home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  l49l Red Rebels
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: l49l Red Rebels  (Læst 40607 gange)
Dida
Gæst
 
l49l Red Rebels
« : 16 Nov 2016, 21:56 »

I N T R O
Hjerteligt velkommen til denne blog, som bliver min første i 2017 udgaven af Football Manager. Jeg er efterhånden ved at være færdig med at teste spillet, og er nu klar til at give mit i kast med mit første seriøse spil, som også skal kaste en blog af sig.

Det er efterhånden et godt stykke tid siden jeg sidst har blogget på FmFreaks. Sidst jeg bloggede handlede det om FC United of Manchesters vej fra National League North til Premier League. Jeg nåede dog ikke længere end et par sæsoner, før jeg gik kold i mit save. Ikke desto mindre er det dog denne udfordring, jeg vil kaste mig ud i endnu en gang. FC United skal op og bide skeer med de store hold i England så vel som i Europa.



T R U P P E N :
Målmænd
Viktor Johansson
Okera Scarisbrick
Kieran Preston
Forsvar
Dale Tonge
Adam Mitter
Lewis Norvock
Lewis Ritson
Rahul Parmar
Ben Glasgow
Will Christopher
Max Cartwright
Christian Hill
Vusi Monyai (LEJE)
Midtbane
Scott Kay
George Thomson
Kisimba Kisimba
Oliver Leedham
Jamal Crawford
Charlie Lakin
Steven McCarthy
Fraser Briggs
Benjamin Mbunga Kimpioka
Khalid Mohammed
Alex Perry
Gary Joyce(LEJE)
Kerry Skeete(LEJE)
Angreb
Jason Gilchrist
Jordan Murphy
Paul Gordon




I N D H O L D S F O R T E G N E L S E :
Sæson 2016/2017
1. F.C. United of Manchester
2. Marginson smidt på porten
3. Chok i Manchester
4. Juli måned i FC United
5. Transfervinduet og august er slut
6. United kommer igennem forfærdelig september
7. Skuden blev vendt i oktober
8. Det spidser til i november
9. Efterårssæsonen og december er ovre
10. God måned for United
11. Indbringende måned
12. Op og ned i marts
13. Forrygende april-måned
14. Maj og juni
Sæson 2017/2018
15. Venskabskampene og juli er overstået
16. August
17. September
18. Oktober
19. November
20. December
21. Januar
22. Februar
23. Marts
24. April
25. Semifinalen
26. Finalen
27. Maj & juni
Sæson 2018/2019
28. Juli
29. August
30. September
31. Oktober
32. November
33. December
34. Januar
35. Februar
36. Marts
37. April
38. Semifinale
39. Finale
40. Maj & juni
Sæson 2019/2020
41. Juli
42. August
43. September
44. Oktober
45. November
46. December
47. Januar
48. Februar
49. Marts




P O K A L S K A B E T :
FC United of Manchester:
National League North, Vinder (2016/2017)

Personligt:
Månedens Manager i National League North (April 17)
Sæsonens Manager i National League North (2016/2017)




S T A T I S T I K :
Flest spillede kampe:
1. Kisimba Kisimba, 136 kampe
2. George Thomson, 120 kampe
3. Adam Mitter, 111 kampe
4. Jason Gilchrist, 100 kampe
5. Dale Tonge, 91 kampe
6. Viktor Johansson, 91 kampe
7. Charlie Lakin, 86 kampe
8. Lewis Ritson, 83 kampe
9. Antonie Boland, 76 kampe
10. Scott Kay, 73 kampe

Flest mål:
1. Jason Gilchrist, 50 mål
2. Charlie Lakin, 23 mål
3. Jordan Murphy, 15 mål
4. George Thomson, 14 mål
5. Steven McCarthy, 13 mål
6. Jerome Wright, 11 mål
7. Jamal Crawford, 10 mål
8. Matty Wolfenden, 9 mål
9. Scott Kay, 9 mål
10. Chris Chantler, 7 mål

Flest assists:
1. George Thomson, 22 assists
2. Charlie Lakin, 21 assists
3. Steven McCarthy, 14 assists
4. Jamal Crawford, 12 assists
5. Scott Kay, 11 assists
6. Jason Gilchrist, 9 assists
7. Jerome Wright, 8 assists
8. Dale Tonge, 8 assists
9. Oliver Leedham, 7 assists
10. Christian Hill, 7 assists




