til jer alle sammen. Det er skønt at se så stor en interesse for vores elskede landshold. Jeg starter med at sige lidt om mig selv og min baggrund, og bagefter vil der være mulighed for at stille nogle spørgsmål.
Jeg har selv spillet fodbold i 15 år, og som ungdomsspiller prøvet kræfter med det højeste niveau, men en skade i min ankel, gjorde at jeg var nødt til at stoppe med at spille fodbold i en alt for tidlig alder.
Jeg har aldrig kunnet slippe sporten, og har brugt de sidste par år på at uddanne mig som fodboldtræner, og jeg har netop fået P-licensen, så jeg føler mig godt rustet til denne udfordring.
Jeg vil skyde på at jeg i de sidste 20 år, har set omkring 8-10 fodboldkampe i ugen, og jeg har altid fokuseret meget på det taktiske aspekt i spillet. Som glødende Juventus fan er de naturligvis blevet fulgt tæt, og jeg elsker deres helt unikke evne til at lukke en kamp ned, og kontrollere en føring. Dette har naturligvis inspireret mig i min tilgang til spillet, og forhåbentlig kan jeg videreføre det til landsholdet.
Jeg er utrolig beæret over at få lov til at træne mit land, og jeg vil gøre mit ypperste for at bringe store resultater tilbage til det danske landshold.
Sidst vil jeg opfordre befolkningen til at komme og bakke os op i Parken. Vi har brug for jer, mere end i måske er klar over, for der ER et yndigt land, og vi skal sejle opad åen sammen igen!


Allan Olsen - Ekstrabladet

Jeppe, du tiltræder en stilling som dansk landstræner uden nogen form for trænererfaring, er du sikker på at du er opgaven voksen?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg ved at mange måske er lidt bekymret over min manglende erfaring som træner, men Allan, jeg kan forsikre dig om at min passion for mit land og sporten, vil kompensere for erfaringen!

Allan Olsen - Ekstrabladet

Nu har vi i 16 år skulle høre på, at vi skulle spille flot fodbold, med blandede resultater til følge. Hvad kan vi forvente din taktiske tilgang bliver?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jamen som jeg kort var inde på, er min taktiske tilgang 100% resultater. Jeg vil vinde fodboldkampe. Det er det, som det hele drejer sig om. Vi kommer helt sikkert til at have kampe hvor vi vil prøve at spille god fodbold og kontrollere spillet fremme på banen, men der bliver uden tvivl også kampe, hvor resultatet er det vigtigste!

Andreas Kraul - DR1

Har du snakket med Morten Olsen?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Ja, jeg har haft en god snak med Morten, og han har delt sine erfaringer, og jeg har fortalt ham om mine ideer. Jeg har den dybeste respekt for Morten som træner og menneske, og jeg synes at vi alle skylder ham et kæmpe tak, for det han har udrettet for dansk fodbold.

Andreas Kraul - DR1

Jeppe, Danmark er faldet til nr. 46 på verdensranglisten. Er det en fair placering i forhold til vores niveau?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Det er lidt et tricky spørgsmål Andreas. Men min ærlige mening om dette er, ja, jeg synes det afspejler vores niveau meget godt. Danmark er ikke hvor vi var engang, og det tror jeg danskerne måske har svært ved at forstå. Forventningerne til landsholdet er altid skruet meget op, og nok også for meget. Vi er ikke en topnation i fodbolden længere, men jeg kan forsikre dig om at vi vil arbejde os hen imod at blive det! Som jeg nævnte tidligere bliver resultaterne det, som det hele kommer til at drejer sig om, og forhåbentlig kan det skubbe os i den rigtige retning, og være med til at opbygge en selvtillid i holdet, der gør at vi igen kan drille de helt store.


Claus Bretton-Meyer - Administrerende direktør i DBU

Det var alt for nu. Håber i har fået besvaret jeres spørgsmål. Vi i DBU ser frem til et forhåbentligt langt og succesfuldt samarbejde med Jeppe Jørgensen, og vi er helt sikre på at vi har fundet en mand der kan føre landsholdet til succes. Har i spørgsmål til fremtidige pressemøder må i stille dem i kommentarfeltet nedenfor, også kan det være at vi tager dem op. Jeg kan desuden sige at første kamp for Jeppe Jørgensen og landsholdet er ude imod Armenien, og vi håber naturligvis på en god start i kvalifikationen.


