home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Genrejsningen af Østtyskland
| | | |-+  Hansa Gældstock?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hansa Gældstock?  (Læst 4036 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Hansa Gældstock?
« : 08 Jan 2017, 22:56 »

Nu skal det her ikke blive til noget stort projekt, der er rigeligt med tidsrøvere omkring mig for tiden, men må jo hellere lige give det et skud.

•   95 point - Vinde bundesligaen

•   85 point - Vinde Pokalturneringen (DFB)

•   80 point - En spiller fra klubben fra start i 3. Bundesliga, spiller 25 kampe fra start i Bundesligaen.

•   75 point - Oprykning til bundesligaen

•   70 point - Have 5 eller færre udlændinge i truppen (alle hold), alle sæsoner i Bundesligaen.

•   65 point - Oprykning til 2. Bundesliga

•   60 point - Få en regen-spiller fra akademiet, som er født i østtyskland, på u21 landsholdet hvor denne skal spille minimum 1 kamp.

•   55 point - Sælg en spiller som var i klubben ved start (gælder kun klubber der starter i 3. Bundesliga), for mere end 100 millioner

•   50 point - Have overskud på transfers hvert vindue

•   45 point - Overleve som oprykker i Bundesligaen

•   35 point - Overleve som oprykker i 2. Bundesliga

•   20 point - Fuldføre din challenge, og fortæl løbende om det i en mini-blog

•   10 point - Gennemfør en sæson
« Seneste Redigering: 15 Jan 2017, 08:25 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #1: 08 Jan 2017, 23:00 »

2016/17


Efter en stille første sæson er her lidt bling bling at kigge på:

Transfers

Turneringer

Opstilling

Mest talentfulde regen 2016/17 - som så ikke må spille før ruder knægt bliver konge.... gaaaaaab

Lader en del gå på fri transfer til sommer, og i den forbindelse vil der være brug for at hente en 5-8 mand ind. Der mangler u23 spillere i truppen, så det bliver her fokus ligger, bagkæden er solid, men en ekstra Libero type kunne pynte, for der er Paul Kok lige nu helt alene, ligeledes skal jeg ud og finde en angriber, så vi må se hvad der skal ske til den nye sæson.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #2: 11 Jan 2017, 15:49 »

2017/18


En hektisk anden sæson der bød på en noget - for mig - overraskende svag 2. Bundesliga, hvor alle slog alle, og vi ved vintertid lå med 10 points forspring til forfølgerne, som så dog blev smidt væk og endte med et svagt 5 points hul ned til nr. 2 ved afslutningen, sikkert grundet manglende vildskab og vilje til sejr, efter oprykningen var sikret.

Det til sæsonen hørende bling bling:

Transfers

Turneringer

Cup vejen

Mest talentfulde regen 2017/18 Som igen ik må spille i en kvart menneskealder eller deromkring.. gaaaaaaab

Jeg er jo rigtigt glad for regens, og derfor har flere af mine handler også været regens. Af disse er der 2 som indtil nu lader til at have slået sig fast hos mig, den ene er Ivan Ivekovic, som med sine 28 liga scoringer i 34 kampe, har været uvurderlig i oprykningskampen, og 2 landskampe for Kroatien som 18 årig vidner da også om at der er tale om en stor spiller. Afviste så sent som i vinters 50 millioner kontant fra PSG på drengen.

Derudover har Günther Bartolomä spillet godt i de kampe han har fået, og med en snarlig afgang fra Kok - skal jo ned på max 5 udlændinge Wink - vil han være klar til at tage over som Libero på holdet.

Som det også fremgår ovenfor havde vi en lidt mild vej i Cuppen, hvor det skal siges at blandt andet Leverkusen spillede med 2 småskadede spillere på banen noget af kampen, og Mainz havde slået Bayern ud i Kvartfinalen, men spillede ikke imponerende og blev slået efter samlet 8-7 på straffespark. Finalen bød på en Draxler scoring efter bare 1 minut, men da Yannick Gerhardt trak rødt efter 6 minutter, og de scorede deres andet mål efter 16 minutter, havde de ik meget mere, og vi arbejdede os tilbage i kampen, og vandt til sidst en fortjent sejr.

Philipp Dolling fra sidste års intake må jo stadigvæk ikke spille, men han har fået nogle kampe for Tysklands u19 hold, så vi håber at han snart kan debutere for u21 hvis talentet rækker.