« Seneste Redigering: 25 Jan 2017, 13:49 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Red Rebels
« Svar #1: 16 Nov 2016, 22:49 »



F . C .  U N I T E D  O F  M A N C H E S T E R
F.C. United of Manchester, i daglig tale FC United, er en forholdsvis ny klub. Klubben blev oprettet tilbage i år 2005, og holder til i Manchester i bydelen Moston, hvor de spiller deres hjemmekampe på Broadhurst Park. Klubben spiller i øjeblikket i National League North, som svarer til den sjettebedste række i England. Dermed er FC United langt fra de store titler, som fodboldbyen
Manchester er vant til.
 
FC Unted blev oprettet af en flok sure Manchester United fans, som var utilfredse med at den amerikanske forretningsmand, Malcolm Glazer, havde overtaget klubben. Derfor besluttede de harme Manchester United fans at oprette deres egen klub, som skulle være ejet af fansene. Den 14. juni 2005 blev klubben oprettet, og blot en uge senere blev Karl Marginson ansat som klubbens første manager.

Klubben afholdte efterfølgede auditions for at finde de nødvendige spillere. Omkring 900 fodboldspillere ansøgte om at blive en del af disse auditions, men blot 200 fik lov at deltage. Ud af de 200 spillere blev 17 udvalgt til at spille for FC United og Karl Marginson. Klubbens medlemmer stemte efterfølgende om klubbens vedtægter, logo og grundlæggende principper. Yderligere blev der på dette møde valgt 11 mænd til at sidde i bestyrelsen. Den 6. juli 2005 havde over 4.000 mennesker doneret penge til klubben.

Red Rebels blev hurtigt kaldenavnet for disse rebeller der havde løsrevent sig fra Manchester United. Rebellerne startede deres tilværelse i anden divisionen af North West Counties Football League, som er ni rækker under Premier League.

I dag er FC United den største fanejede fodboldklub i England, med over 5.000 medlemmer. Alle klubbens medlemmer har mulighed for stemme om hvordan klubben skal styres, inklusiv hvem der skal sidde i bestyrelsen, trøjedesign og priser på sæsonkort.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2016, 02:47 af Præludium » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: l1l Red Rebels
« Svar #2: 17 Nov 2016, 08:27 »

Jeg er helt sikkert med her! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: l1l Red Rebels
« Svar #3: 17 Nov 2016, 11:34 »

I starten frygtede jeg at vi skulle se en blog om en etableret storklub som ingen udfordringer bragte med sig, andet end vi skulle se nogle store pokaler hevet hjem og store beløb brug på spillere.. så er glædeligt overrasket og følger med ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Dida
Gæst
 
Sv: l1l Red Rebels
« Svar #4: 17 Nov 2016, 12:17 »

Super fedt i følger med begge to Smiley
Logged

randers-man500
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: l1l Red Rebels
« Svar #5: 17 Nov 2016, 13:09 »

Følger også med her   Peace
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l1l Red Rebels
« Svar #6: 17 Nov 2016, 13:24 »



Marginson smidt på porten – 20l06l2016
Den 45-årige cheftrænger, Karl Marginson, måtte i dag tage afsked med FC United, efter næsten 11 år i spidsen for klubben. En mindre intern skandale skulle, ifølge pålidelige kilder, være årsagen til, at man i dag har valgt at sige farvel til Karl Marginson.

Karl Marginson har været Cheftræner for FC United lige siden oprettelsen af klubben i år 2005, og er dermed klubben eneste manager hidtil. Marginson leverede fine resultater for klubben, og havde det ikke været for ham, havde klubben formentlig ikke nået så langt på så kort tid. Eftersigende skulle det være en uoverensstemmelse med bestyrelsen, som har kostet Karl Marginson jobbet. Efter Marginson opsagde sit job i frugt og grønt branchen, for at gå fuldtid som manager, skulle han have forlangt en urimelig høj løn. Da de to parter ikke kunne blive enige om en ny kontrakt, valgte de at gå hver til sit. 