« Seneste Redigering: 23 Feb 2017, 16:42 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #1: 14 Feb 2017, 17:11 »

Jørgensen udtager sin første trup



Jeppe Jørgensen - Landstræner

Velkommen til allesammen. Jeg har set frem til denne dag i et par måneder nu. Jeg har set en masse fodbold, taget en masse notater, vendt og drejet alle mine tanker og ideer 100 gange. Nu står jeg med en trup på 23 mand, som jeg mener er i stand til at give os et resultat nede i Armenien. Jeg løfter nu sløret for de 23 mand, og så vil der være mulighed for at stille spørgsmål bagefter



Kian Fonoudi - Discovery Networks Denmark

Jeg bider mærke i at du ikke har udtaget unge udfordrende spillere som Pione Sisto og Kasper Dolberg. Hvad er dine tanker bag dette?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Pione og Kasper er bestemt 2 spillere, som jeg holder øje med, og deres tid kommer uden tvivl! Vi skal et smut til Armenien, og her mener jeg at rutine og struktur bliver mere afgørende. Vi tager derned for at få et resultat, ikke for at spille flot fodbold.

Kian Fonoudi - Discovery Networks Denmark

Jamen kunne lige netop 2 spillere, der er så gode mand mod mand, ikke være gode at have med i omstillingsfasen, netop med den tilgang?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Du har helt sikkert en pointe, men jeg har vurderet at deres defensive mangler, samt deres alder, gjorde at jeg har valgt at kigge andre veje netop til denne kamp. Men som sagt, deres tid kommer, og jeg tør godt garantere at jeg får brug for deres kvaliteter senere i kvalifikationen.

Flemming Toft - TV2

Armenien har før givet Danmark store problemer. Vi husker alle 0-4 blamagen i Parken. Er du nervøs for at det kan gentage sig?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Nej egentlig ikke. Sådan et resultat, gør spillerne sultne efter revanche! Jeg er sikker på at vi får et resultat med hjem fra Jerevan.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Jeppe, jeg er nødt til at spørge dig til Nicklas Bendtner. Han har spillet 5 kampe for Nottingham Forest, uden at gøre væsen af sig. Fortjener han at være på landsholdet?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg kan forsikre dig om at ingen spillere er selvskrevne til landsholdet. Men Nicklas har uden tvivl nogle kvaliteter som kan gavne os i netop denne kamp, og jeg kunne meget vel forestille mig, at hvis jeg vælger at satse på Nicklas' kvaliteter i kampen, så kunne han godt være manden der afgjorde kampen til vores fordel.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 12:24 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #2: 14 Feb 2017, 18:48 »

Kamp 1. Armenien - DANMARK



Allan Olsen - Ekstrabladet

Nicklas Bendtner, Martin Braithwaite, Daniel Wass og Jannik Vestergaard har alle meldt fra grundet skader. Hvor meget frustrerer dette dig?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jamen det er klart at jeg havde gjort mig nogle taktiske overvejelser med udtagelsen af dem, så det er da frustrende ikke at kunne gøre brug af dem. Jeg tror dog på de erstatninger, som jeg har kaldt ind.

Kian Fonoudi - Discovery Networks Denmark

Du har så valgt at tage Andreas Cornelius, Kasper Kusk, Jens Stryger Larsen og Erik Sviatchenko med i stedet. En kommentar til dem?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg synes at disse 4 var naturlige afløsere for Nicklas, Martin, Daniel og Jannik.


Kian Fonoudi - Discovery Networks Denmark

Du har allerede offentliggjort startopstillingen. Tankerne bag den?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Udgangspunktet bliver at stå rigtigt på banen. Vi skal lukke af for dem, og derefter set om vi kan ramme dem på nogle kontrastød.

Andreas Kraul - DR

Rumænien og Polen mødes i Bukarest. Vi må gå udfra at det er dem vi kommer til at kæmpe med om kvalifikationsplads erne?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Ja, de er da en del af vores gruppe.