Edit: Ved ik lige hvad man skal ligge i det, men bemærkede at jeg fik en 2. plads på den der ingame pointtavle, for min sæson i 2. Bundesliga.. og at der var 800k point op til nr. 1, som jeg tænker må have haft en latterligt vild sæson funny
« Seneste Redigering: 11 Jan 2017, 16:26 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #3: 11 Jan 2017, 18:23 »

Hold da ferie!  Cool Shockeret

Direkte videre til Bundesligaen  Thumbs Up

Kører du med samme opstilling da du vandt 2. Bundesliga?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #4: 11 Jan 2017, 18:39 »

Stort set, har dog skiftet til en boldvindende på DMC, da den rolle passede bedre til min nuværende.. og en komplet i front, da det også passede bedre med materialet.

angriberen er så ved at være fortid nu, da Dortmund bød 155, som jeg har fået forhandlet til 170 og nogle procenter ved næste salg, så jeg skal lige simre lidt og prøve at finde en ny angriber.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #5: 12 Jan 2017, 07:52 »

Spiller selv med Rostock og er netop færdig med 2. sæson.

Du har skabt helt sindsyge resultater. Jeg endte midt i rækken og synes egentlig det var en meget god præstation :O
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #6: 12 Jan 2017, 22:25 »

Jeg føler så slet, slet ikke at der er nogen forskel på niveauet i 2. og 3. Bundesliga, og med minimale ændringer i min tilgang til kampene mod de større hold, var der ingen problemer med at få skrabet point sammen, og med undtagelse af den lille negative stime efter oprykningen var sikret, var der på intet tidspunkt problemer med at sikre oprykning.

Jeg er af den overbevisning at det hele ligger i at undnytte spillernes styrker, det er også en af grundene til at alle der muligvis kan spille på en position, har individuelle instruktioner hos mig, således at de er klar til at passe ind hvis jeg skifter en spiller ud, for det meste virker det, der er dog tidspunkter hvor det bare ikke vil fungere - hvis holdets morale er blevet smadret i forvejen eksempelvis.

Min opfattelse er også at de fleste satser på at overleve i 1. Bundesliga, og jeg smider selv mit mål lidt højere, jeg kigger på de penge man kan opnå, og jeg vil have minimum 350 millioner, hvilket som minimum kræver en 11. plads. Det er et spørgsmål om at kunne betale bedre lønninger, og prøve at lokke gratis spillere til, uden at skulle bekymre mig om at sælge ud for at forstærke næste sommer.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #7: 15 Jan 2017, 07:20 »

2018/19


Jeg vil lige starte ud med at fremvise mine forårskampe, da disse understreger den alvorlige situation, vi var i.

Transfers

Cuppen

Supercup

Og så vil jeg gerne lige give lidt information om de cup turneringer her, DFB Cuppen lå klemt ind mellem nogle af forårets vigtige sejre, over RB Leipzig (3. Marts) og Hertha BSC (10. Marts), og led det smertelige uheld, at både Khedira, Gebhart og en stærkt spillende Libero i form af den kun 18 årige Günther Bartholomä, var ude med karantæner, og så havde vi en småskadet Benno Schmitz, som gjorde at der var 4 nye ansigter i start 11'eren til denne kamp, og et Bremen hold der virkelig gerne ville det - dog ikke mere end at de runden efter blev slået ud på straffespark, af Heidenheim, der senere blev slået ud på straffespark af Dortmund.

Og så vil jeg lige have lidt info på drengene der var med hele vejen fra 3. Bundesliga og har spillet nok kampe til at tjene de famøse point for at spille 25+ kampe.

Timo Gebhart som derudover er vurderet til 72,5 millioner lige nu, og er det eneste håb for at nå at sælge en spiller for 100+ millioner.

Tobias Jänicke Som ikke bare har spillet de 25, men har spillet samtlige 34 kampe i sæsonen fra start. Vurderet til 32 millioner er der næppe meget salgsobjekt i ham, hvilket understreges af at kun Heidenheim er interesserede i at hente ham.

Og så til det helligste, ligaen.

