home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Moneyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Moneyman  (Læst 7452 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
The Moneyman
« : 12 Jan 2017, 11:35 »

Goddag folkens. Jeg er blevet helt fascineret over Roches fantastiske blog, hvor han vil blive den bedst betalte manager i spillet. Dette vil jeg også forsøge, men jeg ved ikke om det kommer til at gå lige så godt som Roche. Dette kan godt minde lidt om hans blog, men jeg forsøger at ligge mit eget præg på bloggen.

Til at starte med, så skal vi lige kigge på hvem der ligger øverst på skamlen, når det kommer til lønkroner på kontoen. Øverst der ligger den nye Manchester City manager Pep Guardiola, som tjener halvanden million mere end nr. 2, som er Bayern München manageren Carlo Ancelotti. På tredjepladsen findes The Speciel One, som er manager for Manchester United. Om nogle sæsoner, eller måske 30-40 stks, så er det forhåbentligt mig, som ligger nr. 1 på denne liste.



Jeg har startet spillet op, for at finde mig en klub. Jeg har startet med at tage en lille badeferie, for de få penge jeg havde, så der har kunne ske lidt rotation i de managerposter som er leddige i starten af spillet, så der kommer nogle nye hold frem. Men nu er det tiden til, at jeg skal til at søge klubber, og det vil jeg kommer nærmere ind på i næste update.




Karrierestatistik


Grebbestads IF (2016-)

2016

- 9.000 kr./måned
- 7 kampe (4 sejre, 1 uafgjort, 2 nederlag
- 4 plads i Svenske 2. Division Øst Gotaland
- Topscore: Jonas Henriksson (9 mål)
- Flest månedensspiller titler: Jonas Henriksson og Tobias Carlsson (1)

« Seneste Redigering: 13 Jan 2017, 18:38 af jepze » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #1: 12 Jan 2017, 11:40 »

HAHA! Spændende! Håber du får god gang i bloggen, så der er endnu en fed blog at følge!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

andersnomanni
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #2: 12 Jan 2017, 11:48 »

Hvis den er bare halvt så god læsning som roche's blog, kan du trygt regne med mig som følger!
Hvilke ligaer har du loadet fra start? kunne være fedt med nogle af de lidt mere alternative ligaer Opstemt
Logged

Glory Glory Man Utd!

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #3: 12 Jan 2017, 11:58 »

HAHA! Spændende! Håber du får god gang i bloggen, så der er endnu en fed blog at følge!

Håber da også selv at det kommer til at fungere nogenlunde da Peace

HAHA! Spændende! Håber du får god gang i bloggen, så der er endnu en fed blog at følge!

Det er nok desværre nogle af de samme ligaer tror jeg, men jeg har valgt alle ligaer i Danmark,  England, Frankrig, Holland, Italien, Norge, Portugal, Skotland, Spanien, Sverige og Tyskland
Logged

andersnomanni
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #4: 12 Jan 2017, 12:24 »

Håber næsten du får et job i sydens sol så, enten Portugal, Italien eller Spaniens lavere rækker, kunne være enormt fedt Smiley
Logged

Glory Glory Man Utd!

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #5: 12 Jan 2017, 12:34 »

Første Job!!!


I den sidste uges tid, er der løbet meget vand under broen, men de har dog mest været i det kolde nord, hvor jeg er blevet tilbudt hele 7 jobinterviews med forskellige klubber fra tredje og fjerde lag. Jeg er gået til alle interviewsne med målet om, at jeg er den rette mand til jobbet, men stadig fortælle dem, at jeg nok kun er der på lånt tid, så de kan ikke regne med mig i den lange periode, for det er der ikke flest penge i. De syv klubber er nedenstående.








Det har dog været en meget svær beslutning for mig, hvilken klub jeg skulle vælge, da jeg jo fokuserer på pengene, men penge=succes, og hvis jeg skal have flere penge, så skal jeg have succes, og det kan man ikke få med det samme, hvis man vælger et hold, som er 3 kampe fra at rykke ned til en liga udenfor spillet. Derfor valgte jeg at gå 2.000 kr./måned ned i lån, til fordel for et hold, som allerede nu kan kæmpe med om en oprykning.



Det er nu at jeg skal ud og bevise, hvorfor jeg kan blive den bedste og mest betalte manager i verden. Først skal jeg dog lige kigge truppen igennem da transfervinduet lukker om 4 dage. Jeg skal se om der kan komme nogle forstækninger til klubben, uden at det kommer til at koste alt for meget på økonomifronten, da jeg ikke vil kører klubberne i sænk, for at jeg kan komme hurtigere frem. Jeg vil vende tilbage, når jeg er ovre transfervinduet med et kig på truppen.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #6: 12 Jan 2017, 14:55 »

Fedt, at du også er kommet i gang. Jeg følger selvfølgelig med og krydser fingre for, at du også når målet! Held og lykke Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #7: 12 Jan 2017, 14:58 »

Så er jeg kommet til klubben, og har fået kigget truppen igennem. Men får jeg går igennem truppen, så har jeg kigget på stillingen og de kampe, som klubben har spillet før jeg kom til. Lige nu ligger vi nr. 5, og vi har spillet 19 kampe.