Andreas Kraul - DR

Er du ikke enig i den betragtning?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg er enig i at det er 2 ud af 5 hold i gruppen vi kommer til at kæmpe med, om at komme med til VM. Men der skal spilles meget fodbold, så jeg vil ikke stå her før kamp 1 og sige at det kun er Polen og Rumænien vi skal skue til.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 12:24 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #3: 14 Feb 2017, 19:04 »

Hævnens time. Armenien - DANMARK 0-4




Flemming Toft - TV2

Tillykke med sejren. Det må være opløftende at starte ud på denne måde?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg vil næsten sige at det var lidt over al forventning. Vi har mødt lidt modstand med nogle skader før kampen, og at drengene så går ud og leverer sådan en præstation, ja jeg er sgu næsten lidt rørt. Jeg ved hvad drengene er i stand til, og i dag fulgte de taktikken til punkt og prikke, og det er jeg meget tilfreds med. Vi lavede 2 personlige fejl, som på højere niveau vil blive straffet, men det kan vi tage med hjem og arbejde med.

Flemming Toft - TV2

Er der nogle af spillerne du vil fremhæve?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg er meget tilfreds med hele holdet! Det var en kollektiv indsats på et meget højt niveau. Men der er ingen tvivl om at vores centrale akse er helt outstanding i dag! Yussuf, Christian, Pierre og Thomas spiller jo, som er de fra en anden planet i dag!

Allan Olsen - Ekstrabladet

Polen tager en sen sejr efter Lewandowski's mål i det 86' minut. Du havde vel gerne set at de havde spillet uafgjort?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Lad os nu glæde os over vores egen sejr. Hvad der sker i andre kampe er vi ikke herre over. Det handler om os selv. Kan vi vinde vores fodboldkampe, kommer vi med til VM.


« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 12:24 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark #4
« Svar #4: 15 Feb 2017, 07:53 »

Spændende tilgang! Jeg glæder mig til at læse mere!

Ret defensiv opstilling, spændende om den kan bruges i alle kampene!
Tillykke med 1.sejr Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark #4
« Svar #5: 15 Feb 2017, 09:50 »

Tak b0nb0n. Tanken er at denne taktik vil blive den foretrukne på udebane og mod stærke nationer. Jeg har planer om at spille lidt mere offensiv bold på hjemmebane, men det bliver en vurderingssag fra kamp til kamp afhængig af spillermaterialet.
Logged

FORZA JUVE!

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark #4
« Svar #6: 15 Feb 2017, 10:21 »

God idé at fortælle historien gennem interviews! Du skriver godt og har valgt et hold jeg interesserer mig for Wink . Jeg kommer helt sikkert til at følge med.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: For Kongeriget Danmark #4
« Svar #7: 15 Feb 2017, 10:53 »

Jeg vil da også gerne lige skrive at jeg synes den virker spændende denne blog Smiley
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #8: 15 Feb 2017, 12:22 »

Udtagelsen til Rumænien og Montenegro


Jeppe Jørgensen - Landstræner

Velkommen til. Inden jeg løfter sløret for de 23 mand der skal hjælpe os til sejr mod Rumænien og Montenegro, så vil jeg gerne starte med at sige tak fordi i er mødt op. Det er dejligt at se voksende interesse for landsholdet. Det er klart at vi har arbejdet os hen imod en god start, og det fik vi i Armenien. Alle i og omkring holdet kan mærke den spirende optimisme der breder sig, og det smitter positivt af på alle omkring holdet. Her er de udvalgte 23 mand.



Kian Fonoudi - Discovery Networks Denmark

Der er et par store overraskelser i din trup, bl.a. Christian Gytkjær og Rasmus Nissen Kristensen. Hvorfor er de med?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Rasmus har spillet helt fantastisk for FC Midtjylland og fortjener 100% at komme ind og snuse lidt til landsholdet. Christian er en lidt anderledes type angriber end eksempelvis Nicklas, Yussuf og Corner. Han er en rigtig goalgetter med næse for målet, og jeg synes det giver os lidt alsidighed og ikke mindst uforudsigelighed oppe foran.

