home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Youth Intake
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Youth Intake  (Læst 2712 gange)
gleivb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Youth Intake
« : 29 Nov 2016, 20:57 »

Nogen anden der har problemer med "youth intake"?

Jeg har spillet i 4 sesonger, og har ingen spillere i U18 og U20...
Logged

You'll never walk alone!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Intake
« Svar #1: 30 Nov 2016, 00:20 »

Nogen anden der har problemer med "youth intake"?

Jeg har spillet i 4 sesonger, og har ingen spillere i U18 og U20...

Har du ikke haft prøvetrninger, hvor der er kommet spillere til ? Har du bare glemt at skrive med disse spilllere? Heller ikke altid man får guld ind i stalden Smiley Men det er da klart, at der kan være brugbare spillere. På sigt kan det jo også være en målsætning at vinde noget med ungdomsholdene
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Intake
« Svar #2: 30 Nov 2016, 08:00 »

Du skal have en ungdomspolitik eller hvad det hedder. Noget omkring din klub som mangler noget vedr. Ungdom. Jeg har prøvet det med en lille klub fra conf. league, hvor jeg heller ikke fik de første par sæsoner. Før jeg fik lavet noget ved ungdommen.

Nogen som sidder med spillet lige nu, kan måske hjælpe.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Youth Intake
« Svar #3: 30 Nov 2016, 13:38 »

Det har jeg aldrig oplevet - hvad mener du med "ungdomspolitik"? Filosofier eller hvad, for det har så vidt jeg ved ingen betydning om du satser på det.. Opstemt Man kan risikere at der ikke kommer ret mange spillere af gangen, men der kommer altid nogle uanset hvor dårlige dine faciliteter er. Det er ihvertfald min erfaring med klubber med dårlige faciliteter.

Hvilken klub er du gleivb?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Intake
« Svar #4: 30 Nov 2016, 15:29 »

gleivb, hvilket hold spiller du med?
Og Broen13, kan det tænkes at hvis man ikke har noget ungdomsrekruttering (det er der noget der hedder i spillet, som man kan anmode om hos bestyrelsen). Eller under personaleansvar, hvor man kan vælge hvem der finder ungdomsspillere eller hvad det lige hedder (bruger oftest min leder af ungdomsudvikling til dette)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Youth Intake
« Svar #5: 30 Nov 2016, 15:40 »

gleivb, hvilket hold spiller du med?
Og Broen13, kan det tænkes at hvis man ikke har noget ungdomsrekruttering (det er der noget der hedder i spillet, som man kan anmode om hos bestyrelsen). Eller under personaleansvar, hvor man kan vælge hvem der finder ungdomsspillere eller hvad det lige hedder (bruger oftest min leder af ungdomsudvikling til dette)

Måske det godt kan tænkes, men mener bare den selv vælger personer (har aldrig prøvet slet ikke at have nogen til at administrere den del), og man kan vel ikke have mindre end skrabet ungdomsrekruttering ..? :/
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

gleivb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Youth Intake
« Svar #6: 03 Dec 2016, 15:57 »

Jeg spiller Palermo. Er i gang med den 4. sæsong. Jeg har supergode faciliteter, og har hele tiden udviklet rekruteringen. Der kommer bare ingen spillere på prøvetræning eller noget som helst.
Det kører godt i Serie A og i champions League, men det er lidt træls ikke at få en eller to habile talenter med omkring A holdet. Der er ikke så mange penge at rutte med, så jeg har ikke råd til at købe de gode unge talenter.
Logged

You'll never walk alone!

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Intake
« Svar #7: 06 Dec 2016, 12:31 »

Jeg har aldrig oplevet det før og jeg har spillet med et hav af forskellige både store og små klubber. På mig lyder det lidt som en fejl der kan være opstået. For ligemeget vigtigheden omkring talenter i klubben der skal jo komme spillere ind på ungdomsholdene
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Intake
« Svar #8: 06 Dec 2016, 14:32 »

Jeg har oplevet det samme. Har er save med Portsmouth hvor jeg i 1. Sæson fik ungdomsspillere tilført. Men i 2. Sæson har jeg ingen fået, det virker mystisk og har aldeig oplevet det før i et save? Er endnu ikke nået til 3. Sæson, så ved ikke om det kun var det ene år.
Logged

Arsenal <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010