Som det kan ses, så har holdet været lidt svingende, da vi har haft periode på ca. 5 kampe, hvor vi har vundet eller tabt point. Dette er ikke helt godt nok, da vi skal prøve at holde vores stime, og hvis vi bliver slået ud af den, så skal vi rejse os til næste kamp, og ikke bare falde tilbage. Vi er seedet til at blive nr. 3, og det skal vi også op på, og forhåbentligt kan vi komme op på andenpladsen, som sikrer os en playoffplads. Det kan jo sagtens nås, da der kun er 4 point op og 7 kampe igen.

For at få masser af point i de sidste 7 kampe, så kræver det en fornuftig trup, og det vil jeg mene vi har.


Der er meget forskel på truppen, hvor vi har et par stykker, som sagtens kunne spille med i næste række, og også være en af de bedste i næste række, men på den anden side, så har vi også en del af truppen, som er under middel i vores nuværende række. Jeg har dog tiltro til, at truppen kan klare sig igennem og sikre en masse point til holdet. Stjernen i klubben er...


Markus Svensson er den absolut største spiller i truppen. Han skal ligge i midten og styrer holdet og bolden rundt, så vi kan skabe en masse chancer. Han er motorrummet i klubben, og det skal han bevise i de sidste 7 kampe. Han har spillet til 7,49 indtil videre, så jeg vil håbe at han fortsætter denne gode stime. Udover at være en vigtig spiller for holdet, så er han også holdets viceanføre.


Det er også vigtigt for mig, at Jonas Henriksson træder i karakter. Han er klubbens anføre, og han har en masse erfaring, som han skal udnytte. Han er tidligere Allsvenskan angriber, og det håber jeg han viser. Han er 39 år, men er også holdets topscorer, og for at vi skal rykke op, så er det vigtigt at han fortsætter med at scorer mål. Selvom han ikke er den bedste angriber, så er han god nok til denne række.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #8: 12 Jan 2017, 16:37 »

Held og lykke herfra, følger helt sikkert med.
Logged


jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #9: 12 Jan 2017, 20:17 »

Fedt, at du også er kommet i gang. Jeg følger selvfølgelig med og krydser fingre for, at du også når målet! Held og lykke Smiley
Mange tak skal du have Roche. Det kan kun gå en vej næsten, og det er fremad, da det jo næsten ikke kan blive dårligere Peace

Held og lykke herfra, følger helt sikkert med.

Mange tak for støtten Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #10: 12 Jan 2017, 21:29 »

August 2016



13. August 2016
2. Division Øst Gotaland


Det var en fornem start på karrieren. Man brokker sig aldrig, når man får en sejr, og denne var endda en af de mere sikre af slagsen. Taktikken er ikke helt klar endnu, og vi har derfor ikke bolden specielt meget, men vi får udnyttet alle vores chancer. Jonas Henriksson får vist sit flag frem og viser, hvofor det er ham der er anføre. Vi får dog alt for mange kort, og dette skal vi arbejde med.

20. August 2016
2. Division Øst Gotaland


Spillet kører lidt bedre for os. vi får spillet bolden bedre rundt, vi er mere disciplineret og vi finder stadig vejen til nettet. Forsvaret skal dog lige vågne en gang, inden de rigtigt kom igang. Lige så snart vi nåede anden halvleg, så var der kun et hold på banen, og det er også det resultatet viser.

27. August 2016
2. Division Øst Gotaland


Dette er en kamp, som vi bare skal glemme. Det var en forfærdelig kamp, og vi er heldige at vi ikke er bagud med større til pausen. I pausne vågner vi dog lidt op, men efter udligningen, så falder vi i søvn igen. Vi er dog heldige at have en sådan klasse angriber som Jonas Henriksson er, da hans mål kom ud af ingenting. Det er ufortjent at vi får det ene point med hjem.

Ligastillingen

Selvom vi ikke rigtigt spillede med i sidste kamp i denne måned, så ligger vi os stadigvæk op på en fjerdeplads. Der er heller ikke lige så langt op til playoffpladsen, som vi går 100 % efter. Karlstad og IK Gauthiod skal virkelig passe på med at tabe point, for vi giver ikke op så let.

Jeg ved godt dette minder meget om Roches blog, men syntes at opsætningen er formidable ved ham, og derfor "kopier" jeg lidt den, men for at tilføje lidt lille twist, så vil jeg forsøge at kårer månedensspiller, valgt af manageren hver måned.