Kian Fonoudi - Discovery Networks Denmark

Du fandt ikke plads til Pione Sisto og Kasper Dolberg i din sidste trup, men de er begge med denne gang. Føler du at pressen prøver at få indflydelse på din udtagelser?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Ej hør nu Kian, jeg er godt klar over at pressen gerne vil have indflydelse, men hver gang jeg har udtaget en trup, nævner i spillere der mangler. Til sidst ville jeg jo ikke kunne udtage en trup uden i mener at i har indflydelse på de valgte. Jeg vælger dem der fortjener det, og som jeg tror på kan give os et resultat.

Flemming Toft - TV2

I skal op imod Rumænien i Parken og Montenegro i Podgorica i de kommende 2 landskampe. Føler du dig selvsikker inden de kampe, taget åbningskampen i betragtning?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Det er 2 nye kampe. Man må aldrig føle sig selvsikker i fodbold. Vi har naturligvis set kampe med disse 2 nationer, og har analyseret dem nøje. Vi føler os på ingen måde selvsikre, men vi føler os godt forberedt, og vi tror på at vi kan få resultater i begge kampe. Parken bliver en nøgle for os. Det skal være et fort! Så igen vil jeg opfordre nationen til at komme ud og støtte os.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Hvad siger Nicklas Bendtner til at han ikke er udtaget?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Nicklas er stadig ved at komme sig oven på sin skade fra sidst, så han har fuldt forståelse for at han ikke er med.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 12:24 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #9: 15 Feb 2017, 13:32 »

Kamp 2. DANMARK - Rumænien



Flemming Toft - TV2

Du er sluppet for skader og dermed efterudtagelser denne gang. Det må være en lettelse?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Det er en kæmpe lettelse. Man udtager de spillere man føler der kan levere et resultat udfra den modstander man møder. Det er klart en fordel at man ikke skal til at tænke alternativer kort inden det går løs.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Kan vi forvente overraskelse i startopstillingen?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Det kommer an på hvordan du definér overraskelser, Allan. Mine 23 spillere fortjener at være her, da de er gode fodboldspillere. Jeg sender de 11 mand på banen, som jeg tror på kan vinde kampen for os på dagen. Så kan du fortælle mig efter kampen hvem af disse du mente var "overraskelser".

Andreas Kraul - DR1

Hvad er dine tanker omkring Rumænien?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg synes Rumænien ser rigtig stærke ud. De er lidt ligesom os, i gang med en genopbygningsfase. De har en masse unge spillere som er på vej, og vi skal være klar fra start.




Andreas Kraul - DR1

Hvad glæder du dig mest til i dag?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg glæder mig mest til et fyldt Parken, og til at høre OG synge nationalsangen, og så glæder jeg mig selvfølgelig til at synge sejrsangen efter kampen

Andreas Kraul - DR1

Et par ord på din startopstilling her kort inden kampstart?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Vi skal sørge for at holde den stærke defensiv. Derudover at det vigtigt at få sat Christian i scene, så han kan ligge og fordele boldene, og så skal vi ikke mindst sørge for at være skarpe når mulighederne byder sig.
Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #10: 15 Feb 2017, 18:21 »

Vækningen af Parken. DANMARK - Rumænien 2-0




Allan Olsen - Ekstrabladet

Man må så sandelig sige at du lever op til dine ord omkring at vi skal sejle opad åen sammen igen.

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Ja, det var en god kamp for os. Jeg synes ikke at vi tillod dem meget i kampen. Derudover holder vi igen 0'et hvilket jeg er meget tilfreds med. Lukker vi ikke mål ind, så har vi som minimum 1 point fra start, og så er det op til os selv om vi vil have alle 3. Jeg er meget tilfreds igen i dag!

Allan Olsen - Ekstrabladet

Din opfordring til nationen har desuden også givet pote med 38.076 tilskuere i Parken i dag. Det betyder vel noget at de går glade hjem?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Selvfølgelig gør det det. De har forhåbentlig fået en god oplevelse i dag, der gør at de får lyst til at komme igen. Derudover kan jeg tilføje at spillerne også havde en god oplevelse ved at der var så mange der kom for at se dem, så bliv ved med at bakke os op, så kan vi udrette store ting sammen Danmark!

Allan Olsen - Ekstrabladet

Du havde Pione Sisto og Kasper Dolberg i startopstillingen i dag. De hører ind under min kategori, der hedder overraskelser?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Okay.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Har du ikke mere at tilføje, Jeppe?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

De er ikke overraskelser i min bog Allan, så hvad skal jeg tilføje?