Karl Kevin Marginson har selv en lang og gloværdig fodboldkarrierer bag sig, hvor han nåede at spille i hele 14 forskellige engelske klubber. Marginson var dermed lidt af en nomade, og hans karriere sluttede i år 2005 i Bacup Borough. Det var ligeledes i år 2005, at Marginson startede sin karriere som fodboldmanager, da han blev ansat i nyopstartede FC United. 11 år senere er dette samarbejde nu ophævet, og Marginson må søge nye udfordringer.

- Det er uden tvivl en trist dag for klubben. Vi har været utroligt glade for Karl Marginson, som har leveret et flot stykke arbejde for klubben. Desværre havde vi ikke økonomien i FC United til at holde på en så dygtig mand som Karl Marginson, udtaler bestyrelsesformand Damian Chadwick.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2016, 00:30 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l2l Red Rebels
« Svar #7: 17 Nov 2016, 13:24 »

Godt at høre Randers-man500 Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l2l Red Rebels
« Svar #8: 17 Nov 2016, 15:32 »

Følger helt sikkert med her elsker de små hold i fm.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: l2l Red Rebels
« Svar #9: 17 Nov 2016, 18:02 »

Det lyder rigtig godt Darkalf Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l2l Red Rebels
« Svar #10: 18 Nov 2016, 15:10 »



Chok i Manchester – 01:07:2016
Bestyrelsen i FC United of Manchester har nu udpeget en afløser til Karl Marginson, og her er valget faldet på et totalt uskrevet blad. Henrik Jørgensen er navnet på den nye manager som skal føre FC United videre.

Til trods for at FC United ikke just er en stor klub, havde de fleste sikkert forventet at klubbens nye manager, som minimum, havde en anelse erfaring med fodbold. Enten fra tidligere trænerjobs eller fra en tidligere professionel fodboldkarriere. Det er dog ikke tilfældet, og i stedet har Red Rebels hentet en uerfaren herre, som aldrig tidligere har stået i spidsen for en semi-professionel klub. Henrik Jørgensen skal nu være FC Uniteds nye styrmand, han er 23 år gammel og kommer fra Danmark.

- Vi er i forvejen en klub bygget på specielle grundlag, og vi er alle vant til at tage nogle chancer. Det har vi i den grad også gjort med ansættelsen af Henrik Jørgensen, som har absolut ingen erfaring med jobbet som fodboldtræner. Vi vil dog gerne give alle en chance, og tror faktisk på at Jørgensens manglede erfaring vil give ham en anderledes tilgang til jobbet og forhåbentlig os en fordel i den sidste ende, udtaler bestyrelsesformand Damian Chadwick.

- Jeg troede ikke mine egne øre, da FC United valgte at tilbyde mig en kontrakt, og det er endnu ikke rigtigt gået op for mig. Jeg har længe kæmpet for at få mit store gennembrud, og jeg er naturligvis meget glad for at det endelig er sket. Jeg har en masse at bevise, og forstår naturligvis godt hvis fansene har en del mistro til mig i starten, men jeg lover at skabe mirakler med denne klub, fortæller den nye cheftræner Henrik Jørgensen.

Henrik Jørgensen har som udgangspunkt fået en etårig kontrakt, som gælder frem til sommeren 2017. Den unge manager kommer til at tjene 12.000 kroner om måneden.

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l3l Red Rebels
« Svar #11: 19 Nov 2016, 01:15 »



Juli måned i FC United – 01l08l2016
Henrik Jørgensen har nu overstået sin første måned i spidsen for FC United, og der er i den grad sket ting og sager. Målsætnignen for den komende sæson er faldt på plads, venskabskampe er blevet spillet og nye spillere har sluttet sig til klubben.

Red Rebels deltager i denne sæson i tre forskellige turneringer, National League North, FA Cuppen og FA Trophy. Den vigtigste af disse tre turneringer må være National League North, og her er FC Uniteds målsætning, at klubben skal ende i den øverste halvdel af tabellen, hvilket vil sige en placering i top 11. I FA Cuppen har United mulighed for at tjene en del 
Venskabskampe:
2:0 v FC United U/23
3:1 v Radcliffe Boro
3:1 v Ilkeston
3:3 v Leeds U/23
penge, og målsætningen for denne turneringen er at nå til fjerde kvalifikationsrunde . The Reds deltager som sagt også i FA Trophy, og her er målsætnignen som minimum en plads i turneringens første runde.