Månedensspiller August
Jonas Henriksson


Selvom Jonas er 39 år, så er han ikke en mand som giver op. Han figther sig vej frem til nettet. Han har bare været et niveau bedre end alle andre i klubben i denne måned, og har næsten selv sikret os 4 point. Han endte med at nette 6 gange i denne måned. Han er også topscorer i ligaen nu med 15 mål, hvor nr. 2 har scoret 11.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Moneyman
« Svar #11: 12 Jan 2017, 23:57 »

Du får lige en følger mere  Thumbs Up
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #12: 13 Jan 2017, 08:02 »

Hvorfor skal man altid opfinde noget nyt?
Synes det er en god opsætning. Ikke alt for meget tekst, kun lige tilpas.
Samt nogle gode billeder.

Jeg følger Smiley

Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #13: 13 Jan 2017, 11:00 »

Du får lige en følger mere  Thumbs Up

Dejligt at du følger med.

Hvorfor skal man altid opfinde noget nyt?
Synes det er en god opsætning. Ikke alt for meget tekst, kun lige tilpas.
Samt nogle gode billeder.

Jeg følger Smiley

Du har nok ret. Jeg vil bare ikke ændre på noget, som allerede fungerer, og derfor ser det således ud Smiley

Jeg er også glad fir at tekstmængden, billederne og opsætningen er god. og til sidst, tak for støtten Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #14: 13 Jan 2017, 18:28 »

September



Hvis man kigger på resultaterne, så er jeg ikke tilfreds med kun at få 6 point, da vi mødte nr. 11, 12, 14 og 6. Jeg har selv regnet med at få ca. 9 point ud af denne måned, men vi har slet ikke ramt det niveau, som jeg har regnet. Det kan være at vi ikke har lært min taktik rigtigt endnu, men jeg håber vi kommer godt igang med næste sæson, hvor vi skal gå efter en bedre placering.

3. September 2016
2. division Øst Gotaland



Dette resultat passer overhovedet ikke på kampen. Vi var dominerende meget af kampen, og de får scoret et forholdsvis heldigt mål. Vi bliver lidt kulrede oppe i hovedet, efter deres scoring, og der sker ikke rigtigt mere i kampen. I anden halvleg presser vi på, men igen får de et lidt heldigt mål efter gode 5 minutter for dem. Herefter står der igen Grebbestads på resten af kampen, men lige meget nyttede det.

10. September 2016
2. division Øst Gotaland



Fight, fight, fight... Vi fighter os igennem hele kampen og det samme gør Kumla. Holdet kæmper hårdt for at komme tilbage på sporet og det lykkedes, selvom spillet ikke var særlig pænt. Selvom vi havde boldbesiddelsen i det meste af kampen, så var der ikke andet end spil omkring midten, og alle spillerne var på krigstigen. Vi skal fortsætte det gode spil, men vi skal prøve at spille os ud af problemerne, i stedet for at vi skal fighte så meget.

17. September 2016
2. division Øst Gotaland



Vi fortsætter det gode spil fra sidst, men uden at vi løber ind i de store problemer. Forsvaret spiller en god kamp i dag og holder Kortedalas angribere framange skud mod mål. Ssewankambos mål kunne vores målmand intet gøre ved, og det var et fantastisk mål. I den anden ende udnytter vi vores chancer. Vi falder lidt sammen efter 2-0 målet, men gnisten kom tilbage, efter Kortedalas mål.

24. September 2016
2. division Øst Gotaland



Så tæt på, og alligevel så langt fra... vi lå nr. 3 før dagens kamp og 2. pladsen var kun 1 point væk. Det var dog lidt som om, at holdet allerede lå til at gå videre, for der var slet ikke nogen spilleglæde på banen. Vi viste ikke hvorfor vi lå nr. 3, men lignede derimod et hold, som intet havde at spille for. For spillerne skulle kampen bare blive færdig så hurtigt som muligt, så spillerne kunne komme på ferie.

Ligastillingen


Ligaen var tæt, og vi endte desværre på en 4 plads, selvom vi lå nr. 3. Vi har næsten selv kunne afgøre, hvor vi ville komme til at ende, men vi har dummet os i flere kampe i træk, hvor vi har spillet med håndbremsen trukket. Dette er simpelthen ikke godt nok... Vi skal frem og kæmpe om oprykning næste sæson, og det er jeg sikker på at holdet er i stand til, da mange af spillerne bliver til næste sæson, så vi går stensikkert efter oprykning!

Månedensspiller September
Tobias Carlsson



Man ligger ikke specielt meget mærke til Tobias, og nogle af ham vil nok spørge "Hvem er det?", men dette er vores klippe i forsvaret. Selvom vi har lukket i gennemsnit ca. 1 mål ind pr. kamp, mens jeg har været manager. Han har dog spillet virkelig godt dernede, og været en af de vigtige årsager til, at der ikke er kommet flere skud og mål imod os. Hans kontrakt udløber her til November, så jeg vil gøre alt for, at han stadig er min spiller, når vi begynder på den nye sæson.

Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010