Andreas Kraul - DR1

Du roste Rumænien før kampen. Var du skuffet over dem i dag?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Rumænien har som sagt et ungt hold, og det kan give nogle udfald. Jeg ved ikke om det var tilfældet i dag, men det kan da være én af grundene. En anden grund kan være at vi var så gode, at de kom til at se dårlige ud.


« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 18:24 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #11: 15 Feb 2017, 18:37 »

Kamp 3. Montenegro - DANMARK



Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg har valgt at tage Simon Kjær og Christian Eriksen med til pressemødet i dag, og de vil være til rådighed for jeres spørgsmål.

Jesper Grønkjær - 3+

Christian, hvordan er det at spille under Jeppe, hvis du skal sammenligne det med din tid under Morten Olsen?

Christian Eriksen

Det er klart at tilgangen er en smule anderledes. Uden at det skal lyde som kritik af Morten, da jeg var rigtig glad for ham som træner, så var tilgangen meget den samme uanset om vi spillede hjemme, ude, mod mindre gode nationer eller topnationer. Det blev vi nogle gange straffet for, hvor det under Jeppe handler mere om at få resultatet, også kommer skønheden på banen i 2. række.

Jesper Grønkjær - 3+

Hvad med dig Simon? I har holdt 0'et i de 2 første kampe i kvalifikationen. Det må være dejligt som forsvarsspiller?

Simon Kjær

Det er altid rart som forsvarsspiller, at kunne bidrage med et 0. Det gør alt andet end lige chancen for point bedre. Men vi ved også godt at vi ikke kan holde 0'et hver gang, så det er ikke noget der er steget os til hovedet.


Per Frimann - 3+

Jeppe, jeg kan se at du har lavet 8 ændringer fra kampen imod Rumænien. Er du ikke bange for at det er lidt for meget på én gang?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg er klar over at det kan se voldsomt ud, men det handler om at gøre brug af hele sin trup, og jeg har tiltro til de startende at de kan løfte opgaven. Det er også kun 3 dage siden at vi spillede i Parken og vi har været ude på en lang flyvetur, og det er klart at det ikke giver optimale restitueringsmuligh eder, så der er en smule træthed hos nogen.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Skal vi forstå det som en kritik af kampprogrammet?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Nej det skal i ikke. Man kan sige at det er ens for alle, så det er nu engang bare sådan det er. Fodboldspillere i dag, spiller mange fodboldkampe, og det slider selvfølgelig på dem, så må man jo tilpasse sig, og gøre brug af sin bredde i stedet.

Andreas Kraul - DR1

Montenegro er starten flot med en sejr hjemme imod Kasakhstan, og senest 0-0 i Polen. De har ligesom os endnu ikke lukket mål ind. Er du lidt nervøs for kampen?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg bliver ikke nervøs. Men jeg er da spændt, det er jeg. Som jeg sagde inden kvalifikationen gik i gang, så er der flere hold i gruppen man skal passe på end Polen og Rumænien, og det synes jeg vi ser med Montenegro. De har nogle fantastiske spillere, som kan noget på egen hånd, så vi skal sørge for at stå rigtigt på banen, også må vi se hvad vi kan få med.
Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #12: 15 Feb 2017, 19:19 »

Miraklet i Podgorica. Montenegro - DANMARK 0-1



Jesper Grønkjær - 3+

Tillykke med sejren. Du må vel have været lidt nervøs til sidst i kampen?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Som jeg sagde inden kampen, jeg bliver ikke nervøs. Men det er klart at pulsen går lidt hurtigere mod slutningen af kampen, især efter Rasmus Nissen's skade, der gjorde at vi måtte spille de sidste 5 minutter plus tillægstid i undertal.