Bundesligatabellen efter 34. Spillerunde
Den skarpe læser vil se at jeg kunne have lukket det show flere runder før, men det blev hovedsageligt så spændende fordi Bayern i sine sidste 6 kampe hentede 1 nederlag, 2 sejre og 3 uafgjorte resultater, de kunne med andre ord ligeså godt have afgjort det - og vigtigheden af at spille uafgjort med dem i München, kan vist ikke understreges meget mere tydeligt.

Ved sæsonens afslutning syntes jeg lige vi skal kigge på nogle fakta, interessant iøvrigt at Philipp Dolling er at finde her, da han spiller på u19 holdet, eftersom han først bliver gammel nok til at debutere, i næste sæson.

Nu vi er ved Philipp Dolling, skal vi da lige understrege at han i sin unge alder har spillet hele to U21 kampe, og scoret et mål for tyskland. Glæder mig meget til endelig at kunne rykke ham op i A truppen nu til sommer.

18/19 sæsonens største talent, kaldet den næste Lukas Podolski, og sammenlignes med Sonny Kittel. Det bliver så endnu en ung fyr vi kommer til at vente nogle år på at se i aktion, personligt syntes jeg at se lidt træk fra Thomas Müller i ham, i det hans teknik ikke er super god, men det mentale og fysiske trækker lidt op.

Til sidst, var vi jo i Europa League, og her indgik vi direkte i gruppespillet, jeg syntes ikke der er meget at sige om det, udover at vi skabte nogle vanvittige resultater undervejs, mest seværdigt var dog de to kampe mod Ajax Amsterstam, som blev til et helt tosset resultat samlet.

Årets profil, Rani Khedira, navnligt i ligaen har hans spil været fortræffeligt, han er ikke en spiller der står for mange mål, eller oplæg, men hans præstationer som Boldvindende fortjener ros, og så fortjener han nok som den første at få en kontraktforlængelse der ikke indeholder noget lønloft fra min side af, hvilker der er fint råd til, i budgettet.

Alt i alt føler jeg egentlig for at truppen er god, der er nogle reserver jeg ikke vurderer som helt gode nok, de skal nok væk og erstattes af talentfulde folk - eller en rutineret tutortype eller to. En ting er sikkert, jeg vil fortsætte med at købe utilfredse spillere der er sat til salg, gratis folk eller folk med nærtstående udløb, og så ellers forsøge at sælge mine egne folk dyrt, hvis interessen byder sig. Selvfølgelig kunne så ung en trup ikke have gjort dette, hvis ikke de store hold i Ligaen havde sejlet så meget som de gjorde, hvilket det lave antal point vi vandt med, også beviser. Og navnligt i Europa har nogle hold, som Inter, lært at man slår sig på mine spillere, det er altid en del af mine taktikker at vi går til stregen (nogle vil måske sige vi går over den), med det fysiske spil, det tror jeg også godt Sunbao og whapz kan snakke med om fra vores netspil. Peace

Jeg tror på at vi har tjent noget omdømme nu, som kan skaffe os bedre trænere og hjælpe med at udvikle de unge fyrer endnu mere, så de også kan være slagkraftige i CHL, hvor målet er at gå videre fra gruppespillet.

Edit:Gebhart solgt til Saint-Étienne, og dette gør også at jeg vil stoppe min tur rundt i Rostock, hvilket faktisk gør mig glad, jeg er ikke den store tilhænger af tysk fodbold, men jeg kan godt lide de mentalt stærke tyske regens der - syntes jeg - ofte kommer frem.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2017, 08:24 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #8: 15 Jan 2017, 09:42 »

Det er eddermame imponerende det du har præsteret med Rostock på så kort tid. Bundesligaen nupper du lige i første forsøg. Hatten af for det!
Må virkelig være en god taktik du har fået fremstillet! Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jan 2017, 10:00 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #9: 15 Jan 2017, 11:10 »

Det måske den mest sindsyge præstation jeg har set til dato :O
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #10: 15 Jan 2017, 12:27 »

fuldstændig latterlig resultat - ved ikke om jeg tror på det kunne lade sig gøre selvom jeg har set det.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #11: 15 Jan 2017, 12:41 »

Voldsomt at det kan lade sig gøre!
Kan man få fingrene i den taktik
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hansa Gældstock?
« Svar #12: 16 Jan 2017, 18:53 »

Fuuck det er vildt det her!  Shockeret

Godt klaret  Thumbs Up Peace
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010