I løbet af juli måned er der blevet spillet fire venskabskampe i FC United, og klubben er kommet hæderligt ud af samtlige kampe. Modstanderne har været som følger, FC United U/23, Radcliffe Boro, Ilkeston og Leeds U/23. Disse fire kampe har resulteret i tre sejre og en uafgjort. Det uafgjorte resultat faldt i kampen mod Leeds U/23. Efter 56 minutter var United bagud med 0:3, men en indskiftning af Sam Madeley vente kampen på hovedet. Den indskiftede angriber scorede hattrick, og så kunne FC United tage hjem med et flot uafgjort resultat.

Der har været godt gang i svingdøren indtil videre i dette transfervindue, hvor hele seks nye spillere har sluttet sig til truppen, mens to har forladt den. Ud er røget de to angribere, Gareth Arnison og Dale Johnson, som begge smuttede på en fri-transfer. Det er især den defensive del af holdet der er blevet forstærket, og her har Henrik Jørgensen blandt andet hentet en ny målmand i form af Harry Andrews, som er blevet hentet fra Notts County. Udover den nye målmand har Jørgensen hentet to nye centrale forsvarsspillere, en venstre back, en defensiv midtbane og en central midtbane.

FC United mangler forsat en enkelt venskabskamp mod Dunstable, inden sæsonen for alvor skydes i gang. Klubben starter med en overkommelig udebanekamp mod Chorley, som på forhånd er bladt favoritterne til at rykke ned.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l4l Red Rebels
« Svar #12: 19 Nov 2016, 10:38 »

Fed blog, jeg er på Smiley God start i træningskampene Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Dida
Gæst
 
Sv: l4l Red Rebels
« Svar #13: 19 Nov 2016, 16:30 »

Mange tak skal du have B0nb0n, og fedt du følger med Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l4l Red Rebels
« Svar #14: 22 Nov 2016, 00:22 »



Transfervinduet og august er slut – 01l09l2016
Transfervinduet er nu lukket i og diverse truppe i National League North er nu så småt på plads. Turneringen er desuden blevet skudt i gang, og FC United har fået en glimrende start på sæsonen.

Transfervinduet er som sagt smækket i, og klubberne har ikke længere mulighed for at handle spillere imellem hinanden. FC United havde dog en anonym rolle i transfervinduets sidste halvdel. I juli blev hele seks spillere hentet til klubben, mens 2 spillere forlod Manchester. I august har United dog ikke hentet en eneste spiller, og der er heller ingen spillere der har forladt
Venskabskampe:
3:1 v Dunstable
National League North:
2:2 v Chorley
3:1 v AFC Telford
1:0 v Stockport
1:1 v Salford
1:1 v Worcester
2:1 v Brackley
3:1 v Darlington 1883
de rødblusede. Der med går Red Rebels sæsonen i møde med en 24-mands bred trup.

Uniteds klart bedste spillere må siges at være Jason Gilchrist og George Thomson, som får stor betyning, hvis klubben ønsker at indfri målsætningen om en placering i den øverste halvdel af National League North. Også klubbens anfører, Jerome Wright, kommer til at spille en vigtig rolle for klubbens fremtid. Derudover skal de to midtbanetalenter, Oliver Leedham og Kisimba Kisimba nævnes i denne sammenhæng, da de formentlig kommer til at tegne fremtiden for FC United.

Inden klubben kunne skyde sæsonen i gang, manglede de en enkelt venskabskamp mod Dunstable, som sikkert blev vundet 3:1. Dermed endte FC United med fire sejre og en enkelt uafgjort, hvilket må siges at være meget tilfredsstillende. Starten på National League North har været mindst lige så tilfredsstillende. Heller ikke i denne turnering har holdene været i stand til at besejre The Reds. Fire sejre og tre uafgjorte er det blevet til, hvilket har resulteret i en tredjeplads, med to point op til kidderminster og førstepladsen. Dermed har Henrik Jørgensen klaret sig ubesejret igennem de første 12 kampe, hvis man tæller venskabskampene med.

National League North:
1.   Kidderminster, 17p
2.   Bradford PA, 16p
3.   FC United, 15p
4.   Alfreton, 14p
5.   Stockport, 12p
6.   Salford, 11p

Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010