Jesper Grønkjær - 3+

Hvad er dit helhedsindtryk af kampen?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Det var ikke vores bedste landskamp i dag, det skal jeg gerne være den første til at indrømme. Når det er sagt, så holder vi endnu engang 0'et, og vi får sejren. Vi er presset i dele af kampen, og kommer måske i nogle faser af kampen til at stå lidt for lavt. Vi får ikke rigtig gang i kontrafasen. Men igen, vi får de 3 point, og resten må vi så hjem og arbejde videre med.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Christian Eriksen bliver nok engang afgørende for os. Et par ord på hans indsats?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Christian er en hel unik spiller. Han har før haft det svært på landsholdet, men det ser ud til at vi sammen, har fundet noget der fungerer. Han er uhyggelig vigtig for os, så det er rart at se ham blive kampafgørende i en kamp som denne.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Polen vinder igen og puster os i nakken. Næste kamp i Parken mod Polen bliver vel en nøglekamp?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Der skal stadig spilles meget fodbold, men som kampene har udformet sig, så jo, en sejr der vil betyde at vi slår et lille hul, og det ville da være rigtig godt.

Logged

FORZA JUVE!

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark #9
« Svar #13: 15 Feb 2017, 19:27 »

Sådan! Debut til NK Wink Jeg er fan.
Og stadigvæk ingen mål lukket ind. Nye tider på landsholdet Opstemt
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #14: 16 Feb 2017, 12:01 »

BENDTNER ER TILBAGE. Truppen til Polen



Jeppe Jørgensen - Landstræner

Velkommen til jer alle. Jeg starter lige med et par ord om kvalifikationen hidtil, hvorefter jeg løfter sløret for de 23 mand der forhåbentlig giver os 3 point i Parken imod Polen. Vi er jo kommet flyvende fra start i turneringen. Bedre end vi havde turdet drømme om. Vores defensiv har virkelig været stærk, og den har naturligvis hjulpet os til hvor vi er i dag. Den skal stå sin store test i den kommende kamp imod Polen, men jeg er sikker på at drengene kan klare opgaven. Jeg har taget en gæst med til pressemødet i dag, og han kommer ind lige om lidt, efter jeg har vist jer mine 23 mand.



Allan Olsen - Ekstrabladet

Velkommen tilbage på landsholdet Nicklas. Føler du at du har fortjent at være med? Jeg mener, du har jo ikke spillet godt og kontinuerligt for Nottingham?

Nicklas Bendtner

Det spørgsmål var jeg forberedt på, og jeg er klar over at det kan virke en smule besynderligt at jeg sidder her i dag. Jeg har ikke haft min bedste sæson hidtil, men jeg er i form, og jeg har før vist at jeg kan score mål for landsholdet, og jeg tror på at jeg kan gøre det igen denne gang. Derudover vil jeg bare sige at jeg er lykkelig over at være tilbage på landsholdet. Jeg elsker at spille for mit land, og jeg vil give mig selv 120% for mit land.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Forstår du hvis der er nogle spillere derude som er uforstående over at være blevet fravalgt, til fordel for dig, taget din dårlige spillemæssige form i mente?

Nicklas Bendtner

Det er et fair spørgsmål, og jeg forstår godt hvis der er nogen som er skuffet. Når det er sagt, er det Jeppe's beslutning, så jeg kan ikke gøre så meget ved det.

Andreas Kraul - DR1

Jeppe, hvordan vil du forsvare at Nicklas er med i din trup?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Vi står overfor en rigtig stærk modstander i Polen. Jeg har vurderet at Nicklas' spidskompetencer kan blive nyttige i denne kamp, derfor har jeg valgt at satse på ham.

Kian Fonoudi - Discovery Networks Denmark

Jeg kan se at Zanka er blevet erstattet af Erik. Hvorfor?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Zanka har desværre ramt et formdyk, samtidig med at Erik har spillet rigtig godt ovre i Celtic, så det var et naturligt bytte.

Jesper Grønkjær - 3+

Vi er steget til nr. 35 på verdensranglisten. Det er vel tilfredsstillende?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Tja, det kan jo give os en "lettere" gruppe til kommende kvalifikationsturne ringer at ligge højt. Når det er sagt, så bruger jeg ikke meget tid på at studere verdensranglisten. Jeg vil hellere vinde fodboldkampe.

Claus Bretton-Meyer - Administrerende direktør i DBU

Efter kampen mod Polen er der vinterpause, i den forbindelse har vi lavet en aftale med Jeppe, om at han vil skrive en blog om hans tanker og ideer fremadrettet. Der vil komme lidt info på spillere han holder øje med, talenter der viser sig frem, og udvalgte spilleres form for deres klubber.
Logged

FORZA JUVE!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010